پارس ناز پورتال

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

مجموعه : حذف شده است
آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

آيا نخستين رابطه جنسي در شب زفاف درد دارد؟ 

رابطه جنسي زن و شوهر در شب زفاف بايد همراه با آرامش باشد، عروس و داماد دراين شب براي اولين بار رابطه جنسي برقرار مي‌کنند که بسيار حائز اهميت است. شب اول عروسي «زفاف» چه بايد کرد،دراين پست هر انچه در رابطه با شب زفاف که بايد بدانيد را براي شما شرح خواهيم داد.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

شب عروسي «شب زفاف» اولين شب شروع زندگي مشترک و يکي از شب هاي بسيار مبارک است . مبارکي آن از اين جهت است که در روايت آمده مؤمن با ازدواج و عروسي کردن نيمي از ايمانش تکميل ميشود.

 

بهمين جهت در منابع اسلامي آداب فراواني براي شب زفاف ذکر شده است. در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را براي عروس و داماد نازل ميکنند.شب زفاف در خاطره ي تمامي زوج هاي جوان يک شب خاطره انگيز است.

 

دراين شب همسر مرد به خانه ي وي وارد ميشود و آن شب «شب زفاف» اولين شب زندگي آن زن و شوهر است.براي زفاف و آميزش، شب انتخاب شده است و پيشوايان ديني، شب را براي رفتن عروس به خانه داماد، ترجيح داده اند و چون اين عمل همواره در شب انجام ميشود آن را شب زفاف مينامند.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

شايد شما هم مـانند تعداد بسيار زيادي از عروس و دامادهاي ديگر ممکن است دراين فـکر بـاشيـد که چـگونه بايد به شب عروسي خود نزديک شويد؛ دراين شرايـط هـزاران پرسش بي پاسخ به ذهن شما خطور مي‌کند:

 

آيا هم? زوج ها شب عروسي باهم ارتباط جنسي برقرار مي‌کنند؟ کسانيکه براي اولين بار است که يک چنين تجربه اي را کسب ميکنند، چگونه مي‌توانند با هيجان وارده روبه‌رو شده و آن را به درستي بازرسي نمايند؟

 

و هزاران پرسش ديگر. همچنين ممکن است عده اي از افراد تصور کنند که آيا بايد حتما رابطه جنسي همان شب انجام پذيرد؟ آيا پس از اتمام کار طرفين احساس شرمندگي و دست پاچگي خواهند کرد؟ اين ها سوال هاي رايجي هستند که در ذهن تعداد زيادي از افراد ايجاد مي‌شود و اگر شما هم در ذهنت ان يک چنين سوالاتي را داريد، مطمئن باشيد که تنها نيستيد.

 

در شب زفاف چكار بايد كرد؟

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

احيانا اگر در شب زفاف دفعه اولي است كه ميخواهيم رابطه جنسي داشته باشيم . به گزارش پارس ناز تاثير خستگي و اضطراب را مي دونيد ؟ براي آقايون اين احتمال هست كه اندام جنسيشون راست نشه ودر صورت وقوع اين امر اضطراب چند برابر ميشود و اوضاع بدتر .

 

در مورد خانم ها اين اضطراب باعت خشك شدن مهبل ميشود كه حتي براي خانمهاي كار كشته هم دخول مشكل ميشود چه برسه به دختري كه براي اولين بار ميخواد دخول را تجربه كنه پس اولين كار شما مبارزه با اضطراب است. بهتر است اون دسته از كساني كه فاميل هاشون منتظر ديدن دستمال خوني هستند اين مطلب را براشون روشن كنند كه اين فكر بيهوده اي است و بهتره شما رابه حال خودتون بذارن .

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

يکي از راه هاي مبارزه با اضطراب اينه كه منبع اونو از بين ببريد . منبع اضطراب شب زفاف اجبار به عمل جنسي است پس اين  اجبار  لعنتي را از بين ببريد. اگه ميتوانيد با همسرتان صحبت كنيد و بگوييد احتياجي نميبينيد كه شب اول در اوج خستگي و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسي داشته باشيد صحبت كنيد چه قبلا و چه وقتي آخر شب باهم تنها هستيد

 

كه عاشق عمل جنسي هستيد ولي امشب اجباري در انجام كامل اون نداريد و بهتر ميبينيد كه اين كار رابه فردا يا روزهاي بعد موكول كنيد كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقت هيچ جور تنگي نداريد. با اين فكر هم آغوشي را شروع كنيد اگر دوست داشتيد تا آخرش برويد و هرجا احساس كرديد وقتش نيست متوقف شويد .

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

اما خواهشا وحشي بازي هم در نياريد عمل هم آغوشي را يك اجبار نشون ندهيد نه به مرد و نه به زن . مرد بايد اولين نكته براش اساني و آرامش همسرش باشه و زن به جاي اينكه مردانگي را توي …. سفت و دراز و زور زياد ببينه توي اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.

 

يك نكته بسيار مهم : در اولين تجربه رابطه جنسي اگر باعث ناراحتي و ناخوشايندي طرف مقابل خود بشويد اين كار مطمئنا از لحاظ روحي و رواني تاثير بدي روي رابطه جنسي آينده شما هم خواهد داشت « ميدانيد كه روان آدمي در رابطه جنسي چقدر تاثيرگذار است».

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

انتظارات غير واقعي نداشته باشيد

زمانيکه زندگي مشترک خودرا شروع ميکنيد، بايد همچنيان توجه داشته باشيد که شب عروسي شما نميتواند رمانتيک ترين لحظه اي باشد که در تمام طول عمر خود تجربه کرده‌ايد. حقيقت اينجاست که شب هاي عروسي رمانتيک، فقط متعلق به پرده هاي سينما هستند. واقعيت اينجاست که هم عروس و هم داماد بدليل فشار کاري و استرس موجود خسته تر از شب هاي قبل هستند، و اين امر آن ها را در بهترين شرايط براي معاشقه قرار نمي‌دهد.

 

تجربه شخصي شما هر چه که باشد، هيچ گاه نبايد استراتژيتان اين باشد که انتظار زيادي از شب عروسي داشته باشيد. فشار بيخودي روي خودتان وارد نکنيد چراکه اين امر شما را مضطرب و عصبي ميکند و سبب ميشود که اجازه ندهد شما آن لذتي راکه لازم است از شب عروسي خود ببريد. هيچگونه بايد و نبايدي در مورد اتفاقاتيکه ممکن است در آن شب روي دهد، وجود ندارد. فقط آرام و ريلکس باشيد، باهم حرف بزنيد، صميمي شويد و انتظارات خودرا پايين بياوريد.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

اگر بتوانيد يک ديگر را آرام کنيد و باهم صميمي باشيد، يک تجربه جنسي عالي را يا همان شب يا در شب هاي آتي تجربه خواهيد کرد. از سوي ديگر حتي اگر شب اول رابطه جنسي برقرار شد اما لذتي راکه درنظر داشتيد نبرديد، بقيه عمر وقت داريد که تکنيک هايتان را عوض کنيد. در حال حاضر فقط بايد روي اين مطلب تمرکز کنيد که از بودن باهم لذت ببريد.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

برنامه ريزي کرده و خودرا آماده کنيد

تعداد زيادي از زوج ها هستند که مدت هاي طولاني مي‌نشينند ودر مورد جزئي ترين مسائل عروسي باهم صحبت کرده و تک تک امور را برنامه ريزي مي‌کنند، اما هيچگونه حرفي در مورد شب عروسي باهم نميزنند.

 

بايد قدري از توجه خود راکه با وسواس تمام نثار امور نه چندان باارزش ميکنيد، صرف آماده شدن براي شب عروسي کنيد. هر چقدر بيشتر زمان داشته باشيد، کمتر ناشيانه عمل ميکنيد و لذت بيشتري مي‌بريد.

 

بهترين کار اين است که زماني را بگذاريد و باهم در مورد اين مطلب صحبت کنيد، انتظاراتتان رابا هم در بين بگذاريد و به هم بگوييد که از چه چيزي لذت بيشتري خواهيد برد. سعي کنيد هم ديگر را بيشتر بشناسيد، به تمايلات يک ديگر احترام بگذاريد، و مرز و محدوده را نيز رعايت کنيد.

 

حتي مي‌توانيد از همسر خود دعوت کنيد تا باهم اين مقاله را بخوانيد تا راه گفتگوهاي بيشتر دراين زمنيه براي شما باز شود.به گزارش پاس ناز اگر پيش از اين‌که در مرحله انجام قرار بگيريد، در مورد آن مسائل باهم صحبت کنيد، هردو نفر احساس آرامش بيشتري پيدا خواهيد کرد.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

سعي کنيد که پيش از آغاز زندگي مشترک به باشگاه ورزشي برويد، برنامه هاي تناسب اندام را از سر بگيريد، و اندام خود دريک وضعيت مناسب قرار دهيد. اگر زيبا بنظر برسيد، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبي بشما خواهد داد، خودتان هم حس بهتري پيدا خواهيد کرد.

 

همچنين بايد توجه داشته باشيد که شب هاي ديگر با هر لباسي که ميخوابيد شب عروسي نبايد اينکار را بکنيد و نه بايد با شلوار جين بخوابيد نه پيجامه. يک دست لباس خواب مخصوص براي اين شب تهيه کنيد، به طوريکه بشما بيايد، و چهره تان از هر زمان ديگر زيباتر کند. البته ما نميگوييم چيزي بپوشيد که در آن آسان نباشيد بلکه بايد چيزي را انتخاب کنيد که در آن آسان بوده ودر عين حال بشما بيايد و جذابتان کند.

 

پيش از اين‌که خرج و مخارج عروسي سر به فلک بزند، بنشينيد و اين مورد را هم در فهرست خريد هاي خود بگنجانيد که از همه ي چيز مهمتر هستند. از جمله وسايلي که بايد در چمدان خود بگنجانيد به شرح زير مي باشند:

 

?- لباس زير زيبا و جذاب

 

?- موزيک هاي عاشقانه که بشما آرامش مي‌دهند

 

?- تهيه آب نبات هاي طعم دار و شمع هاي معطر که فضا را عاشقانه تر کنند

 

?- وان آب گرم. «هتل ها از ارائه اين خدمات بشما خيلي خوشحال خواهند شد»

 

?- عطرهاي معطر و کرم هاي ماساژ

 

?- قرص هاي بازرسي بارداردي «مگر اين‌که بخواهيد از همان شب اول خانواده خودرا گسترش دهيد»

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

ريلکس باشيد و فشار را از خود دور کنيد

در ابتدا بايد فشار را از روي خود دور کنيد. هر دوي شما روز سختي را پشت سر گذاشته ايد و بايد از اين به بعد عادت کنيد که شبها هم درکنار هستيد و ميخواهيد از اين پس درکنار يک ديگر زندگي کنيد. لباسهاي عروسي را از تن خود در بياوريد و لباسي بپوشيد که در آن آسان هستيد. ميتوانيد پلاکارت لطفاً مزاحم نشويد را نيز بر روي درب اتاق خود نصب کنيد تا کسي مزاحمتان نشود. درب اتاق را قفل کنيد و بنشينيد در کمال آرامش در مورد روزي که گذشت باهم صحبت کنيد.

 

نکات جالبي که اتفاق افتاده رابا هم در بين بگذاريد و بگوييد که چه چيزي بيش از پيش در ذهنت ان باقي خواهد ماند. همچنين ميتوانيد يک هديه کوچک شب عروسي تهيه کنيد و به يک ديگر بدهيد. اگرهم قرار است که صبح به پرواز برسيد به يکي از بستگانتان بسپاريد تا صبح شما را بيدار کند.

 

زماني که فشار و استرس روزانه از شما دور شد، ميتوانيد صحنه را قدري صميمانه تر و نزديک تر کنيد. ميتوانيد از جکوزي يا وان استفاده کنيد. اينکار آرامش بيشتري به هردوي شما مي‌دهد. بعد هم يک ديگر را ماساژ دهيد تا هم آرامش بيشتري پيدا کنيد و هم ارتباط بهتري باهم برقرا کنيد و هم تحريک شويد.

 

حرف و حرف و حرف بزنيد

باهم حرف بزنيد. موسيقي، لباس زير جذاب، و شمع مي‌توانند خيلي کمک کنند، اما هيچ چيز نمي‌تواند به اندازه صحبت کردن شما دو نفر را تحريک کند. حتي بوسيدن هم پس از حرف زدن به وقوع مي پيوندد. افرادي که فوراً وارد تخت خواب ميشوند و آن گونه به گرماي لحظه پاسخ مي‌دهند کمتر به آن صميميتي مي‌رسند که پس از حرف زدن و مطلع کردن يک ديگر از تمايلاتشان پديد مي‌آيد.

 

زمانيکه نوبت به صحبت کردن در مورد صميميت جنسي ميرسد، ناشي گري يکي از بزرگ ترين شکاف هايي است که زوجين را از يک ديگر جدا ميکند؛ اگر شما دو نفر تاکنون ننشسته ايد و حرف بزنيد الآن موقع انجام اينکار است. هيچکس نميتواند بشما ياد بدهد که چگونه بايد باهم رابطه جنسي برقرار کنيد و يا چگونه باهم صميمي تر شويد چرا که اين امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردي متفاوت است.

 

يک گفتگوي کوتاه دراين مورد مي‌تواند خيلي از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد. در مورد تمايلات و خواست هاي خود با يک ديگر صحبت کنيد. اين امر که شما در مورد رساندن يک ديگر به اوج لذت احساس مسئوليت ميکنيد، ميتواند بازهم شما دو نفر را بيش از پيش به يک ديگر نزديک کند، و اگر بتوانيد در مورد (چگونه) و (کدام قسمت) هم باهم حرف بزنيد، اين امر مي‌تواند لذت جنسي شما دو نفر را بيشتر کند.

 

تعداد زيادي از آقايوني که تجربه بيشتري نسبت به همسرانشان دارند اظهار مي دارند که خانم به اين دليل که خيلي خجالتي و مضطرب، است شب زفاف را خراب ميکند. چون شما همسر او هستيد، پس اين وظيفه شماست که وي را درک کرده و با ملاحظه و محتاطانه رفتار کنيد. آن گونه به قضيه نگاه کنيد: اين آسان ترين کار در دنيا نيست که لباس هايتان را در بياوريد و با مردي که خوب شايد کمي غريبه باشد يک رابطه جنسي آتشين داشته باشيد.

 

او فقط در حال شناختن بهتر شماست. ادراک هاي ابتدايي وي را به منزله نوعي عدم پذيرش نگذاريد. مربوط بشما نيست، مربوط به اوست و شما بايد کاملاً اين مطلب را درک کنيد و با او در مورد اين مطلب حرف بزنيد و کاري کنيد که او احساس اساني و آرامش پيدا کند.

 

اين امر در مورد خانم ها هم صدق مي‌کند. اگر مي‌خواهيد همسرتان کاري انجام دهد و يا از انجام کاري دست بردارد به او بگوييد. انتظار نداشته باشيد که او از روي حالت صورتتان بفهمد که چه چيزي در ذهن داريد.

 

اگر شما ياد نگيريد که در تخت خواب به جاي خودتان صحبت کنيد، همسرتان تصور ميکند که همه ي چيز خوب و روبه راه است. شايد اينطور نباشد! بهمين دليل بايد وي را بدون اين‌که توهيني متوجهش باشد، آموزش دهيد.

 

صميميت و رابطه جنسي در سايه ي رضايت و لذت معنا پيدا ميکنند. هر چقدر بيشتر باهم صحبت کنيد، رويهم رفته لذت بيشتري هم خواهيد برد.

 

همه چيز به رابطه جنسي ختم نمي شود

تعداد زيادي از زوج ها اظهار مي دارند که شب اول باهم رابطه جنسي نداشته اند. خوب به هرحال اين مورد اصلاً بد نيست. خودتان را درنظر بگيريد که ماهها براي اين روز برنامه ريزي کرده‌ايد و ترتيب کارهاي مختلف را داده ايد، و خودتان را براي بزرگ ترين روز زندگي‌تان آماده کرده‌ايد.

 

سنت هاي بيشمار، صورتحساب هاي بي شماري را براي پرداخت کردن بشما تحميل مي‌کنند. به هرحال بسيري از افراد احساس خستگي شديدي ميکنند و فقط ميخواهند

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

آرام بوده ودر کنار هم باشند. ميتوانيد از ساير انواع نزديکي ها، مانند:حرف زدن، لمس کردن، در آغوش گرفتن، بوسيدن، ماساژ دادن ودر آغوش گرفتن استفاده کرده و لذت ببريد. به خاطر داشته باشيد که لذات جنسي را ميتوان از راههاي ديگر نيز نشان داد.

 

به خصوص براي خانم ها، معاشقه فقط به رابطه جنسي ختم نمي‌شود.به گزارش پارس ناز اگر احساس ميکنيد که آمادگي انجام رابطه جنسي را نداريد، در آغوش گرفتن، بوسيدن و نوازش کردن هم مي‌توانند جاي گزين هاي مناسبي براي آن باشند. بنابر اين چه در شب عروسي باهم رابطه جنسي برقرار کرديد چه کار به اين مرحله ختم نشد،

 

فقط بايد مطمئن شويد که هم ديگر را محکم در آغوش گرفته و احساساتتان رابه يک ديگر انتقال ميدهيد. چند کار کوچک است که ميتوانيد انجام دهيد؛ به چشم هاي هم نگاه کنيد و بگوييد: “دوستت دارم” بهترين زمان براي اعتراف به اين موضوع که شريکتان را دوست مي داريد، زماني است که در صميميت کامل به سر ميبريد

 

و يا در حين برقراري رابطه جنسي هستيد. اگر دراين لحظه بتوانيد باهم ارتباط برقرار کنيد، هر زمان ديگري هم ميتوانيد! ارتباط چشمي صميمت را تشديد ميکند چراکه حاوي اين پيام است که شما دو نفر براي هم اهميت قائل هستيد.

 

هيچ گزينه صحيح و يا غلطي وجود ندارد

رابطه جنسي چيزي نيست که در شما استرس ايجاد کند. شايد کتاب هاي بي شماري دراين زمنيه نوشته شده باشند که چگونه ميتوانيد اينکار را انجام دهيد، اما همه ي چيز به ميزان صميميت دو طرف بستگي دارد. نگران نباشيد که آن را حتما به شيوه صحيح انجام دهيد، براي شروع فقط اجازه دهيد که همه ي چيز خيلي طبيعي آغاز گردد و حتم داشته باشيد که از صميمت ايجاد شده لذت خواهيد برد. اگر بيشتر پيش رفتيد که چه بهتر!

 

اصلاً نگران نباشيد که چرا همه ي چيز آن طور که بايد پيش نرفت. شما براي تمرين کردن هزاران شب ديگر را نيز در اختيار داريد. شايد اکثر زوج ها شب اول ناشيانه نسبت به هم برخورد کنند چراکه گامي به سوي برداشتن کليه مرزهاست. به خودتان وقت بيشتري بدهيد تا بازهم يک ديگر را بهتر درک کنيد و متوجه شويد که دفعه آينده چگونه مي توايند آن را بهتر انجام دهيد.

 

انواع درد در اولين رابطه جنسي

بايد بدانيم در شب زفاف که اولين رابطه ي جنسي دختر و پسر است در نتيجه ي آن دختر پرده ي بکارت خودرا از دست مي‌دهد که در بيشتر مواقع با درد همراه است.پاره شدن پرده بکارت ، در حقيقت نمود خارجي جرياني بسيار پيچيده است که بايد آن را آغاز زنانگي و پايان دوشيزگي شمرد. بايد گفت در اولين تجربه ي جنسي دو نوع درد براي دختر ممکن است به وجود آيد.اين دو نوع درد عبارتند از:

 

درد به علت پارگي پرده بکارت

اين درد همانگونه که در بالا گفته شد بعلت ايجاد يک زخم سطحي در داخل واژن است. که اينگونه زخمها طبق معمولً دردناک تر از ساير زخمها هستند. براي نظارت درد، بهترين کار ايجاد معاشقه طولاني است. اينکار سبب ميشود تا دختر به مرحله ي ارگاسم يا نزديک آن برسد. رسيدن به ارگاسم، آستانه ي درد را بالا ميبرد و باعث مي‌شود که درد يا خيلي کم شود و يا قابل تحمل گردد.

 

درد به علت دخول

اين درد دقيقاً بعلت کشش ديواره ي واژن است.واژن براي اولين بار مي‌خواهد باز شود. پس درد زيادي را حس مي‌کند.براي نظارت اين درد دقيقاً مثل راه حل بالا، بايد معاشقه طولاني داشت. تا هم واژن ليزشود و هم آستانه درد افزايش يابد. براي اين منظور مي‌شود از ژل مخصوص نيز استفاده نمود.

 

در شب زفاف براي آميزش بهتر و کم دردتر بايد به نکات زير توجه نمود:

– معاشقه طولاني تا رسيدن به مرحله ي ارگاسم
– استفاده از ژل مخصوص
– دختر را بايد قبل از نزديکي از نظر روحي آماده کرد
– در صورت داشتن درد شديد از سوي دختر از ادامه نزديکي خودداري کنيد.

 

موارد لزوم مراجعه به دکتر:

– پارگي پرده بکارت طبق معمولً داراي خون ريزي کم است. البته اين قضيه به چثه و سن دختر بستگي دارد. در بعضي از موارد پرده بکارت دختر با نزديکي پاره نميشود. دراين حالت حتما بايد با جراح زنان مشورت نمود تا وي با روش جراحي پرده را باز نمايد.

 

– تا سه روز پس از نزديکي خون ريزي بسيار جزئي، طبيعي است و نبايد نگران بود. ولي در صورت ادامه پيدا کردن خون ريزي حتما بايد به جراح و متخصص زنان و زايمان مراجعه کرد.

 

چرا برخي زنان در اولين ارتباط جنسي و در شب زفاف خونريزي ندارند

گذشته از فقدان مادرزادي پرده بکارت در بعضي زنان، در صورتي که زن در هنگام رابطه ي جنسي ، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافي براي عشق ورزي داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس اساني کند و دهانه ي واژنش به اندازه ي کافي مرطوب باشد، آلت تناسلي مرد به نرمي وارد واژن او مي‌شود .

 

به اين ترتيب ممکن است در اولين ارتباط خون ريزي نداشته باشد و يا بدليل نوع خاصي از پرده بکارت اتفاق مشابه اين ميوفتد. اما اگر زن مضطرب باشد يا بترسد و پاهايش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ريزي و درد خواهد داشت.

 

از آنجايي که درنظر مردم پرده بکارت پرده اي بسيار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره مي‌شود ، برخي مردها در هنگام رابطه ي جنسي فشار زيادي به دهانه ي واژن آورده و موجب پارگي دهانه ي واژن و درد و خون ريزي ميشوند. در صورتي که، اگر زن هنگام رابطه ي جنسي آمادگي کافي داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هيچ نيازي به فشار از جانب مرد نيست.

 

نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت

رشته هاي عصبي در پرده کم هستند و بهمين دليل در صورت آرامش جسمي و رواني پارگي آن طبق معمولً با درد کمي همراه است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زماني که بدن آرام است و هيچ اضطراب و خستگي ندارد انجام شود. بنابر اين نزديکي در اولين شب ازدواج و پس از مراسم طولاني عروسي توصيه نميشود.

 

زنان بهتر است قبل از نزديکي نه به منظور گرفتن گواهي سلامت پرده بکارت، بلکه بدليل آگاهي ازنوع پرده به دکتر متخصص زنان مراجعه کرده و توضيحات لازم را تقاضاي کنند؛ زيرا در موارد نادري که پرده از نوع ضخيم است احتياج به عمل جراحي دارد. ضمن اين‌که تحريک زن و خروج ترشحات از دهانه ي واژن موجب روان شدن دهانه ي واژن و آساني ارتباط جنسي ميشود.

 

گاهي پرده بکارت با يکي دو بار نزديکي کاملاً پاره نمي‌شود و هر دفعه قسمتي ازآن پاره شده و کمي خون ريزي ميکند و البته بدون پارگي پرده، مايع اسپرم ريخته شده بر روي آن ميتواند موجب حاملگي شود، زيرا اسپرماتوزئيد موجود در اسپرم ميتواند از سوراخ پرده حرکت کرده و بطرف تخمک زن برود و حاملگي ايجاد شود. دراين موارد زن با پرده سالم حامله ميشود.

آیا نخستین رابطه جنسی در شب زفاف درد دارد؟ |همه چیز درباره شب زفاف (شب حجله)

گذشته از فقدان مادرزادي پرده بکارت در بعضي زنان، در صورتي که زن در هنگام رابطه ي جنسي ، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافي براي عشق ورزي داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس اساني کند و دهانه ي واژنش به اندازه ي کافي مرطوب باشد، آلت تناسلي مرد به نرمي وارد واژن او ميشود .

 

به اين ترتيب ممکن است در اولين ارتباط خون ريزي نداشته باشد و يا بدليل نوع خاصي از پرده بکارت اتفاق مشابه اين ميوفتد.به گزارش پارس ناز اما اگر زن مضطرب باشد يا بترسد و پاهايش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ريزي و درد خواهد داشت.

 

از آنجايي که درنظر مردم پرده بکارت پرده اي بسيار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره مي‌شود ، برخي مردها در هنگام رابطه ي جنسي فشار زيادي به دهانه ي واژن آورده و موجب پارگي دهانه ي واژن و درد و خون ريزي مي‌شوند. در صورتي که، اگر زن هنگام رابطه ي جنسي آمادگي کافي داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هيچ نيازي به فشار از جانب مرد نيست.

 

آداب روابط زناشويي زن و مرد 

الف – آداب شب زفاف که عبارت است از 

– ابتدا عروس و داماد وضو بگيرند.

– تکبير گفتن در شب زفاف

برخلاف مراسم جاهليت – که متأسفانه عده ‏اي در عصر ما به بعضي از آن ها گرفتاراند و شب زفاف رابه بي عفتي و بي غيرتي و گناه ميگذرانند – در اسلام ، اولين حرکت سازنده زندگي مشترک ، با شعار «تکبير» آغاز مي‌گردد .

 

– خواندن دو رکعت نماز در شب زفاف ؛خواندن اين نماز در شب زفاف، با حال خضوع و خشوع و دعاي ذيل در سرنوشت عروس و داماد بسيار مؤثر است: خدايا الفت و مودت و رضايت زن را نسبت به من و رضايت مرا نسبت به او، بر من ارزاني دار و ميان ما رابه بهترين وجه مجتمع نما و نيکوترين الفت رابه ما عطا کن، همانا تو حلال را دوست مي داري و حرام را زشت مي شماري».

 

-خواندن دعا و نيايش، که بعد از خواندن نماز زفاف صورت ميگيرد.

 

– دست گذاشتن داماد بر پيشاني عروس ؛پس از ورود عروس به حجله ، داماد در حالي‌که رو به قبله مي‌ايستد، دست خويش را بر پيشاني عروس بگذارد و براي خود و عروس و اولاد آينده‏شان ، چنين دعا کند: خدايا اين زن رابه امانت از تو گرفتم و با کلمات تو وي را حلال کردم، اگر از اين زن فرزندي براي من مقرر فرمودي وي را پربرکت و پارسا قرار ده و براي شيطان در او بهره‏اي قرار مده».

 

ب – آداب عمومي « مستحبات» زناشويي:

– گرفتن وضو

 

– گفتن بسم اللّه‏

 

– در هنگام جماع تعجيل نکند و زن را براي آن آماده کند تا او هم کاملاً لذت ببرد.

 

– جماع در شب‏هاي دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه يا جمعه باشد.

 

– هنگام جماع با زن ملاعبه و بازي کند تا او کاملاً آماده شود.

 

– جماع را وقتي انجام دهد که زن ميل دارد.

 

– بهتر است نزديکي در اول شب نباشد ، بلکه ساعاتي بعد از خوردن شام باشد ، زيرا معده پر است و نزديکي موجب قولنج و فلج و چکيدن بول و فتق و ضعف بينايي و برخي بيماري هاي ديگر ميشود.

 

اگر شما يک دختر باکره « با پرده ي بکارت » باشيد ، احتمالا درمورد شب زفاف نگراني و استرس زيادي داريد و اگر از نظر مالي هم جزو 10 درصد مرفهين بي دردي باشيد که قرار به ماه عسل برويد ، از همين حالا دلهره و دل آشوب گرفتيد که :ماه عسلي چطوري ميشه ؟ چه اتفاقي قراره بيافته ؟

 

خوب نگران نباشيد . ما قبلا به جاي شما به اين مشکلات فکر کرديم و براتون توضيح ميديم که بايد چيکار بکنيد .تا انتهاي اين مقاله در سايت رنگ زندگي با ما باشيد .قبل از شب زفاف چطوري در مورد رابطه ي جنسي با زن / شوهرمون حرف بزنيم ؟

 

يک راه حل ساده : يک روزي يک جاييکه دوتايي تنها بوديد ودر آرامش کامل بسر مي برديد از همسرتون بپرسيد که «« آيا در مورد شب عروسي و زفاف نگران نيستي ؟ »»

 

احتمال اين‌که اون هم مثل شما نگران شب زفاف باشه زياده براي همين از اين پرسش شما استفاده مي کنه تا بتونه دراين مورد با شما حرف بزنه .وقتي خواستيد حرف زدن رو شروع کنيد اول در مورد انتظاراتتون از شب زفاف حرف بزنيد و بعد نگراني هاتون رو مطرح کنيد .اينطوري متوجه مي‌شويد که نگراني هاي همسرتون چيه و اون هم نگراني هاي شما رو متوجه ميشه و سعي ميکنه تا اون ها رو بر طرف بکنه .

 

اگر همسر شما قبلا تجربه ي رابطه ي جنسي را داشته باشه شايد شما بيشتر خجالت بکشيد . از طرف ديگه ممکنه ايشون به يکي از انواع بيماري هاي جنسي خاموش مبتلا شده باشه براي همين بايد حتما از کاندوم استفاده کنيد .يک کتاب آموزشي در مورد همسر داري و روابط زناشويي بخريد . داخل اتاق اون کتاب رو باز بذاريد طوري‌كه وقتي وارد اتاق شد متوجه اين کتاب آموزشي رابطه ي جنسي بشود . باقي کارها خودش انجام ميشه …

 

در اولين تجربه ي رابطه ي جنسي چطوري با همسر ارتباط مناسب برقرار کنيم ؟مهمترين نکته براي داشتن يک زندگي زناشويي رضايت بخش ودر عين حال لذت بخش ، هنر برقراري ارتباط با همسر در حين رابطه ي جنسي است .در اولين نزديکي هاي جنسي با همسر بهتره که ساکت باشيد چراکه زيادي شلوغش کردن و حرف هاي تحريک کننده زدن ممکنه زننده بنظر برسه .

 

همين که به آرومي به همسر تون بگيد «« احساسه خوبيه »» و کلماتي از اين قبيل مي تونه حس خوبي در او ايجاد بکنه .حواستون به زن / شوهرتون هم باشه .اگر خيلي ساکت بود مي تونيد ازش بپرسيد که «« حسه خوبي داري ؟ »» يا «« مي خواي فلان حرکت رو انجام بديم ؟ »» .از همه ي مهم تره اين‌که اگر چيزي شما رو ناراحت کرد ، اون مسئله رو به آرومي با همسرتون در ميون بذاريد .

 

درنظر داشته باشيد که نزديکي و رابطه جنسي بايد براي هر دوي شما لذت بخش باشه .آيا دختر دوشيزه در هنگام پاره شدن پرده ي بکارت دچار خون ريزي و درد شديد ميشه ؟وقتي که دختر پرده ي بکارت خودش رو از دست ميده احتمال داره که دچار اندکي خون ريزي و درد بشود . هرچند که اين خون ريزي و درد زياد طول نميکشه ودر اکثر مواقع اصلاً اذيت کننده نيست .

 

خيلي از دختر ها فقط 10 ثانيه بعد از دست دادن پرده ي بکارت دچار سوزش ميشند و بعد از اون همه ي چيز آرامبخش ميشه .براي اين‌که اين مرحله از رابطه ي جنسي رو بخوبي سپري کنيد سعي کنيد که قبل از پاره شدن پرده ي بکارت ، مدت زيادي رو صرف ملاعبه و معاشقه کنيد تا ترشحات بدن زن زياد بشه و مشکلي پيش نياد .

 

خوبه که يک ژل لوبريکانت کنار دستتون داشته باشيد تا روان کاري و لغزندگي مناسب در حين رابطه وجود داشته باشه . اين ژل ها در مسير زندگي خيلي مي تونند بشما کمک بکنند .

 

چرا بايد حتما در کنار لوازم زناشويي ژل لوبريکانت داشته باشيم ؟

اگر از خريد محصولات زناشويي خجالت مي‌کشيد مي تونيد از فروشگاه لوازم جنسي آنتي اچ آي وي با آرامش خيال خريد خودتون رو انجام بديد و با بسته بندي کاملا محرمانه تحويل بگيريد .اگر قصد اين رو نداريد که 9 ماه ديگه پدر و مادر بشيد ، بهتره که حتما از کاندوم استفاده کنيد .يک خاصيت ديگه ي ژل لوبريکانت اينه که از پاره شدن کاندوم پيشگيري ميکنه .

 

درد در نخستين رابطه زناشويي در شب زفاف

اولين رابطه جنسي در شب زفاف هميشه دردناك نيست اما براي برخي از زنان«و يا حتي مردان» امكان دارد كه اين ارتباط در شب زفاف نامطلوب و دردناك شود. طبق معمول اولين رابطه در شب زفاف ، دردي در حد معمول«متوسط» دارد كه مي تواند در برخي از موارد بعلت شرايط پزشكي مانند مشكلات مجاري ادرار و يا كيستهاي تخمدان شديد شود. اينگونه دردها در اولين رابطه جنسي در شب زفاف مي تواند منشا هيجاني از قبيل احساس گناه، استرس، اضطراب و …. داشته باشد.

 

علل دردهاي واژينالي در نخستين رابطه جنسي در شب زفاف

زماني كه يك زن براي نخستين بار رابطه جنسي رابا همسر خود تجربه مي كند به احتمال قريب به يقين بعلت از بين رفتن پرده بكارت در شب زفاف درد متوسط يا شديدي را احساس خواهد كرد به خصوص اگر بعلت استرس و يا عدم آمادگي كافي مجراي واژينال وي به اندازه كافي ترشح مخاطي نداشته و به حالت خشك باقي مانده باشد.

 

** البته قبل از پرداختن به ادامه اين مطلب، ذكر اين مساله الزامي است كه:

پرده بكارت عضوي ماهيچه اي است كه در ابتداي واژن قرار دارد و عمدتا در اولين يا دومين رابطه جنسي از بين مي رود. در برخي از زنان اين پرده شكل حلقوي داشته و ممكن است در اثر رابطه جنسي اصلا آسيبي نبيند و خونريزي رخ ندهد.

 

در زناني كه داراي اين نوع پرده بكارت هستند گاه مشاهده مي شود كه به خاطر بافت ماهيچه اي ضخيم ان ، تا مدتها بعد از نخستين رابطه جنسي همواره درد مقاربت مشاهده مي شود.

 

يكي از علل رايج دردهاي واژينال خشكي واژن است. بطور معمول در آستانه رابطه جنسي و تحريك شدن زن، مجراي واژن ترشحات مخاطي را ايجاد كرده تا برقراري رابطه جنسي تسهيل شود اما در اثر استرس و حالات عصبي ممكن است ايجاد اين ترشحات، با خلل مواجه گردد.

 

علل دردهاي شكمي در هنگام برقراري رابطه جنسي در شب زفاف

اگر عده اي از زنان در هنگام رابطه جنسي احساس دردهاي عميق شكمي كنند، اين مساله مي تواند ناشي از علل پزشكي مانند مشكلات رحمي و .. باشد. مطابق با نظر متخصصان زنان و زايمان اين دردها مي تواند ناشي از كيستهاي تخمدان، مشكلات مجاري ادراري، بيماريهاي عفوني لگني، آنديومتريوزيس و … باشد.

 

علل ايجاد درد در آلت مردانه

هر چند كه اين مشكل چندان رايج نيست اما مرداني هستند كه در نخستين رابطه جنسي خود در شب زفاف احساس درد شديد مي كنند. يكي از علل رايج اين مساله بيماري هاي دستگاه تناسلي مردانه و يا صدمه و اختلال در بافتي است كه روي آلت مردانه را مي پوشاند. همچنين در مرداني كه ختنه نشده اند«البته در بين ما مسلمانان تقريبا ديده نمي شود»

 

اگر پوست ختنه گاه خيلي سفت و محكم باشد مي‌تواند در هنگام مقاربت مشكل ايجاد كند. ساير علل درد در مردان در حين رابطه جنسي مي تواند ناشي از صدمه آلت خارجي مردانه، درماتيتهاي پوستي و يا پسوريازيس«دا الصدف» باشد.مطابق با نظر متخصصان زنان و زايمان دردهاي شكمي ناشي از رابطه جنسي مي تواند ناشي از كيستهاي تخمدان،مشكلات مجاري ادراري، بيماريهاي عفوني لگني، آنديومتريوزيس و … باشد.

 

علل دردهاي هيجاني در نخستين رابطه جنسي در شب زفاف

وجود درد شديد در نخستين رابطه جنسي مي تواند ناشي از علل هيجاني از قبيل احساس ترس و گناه و … باشد كه مانع از حفظ آرامش آن ها در حين رابطه جنسي مي گردد. اگر بعلت اين احساسات عدم آرامش براي زنان غير قابل كنترل شود دچار خشكي واژن شده و رابطه جنسي مطلوب برقرار نمي‌گردد.

 

درمان دردهاي مقاربتي

زناني كه در هنگام رابطه جنسي دچار درد و مشكل مي شوند لازم است كه از مواد و محلولهاي ليز كننده مجراي واژن «كه البته توسط متخصص تجويز مي شود» استفاده كنند. همچنين زناني كه احساس دردهاي شديد شكمي و يا لگني مي كنند بايد توسط متخصص زنان و زايمان مورد ارزيابي و بررسي و آزمايش قرار گيرند

 

ودر نهايت زنان و مرداني كه بنابر علل هيجاني و يا عاطفي دچار دردهاي مقاربتي مي گردند لازمست كه نزد مشاور، روان‌شناس يا سكس تراپيست مراجعه داشته باشند.همچنين مرداني كه در حين رابطه جنسي احساس درد دارند بايد نزد متخصصيني مانند اورولوژيست و … مراجعه داشته باشند.

 

آيا اولين رابطه جنسي در شب زفاف درد دارد؟ |همه ي چيز درباره شب زفاف «شب حجله»