پارس ناز پورتال

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)

آخرین عکسهای بازیگران ایرانی و ستاره هاي مشهور را می‌ تواند در زیر دیدن کنید که در اینستاگرام برای مخاطبان به اشتراک گذاشته اند. 

 

“سلفی در آینه بغل” نشان رسمی مهراوه شریفی نیا که در چند روز قبل مورد تهدید سایر چهره ها قرار گرفته بود، بار دیگر به صاحب اصلی اش بازگشت. امیدواریم چهره هاي عزیز همۀ وقت} حقوق سایر همکارانشان را رعایت کنند و پا در کفش سایرین نکنند.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)اینکه خود پریناز هشتگ نزده #نیو_استایل علت بر آن نمی‌شود که ما استایل جدیدش را تبریک نگوییم! تبریک پری ناز خانم.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)سلفی زهره فکور صبور و خواهر زاده عزیزش. بله، عزیز سمت راست زهره خانم هست و سمت چپی خواهر زاده ي زهره خانم!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)امیر قلعه نویی تولد پسرش هوتن را آن گونه تبریک گفت. هوتن تازه 21 سالش شده هست و بدون شک جزو معدود بیست و یک ساله هاي دنیاست که در این سن یک رستوران ایتالیایی دارند و یک پورشه را هم مچاله کرده اند! از پرداختن به شکل کیک تولد که یک قلب شکسته شده هست، و همین طور کادوی ویژه و n میلیونی اش (آیفون هفت قرمز) خودداری می کنیم.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)بهار تلویزیون میرسه، وقتی که عاری از هرگونه عنصر لوس و نچسب باشه! (حرف را زمین می اندازد و منتظر واکنش هواداران می‌ماند :)) )
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)به به. عکسی از دوران بحبوحه حمید گودرزی در سال هاي نه عمده دور. عکسی که اکبر آقا اصفهانی گرفته هست. خیلی دوست دارم اکبر آقا را از نزدیک ملاقات کنم، با این عکسهای نازی که از حمید گرفته احتمالاً خاطرات شنیدنی و جذابی از آن سال ها دارد.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)رضا عطاران، حمید فرخ نژاد و امین حیایی در پشت صحنه فیلم اخیر عبدالرضا کاهانی که در تایلند در حال فیلم برداری هست.گویا امین حیایی کمی بیش از حد در نقشش فرو رفته هست و پس از پایان فیلم برداری، عوامل فیلم باید به فکر ریکاوری روحی و روانی امین و آماده سازی اش برای بازگشت به وطن باشند.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)علی کریمی یاد زنده یاد کاپیتان سیروس قایقران را آن گونه زنده کرد. روحش خوشحال و یادش گرامی.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)شکر خدا سیما خضر آبادی هم راهی منزل بخت شده و این عکس هم مربوط به جشن نامزدی اش هست. تبریک به سیما خانم و همسر محترمش.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)این هم به افتخار نامزدی سیما خانم. با تشکر از پیمان معادی عزیز!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)سیامک جان درست هست که تولدت هست و باید پست متفاوت بگذاری، ولی این علت نمی‌ شود که تن سهراب خدابیامرز را در گور بلرزانی!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)احسان خواجه امیری و همسر عزیزش در پیست اسکی. گرچه ظاهر عزیزان اکثر مناسب بدمینتون هست تا اسکی و احتمالاً فقط برای تماشای اسکی رفتن سایرین به پیست رفته اند.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)تولد مبارک علیرامِ بامرام. امیدوارم که همه ي وقت پیروز باشی.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)شکست عشقی 9 ریشتری احسان علیخانی که طی این پست از بغض سنگینِ آن رها شده هست. از احسان بعید بود چنین موضوعاتی را رسانه اي کند ولی خب حتماً به صلاح بوده! هنوز آمار دقیقی از تعداد کامنت هاي با مضمون “لیاقتتو نداشته دختره ي ….” به دست نیامده هست، آماری که لحظه به لحظه رو به افزایش هست.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)سلفی ویشکا آسایش و همکاران در اتاق گریم سریال “دیوار به دیوار”. امیر جان بعد این همۀ حضور در همه ي جا (!) هنوز یاد نگرفته اي که در سلفی آینه اي، باید به آینه نگاه کرد، نه تلفن همراه! گرچه صحیح تر این هست که به عکس لنز دوربین در آینه نگاه کنی، کاری که ویشکا هم انجامش نداده هست.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)کتایون خانم ریاحی میباشند، هنرمند عزیزی که گویا اتفاقی که در قسمت هاي پایانیِ آخرین سریال اش برای نقشی که بازی می‌کرد رخ داد، در زندگی حقیقی اش هم نمود پیدا کرده هست. (هرکول پوآرو هاي توی خونه دست به کار شن)
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)امیر جدیدی با این پست تولد عروسک اش را تبریک گفت… (عروسک هاي یادگاری خود را آتش می‌ زند)
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)مشروطه خواهان با دیدن این عکس دوباره قیام کردند.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)فلامک جنیدی از قلب لندن این سلفی را آپلود کرده هست. به قول توئیتِ یک عزیز: در دنیای پر از الناز شاکردوست‌ها و مهناز افشارها، فلامک جنیدی باشیم!اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)الهام حمیدی به تماشای کنسرت محمد علیزاده رفته بود که در پایان این عکس یادگاری را در کنار او گرفت.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)خاطره بازی عباس جدیدی با این عکس قدیمی و خوشگل در کنار پدر عزیزش. هشتگ مادر زیر پست همۀ ي ما را گرفتار خود کرده هست!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)ترلان پروانه یکی از پرتلفات ترین عکسهای چند روز قبل اینستاگرام را آپلود کرده هست!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)علیرضا قربانی هنرمند دائم السفر کشورمون در یکی از شهرهای فرانسه. جناب قربانی این همۀ مدت در اروپا هستید کسی هست در تهران به گل ها آب بدهد؟! قبض ها را چه می‌کنید؟ برق و آب را قطع نکره باشند؟!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)مهدی رحمتی با این پست تولد ده سالگی پسرش علی را تبریک گفت. در کنار پیشنهاد هاي پدرانه و جذاب.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)نسیم ادبی، پژمان جمشیدی و همکار عزیزشان در پشت صحنه نمایش “پپرونی برای یک دیکتاتور”. چهره پژمان جمشیدی همه ي وقت و همۀ جا طوری هست که انگار پنالتی آخر تیمش را خراب کرده هست. یک ناراحتی توأم با شرم خاصی در چهره اش نهادینه شده هست.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)امیر کاظمی و هوتن شکیبا در حال خوشگذرانی با دوست عزیزشان که دوربین حرفه اي دارد.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)یک پیشنهاد مفید و کاربردی از امیر شهاب رضویان برای سبیلو هاي جمع.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)جعفر خان پناهی در کوه هاي رنگی و بی نظیر زیبای آذربایجان. اگر روزی قصد سفر زمینی به تبریز و آذربایجان را داشتید، در بخش هایي از اتوبان زنجان – تبریز محو زیبایی این کوه هاي جادویی خواهید شد.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)سلفی سارا روستاپور یا همان خاله سارای خود ما به همراه مادرش در حال رُم گردی.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)امیر دلاوری و دخترش دیار خانم در حال تفریح پدر و دختری و رفتن به سینما بودند که شکار دوربین دوست عزیزمان شدند!اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)اسب سواری بهادر مالکی و خانواده عزیزش در دامان طبیعت.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)انشالله که ناراحتی ها می‌ روند و جایشان را به شادی می‌ دهند. چه چیز دیگری می‌ توانیم برای چنین پستی بگوییم؟
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)آزاده زارعی که در مرحله دوم تور آفریقاگردی اش به جزیره موریس رفته هست، با عمارت رضا خان پهلوی در دوران تبعیدِ بعد از کودتا این عکس یادگاری را گرفت. عمارتی که امروزه یک مخروبه ي متروکه در جنگل هاي این جزیره کوچک هست.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)خاطره بازی وحید هاشمیان با این عکس ماندگار از روزی که یک اتفاق تاریخی برای فوتبال ایران رقم خورد و دو تن از ستاره هاي جاودان فوتبال ایران درخشش خود در اروپا و فوتبال جهان را آغاز کردند. درخششی که برای مهدی مهدوی کیا طولانی تر و پر فروغ تر رقم خورد و برای وحید پر فراز و نشیب.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)ولتر اگر میدانست که روزی جملاتش پای چنین سلفی هاي نقش خواهد بست، هیچگاه سراغ فلسفه نمیرفت و در حاشیه رود لوآر قایق پارویی کرایه می داد.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)عکسی خوشگل از پاراسل سواری سارا منجزی، احتمالا در جزیره کیش! حتما می‌ دانید که اگر به کیش بروی و در حال پاراسل سواری عکس نگیری، کارت پرواز برای خروج از این جزیره صادر نمی شود.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)کیهان طوفانی!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)چه کسی فکرش را می‌ کرد که یک نظرسنجی ساده آن گونه ریش هاي علیرضا را سفید کند؟! خدا ازت نگذرد اي سیامک انصاری!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)کز سنگ دایورت خیزد، هنگامِ پستِ یاران! 
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)اعضای گروه سون در حال انجام بازی “هر کی به دوربین نگاه کنه سوخته”. (آرش قنادی سوخت)
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)سحر قریشی اکثر از این نمیتوانست از خجالت سیروس مقدم در بیاید!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)دمش گرم. هر که بوده مشتری مداری کرده هست.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)عکسی دیدنی از سیاوش خیرابیِ فسقلی در آغوش جمشید خان مشایخی. بزنم به تخته استاد از همان موقع تا به امروز در رنکِ یک پیشکسوتی سینما قرار دارند و امیدوارم خواهند داشت.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)اوکی، نمیپرسیم.
برویم سراغ عکس بعد.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)این شما و این تیپ تلفیقی امیر جعفری: کلاه صدام حسین، عینک گربه نره، دماغ فابریک خودش، ریشِ حبیب دهقان نسب، پیراهن ارنستو چگوارا.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)آرزوی سلامتی داریم برای دروازه بان خوشتیپ فوتبال کشورمون که بار دیگر دچار مصدومیت شده و خود را به تیغ جراحان سپرده هست.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)هواپیما سواری؛ تفریح لاکچری مهدی پاکدل در شیراز. اینکه چیزی نیست، ما هم در تعطیلات رفتیم میدان هفت حوض دوچرخه کرایه کردیم بعد از 10 متر راندن رنجیرش پاره شد و ادامه مسیر آن سوار ما شد! خلاصه خیلی خوش “گذشت”.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)بهرام افشاری در کنار تابلوی آبادی اش.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)سلفی بدون شرح یکی دیگر از اهالی آبادی بالا!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)سلفی خوشحال و زیبای زوج دوست داشتنی سینما و تلویزیون. سحر ولدبیگی و نیما فلاح که امیدواریم همۀ وقت} خوشبخت و سلامت باشند.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)عکس زیبای منوچهر هادی و سوفیا کوچولو.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)این هم از جشن تولد 50 سالگی مهران خان مدیری در کنار دوستان و همکاران در پشت صحنه آلبوم دورهمی. 50 اصلاً به مهران نمی آید.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)وقتی بابای باران کوچک بود. منظورش جهانگیر کوثری که نیست؟!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)سلفی یک هوادار با بابک حمیدیان و مینا ساداتی در پشت صحنه یک کار مشترک که از جزئیات آن خبری در دست نیست.
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)این اوضاع مجری هاي صدا و سیمای ماست، واقعاً چه انتظاری ازشان دارید؟!
اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)عکسی از جشن تولد کامران تفتی که در اوضاعِ “سبیل پارتی” با حضور دوستان عزیزی چون رستاک حلاج و مهرداد نصرتی برگزار شده بود. به انتهای مقاله امروز رسیدیم. ممنون از همراهی دلگرم کننده تان.

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)

 

مطالب مرتبط :

عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)

سوژه های خبری بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (234)

آخرین عکس های بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (233)

عید نوروز همراه با بازیگران و ستاره های ایرانی

اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی در عید نوروز 96

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور کشور ایران (232)