پارس ناز پورتال

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

مجموعه : حذف شده است
آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ 

همان طور که افراط در هر چیزی ضرر دارد، زیاد ارضا شدن مردان هم میتواند معضلات زیادی را برای مردان ایجاد کند، در عمل تخلیه جنسی بدن انرژی زیادی از دست میدهد و هم چنین، زیاد ارضا شدن مرد باعث بروز نابهنجاری هاي جسمی و روحی در مردان خواهد شد مضرات زیاد ارضا شدن مرد بسیار زیاد است و افراط در ارضا شدن باعث بروز خطرات در دستگاه و آلت تناسلی مرد خواهد شد.

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

بنظر شما زیاد ارضا شدن مرد چه عوارضی دارد با ما همراه باشید تا شما با مضرات زیاد ارضا شدن مردان بیشتر آشنا کنیم. به گزارش پارس ناز کارشناسان مسائل جنسی و مشاوران فعال دراین حوزه، هیچ گاه تمایل چندانی برای تعیین گزارشی از حد کفایت میزان و تعداد رابطه جنسی برای افراد نداشته اند. چرا که باعث میشود خیلی از افراد در مورد خود دچار گمان اشتباه شده و نتوانند مرز بین میزان میل و غریزه جنسی طبیعی رابا مشکلاتی مانند اعتیاد و بیش فعالی جنسی تشخیص دهند.

 

با این وجود به طورکلی بین یک زوج سالم داشتن رابطه جنسی یک تا دو بار در ماه و بطور کلی کمتر از 10 مرتبه در یک سال ازدواج بدون رابطه جنسی تلقی شده و طبق معمول میانگین یک تا سه بار در هفته برای بیشتر افراد ارتباطی طبیعی و متعادل محسوب میگردد. زیاد ارضا شدن مرد، زیاده روی در مقاربت و ازآن بدتر داشتن شریک هاي جنسی متعدد آسیب ها و مشکلات فراوانی برای مردان، خانواده و جامعه به همراه خواهد داشت.

 

مضرات زیاد ارضا شدن مرد

علاوه بر عوارض فراوان زیاده روی در مقاربت و زیاد ارضا شدن مرد، این افراد با مشکلات روحی متعددی مواجه می‌گردند. غیر از آنکه چنین افرادی اگر بازرسی میل و افزون خواهی خودرا از دست بدهند ممکن است تا جایی به خیال پردازی هاي جنسی بپردازند که در حقیقت مرز بین واقعیت و رویا را از دست داده و چنانچه ازدواج کرده باشند از عهده وظایف زناشویی خود به خوبی بر نیایند و اگر مجرد باشند دچار سرخوردگی، یاس و افسردگی می گردند.

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

از دیگر مضرات زیاد ارضا شدن مرد در برخی افراد اقدام بخود ارضایی است. افرادی که خود ارضایی را تجربه می کنند فقط برای مدت کوتاهی احساس رضایت و آسودگی دارند و بعد همه ی چیز برعکس شده و مضرات زیاد ارضا شدن بروز می‌نمایند. این عمل ناشایست عوارض روحی و جسمی متعددی برای فرد به همراه دارد.

 

زیاد ارضا شدن مرد چه ضرری دارد

پژوهشهای جدید محققان در زمینه زیاد ارضا شدن به ویژه در رابطه با مردان نشان داده است، که تکرار و زیاده روی در اعمال جنسی علاوه بر کاهش قدرت و بنیه مردان بر قدرت باروری آنها نیز موثر بوده و باعث کاهش قدرت باروری میگردد. چنان چه تعداد دفعات رابطه جنسی افزايش يابد، ميزان اسپرم در هر بار انزال كاهش می يابد.

 

و اگر اين ميزان كه بطور معمول بين 40 تا 60 ميليون اسپرم در هر ميلی ليتر مايع منی است، به كمتر از بيست ميليون اسپرم برسد میتواند در زمينه باروری ايجاد مشكل كند. زیاد ارضا شدن مرد آسیب به قلب و ایجاد مشکلات قلبی و همچنین تشدید امکان سکته مغزی است. در حقیقت بین میزان و تعداد رابطه جنسی مردان با برخی هورمون هاي جنسی خاص که نوعی فاکتور خطرزا برای بیماری هاي قلبی و ایجاد سکته مغزی هستند، ارتباط مستقیمی وجوددارد.

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

و لازم است مردان در زمینه تعدیل نیازهای جنسی خود دقت کننند. زیاد ارضا شدن مرد باعث داشتن شریکهای جنسی متعدد نیز زمینه بروز بیماری هاي مختلف نظیر ایدز، هپاتیت، زگیل تناسلی، سوزاک و …، انتشار و گسترش آن در جامعه را ایجاد میکند.

 

و مضرات زیاد ارضا شدن از نظر ابن سینا

ابوعلی سینا اعتقاد داشت که برای کم کردن شهوت استفاده از تخم کاهو، آب کاهو و خوردن برگهای کاهو بسیار مفید است. از نظر این دانشمند ایرانی منی، مايه حيات و قوت جان مردان است. پس بایستی در جماع رعايت حد اعتدال را نمود .کثرت جماع و زیاده روی در مقاربت، باعث کاهش طول عمر و سستی بدن میشود . افراط در جماع در هرحال مضرترین چیز هاست، خصوصا هنگامیکه پی در پی باشد.

 

چرا که باعث ضعف مغز، قلب، کبد، قوا، اعصاب، بینایی، معده، کلیه، مثانه و تپش قلب و درد کمر و باسن، سیاتیک، نقرس و امثال این‌ها میگردد . همچنین سبب کاهش توان و ضعف اعصاب و حدوث امراضی مانند فلج، رعشه، لقوه، تشنّج، ضعف قوه هاضمه، کاهش قوای جسمانی مردان، قولنج، بدبویی دهان و ضعف سایر قوا می‌شود. علت این امر، آن است که بدن برای تولید منی مراحل زیادی طی کرده و قوای زیادی صرف کرده است .

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

همچنین کثرت جماع به چشم و میزان دید فرد آسیب میرساند . بطور کلی متخصصان طب سنتی معتقدند در هنگام زیاد ارضا شدن بدن خشک و سرد میشود و افزایش سردی بدن زمینه بروز سایر امراض و بیماری ها خواهد بود. عوارض نزديكي زياد ارضا شدن در مردان باعث میشود تا درصورت عدم وجود زن؛ مرد بخود ارضایی روی بیاورد و یکی از مضرات زیاد ارضا شدن ، تماشای فیلم پورنو و خود ارضایی است.

 

و اما دانستنی هاي جنسی جالبی که نمی‌دانستید

سکس و رابطه جنسی برای بدن انسا بسیار حائز اهمیت است و برای داشتن بدن سالم باید شما با همسرتان بطور مرتب هفته اي دوبار سکس داشته باشید برای این‌که اطلاعات بیشتر در مورد سکس و رابطه جنسی بدست آورید با این مقاله همراه باشید. اغلب روانشناسان و مشاوران خانواده و ازدواج بر این باور هستند که سکس یا رابطه جنسی بین زوجین مهم‌ترین عامل داشتن یک رابطه عاشقانه و رومانتیک است.

 

داشتن سکس به صورت مداوم اثرات بسیاری بر سلامت جسمی و روانی زنان و مردان دارد. تحقیقات علمی بسیاری در خصوص مزایای سکس برشمرده شده است که از میان انها می‌توان به کاهش میزان استرس، کاهش خطر ابتلا به سرطان «خصوصا سرطان پروستات در مردان»، تسکین درد، افزایش کیفیت خواب، کمک به سلامت پوست و… اشاره نمود.

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

در خلال جنگ جهانی اول، سازمان اطلاعات و امنیت انگلیس «MI6» از آب منی بعنوان نوعی جوهر نامرئی و نامحسوس استفاده میکردند.به گزارش پارس ناز آنها بعد از این‌که بوی بد و نامطبوع این کاغذها بعد از خشک شدن را تجربه کردند، استفاده از این جوهر مخصوص را متوقف کردند*

 

محققان زیست شناسی بارها مشاهده کرده اند که پنگوئن هاي ماده زمانی که تصمیم به ساخت آشیانه برای بچه هاي خود دارند، در قبال دریافت سنگ ریزه از سایر نرهای قبلیه که شریک جنسی اصلی آنها نیستند، اقدام به برقراری رابطه جنسی با آنها می کنند.

 

شکلات حاوی ماده اي با نام فنیل اتیلامین «phenyl ethylamine» است که تاثیری مشابه مواد شیمیایی که باعث تحریک فرد در زمان سکس و یا عاشق شدن می‌شوند می باشد.

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

میوه آووکادو قدرت تحریک جنسی بسیار زیادی دارد، به حدی که در عده اي از تمدن هاي قدیمی استفاده ازآن برای دختران و پسران باکرده ممنوع بوده است.

 

یک قاشق غذاخوری اسپرم حدود 5 کالری انرژی دارد. این در حالی است که نیم ساعت سکس پرانرژی، حدودا 100 الی 200 کالری انرژی می سوزاند.

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

زمانی که یک مرد به حالت انزال میرسد، نخستین اسپرم ها با سرعتی درحدود 45 کیلومتر در ساعت ازبدن او خارج میشود. جهت مقایسه می‌توانید نگاهی به رکورد سریعترین استارت دو صدمتر جهان بیندازید که 44.2 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

 

برخلاف بهانه هایي که تعداد زیادی از افراد برای فرار کردن از سکس عنوان می کنند، رابطه جنسی باعث رفع سردرد و کاهش فشار روانی و استرس میشود.

 

مطالعات آماری در کشور های غربی نشان می‌دهد 85% از مردانی که حین برقراری رابطه جنسی دچار حمله و ایست قلبی شده اند، در حال خیانت به همسران خود بوده اند*

 

بطور میانگین، زنها حدود 20 ثانیه در حالت ارگاسم باقی می‌مانند. در حالیکه حالت اوج ارضای جنسی مردان «انزال» بطور متوسط تنها 6 ثانیه طول میکشد*

 

عده اي از زنان در همگام زایمان طبیعی احساسی شبیه به ارگاسم را تجربه می کنند که ناشی از تلاش مغز برای کاهش درد زایمان می باشد.

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

مراکز نگه‌داری از اسپرم مردان، اسپرم را در دمای منفی 197 درجه سانتیگراد نگه‌داری می کنند. دراین دما اسپرم ها بدون تغییر در ساختار داخلی به سرعت فریز میشوند.

 

علاوه بر انسانها ، و نوعی شامپانزه به نام بونوبوس، دلفین ها تنها موجوداتی هستند که صرفا جهت لذت بردن اقدام به برقراری رابطه جنسی و سکس می کنند.

 

تعداد اسپرم لازم برای این‌که جمعیتی معادل جمعیت کل کرده زمین متولد شوند، دریک قرص آسپرین جا می‌گیرند

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

تعداد تخمک لازم برای این‌که جمعیتی معادل جمعیت کل کره زمین متولد شوند، دریک شماره تخم مرغ جا میگیرند

 

در حین سکس و برقراری رابطه جنسی، علاوه بر اندام هاي جنسی و سینه ها، قسمت هاي دورنی بینی نیز متورم می‌شوند

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

زوج هاي کشور یونان با 138 نوبت سکس درسال رکورد دار بیشترین، و زوج هاي کشور ژاپن با تنها 45 بار سکس در طول سال، رکورد دار کمترین میزان سکس در جهان می باشند*

 

یک مرد عادی با سبک زندکی معمولی در طول حیات و روابط جنسی خود حدود 17 لیتر آب منی از خود خارج می‌کند که شامل بیش از 500.000.000.000 «پانصد میلیارد» اسپرم می‌باشد*

 

برای این‌که یک آلت مردانه به اندازه نرمال به حالت نعوظ در بیاید، تنها به 2 قاشق غذا خوری خون نیاز است.

 

سکس در کل دنیا از اهمیت زیادی برخوردار است و همانگونه که میدانید مهم ترین دلیل ازدواج مردان و زنان ، سکس و رابطه جنسی است پس اگر میخواهید زندگی ایده آل داشته باشید ازدواج و سکس را فراموش نکنید.

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ (دانستنی های مهم برای روابط زناشویی)

آیا زیاد ارضا شدن مردان ضرر دارد؟ «دانستنی هاي مهم برای روابط زناشویی»