پارس ناز پورتال

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

مجموعه : حذف شده است
آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

آيا رابطه جنسي دهاني براي واژن خانم ها ضرر دارد؟ 

در رابطه جنسي دهاني مردان با دهان خود شروع به خوردن واژن خانم ها مي کنند که دراين رابطه نظرهاي زيادي درباره مفيد بودن و مضر بودن اينکار وجوددارد. رابطه جنسي دهاني به خوردن و مکيدن آلت تناسلي خانم ها و آقايان با دهان و لب ها اطلاق مي شود که در بيشتر زوج ها اينکار انجام مي شود. اينکار لذت زيادي را براي طرفين به همراه دارد.

 

در برخي از زوج ها به دلايل وسواس و ناخوشايند بودن اينکار يا انجام نمي شود يا به خواست يکي از طرفين با اکراه انجام مي شود که نوعي مشکل جنسي را در زندگي بوجود خواهد آورد. ما امروز آموزش مفصل رابطه جنسي دهاني را براي زن و شوهر ها قرار داده ايم.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

تماس از راه دهان تحريک بر انگيزبوده و قوه جنسي را تحرک مي دهد. اينکار از طريق مکيدن آلت تناسلي مرد، و يا ليسيدن واژن«عضو جنسي زنانه» و مقعد صورت مي‌گيرد. «fellatio» نام لاتين روشي است که در آن آلت مرد توسط زبان تحريک مي شود. «cunnilingus» به روشي گفته مي شود که دهان به تحريک واژن «عضو جنسي زنانه» و چوچوله ميپردازد. که دراينجا به طور کامل نحوه ي انجام آن را خواهيم گفت. «anilingus» اصطلاح لاتين روشي است که دهان با مقعد براي تحريک در تماس است.

 

تماس جنسي دهاني طبق معمولً دربين همه ي گروه هاي سني که اين جوانان را هم شامل مي شود، رايج است و در ميان تعداد زيادي از شرکاي جنسي زن و مرد وهمچنين بين شرکاي جنسي هم جنس رواج دارد. دربين جوانان به خصوص خانم هاي جوان ممکن است به دليل عدم تمايل به دخول و حفظ بکارت بعنوان نوعي تمرين در رشد توانايي جنسيتي ويا پاسخ به کنجکاوي هاي روابط جنسي اين عمل در زمان قبل ازدواج و همچنين در ايام نامزدي جالب باشد.

 

در کل اينکار عملي است که احتمالا 99?99% افرادي که رابطه ي جنسي برقرار ميکنند انجام ميدهند چون هر دو طرف رضايت کامل دارند هم خانم که طبيعتا از ليسيده شدن و تماس زبان و دهان شوهرش با مهبلش غرق در لذت خواهد شد و هم مرد که يک جورهايي اينکار را براي بهينه سازي رابطه ي جنسي خودش انجام خواهد داد چون مرد مي داند.

 

وقتي ابتداعا همسرش رابا دهان ارضا کند حداقل با يک تير سه نشانه مي زند اولا مهبل همسرش با اينکار به ميزان لازم مايع لزج مشهورش را ترشح کرده و کاملا آماده ي پذيرايي از آلت مرد مي باشد دوما وقتي مرد با دست و زبان مهبل زن را تحريک کرده و وي را به ارگاسم مي‌رساند طبعا در حين دخول خيالش آسان است که همسرش ارضا شده و اگر هر لحظه که او به انزال رسيد و خواست از ادامه ي سکس منصرف شود.

 

زنش حداقل يکمرتبه به ارگاسم رسيده و ثالثا مردها با تکرار اينکار يک جورهايي باعث ميشن زن ها نيز به طور متقابل اينکار رو انجام بدهن ودر واقع چون اين روش هيچ درد و رنجشي براي زن به همراه نداره و به اصطلاح لذت خالص براي زن داره و مردان زيرک با انجام زياد اينکار خانمشون رو به سمت و سويي ميبرند.که طبيعتا اونها هم در آينده اينکارو واسشون انجام بده و البته برخي از آقايون ناقلا هم با تکرار دو يا سه مرتبه ي اينکار پشت سرهم لذت فوق العاده اي براي زن ايجاد کرده

 

و يه جورايي قدرت تصميم گيري رو از زن ميگيرن که در روابط نامشروع طبق معمول به راضي شدن زن براي دخول از طريق واژن ودر زوجين راضي شدن زن به رابطه ي مقعدي خواهد شد لذا خانم ها مخصوصا دختراي باکره در اينباره بايد حواسشون خيلي خيلي جمع باشه.

 

هيچ چيز براي زن شگفت انگيزتر از خوردن اندام جنسي او نيست. اين عمل موجب ميشود تا او احساس عشق وسواژن داشته وديوانه وار به ارگاسم برسد. تعداد زيادي از خانم ها حتي آن را به نزديکي با مرد هم ترجيح ميدهند. اگر شما فقط کمي دراين باره اشتياق نشان دهيد آنگاه در نظر اويک عاشق افسانه اي به نظر خواهيد آمد. مردها نسبت به ارگان جنسي زن يک احساس عجيب علاقه و کينه هم زمان دارند.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

بيشتر مردها رغبتي به اين‌که سر خويش را مقابل واژن شريک جنسيشان پايين بياورند نداشته و حتي ممکن است ازآن بيزار باشند! خيلي از زن ها اين نکته را ميدانند و بهمين جهت از لذت سواژن دهاني محروم هستند. براي يک زن هيچ چيز تحريک کننده تر ازآن نيست که مرد طعم واژن وي را خوشمزه بداند!! خيلي از مردها دوست دارند صورت خودرا لاي پاي زن برده و با ليسيدن واژن او عشق را ابراز کنند.

 

در مقابل مردان زيادي هم هستند که هيچ علاقه اي به اينکار ندارند. ممکن است گاهي عده کمي از زن ها هم از ليسيدن واژنشان هيچ لذتي نبرند. بنابر اين شما بايد از تمايل طرف مقابل اطلاع کافي داشته باشيد. گاهي انجام اين عمل مرد را هم بيشتر تحريک کرده و موجب مي شود او در مراحل بعدي لذت بيشتري ببرد.

 

خوشايندترين چيز براي يک زن آن است که مردي با انگشت وي را تحريک کند ليس بزند و واژن وي را با ولع بخورد. براي اين‌که از چشيدن طعم واژن بدتان نيايد ابتدا باهم يک دوش بگيريد بدن تان را صابون بزنيد و به هم بماليد. بعد فرج و لبهاي آن را باز کرده و کليتوريس رابا ملايمت بشوييد. دست صابوني خودرا پايين تر برده و باسن وي را نوازش کنيد تا لذت ببرد.

 

مراقب باشيد انگشت صابوني را وارد واژن نکنيد. بعد از شستن دست يک يا دو انگشت را وارد واژن کرده و دايره وار بچرخانيد درست مثل وقتي که داخل يک ليوان را مي شوييد. آيا لذتبخش نبود؟ حال مي‌توانيد زبانتان رابا خيال آسان هرجا که دوست داريد بفرستيد.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

مقدمات :

براي اين‌که طعم و بوي دستگاه تناسلي زن براي شما اذيت دهنده نباشد، بهتر است ابتدا باهم به حمام رفته و ضمن عشق بازي مو هاي آن را تراشيده و يک ديگر رابا صابون بشوييد. بعضي از زن ها ترجيح ميدهند قبل از سواژن دهاني مورد نوازش و معاشقه قرار بگيرند.

 

بهتراست براي شروع مقابل هم نشسته و يک ديگر را ببوسيد. سپس با نوازش نقاط حساس بدن اورا تحريک کنيد. به تدريج دست خودرا پايين برده و رانها و بعد ازآن ناحيه تناسلي را بماليد. اگر اين عمل را خوب انجام دهيد شريک جنسي شما براي سواژن دهاني کاملا» آماده شده و حتي ممکن است با دست خودش سر شما رابه سمت پايين ببرد.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

خلاصه و مفيد:

شست و شوي آلت براي آنکه بوي طبيعي خودرا بدهد. – داشتن و يا نداشتن مو بر روي لبهاي آلت به سليقه طرفين بازمي گردد. اما اگر مودار باشد بايستي کاملا تميز شود. – پوشيدن يک شورت جذاب و تحريک کننده – استفاده از خوش بو کنندها بر روي شورت يا اطراف آلت

 

وضعيت هاي انجام رابطه دهاني:

زن به پشت خوابيده بين پاهاي او دراز بکشيد و پاهايش را روي شانه تان بگذاريد. يا اين‌که او روي لبه تخت بنشيند و شما مقابل او روي زمين زانو بزنيد. يک راه ديگر اينست که او پاهايش را دو طرف سرتان بازکند و تقريباً» روي صورت شما بنشيند. «دراين حالت صورتتان خيلي خيس خواهد شد»حالتهاي متعدد ديگري براي فشار دادن صورت شما روي واژن وجوددارد که مي توانيد بسته به سليقه خود آنهارا امتحان کنيد.

 

يکي از بهترين وضعيتها براي رابطه دهاني حالت ?? است. وقتي زن به حالت وارونه روي شما قرار بگيرد مي توانيد هر دو يک ديگر را تحريک کنيد و از زبان و دستتان همراه هم استفاده کنيد. گاهي مي‌توانيد دراين وضعيت جاي خودرا با يک ديگر عوض کنيد. وضعيت ?? را ميتوان به‌صورت: مرد در بالا زن در بالا يا پهلو به پهلو انجام داد.

 

خيلي از زوجها راحتتر هستند تا رابطه دهاني را در حالتي که به پهلو کنار يک ديگر خوابيده اندانجام دهند. بعضي از خانم ها علاقه دارند تا در همه ي اين وضعيت ها رابطه دهاني داشته و ليسيده شوند. عده اي در حالتي که مرد در بالاباشد احساس خفگي ميکنند. هر چند دراين حالت مرد ميتواند به اساني آلت خودرا در دهان زن فرو برده و لذت ببرد!

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

خلاصه و مفيد :

?. به پشت خوابيده و پاها کمي باز ?. به پشت خوابيده و پاها به سينه چسبيده ?. حالت ? دست و پا «داگي» با بالا گرفتن باسن طوريکه آلت تناسلي از پشت بيرون بزند ?. زن و مرد به روي هم طوريکه سر مرد در سمت پاهاي زن و سر زن در سمت پاهاي مرد قرار گيرد «شصت و نه انگليسي» ?. زن يا بر روي صندلي و يا لبه تخت مي‌نشيند با پاهاي باز و به پشت تکيه داده ?. سر پا و خم شده با دست بر روي صندلي يا تخت

 

نحوه ليسيدن آلت زن يا واژن

در واقع کليتوريس مهم‌ترين اندام جنسي زن است. بدون توجه کافي به کليتوريس زن هيچ لذتي از رابطه نمي برد. خانم ها در مورد تحريک کليتوريس شان احساس و درک متفاوتي دارند. عده اي عاشق آن هستند که کليتوريس شان به سختي مکيده شود ولي ممکن است اينکار براي بعضي دردناک باشد. تحريک با زبان ليسيدن و مکيدن ورودي واژن زن رابه اوج آسمان مي‌برد.

 

ليسيدن را از واژن شروع و به سمت کليتوريس برويد. دريک طرف لب بزرگ و کوچک واژن رابا دو لبتان بگيريد زبان خودرا شل کرده بين آن دو بکشيد. سپس زبان را داخل واژن برده و موقع بيرون آوردن به دورادور آن بکشيد. اينک لب خارجي رابا دست کشيده و با زبان به آن محکم ضربه بزنيد. بعد زبان را کاملا» روي آن کشيده و دوباره به سوي کليتوريس برگرديد.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

انجام اين عمل زن را از خود بيخود کرده و حتي ممکن است به ارگاسم برساند. حال کليتوريس رابه دهان برده و خيلي کوتاه و سريع بمکيد و با زبان به اطراف آن ضربه بزنيد. گاهي در همين موقع فرو کردن انگشت در واژن ميتواند باعث ارگاسم شديدي شود. اگر اين عمل را در وضعيت ?? انجام دهيد لذت زيادي خواهد داشت. بهترين راه به ارگاسم رساندن زن از طريق رابطه دهاني استفاده از ضربات ريتميک و پشت سر هم زبان به کليتوريس است.

 

خلاصه و مفيد:

– بهتر است پيش از ليسيدن کمي با سينه ها ور برويد زيرا در افزايش ترشح آلت موثر است. – مي‌توان قبل از درآوردن شورت زن ،کمي از روي شورت با دست ماساژ داده و يا ليسيد. – شورت را سعي کنيد با دندان درآوريد «نمايش حرص و ولع مرد» – نگاه هاي هوس آلود به آلت زن تحريک کننده است. – از لبهاي بيروني آلت شروع کنيد به ليسيدن.

 

– به عکس العملهاي زن توجه کنيد تا نقاط حساس تر را شناسائي نمائيد. – لبها که با آب دهان شما و آب آلت زن خيس شد با انگشت

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

آنها را از هم باز کنيد. – برآمدگي چوچوله «کليتوريس» رابا نوک زبان قلقلک دهيد «از قسمت هاي حساس آلت» – حال زبان را سيخ کرده و به داخل آلت فرو کنيد «تکرار کنيد ».

 

– آب داخل آلت را بخوريد و به صورت بماليد. – از داخل با زبان سقف آلت را تحريک کنيد. – زبان را در داخل آلت بچرخانيد. – به نرمي و با لبهاي خود آلت زن را بگزيد. – بيني رابه چوچوله بماليد. – در آلت زن غرق شويد.

 

وظايف زن :

– زن بايد به هر عمل مرد عکس العمل مناسب نشان دهد. – عکس العملها: – آخ آخ کردن – نفس نفس زدن – جملات رکيک و تحريک آميز گفتن – التماس براي تکرار کار ليسيدن – بالا آوردن باسن – کشيدن مو هاي مرد – فشار دادن سر مرد به آلت خود – قلاب کردن پاها به دور گردن مرد در حالت هاي روبه رو

 

خطر انتقال ويروس در تماس دهاني با عضو جنسي زنانه

در تماس دهاني با عضو جنسي زنانه خطر انتقال براي شريکي که تماس دهاني را انجام مي دهد «کسيکه واژن رابا دهان خود تحريک مي کند» وجوددارد. به دليل اين‌که مايعات مهبلي آلوده و خون واژن آلوده مي تواند به داخل دهان راه پيدا مي کند. «اين مسئله محدود به خون دوران قاعدگي نمي شود.» براي خانمي که عضو جنسي وي بوسيله دهان شريک جنسي اش تحريک مي شود نيز خطر انتقال آلودگي وجوددارد،

 

اگر ويروس و يا خون آلوده ازمايعات دهان و به واژن و زخم هاي مهبلي و يا ديواره واژن تماس پيدا کند. ميزان خطر انتقال اچ. آي. وي. دراين مورد نيز به مراتب بسيار کمتر از خطر انتقال ويروس از طريق تماس جنسي مقعدي و واژينال است.در هر صورت در چندين مورد گزارش شده از انتقال ويروس ازطريق دهان، بيشتر تماس دهاني با واژينال گزارش شده است. خطر دريافت آلودگي به ويروس اچ. آي. وي. از طريق تماس جنسي دهاني را ميتوان با استفاده از کاندوم هاي لاتکس کاهش داد.

 

آيا مکيدن دستگاه تناسلي زن براي مرد ضرري به لحاظ بهداشتي دارد؟ يعني ترشحاتي که خارج مي شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم مي‌رود، آيا ضرري براي مرد دارد و راه حل صحيح براي اين‌که هم مقاربت دهاني انجام بشود و هم همسر رابه اوج حالت رضايت بخش برساند و هم ضرري براي مرد نداشته باشد چيست؟

 

در ادامه سعي شده از نطر شرعي به سوال پاسخ داده شود

1. شکي نيست که در دين مبين اسلام، انسان مي تواند هر گونه لذت جنسي و غير آن را از همسرش ببرد. دراين خصوص محدوديتي وجود ندارد. تنها در برخي ايام خاص و زمان عادت ماهانه، آميزش جنسي ممنوع شده است. بقيه کامجويي ها به قوت خود باقي است.

 

اما اين تجويز به معناي مناسب و يا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسي بين همسران نيست. برخي از رفتارهاي جنسي مثل سکس مقعدي در شرع مقدس اسلام، کراهت شديد دارد . برخي از علما بر اساس روايات وارده، آن را حرام مي دانند و يا سکس دهاني را مورد نکوهش قرار مي دهند.

 

شخصي به امام صادق «ع» اظهار مي دارد که آيا مرد مي تواند، اندام تناسلي و فرج همسر خودرا ببوسد، امام فرمود: اشکالي ندارد ولي اين چه کاري است؟!

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

با اين جمله کراهت خودرا از اينگونه رفتار نشان داد. از روايت استفاده مي شود که سکس دهاني به طريق اولي و با قياس اولويت مورد توجه ائمه«ع» نبوده و نيست.

 

2. گرچه برخي کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسي دهاني را جايز مي شمارند و آن را براي زن و شوهر رضايت بخش مي پندارند، اما بايد توجه داشت که اين عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتي و دکتري آسيب­ها و ضررهايي در پي دارد.

 

3. هرچه که ازبدن انسان طي فرايندي خاص، طبيعي و يا غير طبيعي دفع مي شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، مني، ترشحات مهبلي و رحمي و … غيرقابل خوردن و چندش آور است.به دليل اين‌که مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن يا محل مناسبي براي تجمع، رشد و تکثير ميکروب ها مي باشند، بدن به طور طبيعي ميلي به خوردن اينگونه مواد دفعي و ضايعات بدن را ندارد. احتمال آلوده بودن آنها به انواع و اقسام باکتري­ها و ميکروب­ها بسيار است.

 

4. گرچه ترشحات معمولي خانم­ها که از اندام تناسلي آنان خارج مي گردد، پاک است، ولي هنگامي آميزش جنسي و زماني که زن به اوج لذت جنسي مي­رسد، نجس بوده و حکم مني مردان را پيدا مي کند، بهمين خاطر خوردن آن در هر صورت حرام مي باشد، البته گاهي خوردن مني، ادرار و مدفوع در بعضي از افرادي که داراي نوعي از انحرافات جنسي مي باشند، در مواردي ديده مي شود که نشان از وخامت انحراف جنسي آنان دارد.

 

5. خوردن مايع مني و ترشحات مهبلي در هنگام اوج لذت جنسي، علاوه بر اين‌که از لحاظ شرعي و ديني حرام است، از نظر دکتري و بهداشتي نيز صحيح نيست. مشكلات زيادي براي حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پيش ميآورد. باعث مضرات زيادي براي روده ها و كليه ها مي باشد. شايد يکي از علل نجاست و حرمت خوردن آنها به خاطر وجود مشکلات و مضراتي باشد که خوردن اينگونه ترشحات در بدن شخص ايجاد مي کند.

 

6. طبق معمولً مني و ترشحات اندام تناسلي وقتي از دستگاه تناسلي و مجراي ادرار خارج مي شود، ميکرب­هاي زيادي راکه در مجراي ادرار هست، با خود به همراه مي آورد.چون آن منطقه ­ها و مجراي ادرار بسيار آلوده است، احتمال سرايت ميکرب­ها زياد است. به اساني ميکروب­ها و باکتري­هاي دستگاه تناسلي به مجاري حلق و معده وارد مي شود. باعث عفونت و سرايت بيماري به بخش هاي ديگر بدن فرد مي گردد.

 

علاوه بر انتقال باکتري­ها و ميکروب هاي مجراي ادرار، موجب انتقال و سرايت بيماري هاي مقاربتي نظير ايدز، سيفليس، سوزاک و… به بدن فرد سالم مي شود. اگر يکي آلوده به بيماري مقاربتي باشد، به اساني سيفليس و سوزاک و ويروس ايدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زيادي را براي فرد ايجاد مي کند.

 

7. با توجه به مطالب مطرح شده، براي پيشگيري از آسيب ها و مشکلات احتمالي، توصيه مي شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهاني اجتناب کنيد . به هيچ عنوان ترشحات اندام تناسلي را نخوريد. اگر ناخواسته وارد فضاي دهان­تان گرديد، فوراً آن را بيرون بريزيد. دهان خودرا شسته و و با شوينده­ هاي مخصوص دهان، آن را ضدعفوني و پاک نماييد.

 

8. در حال حاضر شيوه­اي وجود ندارد که بتوانيد از ورود ترشحات اندام تناسلي به دهان پيشگيري کنيد، مگر اين‌که خودتان از ابتدا به سکس دهاني تمايلي نداشته باشيد و آن را انجام ندهيد.بر فرض اين‌که اندام تناسلي زن را قبل از آميزش پاک گردانيد، چون نميتوانيد در حين عمل سکس دهاني، از ترشحات پيش گيري کنيد، باز تلاش شما به جايي نخواهد رسيد و نميتوانيد از ورود ترشحات آلوده به فضاي دهان­تان اجتناب کنيد.

 

9. توصيه مي شود به جايي اين‌که بخواهيد با سکس دهاني، لذت جنسي و رضايت بخشي داشته باشيد و خودرا با آسيب­ها و مشکلات آن گرفتار کنيد، به سکس مهبلي و واژينال روي بياوريد. با لمس و مالش کليتوروس، با دست و يا آلت تناسلي، همسرتان رابه اوج لذت جنسي برسانيد.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

آيا بيماري هاي مقاربتي از طريق رابطه جنسي دهاني هم منتقل مي شوند؟

چون اکثر افرادي که رابطه جنسي دهاني برقرار مي کنند انواع رابطه جنسي ديگر را هم انجام مي دهند، براي محققين خيلي سخت است که دريابند بيماري هاي مقاربتي تا چه ميزان فقط از طريق رابطه جنسي دهاني منتقل مي‌شوند. در عين حال، همه ي ما ميدانيم که تعداد زيادي از بيماري هاي مقاربتي متداول از طريق رابطه جنسي دهاني هم منتقل ميشوند. اين ها عبارتند از:

 

· کلاميديا

· سوزاک

· زونا

· HIV

· ويروس انساني ورم پوستي «HPV»

· التهاب غيرسوزاکي «NGU»

· سفليس

· عفونت مخمر

 

کلاميديا و رابطه جنسي دهاني

رابطه جنسي دهاني نميتواند دليل اصلي بروز کلاميديا تلقي شود اما احتمال آن وجوددارد. اگر واژن، گردنه رحم، مفعد، آلت تناسلي يا دهان با ترشحات يا مايعات عفوني تماس پيدا کند، احتمال انتقال وجوددارد.

 

سوزاک و رابطه جنسي دهاني

سوزاک مي تواند حين رابطه جنسي دهاني منتقل شود. براي انتقال سوزاک لازم نيست حتما انزال صورت گيرد. سوزاک خيلي خوب در گلو باقي ميماند و عفونت هاي سوازکي گلو يکي از متداولترين عوارض رابطه جنسي دهاني است.

 

زونا و رابطه جنسي دهاني

زونا مي تواند با تماس پوست با پوست منتقل شود درنتيجه احتمال انتقال آن در رابطه جنسي دهاني کاملاً آشکار است. شايان ذکر است که حتي اگر هيچ زخم مشخصي روي پوست وجود نداشته باشد هم انتقال ممکن است چون ممکن است شما يا شريک جنسيتان مبتلا به زونا باشيد و خود ندانيد. خيلي ها نمي‌دانند که تاولهاي تبخالي نوعي زونا هستند.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

HIV و رابطه جنسي دهاني

با اين‌که احتمال انتقال کم است اما نمونه هايي از انتقال اين ويروس با رابطه جنسي دهاني از طريق مايع مني، ترشحات واژن يا خون وجوددارد. HIV از طريق بزاق منتقل نمي شود و بوسيدن هاي عميق يک رفتار جنسي قابل قبول دراين مورد است.

 

HPV و رابطه جنسي دهاني

رابطه جنسي دهاني يک علت نادر براي انتقال HPV تلقي مي شود اما نمونه هايي ازآن ديده شده است. ويروس HPV از سطح زگيل ها افتاده و هر گونه تماس مستقيم مي تواند موجب انتقال شود.

 

NGU و رابطه جنسي دهاني

اکثر ميکروب هايي که موجب NGU مي‌شوند ميتوانند از طريق رابطه جنسي دهاني منتقل شوند حتي اگر آلت تناسلي يا زبان کاملاً وارد واژن، دهان يا مفعد نشود و مايعات بدن جابه جا نشود. يک تحقيق استراليايي رابطه جنسي دهاني را عامل مهمي در انتقال NGU معرفي کرده است.

 

سفليس و رابطه جنسي دهاني

رابطه جنسي دهاني راه خوبي براي انتقال سفليس به شمار مي‌رود. درتحقيق مشخص شد که بيش از 13 درصد از موارد سفليس از طريق رابطه جنسي دهاني منتقل شده اند. انتقال طبق معمولً با تماس زخم هاي سفليسي با پوست يا غشاي مخاطي صورت ميگيرد.

 

عفونت مخمر و رابطه جنسي دهاني

شواهد نشان مي دهد که زناني که به طور مداوم به عفونت مخمر مبتلا مي‌شوند ممکن است آن را از طريق رابطه جنسي دهاني دريافت کرده باشند. دريک تحقيق مشخص شد که رابطه جنسي دهاني با بالا رفتن احتمال عفونت مخمر در ارتباط است. رابطه جنسي دهاني با کسيکه مبتلا به عفونت مخم است موجب برفک شده که نوعي عفونت مخمر در گلو مي باشد. تماس دهاني با مخمر موجب بروز عفونت مخمر در واژن نمي شود چون مخمر در دستگاه گوارش از بين مي‌رود.

 

نکات مهم براي رابطه جنسي دهاني ايمن

استفاده از روشهاي مانعي مثل کاندوم بهترين راه براي ايمن کردن رابطه جنسي دهاني است. افراد بسياري که از ترشحات بدن خوششان نمي‌آيد رابطه جنسي دهاني با کاندوم هاي طعم دار را بهتر ميبينند.وقتي مردي طي رابطه جنسي دهاني انزال مي کند، اگر مايع خارح شده در کناره هاي دهان يا چشم هاي طرف مقابل بريزد، درصورتيکه مبتلا به بيماري هاي مقاربتي باشد، احتمال انتقال آن را شديداً افزايش مي دهد.

 

در تعداد زيادي از موارد، بيماري هاي مقاربتي مي‌توانند حتي با وجود اين‌که آلت تناسلي يا زبان کاملاً وارد واژن، دهان يا مقعد نشده است نيز انتقال يابند.برخي محققان پيشنهاد مي کنند که از مسواک زدن قبل از رابطه جنسي دهاني خودداري کنيد چن باعث مي شود زخمها و خراش هاي کوچک احتمال انتقال بيماري هاي مقاربتي را افزايش دهند.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

چرا مردان و زنان از رابطه جنسي دهاني لذت مي‌برند؟

علت لذت بردن از رابطه دهاني دو مورد فيزيولوژيکي و رواني است.

 

دليل فيزيولوژيکي :

جمع شدن خون در سر آلت تناسلي که در اثر مکيده شدن در رابطه جنسي دهاني ايجاد مي شود،‌ منجر به ايجاد فشار و حالتي لذت‌بخش و آرام کننده در مردان مي گردد. همچنين حرکت ورود و خروج آلت در دهان و فشار لب‌ها بر آن ميتواند بر افزايش لذت و حالت برانگيختگي مردان موثر باشد. از طرف ديگر ليسيدن و مکيدن کليتوريس «کليتوريس يا چوچوله، اندام جنسي اسفنجي قابل تحريکي در آلت تناسلي زنان است

 

که داراي رگ‌ها و اعصاب فراوان ميباشد» و لبه‌هاي بيروني آن مي تواند براي زنان لذت‌بخش باشد ودر تحريک و ارگاسم، بدون دخول موثر باشد. خصوصا درمورد افرادي که واژن آن‌ها ترشح معمول را ندارد و به به عبارتي دچار خشکي واژن هستند رابطه جنسي دهاني پيش از دخول ميتواند علاوه بر تحريک، عمل دخول را تسهيل بخشد.

 

دليل رواني :
در بحث لذت بردن از رابطه جنسي،‌ عامل رواني براي مردان قوي تر از عامل فيزيکي است؛ تا اين حد که مردان اين توانايي غير ارادي را دارند تا بدون عمل فيزيکي رابطه جنسي به انزال دست يابند. «اين اتفاق طبق معمول در خواب براي آن‌ها رخ مي دهد و دليل آن نياز بدن مرد به تخليه مني براي سلامت پروستات و دفع بهتر ادرار است.»

 

همچنين حس برانگيختگي مردان مي تواند با يک جرقه ذهني، پس از چند ثانيه به اوج برسد. علاوه بر موارد ذکر شده، رابطه جنسي دهاني از اين حيث براي مردان لذتبخش است که به آن‌ها حس برتري دست مي دهد و همچنين عمل همسر خودرا فداکارانه و برگرفته از حس دوست داشتن محسوب مي کنند.

 

اثر رواني و ذهنيت‌پردازي در مردان آن‌قدر قوي است که حتي بدون تجربه لذت آن، بر اين باور هستند که اين رابطه حتما براي آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود چرا که فکر به آن براي آن‌ها لذت بخش است در نتيجه مغز آنها به اين عمل واکنش مثبت نشان مي دهد. زنان نيز مانند مردان از خيال‌پردازي و تصور رابطه جنسي دهاني لذت مي برند. سکس دهاني در زنان لذت بخش است و از نظر روحي باعث ايجاد احساسي خوشايند نسبت به همسرشان مي شود.

 

باور اين موضوع که همسر وي به او اين لذت را تقديم ميکند در پرورش حس تعلق دروني موثرتر است. اما در رابطه جنسي مردان بايد به اين نکته توجه داشته باشند که زنان علاوه بر رابطه دهاني به دو فاکتور احساس و لمس در تحريک جنسي نيز، نياز دارند.

 

چرا برخي زنان و مردان از رابطه جنسي دهاني اجتناب مي‌کنند؟

عمدتا 3 دليل براي امتناع از رابطه جنسي دهاني بيان و عنوان ميشود:

 

1. اين يک رفتار کثيف و چندش آور است: دليل افرداي که اين موضوع را مطرح مي کنند اين است که آلت تناسلي مردانه و زنانه محلي براي دفع ادرار است و از نظر بهداشتي پاک نمي‌باشد. در نتيجه لسيدن و مکيدن آن عملي کثيف است. اگر چه آلت تناسلي محل دفع ادرار مي باشد، اما درصورت رعايت نظافت محلي غير بهداشتي محسوب نميشود و البته فراموش نکنيم اين محل، محل اصلي مربوط به لذت جنسي است.

 

اين افراد اکثرا آن‌را عملي چندش‌آور ميدانند ودر مواجه با آن رفتار و برخوردي تند «تدافعي، تهاجمي، اکراه» از خود بروز مي دهند يا حتي تمايل همسر خود نسبت به آن‌رابه تمسخر ميگيرند و وي را پس ميزنند. اين رفتار مي تواند يکي از دلايل اصلي سرکوب ميل جنسي همسر «حتي براي هميشه» نسبت به وي باشد طبق معمول اين افراد خودرا در اسارت ذهنيت اشتباهي قرار داده‌اند،

 

چه بسا هستند افرادي که حتي از ديدن و لمس کردن آلت تناسلي هم اکراه دارند. اين افراد نياز به درمان دارند. لازم به ذکر است برخي از اين افراد پس تجربه عملي تغيير ديدگاه خواهند داد.

 

2. اين رفتار را درشان شخصيت من نيست: اکثر زنان تصور مي کنند سکس دهاني مخصوص اعمال روسپي‌ها و بازيگران فيلم‌هاي پورن ميباشد و انتظار همسر آنها از انجام آن انتظاري غير عاقلانه است. آن‌ها در مقام مقايسه خود با روسپي‌ها بر مي آيند و حتي اين خواسته را يک توهين بخود مي‌پندارند يا به تصور اين‌که انجام اين رفتار باعث کوچک شدن شخصيت آنها ميشود از انجام آن خودداري مي کنند. اين در حالي است که يکي از نشانه‌هاي قدرت و برتري ميتواند تامين غريزه جنسي همسر باشد.

 

3. عدم تقابل در رابطه دهاني: خواسته رابطه حنسي دهاني جزو خواسته‌هاي نامتعارف نيست. اگر همسر شما حاضر به انجام اين خواسته براي شماست ولي شما بر عکس، از انجام آن براي همسرتان امتناع مي کنيد بايد انتظار آن‌را داشته باشيد که او نيز در رابطه‌هاي بعدي از انجام آن و به لذت رساندن شما پرهيز کند.

 

آيا رابطه جنسي دهاني براي واژن خانم ها ضرر دارد؟ «خوردن واژن زن ها»