پارس ناز پورتال

آموزش ماساژ جنسی |تاثیر ماساژ دادن بدن همسر در رابطه جنسی لذت بخش

مجموعه : حذف شده است
آموزش ماساژ جنسی |تاثیر ماساژ دادن بدن همسر در رابطه جنسی لذت بخش

آموزش ماساژ جنسی |تاثیر ماساژ دادن بدن همسر در رابطه جنسی لذت بخش

ماساژ دادن بدن همسر می‌تواند حس برانگیختگی را در وی ایجاد کند تا رابطه جنسی بسیار لذتبخشی را تجربه کنید. تاثیر ماساژ در رابطه زناشویی ،مهم ترین نکته اي که در روند یک ماساژ موثر و نتیجه بخش باید درنظر داشت ، گوش دادن به بدن و طبیعی برگزار شدن روند آن میباشد .

 

سپردن خود به دست جریان رودخانه و همراهی با نوسانات امواج آب است . لیکن عدم توجه به چهار نکته روانشناسانه از نزدیک شدن به اهداف بیدارسازی حسی ممانعت بعمل میاورد.

 

نگرانی از درستی و یا نادرستی انچه می دهیم

تعیین استاندارد برای محاسبه آنچه انجام می‌دهم

مقایسه فرد و بدن او در حین انچه انجام می‌دهیم

انتظارات متحقق شده و یا نشده از انجام انچه انجام می دهیم

 

از جمله مواردی که همواره به رشد و تعالی ارتباطات فی ما بین انسانها و علی الخصوص زوجین آسیب می‌زند توسل بیش از اندازه به فاکتور باید  ها می‌باشد . بدین معنا که زوجین با قالب هاي فکری و انتظارات از پیش تعیین شده قدم در تعامل می گذراند. حضور استاندارد ها و پیش زمینه هاي فکری باعث می‌شود که درصورت برآورده نشدن ، روند ارتباط مکدر گردد.

 

این که شریک جنسی “باید ” ویژگی هاي خاص بدنی را حائز باشد تا جذاب قلمداد گردد و یا این که شروع ، کیفیت و خاتمه هر رابطه جنسی  باید  رون خاصی را طی کند تا نرمال محاسبه گردد و مسائلی از این قبیل.

 

در فرآیند بیدار سازی حسی درنظر داشتن چند نکته ضروری بنظر می‌رسد:

 

پذیرش استحقاق لذت داشتن : و این که بدون تحمل بار منفی عاطفی خودرا لایق لذت بخشیدن و لذت بردن فرض کنیم .

 

آرام و ریلکس بودن : رها سازی همه ی آنچه در طول روز بر ما گذشته و آزاد سازی شانه ها از بارمسئولیت ها و نقش هاي دنیای بیرون .

 

پذیرا بودن : باز کردن آغوش ودر خود پذیرفتن همه ی پیامهای حسی اعم از لمسی ، شنیداری، چشایی ، بویایی و.بینایی .

 

درلحظه بودن : بستن درب هاي گذشته و آینده و بزرگداشت اکنون و زمان حال .

 

هدفمند نبودن : پا نهادن در راهی که الزاماً هدف خاصی نباید در انتظار آن باشد . وارد میدان شدن و بازی کردن ولی نه به امید پیروزی !

 

ماساژ جنسی بدن زن چه تاثیری بر رابطه جنسی دارد

ماساژ جنسی علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، میتواند نقش تحریک کنندگی نیز داشته و لذت رابطه جنسی را دو چندان نماید.

 

ماساژ جنسی ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب می شود تا انها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یک دیگر ببرند. در خانمهایی که مشکل ارگاسم دارند یا این که دیر به ارگاسم می رسند، ماساژ جنسی بدن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد ودر این امر بسیار کمک کننده است.

 

مراحل ماساژ جنسی زنان ماساژ پشت بدن

برای شروع ماساژ جنسی و شل کردن عضلات بدن زن، بهتر است ابتدا از پشت او شروع کنید.اول نوک انگشتان خود رابه پوست او بکشید بعد ناحیه پشت را از بالا تا پایین به آرامی نوازش کنید.سپس به طور متناوب با حرکات کششی، لرزشی «vibration» و دایره وار، آن را ماساژ دهید.

 

گاهی می توانید گوشت بدن وی را درست مثل خمیر با دستتان بگیرید و آرام فشار دهید.پوست سر را ماساژ داده و گاهی مو هاي وی را بین انگشتان خود بگیرید. سپس سراغ پاهای او رفته و انگشتان پایش رابا دست فشار دهید.

 

ماساژ جلوی بدن

سینه و پستانها را از داخل به خارج بمالید. نوک سینه ها رابه آرامی ماساژ تحریک کنید. مو هاي ناحیه شرمگاهی را نوازش کرده و به نرمی بکشید. با کف دستتان قسمت پایین شکم بمالید.کف دودست خودرا بهم مالیده و وقتی گرم شد آن را روی تخمدانهای زن بگذارید. عده اي معتقدند که انجام اینکار انرژی زن برای سکس را بیشتر می‌کند.

آموزش ماساژ جنسی |تاثیر ماساژ دادن بدن همسر در رابطه جنسی لذت بخش

سعی کنید ناحیه مثانه و رحم را فشار دهید. دراین هنگام بهتر است زن تمرینات «kegel» را انجام داده و ماهیچه هاي کف لگن خودرا مانند حالت متوقف کردن ادرار، سفت کند.

 

ماساژ واژن

بهتر است دراین مرحله دستکش لاتکس بپوشید. می‌دانید که زن ها به دو طریق به ارگاسم می‌رسند: از راه تحریک نقطه جی و از راه تحریک کلیتوریس.

 

تعداد زیادی از خانم ها ارگاسم از طریق نقطه جی را عمیق تر می‌دانند. گاهی اگر تحریکات به طور مناسب ادامه پیدا کند زن میتواند چند ارگاسم پشت سرهم داشته باشد. این ارگاسمهای متوالی و پشت سرهم تاثیر بسیار خوبی در روحیه زن دارد.

 

دست خود رابه یک ماده لیز کننده مناسب آغشته نموده و لبهای واژن رابه انگشتتان ازهم باز کنید. نوک انگشتان رابه سمت بالا « به طرف ناف» بگیرید. لبهای داخلی و خارجی «کوچک و بزرگ» رابا انگشتتان از هم جدا کرده و انها را تک تک به آرامی با دو انگشت بمالید.

 

حالا یک انگشت خودرا وارد واژن کرده به‌ دنبال آن انگشت دوم را نیز وارد کنید. انگشت شست خودرا بالا نگه داشته و آن را مقابل کلیتوریس قرار دهید. می‌توانید دست خودرا فشار دهید یا این که بلرزانید طوری که دو انگشت شما با دیواره واژن و شست شما با کلیتوریس تماس داشته باشد.

 

کف دست خودرا روی استخوان عانه و انگشتانتان را روی لبهای واژن قرار دهید، حالا دست خود رابه آرامی به سمت پایین فشار داده و یک حرکت چرخشی به آن بدهید. با حرکت دست حدود ۱۰ دایره فرضی بکشید، سپس کف دست خودرا بلند کرده و با انگشت چند ضربه ملایم به لبهای واژن بزنید. چند ثانیه مکث نموده و دوباره همین حرکت را برای چند بار انجام دهید.

 

شما می‌توانید گردن رحم را در قسمت پشتی و فوقانی واژن به‌ صورت یک بافت گنبدی شکل با شکافی در وسط آن «مانند چانه» لمس نمایید. با احتیاط بافت اطراف آن را تحریک کنید. برخی از خانم ها از اینکار لذت زیادی برده و از شما می‌خواهند اینکار را برایشان تکرار کنید.

 

بیاد داشته باشید که کلیتوریس از آلت تناسلی شما بسیار حساستر است. بنابر این هرگز انگشت خودرا به‌صورت خشک و خشن روی آن نکشید. ابتدا که اندام تناسلی زن را لمس می کنید، کلیتوریس را فقط به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک می‌توانید کلیتوریس رابا لبهای واژن گرفته و با آن تحریک کنید.

 

انگشت خودرا وارد واژن کرده سپس دست دیگر خود راکه آزاد است روی قسمت پایین شکم بگذارید و به طرف یک دیگر فشار دهید.اگر با قسمتهای حساس و لذتبخش اندام تناسلی زن آشنا نیستید از او بخواهید تا دست شما را گرفته و با دست شما خودش را تحریک و استمناءکند. بعد ازآن خودتان به تحریک این قسمتها بپردازید.

 

یک روش دیگر برای ماساژ جنسی زن این است که مقداری ماده لیزکننده روی لب واژن ریخته سپس آن را با انگشت شست و اشاره خود بگیرید و ضمن فشار به آهستگی بکشید. این عمل را چندین بار پشت سرهم انجام دهید.تخمدانها در دو طرف واژن قراردارند. گروهی از خانم ها از ماساژ انها لذت زیادی می برند و گروهی دیگر آن را دردناک می‌دانند. درصورت تمایل می‌توانید آن ها را ماساژ دهید.

 

قسمت داخلی رانها و مو هاي عانه رابه نرمی نوازش کنید. به تدریج که زن لگن خودرا بالا می‌برد،این منطقه را بیشتر ماساژ دهید. بعد از مدتی می‌توانید انگشت خود رابه سمت لبهای واژن ببرید. به کمک یک ماده مناسب آن ها را لیز نموده یکی یکی با دست بگیرید. محل اتصال لب بیرونی واژن به بدن رابا دوانگشت گرفته از پایین به سمت بالا بکشید. نظیر همین عمل رابا لبهای دیگر هم چند بار انجام دهید.

 

به آرامی انگشت خودرا وارد واژن کنید. چند لحظه ثابت نگه داشته سپس آن را وارد و خارج کنید. اگر لازم شد می‌توانید از انگشت دیگرتان هم استفاده کنید.انگشت شست را وارد واژن کرده کف دست خودرا دور کلیتوریس بچرخانید و ضمن آن با سایر انگشتان، استخوان لگن را فشار دهید. به این ترتیب شما می توانید سقف واژن «نقطه جی داخلی» و مثانه«نقطه جی خارجی» را تواما” تحریک نمایید.

 

با انگشت خود نقطه جی را داخل واژن تحریک کنید. برای اینکار انگشت خودرا روی دیواره قدامی واژن گذاشته و آن را مثل دکمه زنگ فشار دهید و دوباره بردارید. هم زمان بااینکار کلیتوریس را هم کمی غلغلک بدهید. با دوانگشت خود دیواره واژن را در جهت بالا و پایین هشت بار با هم فشار دهید و همراه آن کلیتوریس را نیز تحریک کنید. سپس کلیتوریس رابه نرمی با انگشت گرفته ضمن فشار به آرامی آن را بکشید.

 

انگشت خودرا داخل واژن بشکل دایره بچرخانید ودر محل ساعت 12 کمی مکث کنید. بعد از مدتی ورودی واژن رابا انگشت غلغلک دهید. انجام این عمل زن را بشدت حشری می‌کند. حالا انگشت خودرا بین لبهای داخلی و خارجی واژن برده از پایین تا بالا به سمت کلیتوریس بچرخانید. در این جا و بعد از انجام همه ی اینکارها او دیگر منتظر ورود آلت شماست و مطمئناً لذت زیادی ازآن خواهد برد