پارس ناز پورتال

آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل)

مجموعه : حذف شده است
آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل)

آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشويي 

اگر ميخواهيد در رابطه زناشويي سنگ تمام بگذاريد و همسرتان را ارضا کنيد مي توانيد نکات ارئه شده دراين پست رابه کار بگيريد. 

آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل)

ارضا نشدن و عدم ارگاسم

نداشتن ارگاسم هميشه با سرد مزاجي همراه نيست. تعداد زيادي از زن ها عليرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسي لذت مي‌برند. سرد مزاجي حقيقي حالتي است که در آن هيچ پاسخ به هيچ نوع تحريک جنسي ودر هيچ شرايطي وجود ندارد.زني که فقط از راه تحريک کليتوريس به ارگاسم ميرسد

 

نه تنها سرد مزاج نيست بلکه گاهي ممکن است از لحاظ جنسي خيلي هم فعال باشد ولي شريک جنسي او بايد بداند که چگونه وي را ارضا کند. ممکن است خانمي در ارتباط با يک مرد به ارگاسم نرسد در حالي‌که مرد ديگري بتواند وي را به ارگاسم برساند. در اينصورت ديگر نميتوان گفت که او به سرد مزاجي مبتلاست.

 

با وجود آن که مقالات زيادي در مورد ارگاسم زنان وجود دارد ولي هنوز دانش ما دراين زمينه ناقص است. در بدن زن نقاط حساس زيادي وجود دارد که تحريک مناسب انها رسيدن به ارگاسم را ممکن مي سازد.کليتوريس نقش مهمي در رسيدن به ارگاسم داشته و حتي قبل از بلوغ نيز مي تواند تحريک کننده باشد. التهاب کليتوريس در اثر استمناء يا بعد از يائسگي بخاطر کمبود هورمون استروژن مي تواند مانع از نقش مهم آن در ارگاسم شود.

آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل)

بعد از کليتوريس اندام هاي جنسي مجاور آن مانند قسمت داخلي لب هاي کوچک و زير شکم نقش مهمي در تحريک جنسي و ارگاسم دارند. مقعد نيز نقش تحريک کنندگي زيادي دارد.طبق معمول” سينه ها به کليتوريس براي رسيدن به ارگاسم کمک مي نمايند. بوسيدن سينه، مالش آلت به آن مي تواند موجب ارگاسم در بعضي خانم ها شود.

 

در بعضي تحقيقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسيدن زن ازطريق واژن فقدان گيرنده هاي حسي در ديواره واژن است. ولي بياد داشته باشيد که هميشه در ديواره قدامي واژن در مسير پيشابراه يک نقطه بسيار حساس و تحريک کننده«نقطه جي»وجود دارد.

 

حتي در زناني که از طريق واژن به ارگاسم ميرسند نيز تحريک اين نقطه با انگشت بسيار آسان و اثربخش است. اين نقطه حساس در داخل واژن و بر ديواره قدامي قرار دارد و هنگام ارگاسم مانند يک کيست کوچک زير دست لمس مي‌شود و بعد ازآن بحالت اوليه برمي گردد. بعد از عمل جراحي خارج سازي رحم ممکن است به دليل قطع شدن قسمتي از ديواره قدامي واژن سرد مزاجي بوجود بيايد. رحم و گردن رحم هيچ نقشي در ارگاسم ندارند.

 

در اطراف مدخل واژن غده هايي بنام غده بارتولين وجود دارند که مواد ليزکننده براي تسهيل نزديکي ترشح مي نمايند. گاهي ترشح اين غدد بسيار زياد بوده و به اشتباه اينگونه تعبير ميشود که زن ها هم مثل مردها در حالت ارگاسم به انزال مي‌رسند.

 

گاهي هم در موقع ارگاسم مايعي با فشار زياد از پيشابراه خارج مي‌شود.تجزيه اين ماده در آزمايشگاه نشان داده که اين ماده ادرار نبوده و همان ترشحات غدد داخل پيشابراه است.شدت ارگاسم به عامل ايجاد کننده آن بستگي دارد. طبق معمول” معاشقه دهاني به ارگاسم کامل منجرمي شود. هرچه شدت ارگاسم بيشتر باشد زن زودتر قابليت تحريک جنسي مجدد را خواهد داشت.

 

زمان تحريک پذيري جنسي نيز در زنان متفاوت است.عده اي بهنگام تخمک گذاري«روزچهاردهم دوره ماهانه» و عده اي هم در ايام قاعدگي بيشترين ميل جنسي را دارند. گروه اخير بيشترين تنش جنسي را در ايام خون ريزي ماهيانه دارند.
وضعيت انجام نزديکي نيز نقش مهمي در ارگاسم خانم ها دارد. طبق معمول” در حالتي که زن در بالا باشد به علت زاويه ورود آلت مرد به واژن و برخورد آن با ديواره قدامي بهتر باعث ارگاسم ميشود.

آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل)

کدام حالت نزديکي براي ارگاسم مناسب تر است

نزديکي ازپشت در حالت سجده يا در کنارهم به علت تماس مناسب نوک آلت مرد با ديواره قدامي زن از مناسبترين حالت هاي نزديکي براي رسيدن به ارگاسم مي باشد.شرايط روحي نيز عامل مهمي در احساس رضايت جنسي و رسيدن به ارگاسم محسوب مي‌شود.گاهي حتي چند جمله عاشقانه و محبت آميز مي تواند باعث ارگاسم شود.

 

چوچوله يا کليتوريس « Clitoris »

گاهي پيدا کردن چوچوله «کليتوريس « Clitoris » » براي خود زن يا فردي که در حال اميزش با اوست مشکل است زيرا گاه کاملا در جوف لبهاي بزرگ فرج پوشيده شده و به اصطلاح در زير سقف ان مخفي است « البته در هرحال نوک ان تا حدي بيرون است » . چوچوله در جريان تحريکات جنسي بزرگ ميشود و بافت آن از همان بافت عمامه چول مردان است.

 

ضمنا فقط ?% از کل جسم چوچوله در خارج ازبدن زن قرار دارد بنابر اين نسبت به آلت مرد کوچک تر مي‌نمايد و داراي لوله مدور هم نيست و فقط به در آميزش لذت جنسي را بيشتر ميکند ودر هنگام تحريک زن پر از خون مي‌شود و حالت سفتي بخود مي‌گيرد.ضمنا هيچ عضو جنسي در مردان به حساسيت چوچوله وجود ندارد. چوچوله توسط کلاهکي « Clitoris hood » پوشيده ميشود.

 

سعي کنيد کليتوريس رابا نوازش ملايم، تحريک کنيد. بخاطر داشته باشيد که بيشترين تعداد اعصاب حسي در منطقه اطراف کليتوريس و لبه جلويي منطقه شرمگاهي جمع شده است.

 

نقطه جي را پيداکنيد –تحريک اين نقطه مي تواند باعث رسيدن زنان به اوج لذت جنسي شود. نقطه جي طبق معمول در منطقه جلويي ديواره واژن بين ورودي و گلوگاه آن قرار دارد. شما مي توانيد از انگشتان خود براي تحريک منطقه جلويي واژن استفاده کنيد ودر حين رابطه جنسي بهترين راه براي تحريک نقطه جي وارد کردن آلت تناسلي از پشت مي باشد. اگر نقطه جي‌ و کليتوريس هم زمان باهم تحريک شوند، همسر شما حتماً به اوج لذت جنسي خواهد رسيد.

 

شايد اين سوال براي شما پيش بيايد که دختران و زنان چگونه ارضا مي‌شوند؟ اگر تازه نامزد کرده‌ايد و ميخواهيد يک دختر که قرار است همسر آينده تان باشد را ارضا کنيد بايد بدانيد که دختر چگونه ارضا مي‌شود؟ دراين پست روشهاي ارضا کردن دختر بيان خواهد شد.

 

روش هاي ارضا کردن خانم ها

اميدواريم دوران نامزدي شيريني داشته باشيد.اگر قصد ارضاي بدون دخول و يا پاره نشدن پرده بکارت را داريد ودر دوران نامزدي هستيد ميتوانيد از انگشت در تحريک اين قسمتها و به ارگاسم رساندن همسر خود استفاده کنيد.اگر مردان با همان سکس بدون دخول يعني ماليدن سينه و ديگر قسمتهاي بدن زن که باعث تحريک خود آنها هم ميشود

آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل)

ارضا نشدند مي‌توانند به جاي دخول از مالش آلت خود توسط همسر و نيز ماليدن آلت مخصوصا سر آلت به قسمتهاي مختلف بدن همسر غير از دستگاه تناسلي به انزال برسند.البته به نظر بنده احتياجي به مالش آلت هم نيست و مرد با همان ملامسه بدن همسرش ارضاء خواهد شد و به انزال خواهد رسيد. نکته ديگر اين که در دوران نامزدي سعي در ارضا شدن نکنيد! مخصوصا آقايان. بيشتر سعي کنيد با معاشقه ارضا شويد و معاشقه ي طولاني داشته باشيد.

 

متاسفانه در چنين مواقعي پسرها از روي فيلم هاي پورنو تقليد ميکنند و هميشه سعي ميکنند دختر را وادار به سکس دهاني کنند. حتي به دروغ به دخترها ميگويند که مني با وجود نجس بودن داراي خواص هست و حتي براي پوست مفيد است و…هم سکس دهاني و هم سکس مقعدي بخاطر اين که زن ها از اين نوع کينه دارند ودر سکس دهاني مني نجس است

 

و آلت و مقعد هم که درد و خون ريزي و…. وجود دارد در اسلام حرام شده است. اطراف آلت مرد مو رشد ميکند و عرق هم که هست فکر کنيد چقدر ميکروب ميتواند در آن قسمت وجود داشته باشد؟!

 

در مالش آلت مرد براي به انزال رسيدن ميتوانيد با کف صابون آلت را خيس کنيد و زن با دست به‌ صورت حلقه اطراف آلت مرد را بگيرد و با مالش و به‌ صورت حلقه دور آلت بالا و پايين کند تا مرد ارضا شود که البته در هنگام بالا آمدن حتماً دست به سر آلت تماس پيدا کند. اينکار بهتر است خيلي کم و بندرت صورت گيرد ولي بازهم تاکيد مي کنم در دوران نامزدي در پي ارضاء شدن از طريق معاشقه باشيد تا ارضاء شدن با سکس!

 

در دوران نامزدي سعي شود بيشتر از طريق ماساژ و ملامسه ارضا شويد نه دخول! چون خطر حاملگي هست و مواردي بوده که کاندوم پاره شده و شخص دير متوجه شده يا نتوانسته از روش “جلوگيري اورژانس پس مقاربت” استفاده کند و…براي رسيدن به ارگاسم و نيز پاره نشدن بکارت فقط ميتوانيد از روش اول يعني تحريک چوچوله«کليتوريس» استفاده کنيد.

 

زنها بسته به محل تحريک دو نوع ارگاسم دارند

نوع اول ارگاسم بوسيله تحريک کليتوريس است که شايع مي باشد.دراين روش کليتوريس بايد با لمس تحريک شود.نوع دوم ارگاسم از طريق واژن مي باشد.اين نوع ارگاسم از طريق فشار«طبق معمول”فشار نوک آلت مرد» روي نقطه جي ايجاد مي‌گردد.

 

نقطه جي در ديواره قدامي واژن در فاصله حدود ? اينچي از مدخل آن قرار دارد. در احساس اين دو نوع ارگاسم تفاوت زيادي وجود داردکه شايدبه علت تفاوت عصب گيري کليتوريس با نقطه جي باشد .

 

آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل)

نقطه جي «G-Spot»

جي اسپات توي مهبل« تقريبا دو سوم راه» واقع شده. براي يک زن يا دختر کمي مشکل است که با انگشت خودش به اين مرکز برسد و بهترين کار اين است که شريک جنسي با انگشت يا آلت تناسليش تحريک جي اسپات را انجام دهد. تحريک اين مرکز به ارگاسم« اوج لذت جنسي» در اکثر زنان منجر ميشود. طوريکه در بعضي زنان مايعي ازآن ترشح ميشود.

 

در باره اين مايع نظرات متفاوتي بيان ميشود.بعضي ها ميگويند که همان ادرار است و بعضي آن را شبيه مايعي مي‌دانند که از پروستات مردان توليد ميشود .نقطه جي در واژن در ديواره قدامي «ديواره جلويي » واژن ودر عمق تقريبي دو سوم آن قرار گرفته است. بافت اين نقطه در موقع لمس حالتي نرم و اسفنجي ودر عين حال کمي چروک خورده تر «مانند آدامس جويده» از باقي ديواره دارد.

 

يافتن اين نقطه: اگر زن روي کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت مياني يا اشاره «که اينکار رابه دليل موقعيتي ورود، شخص ديگر بهتر از خود زن ميتواند انجام دهد» داخل واژن به طوريکه کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بيا «Come Here Gesture» ميتوان اين نقطه را يافت و تحريک کرد. تقريبا ورود دو بند انگشت براي تحريک اين نقطه کافيست.

 

لازم به ذکر است که همه ي خانم ها داراي اين نقطه نمي باشند. اما خانمهايي که داراي اين نقطه هستند لذت بسيار زيادي رابا تحريک اين نقطه مي‌توانند تجربه نماييد که بسيار متفاوت از باقي ديواره واژن خواهد بود. ممکن است در موقع دخول آلت تناسلي مرد به داخل واژن زن، در صورتي که جهت ورود آلت به گونه اي باشد که آلت اين نقطه را لمس کند لذت زن در حين نزديکي بيشتر خواهد بود.

 

ضمن آنکه با فشار کف دست روي بخش فوقاني برجستگي بالايي آلت تناسلي زن «Pubic Area» در زماني که آلت تناسلي داخل واژن مي باشد و عمل نزديکي در حال انجام است، لذت زيادي را براي زن به همراه خواهد داشت.

 

نقطه G کجاست؟

اگر داشته باشيد، نقطه G ?/? تا ? سانتيمتر داخل واژن روي ديواره جلويي قرار دارد. بايد بتوانيد با انگشت آن را حس کنيد. اگر از نظر جنسي تحريک نشويد يعني بزرگ‌تر از يک نخودفرنگي نيست. اما اگر تحريک شديد، يعني اندازه آن بزرگ‌تر از اين است.

 

نقطه G بيشتر از اين که يک نقطه باشد، يک محل خاص است. اگر ميخواهيد بررسي کنيد و ببينيد که شما هم اين نقطه را داريد يا نه، بايد به دنبال يک محل زبر و تقريبا گردوشکل باشيد که نسبت به بقيه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.

آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل)

نقطه G چيست؟

براي خيلي از خانم ها، نقطه G ناحيه اي بسيار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت ميدهد. براي خيلي هاي ديگر نقطه اي برآمده در واژن است که اگر بيش از اندازه دستکاري شود فرد احساس ميکند که نياز دارد به دستشويي برود. خيلي از خانم ها هيچ حسي دراين نقطه احساس نمي‌کنند و خيلي ها هم اصلاً اين نقطه را در واژن خود ندارند.

 

تئوري هاي مختلفي درمورد اين که نقطه G واقعاً چيست، وجود دارد. يک ديدگاه اين است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقايان است. نبود کروموزوم Y در جنين در حال رشد مونث، سلولها را در محلي مشابه يعني در همان نقطه G کنار مي‌گذارد. متخصصين ديگري با تئوري پروستات هم عقيده هستند اما آن را بيشتر توضيح ميدهند و ميگويند اين تنها دليل حساس بودن اين نقطه نيست.

 

آنها به چوچوله و مجراي پيشاب به عنوان منابع لذت ديگر اشاره ميکنند که هردو آنها را ميتوان با ديواره جلويي واژن تحريک کرد. بهمين دليل محل هاي زيادي براي ارضاء جنسي وجود دارد و ديگري نيازي به گشتن دنبال نقطه G نيست.

 

متخصص ديگري که نخستين بار نقطه G رابه اطلاع عموم رسانيد اخيراً استفاده ديگري براي آن کشف کرده است. او در تحقيقات خود نشان داده است که تحريک کردن نقطه G مي تواند آستانه درد را تا ??% بالا ببرد. اگر محرک موجب تحريک جنسي فرد شود، آستانه درد تا ??% بالا مي‌رود، و ???% روي ارگاسم تاثير دارد. فرضيه او اين است که اين نقطه حساس يکي از مسکن هاي طبيعي طبيعت براي زايمان و وضع حمل است.

 

با همه ي اين حرفها هنوز کسي دقيقاً نمي‌داند نقطه G چيست اما مسئله مهم اين است که ببينيد شما اين نقطه را داريد يا نه.

آموزش کامل ارضا کردن زنان در رابطه زناشویی (فقط افراد متاهل)

با انچه بايد کرد؟

وقتي فهميديد که شما اين نقطه را داريد يا نه، بايد کشف کنيد که آيا اين نقطه مي تواند بشما لذت بدهد يا برايتان آزاردهنده است. ماليدن طبق معمولً بهترين راه براي تحريک آن است.

 

طبق معمولً توصيه ميشود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم وارد کنيد و نقطه مورد نظر رابا حرکت رو به جلو به سمت ديواره جلويي بکشيد. بايد امتحان کنيد و ببينيد که حرکتتان چگونه باشد که بيشترين لذت رابه شما بدهد. مهم اين است که از نظر جنسي تحريک شويد. شايان ذکر است که حساسيت به اين نقطه در روزهاي مختلف ماه متفاوت است.

 

در طي اين تحريک، نخستين حسي که بشما دست مي‌دهد اين است که به دستشويي برويد. شايد به اين دليل است که نقطه G روي ديواره جلويي است و به مثانه تان شما فشار وارد ميشود. بهتر است اول مثانه تان را خالي کنيد و بعد اينکار را امتحان کنيد. چند بار اول کمي برايتان عجيب خواهد بود اما مطمئن باشيد که ارزشش را دارد.

 

حس کردن آن در طول رابطه جنسي

برحسب اندازه و محل دقيق نقطه G اين احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسي آن را حس کنيد يا نکنيد. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً مي توانيد آن را حس کنيد.راه ديگر حس کردن آن اين است که در حالت ايستاده خم شويد و اجازه بدهيد که آلت جنسي از پشت وارد واژن شود.

 

انزال خانم ها

خيلي از خانم ها ميگويند که وقتي نقطه G را تحريک ميکنند، انزال پيدا ميکنند. تحقيقات نشان داده است که تقريبا ?? درصد از خانم ها طي ارگاسم يا تحريک جنسي بين ? تا ??? ميلي ليتر مايع از مجراي پيشاب خارج ميکنند. گروهي از دانشمندان روي عده اي از اين مايعات آزمايش کردند و متوجه آنزيم هاي پروستاتيک شدند و به اين تئوري رسيدند که نقطه G تقريبا مشابه پروستات در آقايان است.

 

اما گروهي ديگر با آزمايش روي اين مايع گفتند که خيلي شبيه به ادرار است. آخرين تفکرات دراين رابطه اين است که اين مايع نوعي ديگر از ادرار است که با تحريک جنسي تغييرات شيميايي در آن رخ ميدهد. تحقيقات دراين زمينه ادامه دارد.

 

يکيديگر از شخصيت

يادتان باشد همه ي ما خاص هستيم. ممکن است شما نقطه G را داشته باشيد يا نداشته باشيد. اگر مي‌خواهيد اين مسئله را کشف کنيد، اگر متوجه شديد که اين نقطه را نداريد فکر نکنيد که دنيا به آخر رسيده است. راه هاي خيلي زيادي براي لذت بردن از رابطه جنسي وجود دارد و نقطه G فقط يکي از آنهاست.