پارس ناز پورتال

آنجلینا جولی بعد از جدایی با فرزندانش چه خواهد کرد؟

مجموعه : اخبار سینما
آنجلینا جولی بعد از جدایی با فرزندانش چه خواهد کرد؟

آنجلینا جولی بعد از جدایی با فرزندانش چه خواهد کرد؟

آنجلینا جولی بعد از جدایی از برد پیت اجازه بسیار محدود داده تا پدر خانواده به ملاقات فرزندانش بیاید و خودش مسئولیت 6 فرزند را عهده دار خواهد شد. جدایی آنجلینا جولی از براد پیت تمامی خبرهای سینمایی را تحت تاثیر خود قرار داده است. این زوج مشهور هالیوودی دو سال پیش در قلعه ای واقع در جنوب فرانسه

 

پس از یک دهه زندگی مشترک رسما با یکدیگر ازدواج کردند. در این مراسم شش فرزند آنها هم حضور داشتند، شش فرزندی که سه تای آنها فرزند مشترک آنهاست و سه تای دیگر فرزند خوانده.
آنجلینا جولی بعد از جدایی با فرزندانش چه خواهد کرد؟فرزندان آنجلینا جولی

 

این شش بچه خیلی دلشان می خواست ازدواج پدر و مادرشان را ببیند تا احساس امنیت بیشتری کنند! البته این چیزی است که بعدها براد پیت گفت. منظور او این بود که این ازدواج به درخواست فرزندانشان انجام شده است.بسیاری هنوز عکس های ازدواج براد و آنجلینا را به خاطر می آورند، لباس عروسی آنجلینا منقش به تصاویری بود که فرزندانش بر روی آن کشیده بودند.

 

این فقط یک عروسی ساده نبود. پس از این مراسم براد پیت و آنجلینا به «برانجلینا» تبدیل شدند. (ابتدای نام هر کدام از این زوج هالیوودی با هم ترکیب شد تا واژه برانجلینا در رسانه ها شکل بگیرد). حالا همه چیز ایده آل به نظر می رسید.

 

به هر حال همه چیز به سرعت سپری شد و آن زوج حالا با اخبار مربوط به طلاقشان سر خط همه خبرها شده اند. حالا آنجلینا جولی همسرش براد پیت را که به خاطر او جنیفر آنیستون دیگر هنرپیشه هالیوودی را رها کرد به بدرفتاری با فرزندانش متهم می کند. به گزارش پارس نازآنجلینا چون دیگر طاقت بدرفتاری های براد پیت با فرزندانشان به خصوص فرزند بزرگ تر (مدوکس 15 ساله که فرزند خوانده این زوج محسوب می شد) را نداشت.

 

در روزهای اخیر جولی مراحل طلاق را به تنهایی طی کرد و حالا ادعا می کند برای «حفظ خانواده» و فرزندانش این کار را انجام داده است، بله ، برای «حفظ خانواده»!آنجلینا جولی که فعالیت های پررنگ بشردوستانه دارد و مدام به کشورهای جنگ زده و کمپ پناهجویان می رود خود یک «متهم» در برابر بدرفتاری با فرزندانش است.

 

کافی است به برخی از رفتارهای او نگاه کنیم. به واقع کدام مادر چنین برنامه هایی برای فرزندان خود تدارک می بیند؟!!

 

کودکان غیر عادی
آنجلینا علاوه بر سه فرزند مشترکش با براد پیت سه فرزند خوانده دارد. این بچه ها مدوکس (15 ساله)، پکس (12 ساله) و زاهارا(11 ساله ) نام دارند. فرزندان مشترک او با براد نیز شیلو(10 ساله)، و کناکس و ویوین(دو قلو و هشت ساله ) هستند.

 

از نخستین شاهکار آنجلینا جولی می گوییم. هیچ کدام از این شش فرزند به مدرسه نمی روند. هر کدام از این بچه ها یک پرستار مخصوص به خود دارند ضمن اینکه در کاخ رویایی آنجلینا و براد پیت یک آشپز شبانه روزی و یک مربی ورزش هم حضور دارند با این حال قرار نیست این بچه ها حال و روز خوبی داشته باشند.

 

یکی از پرستاران سابق این خانواده می گوید مدوکس یعنی فرزند ارشد خانواده در این سن کم مشروبات الکلی می نوشد و پشت فرمان اتومبیل می نشیند. دختر واقعی آنجلینا هم از سن بسیار کم به طور ناگهانی گرایش های پسرانه پیدا کرد.به گزارش پارس ناز او لباس های پسرانه می پوشد و از اطرافیانش می خواهد

 

او را با نام پسرانه “جان” صدا کنند. آنجلینا نه تنها به این ناهنجاری دخترش توجهی نکرد بلکه او را تشویق کرد هر طور که می خواهد رفتار کند! اکنون شیلوی 10 ساله با کت و شلوار و کراوات و دیگر لباس های مردانه و پسرانه در ملا عام ظاهر می شود.

 

فرزندان دیگر این خانواده شرایط غیر عادی دارند. آنجلینا مدام این کودکان کم سن و سال را با خود به کشورهای جنگ زده و به میان پناهجویان می برود. مدوکس بارها به عراق سفر کرده و یا شیلو به عنوان هدیه تولدش به سوریه برده می شود تا شرایط جنگ زده های سوری را از نزدیک ببیند!

 

جولی می گوید این سفرها باعث می شود فرزندانش شهروندان مسئول و دلسوزی بار بیایند. این در حالی است که برخی جولی را متهم به این می کنند که از فرزندانش سوء استفاده ابزاری می کند.گزارش های دیگر حاکی از این است که این شش کودک در بسیاری از اوقات در خانه تنها رها می شوند و هر یک از کودکان بزرگ تر مسئول نگهداری از فرزند کوچک تر است.