پارس ناز پورتال

ارگاسم و ارضای جنسی زنان با پوشیدن جوراب (مخصوص متاهلین)

مجموعه : حذف شده است
ارگاسم و ارضای جنسی زنان با پوشیدن جوراب (مخصوص متاهلین)

ارگاسم و ارضای جنسی زنان با پوشیدن جوراب «مخصوص متاهلین»

تحقیقات نشان داده که زنان هنگام رابطه جنسی اگر جوراب بپا داشته باشند ارگاسم و ارضا شدن رابه بهترین و آسان ترین نحو ممکن تجربه خواهند نمود. رابطه جنسی بخش مهمی در زندگی مشترک است که روشهای زیادی برای بهتر کردن آن وجوددارد. دراین پست به یکی از این روشهای ساده اشاره میشود.

 

تحقیقات نشان داده که جوراب به تحریک جنسی و ارگاسم کمک میکند

بررسی ها نشان داده اند پوشیدن جوراب به خوابیدن بهتر کمک می‌کند که مربوط به گرم شدن پاها در زمان خواب است. اما طبق بررسی هاي جدید که انجام شده مشخص شده که علاوه بر این پوشیدن جوراب در داشتن رابطه جنسی بهتر نیز موثر است.

ارگاسم و ارضای جنسی زنان با پوشیدن جوراب (مخصوص متاهلین)

طبق بررسی هایي که انجام شده، وقتی زن در زمان برقراری رابطه جنسی جوراب پوشیده، خیلی آسان تر به ارگاسم میرسد. طبق پژوهشی که محققان هلندی انجام داده اند، “پرفسور گرت هالستگ” بیان می‌کند که جوراب پوشیدن باعث التیام گرما و اسانی میشود که این احساسات “آمیگدال” و قشر جلوی پیشانی را آرم می‌کنند این دو بخش مسئول سیگنال هاي خطر، اضطراب و ترس هستند.

 

ارگاسم و ارضای جنسی زنان با پوشیدن جوراب 

قبل از این که محققان به شرکت کننده هاي این تحقیق جوراب برای پوشیدن بدهند، تنها ۵۰ درصد ادعا کردند که به ارگاسم رسیده اند، پس از این که این افراد در هنگام برقراری رابطه جوراب پوشیدند، ۸۰ درصد اعلام کردند که ارگاسم را تجربه کرده اند.

 

سرکوب کردن احساساتی مانند اضطراب و ترس در رسیدن به ارگاسم برای زنان بسیار مهم است، زیرا همه ی ما می‌دانیم که تنها زمانی رسیدن به ارگاسم برای یک خانم امکانپذیر است که تمام احساساتی مانند ترس و اضطراب خودرا کنار بگذارد.

ارگاسم و ارضای جنسی زنان با پوشیدن جوراب (مخصوص متاهلین)

زمانیکه یک زن جوراب میپوشد بطور ناخودآگاه تمام احساس ناامنی و ترس خودرا فراموش میکند. بروز احساس ناامنی و ترس در زمان برقراری رابطه جنسی در خانمها رایج است. به علاوه کاملا طبیعی است که سرد شدن پاها حس به وجود آمده را در زمان برقراری رابطه جنسی از بین می‌برد و هیچ چیز مانند احساس گرما نمی‌تواند به التیام حس فرد در آن شرایط کمک کند.

 

به علاوه از آنجایی که در زمان برقراری رابطه جنسی لباسی در تن افراد نیست، بپا داشتن جوراب به التیام حس گرما در فرد کمک می‌کند. به گزارش پارس ناز علاوه بر تمام توضیحاتی که داده شد بپا داشتن جوراب در زمان رابطه جنسی برای خانمها مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن ها اشاره میشود:

 

رابطه جنسی با جوراب : به گرم شدن بدن کمک می‌کند

امکان دارد در حین برقراری رابطه جنسی به خاطر هیجان احساس سرما نکنید، اما پس از اتمام آن بدن به سرعت سرد میشود و نخستین بخشی که در بدن همیشه سرد میشود، پاهاست. به هر حال اگر جوراب بپا داشته باشید، این احساس سرمای بعد از رابطه به سرعت به سراغ شما نخواهد آمد.

ارگاسم و ارضای جنسی زنان با پوشیدن جوراب (مخصوص متاهلین)

رابطه جنسی با جوراب به گرم نگه داشتن پاها کمک می‌کند

سرد شدن پاها حس به وجود آمده در فرد را در زمان برقراری رابطه جنسی به اسانی خراب میکند. ادعا نمی‌شود که پوشیدن جوراب کاملا شما و پاهایتان را گرم میکند، اما وجود آن ها میزان عصبی شدن تان را کاهش داده و بشما کمک میکند آسان تر عمل کنید.

 

رابطه جنسی با جوراب باعث میشود نگران پدیکور ناخن هاي پایتان نباشید

جوراب پوشیدن علاوه بر تمام مزیت هایي که بیان شد باعث می‌شود نگران زیبایی ناخن هاي پایتان نباشید.دراین شرایط لازم نیست به خاطر پدیکور کردن ناخن هاي پا رابطه جنسی خود رابه تعویق بیندازید.

 


حتماً بخوانید :  اشتباهات رایج زنان در رابطه جنسی با همسر