پارس ناز پورتال

آزاده نامداری از مردم ایران طلب عفو و بخشش کرد

مجموعه : اخبار سینما
آزاده نامداری از مردم ایران طلب عفو و بخشش کرد

آزاده نامداری از مردم ایران طلب عفو و بخشش کرد 

آزاده نامداری در یک پست اینستاگرامی درمورد اینکه انسان در زندگی مرتکب خطا میشود و اینکه مردم ایران او را عفو کنند سخنان غوغایی را بیان کرد. آزاده نامداری به حواشی ایجاد شده درمورد انتشار تصویر‌هاي اش در سوئیس واکنش نشان داد.

 

آزاده نامداری در این خصوص نوشت روزهای تلخی بر من و همسر و خانواده ام گذشت, چرا که محکوم شدیم به انچه که در خیالمان هم نمی‌گنجید. ما صدها کاستی و نقص داریم و خود آگاهتر از همه ي بدان می‌باشیم, اما بدانیم آن همه ي قضاوت درست و غلط در مورد رفتار, قبل و خانواده ما, بیش از آن که نقد ما باشد, نقد جامعه ماست.

 

نه از مغرض‌ها که هرچه کنی, حرف خودشان را میزنند و تصمیم خودشان را حق مطلق می دانند. نه از لشکر بافنده‌ها که بی‌ترس از خدا هر جایی دغل و دروغ می‌سازند و هر جمله و کلمه‌اي را به لب می‌آورند. نه از قضاوت گران سرخود که دانسته و سهواً هر تهمتی می زنند و هر بهتانی می‌بندند و نه از بددل‌هایي که از تماشای رنج دیگران لذت می برند و از غصه بقیه خوشحال می شوند, توقعي ندارم.

 

من آزاده نامداری, از خواهران و برادران مومنم میخواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمیدانند. احتمالاً روزی برسد که دیگر نیازی به توضیح نباشد و همه ي چیز پدیدار شود.من همواره مهر شما را درهمه شرايط زندگيم فراموش نميكنم و اميدوارم اين بارهم دركم كنيد.

آزاده نامداری از مردم ایران طلب عفو و بخشش کرد

به گزارش پارس ناز آزاده نامداری «متولد نهم آذر 1363 کرمانشاه» و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی استان تهران هست.آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه عالیجناب امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند.

آزاده نامداری از مردم ایران طلب عفو و بخشش کرد

اما بعد از حدود یک سال در «خرداد 1393» این دو از هم جدا شدند و در تاریخ «20 مرداد 1393» خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه اي گشت.

 

آزاده نامداری و سجاد عبادی

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند

آزاده نامداری از مردم ایران طلب عفو و بخشش کرد

نامداری کار خود را با مشارکت با شبکه زاگرس «کرمانشاه» نخست کرد و سپس به استان تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه شهر تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما اکران می شد, وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

آزاده نامداری از مردم ایران طلب عفو و بخشش کرد

وی هم‌چنین پیشینه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم 1, هم‌چنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم, برنامه هاي مناسبتی, برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه تعلیم را در کارنامه خود دارد.

آزاده نامداری از مردم ایران طلب عفو و بخشش کرد

او سال 1391 را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی نخست کرد که در همان تعطیلات نوروزی, اجراء هر شب برنامه غوغایی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی, در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی اکران شد.

آزاده نامداری از مردم ایران طلب عفو و بخشش کرد

پس از نه ماه دوری از تلویزیون سرانجام اسم او بعنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.با نخست «سال 1392» نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی, مجری گری و تهیه کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما اکران گردیده هست.

 

در تاریخ «25 مهر ماه» در حالی‌که زمزمه ممنوع التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه, رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست.این مجری جوان در حالی از حضور خود در «سال 1394» با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی, در تلویزیون, خبر داده بود که یک بار دیگر برنامه اش دستگیر شد در حالی‌که تیزرهای این برنامه از شبکه دو اکران شده بود.

 

مطالب مرتبط :

آزاده نامداری از ایران رفت +پست وداع و خداحافظی

عکس لو رفته آزاده نامداری در فرودگاه میلان ایتالیا +عکس

آزاده نامداری در حال حاضر کجاست؟

دستگیری آزاده نامداری به محض ورود به فرودگاه امام خمینی

چهره جنجالی به نام آزاده نامداری و حواشی زندگی اش

واکنش آزاده نامداری به انتشار تصاویر بی حجابش در خارج