پارس ناز پورتال

آیا ادل به پایان دوران خوانندگی رسیده است؟

آیا ادل به پایان دوران خوانندگی رسیده است؟

آیا ادل به پایان دوران خوانندگی رسیده است؟ 

ادل خواننده سرشناس و محبوب جهان که چندسالی میشود همه ي وقت در صدر پرفروش ترین ها بوده هست، با حنجره اش مشکل پیدا کرده. هواداران «ادل»، خواننده شهیر بریتانیایی و برنده جایزه گرمی، بابت لغو کنسرت جدید او به شدت او را مورد سرزنش قرار دادند و حملات زبانی تندی نسبت به او در فضای مجازی منتشر کردند.

 

هواداران او بر این اعتقاد میباشند که آسیب دیدگی تارهای صوتی این خواننده نتیجه برنامه ریزی نادرست او و افزودن کنسرت ها و شوهای برنامه ریزی نشده هست هست که در دقیقه هاي آخر به برنامه هاي اعلام شده خود اضافه میکند.بیش از 100 هزار تن از هواداران ادل وقتی فهمیدند این خواننده اهل جنوب لندن اعلام کرده هست که برنامه آخر هفته خود را به دلیل آسیب دیدگی تارهای صوتی اش لغو کرده، زبان به اعتراض گشودند.

 

ادل طی یک بیانیه طولانی و مفصل کرده بود که بابت این اتفاق قلبا متاسف هست. با اینکه تعداد زیادی از هوداران با این خواننده 29 ساله که مادر یک فرزند نیز هست همدلی کرده اند، گروه کثیری نیز که بلیت کنسرت و بلیت سفر در جیب داشتند و هتل هم رزرو کرده بودند تا خودشان را به کنسرت او برسانند، از این قضیه بسیار خشمگین میباشند.

 

گروهی از این هواداران معتقد میباشند که رفتار ادل غیرمنصفانه هست، چرا که با اجرای برنامه هایي پیش بینی نشده و فراتر از توان خود، باعث محرومیت هواداران از حضور در کنسرت هایي میشود که علاقه مندانش گاه از یک سال پیش بلیت آن را خریده و برای حضور در آن برنامه ریزی کرده اند.

 

یکی از هواداران خشمگین او که در ماه دسامبر بلیت حضور در کنسرت این هفته ادل را رزرو کرده بود در توییتر خود نوشته: «او مدام به برنامه هایش اضافه میکند. تمام کنسرت هاي لحظه آخری او گذشته از این برنامه مهم اجرا شدند… نمی‌توانم بر این حس غلبه کنم که او ما را فریب داده هست و نخواسته صدایش را برای مایی که مدت ها در انتظار دیدنش بوده ایم حفظ کند. افزودن برنامه هاي پیش بینی نشده به تقویم کاری او باعث این اوضاع شده هست.

 

او آشکارا دیگر نمیخواهد به تور کنسرت هایش ادامه دهد. او پسر خردسال مرا کاملا ناامید کرد و درس ناخوشایندی از این زندگی به او داد. تنها انشاالله آژانسی که بلیت سفر و کنسرت را برای ما تهیه کرده، پول مان را به طور کامل پس بدهد.»

 

آیا «ادل» به اتمام راه خود رسیده هست؟

کاربر دیگری می‌نویسد: «من نمی‌دانم جواب کودک پنج ساله ام را چه بدهم. از روز کریسمس که بلیت این کنسرت را به او دادم بسیار هیجان زده شده بود. واضح هست ک ما ادل را دوست داریم و انشاالله او بهبودی خود را به دست آورد اما نمیتوانم فراموش کنم که او این طور بی رحمانه ما را رها کرد. ما روز اولی که بلیت هاي این برنامه در دسترس قرار گرفت، برای این روز آن ها را خریداری کرده بودیم.»

 

این خواننده در سال 2011 تحت عمل جراحی گلو قرار گرفت و پولیپش را برداشت. او قرار بود طی دو شب در استادیوم ومبلی روی صحنه برود و تمامی بلیت هاي این برنامه به فروش رفته بود. یک هوادار دیگر او به نام آن کراکر نوشته هست: «او مدام دارد اکثر حرص می‌زند

 

و بیش از توانش کار می‌کند. ترانه هاي ملال آورش را با فریاد میخواند و میخواند… جای شگفتی نیست که تارهای صوتی اش آسیب دیده هست. بیایید امیدوار باشیم که او قدری بی خیال پرکردن جیبش شود و قدری از پول هایش را صرف امور خیریه و کارهای عام المنفعه کند.»

 

مجله پیپل فاش کرده هست که ادل حالا تصمیم دارد برای استراحت و بهبودی به کشور آمریکا سفر کند. منابع نزدیک به او خبر داده اند که این فوق ستاره می‌خواهد با اقامت در لس آنجلس قدری از این هیاهوها دور باشد. او همین طور تصمیم دارد همزمان با روز استقلال کشور آمریکا ضیافتی با حضور دوستان نزدیکش ترتیب دهد.

 

اوایل همین هفته، ادل اعلام کرد که روی صحنه استادیوم ومبلی نخواهدرفت و تور کنسرتش را کنسل کرده و شاید دیگر هرگز برای اجرای زنده روی صحنه نرود.او به هوادارانش گفت: «من مجبورم فشاری بیش از حد رایج به خودم بیاورم. اینکار باعث شده که به تارهای صوتی ام صدمه بزنم. هیچ درمان و داروی پزشکی برای آن وجود ندارد

 

و من قادر نیستم آخر این هفته آواز بخوانم. بابت این قضیه دل شکسته هستم و عمیقا متاسفم و انشاالله شرایطم را درک کنید. من 15 ماه هست که مدام در سفرم. تور کنسرت کار غریبی هست و اصلا ساده نیست. خصوصا برای من. من واقعا از آن آدم هاي منزل نشین هستم که از چیزهای کوچک زندگی لذت می‌برم. اضافه بر آن آدم دراماتیکی هم هستم و سرگذشت تورهای من هولناک بوده هست. تا حالا که چنین بوده!»

 

او طی یک دست نوشته خطاب به هوادارانش تایید کرد که دیگر تور کنسرتی برگزار نخواهدکرد: «من 119 برنامه اجرا کرده ام و چهار برنامه آخرم در لحظه آخر ترتیب داده شده بود و برایم حسی از وحشت و لذت توأمان داشت. میخواستم آخرین اجراهایم در لندن باشد چون نمیدانم که آیا دوباره خواهم توانست روی صحنه بروم یا نه و دوست داشتم پایان کار را در زادگاهم رقم بزنم.»

 

 به گزارش پارس ناز ادل 29 ساله حالا تصمیم دارد روی موسیقی خود کار کند و فرزند دیگری به جهان بیاورد. یک منبع نزدیک به وی به رسانه ها گفته: «بعد از یک سال دیوانه وار، ادل فرصتی می‌خواهد برای ریلکس شدن و وقت گذراندن در کنار خانواده. او قصد دارد به ایالات امریکا برود اما همۀ وقت} یک دختر بریتانیایی باقی خواهد ماند و انگلستان را منزل خود میداند.»

 

علاقه ادل به ایالات امریکا زمانی آشکار شد که منزل اي هشت میلیون دلاری در بورلی هیلز خرید. همسایگان او جِ زی، بیانسه، جنیفر لارنس و رابی ویلیامز میباشند. در چنین شرایط و با چنین اخباری، بدون تردید از میزان محبوبیت ادل کاسته خواهدشد. همین حالایش تعداد زیادی از هواداران او، به شدت از دستش دلخور میباشند و شماتتش می‌کنند. او هنوز به طور رسمی به انتقاداتی که مطرح شده پاسخی نداده هست.