پارس ناز پورتال

بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

مجموعه : حذف شده است
بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

بهترين روش براي ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

اگر مي خواهيد همسرتان را در مدت زمان کوتاهي ارضا کنيد تا از رابطه جنسي بيشترين لذت را ببريد مي توانيد راهنماي امروز ما را دنبال نماييد. ارضا شدن خانمها چگونه است؟ ارضا شدن خانمها ممکن است کمي با تاخير صورت گيرد که اين موضوع تحت دلايل مختلفي پديد مي‌آيد تعداد زيادي از مردان براي ارضا شدن خانمها نميدانند

 

که بايد چکاري انجام دهند که ما قصد داريم در اين جا طريقه ارضا شدن خانمها را بيان کنيم. ممکن است از شنيدن اين که چيزي که زنان از رابطه جنسي مي خواهند با چيزي که شما تصور مي کنيد متفاوت است حيرت زده شويد. در حقيقت اگر شما فکر مي کنيد که تنها چيزي که باعث رضايت جنسي بانوان ميشود قدرت جنسي شريک جنسي و برقراري يک رابطه جنسي طولاني مدت است سخت در اشتباه هستيد. در ادامه شما رابا چهار قانون طلايي جلب رضايت جنسي بانوان آشنا ميکنيم.

بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

ارضا شدن خانم ها با پيش نوازي

ارضا شدن خانمها اگر از خانم‌ها بپرسيد، اکثر آن‌ها مي گويند که خواهان پيش نوازي بيشتري در رابطه جنسي هستند. بنظر ميرسد که اغلب مردان از پيش نوازي بعنوان يک مقدمه کوتاه براي شروع رابطه جنسي استفاده مي کنند و سعي ميکنند تا آنرا در کمترين زمان ممکن انجام دهند. اين طرز فکر کاملا اشتباه است، زيرا پيش نوازي براي بانوان يکي از لذت بخش‌ترين جنبه‌هاي جنسي است.

 

پيش نوازي به بانوان زمان کافي براي رسيدن به نقطه تحريک را ميدهد، در واقع توانايي رسيدن به حالت تحريک در مردان بسيار سريع تر از زنان است و پيش نوازي به بانوان کمک مي کند به اين نقطه برسند و از آنجا که رسيدن به اين حالت براي بانوان ديرتر اتفاق مي‌افتد مدت زمان طولاني‌تر پيش نوازي به تحريک بيشتر و بهتر آن‌ها کمک مي کند.

 

اشکال مختلفي از پيش نوازي وجوددارد، بنابر اين اگر مطمئن نيستيد، از شريک تان بپرسيد چه احساسي دارد و چه چيزي بهترين حالت را براي وي ايجاد مي کند. به ياد داشته باشيد هر کس متفاوت است و يک زن ممکن است حرکت مورد نظر ديگران را دوست نداشته باشد.

 

همچنين براي بانوان بسيار اهميت دارد که بدانند دراين مرحله به ايشان و احساساتشان توجه کامل و کافي داريد. براي اينکار مي توانيد عمل پيش نوازي رابا نشان دادن توجه به آن‌ها از طرق مختلف مانند يک گردش دو نفره، تماشاي فيلم و يا کمک در انجام امور منزل شروع کنيد و با ايجاد يک چارچوب فکري آن‌ها را براي داشتن رابطه جنسي کاملا آماده کنيد.

 

هم چنين مي توانيد با روش‌هاي مختلف علاقه خود رابه ايشان به صورت لفظي بيان کنيد. براي مثال ارسال پيامي عاشقانه از محل کار ميتواند براي داشتن رابطه جنسي خوب شگفتي‌زا باشد.اين نوع ارتباطات همه ي از بهترين راه‌هاي تحريک خانم‌ها است. در حقيقت، اگر قبل از اين که سعي کنيد مستقيم سراغ رابطه جنسي برويد، با تحت تاثير قرار دادن تخيل شريک خود شروع کنيد، در ادامه رابطه جنسي با کيفيتي خواهيد داشت. اين ها تمام نکاتي ريزي است که بخوبي باعث ارضا شدن خانمها مي شود.

 

ارضا شدن خانم ها با تحريک آلت زن

سعي کنيد با آناتومي زنانه و به خصوص اهميت ناحيه کليتوريس در ارضا بانوان آشنا شويد. اگر مي خواهيد بدانيد که چگونه نياز‌هاي يک زن را در رخت خواب به طور مناسب برآورده کنيد، بايد بدانيد دقيقا چه قسمتي ازبدن شريکتان حساسيت بيشتري داشته و بيشترين تحريک پذيري نسبت به لمس را ايجاد ميکند.

 

بر اساس مطالعات انجام شده و آمار‌هاي بدست آمده اکثر بانوان بيشترين ميزان تحريک را از ناحيه کليتورال يا همان کليتوريس بدست مي‌آورند و تحريک اين ناحيه باعث ارضا شدن خانمها مي شود؛ بنابر اين از لمس و نوازش و يا رابطه جنسي دهاني در هنگام رابطه غافل نشويد. همچنين ميتوانيد از تغيير موقعيت و ترکيب حرکت‌هاي مختلف براي تحريک استفاده کنيد. کافي است براي کسب خاطرجمعي از اثربخشي کامل و رضايت بخش از شريکتان در رابطه با احساسي که دارد و چيزي که دوست دارد سوال بپرسيد.

بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

به ياد داشته باشيد که نبايد بيش از حد پوزيشن خودرا تغيير دهيد زنان بايد وقت کافي براي تمرکز و گرفتن احساسات از انچه انجام مي دهيد داشته باشند. تغيير روش براي رسيدن به نتيجه دلخواه خوب است، اما اگر موقعيتي پيدا کرديد که او رابه درستي تحريک مي کند، اين پوزيشن را تا جاييکه به دلخواه اوست حفظ کنيد.

 

ارضا شدن سريع خانم ها با تعريف از اندام

به همسرتان اين خاطرجمعي را بدهيد که درنظر شما زيباترين و از لحاظ جنسي جذاب‌ترين براي شما است؛ اينکار به ارضا شدن خانمها کمک مي کند. وقتي در مورد ايجاد احساس اعتماد به نفس در اتاق خواب صحبت ميکنيم منظور اين است که اين حس را ايجاد کنيم که شريکمان تا چه اندازه زيبا است،

 

از لحاظ جنسي عالي است و چه احساسي در ما ايجاد مي کند. همانگونه که پيش از اين گفتيم اهميت پيش نوازي دراين است که قبل از شروع رابطه جنسي به آن بپردازيم. يکي از روش‌هاي پيش نوازي قبل از شروع رابطه جنسي ميتواند تعريف و تمجيد از همسر در اوقات مختلف روز و به طرق مختلف باشد. چنين چيزي حس بي نظيري به همسرتان خواهد داد و او را براي برقراري و حفظ يک رابطه جنسي دائمي با شما ترغيب خواهد کرد. هم چنين بر کيفيت رابطه جنسي تان تاثير فوق العاده‌اي خواهد داشت.

 

طريقه ارضا شدن خانم ها در رابطه جنسي

درست مانند ساير افکار، آنچه که مردان در مورد رابطه جنسي انتظار دارند و فکر مي کنند با طرز فکري که خانم‌ها دارند کاملا متفاوت است. اگر به طور آشکارا و بي پرده درباره رابطه جنسي با همسرتان صحبت کنيد و آنچه را دوست داريد با وي در بين بگذاريد و از انچه که او را راضي مي کند بپرسيد، مي توانيد با يک ديگر فانتزي‌هاي جالبي بسازيد ودر هنگام برقراري رابطه جنسي ازآن‌ها ايده بگيريد.

 

همچنين فراموش نکنيد که صحبت کردن در زمان برقراي رابطه جنسي نيز مي تواند در ارضا شدن خانمها تاثير گذار باشد. اينگونه تصور نکنيد که اگر شريک تان چيزي ابراز نميکند همه ي چيز از نظر وي عالي پيش مي رود، چرا که بانوان طبق معمول در بيان اينگونه موارد در طول رابطه خاموش مي مانند و بنا به دلايلي مانند احساس خجالت و… ترجيح مي دهند چيزي نگويند؛ بنابر اين بسيار مهم است که شما ازآن‌ها در مورد احساسشان و عملکردتان سوال کنيد و از ايشان بخواهيد در مورد آنچه که دوست دارند توضيح دهند.

 

ارضا شدن خانمها اما به اين نکته توجه کنيد که هيچ گاه در مورد اين که آيا ايشان به ارگاسم رسيده است يا نه سوال نپرسيد، چرا که نه تنها صحبت دراين مورد نشان گر اين ميباشد که شما به همسرتان توجه نداريد، بلکه نشان ميدهد تمايل داريد هرچه سريع‌تر به اين مرحله برسيد و هيچ چيز بدتر از اين نميتواند تمرکز را از همسر شما گرفته و مرحله رسيدن به ارگاسم رابه تعويق بياندازد يا به کلي ارضا را از بين ببرد.

 

ارگاسم چيست ؟

ارگاسم يعني رسيدن بدن و ذهن، به اوج لذت جنسي. وقتي زني تحريک جنسي مي شود، بتدريج تمام بدن « چه از نظر فيزيولوژي و چه از نظر احساسي » تغييرات هيجاني ميکند. اگر در حين انجام عمل جنسي، شريک جنسي وجود نداشته باشد، آن عمل خودارضايي نام دارد. اگر شريک جنسي وجود داشته باشد، اين رابطه، به هر شکل که باشد، خودارضايي محسوب نميشود .

 

ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان ، روند پيچيده تري نسبت به ارگاسم در مردان دارد. جهت رسيدن به ارگاسم در زنان، بسياري ممکن است ، نياز به آموزش داشته باشند. تغييراتي که در بدن زنان طي ارگاسم رخ مي دهد شامل موارد زير است :سينه ها سفت ميشود. لبهاي تناسلي بزرگ‌تر مي شود. کليتوريس برجسته تر مي شود…ابتداي واژن تنگ و انتهاي آن متسع مي شود.

 

فشار خون کمي افزايش داشته، و تعداد ضربان قلب و تنفس افزايش پيدا ميکند. ممکن است سطح هشياري تغيير کند. برخي حرکات لرزشي و غيرارادي رخ بدهد و برخي زنان تمايل به گريه داشته باشند. در طي ارگاسم زنان ، ميزان زيادي اندورفين به درون خون آزاد مي شود که باعث ايجاد حالت منگي و خواب آلودگي مي شود .

 

مدت زمان ارگاسم در زنان

گفته شده به طور متوسط ، ارگاسم در زنان حدود 20 ثانيه به طول مي انجامد .ارگاسم در زنان طولاني تر از ارگاسم مردان است

 

انواع ارگاسم در زنان

ارگاسم در زنان به دو صورت ارگاسم كلوتيرال «بيروني » و ارگاسم واژينال «داخلي» است.مفهوم ارگاسم واژينال در زنان ابتدا توسط فرويد مطرح شد. براي اين يافته، مدرک و شواهد علمي وجود نداشت، اما بسياري از زنان وقتي پس از دخول واژينال به مرحله ارگاسم نمي رسيدند احساس نقص و كمبود ميكردند. اما بايد بدانيد که اکثر زنان، حتي بعد از زادواج ، از راه کليتوريس ارضا ميشوند و اين مساله چيز عجيبي نيست. هنوز هم کليتوريس، عضو اصلي شهواني در زنان است .

 

چندين سال بعد ، مسترز و جانسون ، مطالعاتي روي ارگاسم زنان انجام دادند. آن ها نيز به اين نتيجه رسيدند که ارگاسم زنان مي تواند هم کليتورال باشد و هم واژينال !

 

و اما علت اين قضيه چيست ؟

مشخص شد که بافت کليتوريس «شاخکهاي آن » ، طبق تصوير زير ، تا اطراف ديواره هاي واژن کشيده شده است . پس با هر دخولي ، به نوعي لذت ايجاد ميشود که بازهم ناشي از کليتوريس است ! ودر واقع چه از راه بيرون و چه از راه واژن ، اين کليتوريس است که در ارگاسم داخلي و خارجي زنان نقش دارد . حال ، هر چه کليتوريس بزرگ‌تر ووسيع تر باشد ، لذت واژينال بيشتر احساس مي شود .

بهترین روش برای ارضا کردن داغ زنان در زمان کوتاه

نقطه ي جي در زنان ؟ G-spot

انزال در زنان؟

يک سوم تحتاني واژن ، نسبت به لمس حساس است و دو سوم فوقاني آن عمدتا به فشار حساس است. تصور بر اين است که نقطه اي موسوم به نقطه جي « که از نام ارنست گرافنبرگ که نخستين بار اين موضوع را درسال ???? مطرح کرد گرفته شده است » در واژن وجوددارد که حساسيت بسياري در برابر فشار عمقي دارد ودر حدود ?/? سانتي متري ديواره قدامي واژن قرار دارد. زير استخوان پوبيس .البته هنوز تعداد زيادي از دانشمندان وجود نقطه جي «g-spot» در زنان را قبول ندارند .

 

محل نقطه جي در زنان

البته باز تکرار مي‌کنم ! هنوز کليتوريس عضو اصلي شهواني يک زن است و لزومي ندارد در بدن خود دنبال نقطه جي بگرديد! اين نقطه در همه ي زنان کشف نشده است و ضمنا درصورت کشف، باز کليتوريس نقش اصلي را ارگاسم زنان دارد . با توجه به اين که هنوز تعداد زيادي از سکس تراپ ها وجود اين نقطه را قبول ندارند و وجود يا عدم وجود آن هنوز بلاتکليف است ، لذا شما خودتان را سر يافتن آن اذيت نکنيد! يا فکر نکنيد اگر نقطه جي نداريد، پس دچار نقصان هستيد !

 

دستگاه تناسلي مذکر و مونث تا حدود هفته هفتم بارداري ، خنثي است. کم کم با دخالت هورمونها ، تغيير شکل به سمت مذکر و مونث رخ مي دهد. يعني منشا و ابتداي دستگاه تناسلي در هر 2 جنس ، يکي است. بعدها تحت تاثير هورمون تغيير ميکند. تصوير زير ، مثال اين جمله ي من است . سمت راست ، پنيس «آلت مردانه » و سمت چپ کليتوريس « که به نوعي يک آلت تکامل نيافته است » را مي‌بينيد .

 

بهمين ترتيب ، عده اي از زنان، بقايايي از غده شبيه پروستات را ممکن است داشته باشند. گفته شده نقطه ي جي ، مشابه پروستات در جنس مذکر است و بعنوان بافت غده اي محسوب مي شود که مي تواند موادي رابه درون مجراي ادرار ترشح کند که دراين صورت بنظر مي رسد زن، حين ارگاسم زنان دچار انزال ميشود «انزال در زنان!»!

 

اما آزمايشات نشان داده که اين مايع، احتمالا يا ادرار است و يا در برخي زنان ، بقايايي از بافت پروستات به طور بسيار تکامل نيافته، مايعي را ترشح ميکنند که از مجرا خارج مي شود. لازم به ذکر است بعضي مقالات بيشتر از مايع انزالي بودن آن حمايت مي کنند و از وجود اسيد فسفاتاز و گلوگز«مواد موجود در مني مرد» و البته کمي اوره و کراتينين « مواد موجود در ادرار» در آن خبر ميدهند.

 

اما از طرفي، بايد بدانيد چکيدن ادرار، طي ارگاسم زنان به طور طبيعي در زناني که بازرسي ادرار طبيعي دارند به کرات ممکن است رخ بدهد و اين مساوي با انزال در زنان نيست . البته اين مساله طبيعي است و نيازي به درمان ندارد.

 

تصورات نادرست راجع به ارگاسم زنان :

1. زنان نيز هنگام ارگاسم ، انزال دارند و اين نشانه ي لذت بيشتر آنهاست.

خير. خروج مايع از پيشابراه زنان هيچ ارتباطي به مقدار لذت آن ها ندارد. ضمنا خروج مايع به هيچ وجه جهت تکميل رابطه جنسي ، الزامي نمي باشد.

 

2. با تمرين و ممارست، مي‌توان در زنان ايجاد انزال کرد .

خير. چون افرادي که خروج مايعي شبيه انزال را دارند، بقاياي کوچکي از غدد شبه پروستات در بدنشان، از دوران جنيني شان باقيمانده است.

 

3. براي داشتن رابطه جنسي خوب و استاندارد، بايد نقطه جي را پيدا کنيم.

خير. عضو اصلي ارگاسم زنان، کليتوريس است.

 

4. تمام زنان پس از ازدواج بايد از راه واژن ارضا شوند و کليتوريس تعطيل شود !

خير . با تکنيکهاي خاصي مي‌توان حين دخول ، از راه کليتوريس ارضا شد .

 

5. هر چه اندازه آلت بزرگ تر باشد ، لذت جنسي زن بيشتر مي شود .

خير . مهم‌ترين مساله، رفتار جنسي ميباشد. اتفاقا هر چه به انتهاي واژن نزديکتر ميشويم، اعصاب حسي و جنسي کمتر ميشوند .

 

6. مالش کليتوريس حين دخول ، توسط همسر ،خود ارضايي به شمار مي‌آيد.

خير . همين که نفر دومي در ارضا کردن شما نقش دارد ، ديگر اين حرکت خودارضايي به شمار نمي‌آيد .

 

علت فراواني اختلالات ارگاسم در زنان
اختلالات ارگاسم در زنان ، غالبا به‌ صورت “دير ارگاسمي ” ، يا کلا ” آنورگاسمي ” «عدم رسيدن به ارگاسم » ميباشد . علل مختلفي دراين قضيه دخيل مي باشند از جمله :