پارس ناز پورتال

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

مجموعه : اخبار سینما
افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش

زیبا بروفه بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون همیشه دچار گرفتاری در حواشی بوده است، بیشتر ما وی را با فیلم پرپرواز که شادمهر عقیلی در آن فیلم معشوق اش بود می شناسیم،  اما درسال‌ هاي بعد دچار حواشی شد که بدترین قسمت ماجرا انتشار ناجوانمردانه فیلم عروسی زیبا بروفه بود. البته پس ازآن حواشی و دوری مقطعی از بازیگری، بروفه باز هم این حرفه را تا به امروز ادامه داده است.

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

عکس زیبا بروفه

 

عروسی زیبا بروفه

زیبا بروفه با ایفای نقش در فیلم شب روباه به کارگردانی آقای همایون اسعدیان، وارد حرفه بازیگری شد. او با بازی در سریال مجید دلبندم به شهرت فراوانی رسید و پس از چند فیلم و سریال ناگهان حضورش در بازیگری بسیار کم شد. با زیبا برفه به منظور صحبت درباره حواشی گذشته‌اش و هم‌ چنین فعالیت‌هاي این روزهایش گفت و گویی انجام داده‌ایم که در ادامه میخوانید.

 

اینروزها در سینما و تلویزیون کم پیدا شده‌اید؟

چرا اتفاقاً هستم! آخرین کارم سریال «هاتف» بود که در مهر ماه ودر ایام ماه محرم از تلویزیون پخش شد. بعد از این سریال باردار شدم و اخیراً نتوانستم کار زیادی قبول کنم. فرزندم هم اکنون دوماهه است و طبیعتاً این مدت رابا فرزندم گذرانده‌ام.

 

شما از معدود بازیگرانی هستید که  ناگهان روند رشدتان را ادامه ندادید علتش چه بود؟

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

واقعیتش این است من در دوره‌اي، هم زمان سه فیلم سینمایی به روی پرده سینماها داشتم. اما در اوج فعالیتم ممنوع‌الکار شدم. بدلیل انتشاربخش‌هایي از فیلم عروسی‌ام این اتفاق افتاد.

 

فکر نمیکنید بی‌ احتیاطی خودتان عامل این اتفاق شد؟

در آن زمان به ندرت موبایل وجود داشت و حتی آنهایی هم که داشتند تحویل گرفتیم. در زمان ازدواجم کسی مرا نمی‌شناخت. آن فیلم هم شامل 10 دقیقه تصویری بود که در هارد رایانه دوستمان جا مانده بودو با دسترسی به آن 10 دقیقه این اتفاق افتاد.

 

شما یکی از اولین قربانیان انتشار عکسهای خصوصی در کشور هستید

بله همین‌طور است. تنها دلیل دوری‌ام از بازیگری همین موضوع بود. وقتی چهار سال انواع پروژه‌ها رابه شما پیشنهاد بدهند و شما بگویی کار نمیکنم طبیعی است که به مرور کمرنگ می شوی.

 

بشما رسماً گفته بودند که ممنوع‌ الکارید؟

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

بله رسماً گفته بودند که اجازه کار ندارم. متأسفانه من اولین نفری بودم که این حادثه برایم رخ داد و اگر امروز این مشکل برای کسی به وجود بیاید مطمئن باشید ممنوع‌الکارش نمیکنند. بعد از من برای دیگران مواردی رخ داد که صرفاً با یک تذکر حل شد. برای من این اتفاق زمانی افتاد که سنم کم بودو واقعاً ترسیدم. در روحیه من تأثیر بدی گذاشت.

 

آیا این اتفاق با توجه به زمان اوج فعالیت شما عمدی نبود؟

نه! مطمئنم که عمدی درکار نبوده است. بعد ازاین حادثه من دیگر پایم را درهیچ مهمانی نگذاشتم. آن‌قدر برایم حساس شده بود که هیچ مراسمی نمی‌رفتم و فقط هدیه‌ام را برایشان ارسال می کردم. به نظرم هیچ عمدی درکار نبوده اما متأسفانه همین قضیه در روحیه‌ام تأثیر بسیار بدی گذاشت. چهار سال را مطلقاً اجازه کار نداشتم و چهار سال بعد رابه صورت مشروط یعنی صرفاً بازی در نقش‌هاي دو و سه اجازه داشتم که خودم نخواستم انجام دهم.

 

بعدا چگونه این شرایط را مدیریت کردید؟

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

بعد ازآن دیگر حال خوشی برای ادامه بازیگری نداشتم. درمقطعی گفتند که بیا برنامه تلویزیونی را اجرا کن و ما هم ممنوع‌الکاری‌ات را برطرف می کنیم اما من گفتم که علاقه‌اي به اینکار ندارم چون مجری نیستم. برای کسیکه زمانی اوجی را داشته و مدتی کلاً نبوده است، بازگشتش شبیه یک شروع دوباره خواهد بود.

 

نقش‌ هاي مهم پیشنهاد می ‌شد؟

راستش دیگر دل و جان کار کردن را نداشتم. گاهی به من نقش‌هاي دست چندم پیشنهاد می ‌شد و همین باعث می ‌شد به من بر بخورد! بهمین خاطر قبول نمی کردم. در اکران‌هاي خصوصی شرکت نمی کردم و گفتگو نمیکردم. اصلاً انگار با خودم لج کرده بودم. البته تأثیر بسیار خوبی هم این مسائل در زندگی شخصی‌ام گذاشت و این بود که یک روحیه مقاوم به من داده شد؛ شبیه یک پوست انداختن.

 

واکنش خانواده چگونه بود؟

خب طبیعتاً خانواده‌ام خوشحال نبودند اما همیشه درکنارم بودند. برایم جالب بود هرجا می‌رفتم همان‌ گونه با مجیددلبندم مرا می‌شناختند و سؤال می کردند که چرا دیگر کار نمیکنم. شاید بدتر از همه ی چیز این بود که آن زمان به من گفته بودند به کسی نگو ممنوع‌الکاری و همین تحمل شرایط را برایم سخت‌تر میکرد.

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

عکس زیبا بروفه و همسرش

 

این اواخر چطور؟

اینروزها در پیشنهاداتی که می ‌شد بعضاً مشکلاتی بود که مثلا میخواستند از دست مزد من کم کنند و من حاضر به اینکار نمی شدم.

 

پس باتوجه به شرایط شما برخی دنبال سوءاستفاده بودند؟

عملاً پیش می‌آمد اما هرگز من دیالوگی دراین زمینه از کسی نشنیدم. من متوجهم وقتی شما دور می شوی برای شروع دوباره باید زمان بگذاری تا دوباره توانایی‌هایت ثابت شود. این مسأله توانی دارد و آن این است که مثلا دست مزد کمتری بگیری تا دوباره دیده شوی.

 

شرایط امروزتان خوب است؟

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

من درسریال هاتف نقشی بسیارخوب داشتم. نقش اصلی کار مثل ریحانه و طلسم‌شدگان روی دوش شخصیت من بود. آسپرین در شبکه نمایش خانگی هم بهمین شکل بود. نقشی متفاوت بود که آن‌قدر حرکات صورتم را نظارت کرده بودم که برخی در صفحه شخصی‌ام کامنت گذاشته بودند فلانی چون صورتش را بوتاکس کرده تکان نمی خورد! درصورتی که آن‌قدر خنثی بودن صورت برایم مهم بود این اتفاق افتاده بودو این کامنت‌ها نشان داد من موفق شده‌ام.

 

چه کسی فیلم عروسی زیبا بروفه را پخش کرد؟

فضای مجازی اینروزها برای بازیگران نقشی فراتر از یک سرگرمی را دارد! شما چه فکری برایش دارید؟! دراینستاگرام خیلی کم کارم. این کم کار بودن خوب نیست. شغلم بازیگری است و باید دیده شوم. اما به هرقیمتی حاضر نیستم دیده شوم. اهل حاشیه درست کردن از زندگی شخصی‌ام نیستم. این اخلاق من است و به هرشکلی دیده شدن را دوست ندارم. از طریق پیجم امکان درآمدزایی بسیاری داشتم و همین همین حالا هم پیشنهادات تبلیغاتی را بررسی میکنم.

 

عده اي از طریق همین صفحات دیده میشوند

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

باور کنید من به‌خاطر دیده شدن نه ولی برای کسب درآمد به این کارها فکر می کنم. مردم فکر می کنند هنرپیشه‌ها درآمد آن‌چنانی دارند. اگر مشغول باشند دستمزدشان خوب است اما به همان اندازه خرجشان هم بالاست. من به درآمد همسرم کاری ندارم. منی که از جوانی کار کرده‌ام و مستقل بوده‌ام دوست ندارم به همسرم بگویم به من پول بده!

 

پس درحوزه برندینگ هم کار میکنید؟

اتفاقاً اخیراً کار برای برندی که حوزه بسیار گسترده‌اي داشت، پیشنهاد شد. چندنفر از دیگر همکارانم هم با این برند همکاری کردند اما وقتی خودم محصولشان را استفاده کردم؛ دیدم کیفیت خوبی ندارد. همین باعث شد وجدانم اجازه همکاری با آ‌نها را ندهد.

 

باتوجه به این‌که اخیراً فرزندتان متولد شده، آیا برنامه‌اي برای کار دارید؟

بله ان‌شاءالله حتما! به‌خاطر فرزندم هم که شده باید لجبازی با خودم را کنار بگذارم. فکر می کنم فرزندم که شش ماهه شود بتوانم باز هم بازی کنم. جالب است از وقتی که فرزندم بدنیا آمده است، پیشنهادات بسیار خوبی ارائه شده ولی امکانش را فعلا ندارم.

 

مادر شدن زیبا بروفه

این بازیگر خوب کشورمان در 21 اردیبهشت 1397 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر بدنیا آمدن فرزندش را اعلام کرد.

 

زیبا بروفه با انتشار عکس زیر نوشت: جان و جهان من تویى؟

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

بدنیا آمدن فرزند زیبا بروفه

 

و در خبر بعدی: افشاگری رامسین کبریتی علیه شریفی نیا

رامسین کبریتی بازیگر سینما که پس از بازی در سریال پرطرفدار ستایش و بیکاری بعد ازآن به شبکه ماهواره‌اي جم در ترکیه پیوسته بودگفت: در حال حاضر در کانادا زندگی می کنم ودر یک شرکت توریستی برای اخذ ویزای کانادا فعالیت میکنم و مشغول به گذراندن دوره نقاهت ممنوع الکاری هستم . دراین پست گفتگو رامسین کبریتی و افشاگری رامسین کبریتی از شبکه جم و شرایط سینمای کشور ایران را ببینید.

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

افشاگری رامسین کبریتی

 

وی افزود: همان شبکه جم برای هفت پشتم کافی بودو دیگر حاضر نیستم با هیچ شبکه ماهواره‌اي فعالیت داشته باشم، اما اگر پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی داشته باشم و آن هم به شرط این‌که هیچ مشکل و ممنوعیتی در پی نداشته باشد کار می کنم. کبریتی در مورد علت پیوستنش به این شبکه گفت: پس از بازی در سریال ستایش و بدلیل نداشتن هیچ گونه پیشنهادی.

 

یکسال و نیم بیکار بودم آن هم درست زمانی که این سریال ۶ ماه هرشب از تلویزیون پخش می ‌شد و بسیار هم موفق بود، بجای این‌که پیشنهاد‌هاي بیشتری سراغم بیاید، متاسفانه فقط بیکاری نصیبم شد. وی در ادامه بیان داشت: بعد از ستایش دو فیلم سینمایی به نام صفر به کارگردانی مسعود یزدانی فر و ترانه شرقی به کارگردانی احسان صدیقی بازی کردم که واقعا خجالت مي کشم بگویم چه مبلغی برای بازی دراین دو فیلم دریافت کردم.

 

شاید باور نکنید برای فیلم ترانه شرقی 2 میلیون و برای فیلم صفر 4 میلیون تومان دست مزد گرفتم؛ هر فیلمی که به من پیشنهاد می ‌شد در حد فیلم‌هاي خیریه بودو پولی نداشتند که به ما پرداخت کنند، هر کس که نمیخواست پولی پرداخت کند سراغ من می‌آمد، دیگر اسمم خیرالله شده بود!

 

افشاگری رامسین کبریتی علیه سیستم سینمایی

این بازیگر سینما و تلویزیون اینچنین ادامه داد: زمانی که به شبکه جم رفتم تهیه کنندگان آن دو فیلم با من تماس گرفتند و کلی فحش و بد و بیراه نثارم کردند که من باعث شده ام فیلمشان توقیف شود، من هم بابت دست مزد 200 میلیون تومانی که گرفته بودم شرمنده شان شدم «میخندد». من به هیچ سازمانی وصل نبودم و به میهمانی‌هاي شبانه که در آن نقش تعیین میکردند نمی‌رفتم، نه می‌رفتم و نه بلد بودم.

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

کبریتی خاطر نشان کرد: زمانی که اعلام کردم می خواهم به ایران برگردم، یکی از دوستان من رابه یکی از آقایان که در امنیت کشور هست وصل کرد، او به من گفت که ممنوع الکار هستم و مشخص نیست تا چه زمانی ادامه دارد، اگر به جایی و یا سازمانی وصل بودم مانند دیگر همکارانم می‌توانستم کار کنم و مشکلی نداشته باشم. وی اظهار داشت: آقای محمدرضا شریفی نیا تعیین کننده سینما و نقش‌ها بود.

 

او تعیین می کرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بیکار شود؛ یا مدیران شبکه اسامی را رد میکردند و میگفتند که چه کسی باشد و چه کسی نباید باشد؛ روابط سینما آنقدر کثیف است که که ترجیح می دهم در موردش صحبت نکنم؛ چرا خانم یا آقای ۳۰ ساله نقش مادر و پدربرزگ را بازی میکنند در حالیکه بازیگران پیشکسوت ما باید در خانه بیکار بنشینند؟

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

افشاگری رامسین کبریتی در مورد سینما و تلویزیون

 

بازیگر سریال ستایش در ادامه عنوان کرد: این سیستم کثیف توسط خود عوامل سینما تشکیل و نظارت می شود، شریفی نیا یکی از این افراد بود که البته بیشتر بر سرزبان‌ها هم افتاده بود، اما امثال او در سینما زیاد است؛ من به دنبال عوامل و اسامی دیگر نیستم، چرا که همین حالا نه در سینما هستم و نه بازی می کنم، این ها تنها خاطراتی هست که گذرانده ام و دل پر دردی دارم.

 

اما همیشه سکوت کرده ام و کنار نشسته ام و گذرا ازآن گذشته ام، از این چیز‌ها زیاد داریم؛ آدم داریم که حتی دیپلم هم ندارد، اما در دانشگاه تهران تدریس می کند و رئیس یکی از انجمن‌هاي این دانشگاه است، از این آدم‌ها زیاد داریم. وی در پاسخ به این پرسش که چرا سکوت کردید؟ گفت:

 

با گفتن که درست نمیشود، یک دست که صدا ندارد، مهم اتحاد و هماهنگی است که بین بچه‌هاي سینما باید برقرار می ‌شد، اما این اتحاد و هماهنگی هرگز برقرار نبوده است، وقتی که من همیشه از همکار خودم بعنوان یک پله استفاده می کردم و از روی او رد میشدم چه توقعی دارید که بتواند صدای من یا کس دیگری بلند شود؛

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

افشاگری رامسین کبریتی در مورد شبکه جم و فساد سینمای کشور ایران

 

این اتحاد زمانی شکل می گیرد که همه ی باهم باشیم، همه ی یکرنگ باشیم و دست به دست هم دهیم؛ بازیگرانی که سالها است در سکوت در خانه نشسته اند، اما صدایی ازآن‌ها در نیامده و ظلمی که به آن‌ها شده است و بعد از مرگشان اسمشان را می‌آورند و برایشان آن همه ی‌هاي و هوی می کنند، دیگر نوشدارو بعد از مرگ سهراب چه فایده‌اي دارد، من هم عضو کوچکی از دنیای سینما و دنیای بازیگری هستم.

 

رامسین کبریتی اذعان داشت: من هم اکنون خارج از گود هستم ودر یک گوشه از دنیا زندگی آرامی را می‌گذرانم بلکه این تبعید و شرایط بد بگذرد، اما این تبعیض که بین ما‌ها قرار دارد ناراحت کننده است، مگر بازیگران دیگر ما نمیروند ودر کشور‌هاي خارجی در فیلم‌هاي خارجی بازی نمی کنند؟ چرا این ها ممنوع الکار نمی شوند؟

 

افشاگری رامسین کبریتی علیه شکه جم و سینمای کشور ایران

خیلی از بازیگرانی که در ایران هستند در فیلم‌هاي خارجی درکنار بازیگران بی حجاب بازی می کنند و یا حتی در کنسرت‌هاي خارجی درکنار افرادی که مشکل دار هستند دیده میشوند، چرا اینها ممنوع الکار نمیشوند، اما ما ممنوع الکار می شویم، من فکر می کنم اشتباهی کرده ام و دارم تاوانش را میدهم.

 

وی در ادامه بیان داشت: زمانی که ایران بودم، به من هم گفتند که ممنوع الکار هستم و این دلیل بیکار بودنم است، اما کسی از داخل ایران من رابه شبکه جم نفرستاده است، فقط می گفتند که، چون ممنوع الکار هستم به شبکه جم بروم، من هم بدلیل این‌که بیکار بودم ترجیح دادم که به این شبکه بروم و کار کنم. بازیگر سریال سایش گفت: من هیچ فیلمی بازی نکرده ام که خلاف شرع و عرف جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

فقط بازیگران خانم بی حجاب در فیلم حضور داشته اند که باز هم می گویم این اتفاق برای خیلی از بازیگران دیگرمان که در ایران هم زندگی و کار میکنند افتاده است. وی در ادامه عنوان داشت: من هویتم و هرچه دارم را از ایران گرفته ام، درکنار مردمم کار کرده ام و آن‌ها بوده اند که من را نشان دادند، حالا هم چه بخواهم و چه نخواهم ممنوعیت کاری هست و باید بپذیرم، در حال حاضر هم بدلیل این‌که اجازه کار در ایران را ندارم تصمیم ندارم برگردم.

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

رامسین کبریتی و رابعه اسکویی

 

دراین گوشه از دنیا میمانم ودر شغل دیگری به دور از سینما فعالیت خواهم کرد، البته اگر فیلمی پیش بیاید که مشکلی نداشته باشد و به من لطمه‌اي نزند کار میکنم، اما ترجیح می دهم این دوره ممنوعیت کاری رابه یک کار دیگری مشغول باشم تا ببینیم چه وقت بخشیده میشوم. رامسین کبرتی در پایان گفت:

 

خانم رابعه اسکویی به ایران برگشت، اما من آدم‌ها و روابط آن گونه نداشتم که در فرودگاه به استقبالم بیایند و قول بدهند که هیچ مورد و مشکلی ندارم، متاسفانه من از این روابط ندارم؛ طبعا اگر ممنوعیت کاری من را ببخشند و اجازه کار به من را بدهند هر چه سریع تر به ایران برمی گردم.

 

و اما: علت جدایی شاهرخ استخری و همسرش

بعد از انتشار پست هاي متعدد شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی برای دخترش ماجرای جدایی این بازیگر از همسرش در فضای مجازی شکل گرفت و با واکنش همسر شاهرخ استخری روبه‌رو شد و بالاخره علت جدایی شاهرخ استخری و همسرش و هم چنین دخترش پناه مشخص شد و آن یک سفر ضروری به خارج از ایران بوده نه خدایی ناکرده طلاق!

 

جدایی شاهرخ استخری و همسرش

فضای مجازی باز هم دردسرساز شد. طی چند روز گذشته شاهرخ استخری بازیگر کشورمان که سریال پاهای بی قرار را آماده پخش از شبکه سه سیما دارد با انتشار استوری هاي پی در پی حس دلتنگی برای دخترش رابا هوادارانش به اشتراک می گذاشت وهرگز گمان نمی‌کرد این پست ها به ماجرایی دیگر ختم شود. این پست هاي شاهرخ استخری شایعه جدایی این هنرمند کشورمان از همسرش را در فضای مجازی شکل داد و با واکنش همسر آقای بازیگر مواجه شد.

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

استوری ها شاهرخ استخری و اظهار دلتنگی برای دخترش پناه دردسرساز شد و همسرش رابه واکنش وا داشت. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که ادمین صفحه پناه دخترشان است بعد از شایعه ماجرای جدایی از همسرش در فضای مجازی با انتشار پستی به شفاف سازی این موضوع پرداخت.

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

تصویر شاهرخ استخری روی جلد مجله ایده آل

 

توضیح همسر شاهرخ استخری درباره طلاق از همسرش

همسر شاهرخ استخری با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت : سلااام دوستهای گل و عزیزم ، امیدوارم خوب و سلامت باشید. من یه توضیحی راجع به استوری همسر جانم بدم که برای خیلی ها سوال شده بود که چرا ما از هم دوریم همگی و این همه ی دلتنگی از کجا اومده.

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

عزیزای دلم خدارو شکر همه ی چی خوبه ، همه ی صحیح و سالمن ، فقط من و پناه اومدیم زودتر پیش پدر و مادرم که ایران زندگی نمیکنن چون هم من یه سری کار اداری داشتم این جا که حتما باید انجام میدادم تو زمان مشخص شده اي هم این‌که همسرم مشغول کارن حسابی و نتونستن مارو تو این زمان مشخص همراهی کنن … نه ما جدا شدیم « زبونم لال » نه قرار پناه این جا بمونه درس بخونه یا زندگی کنیم.

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

حالا چرا من این جا کار اداری دارم نه ؟ اینم سوال بعدیه دیگه حتما نه ؟ چون من هم قبل از ازدواجم ایران زندگی نمیکردم و هنوز این جا کارای اداری برام پیش میاد مثل رسیدگی به کارای بیمم و کارای شهردای و کارتهای شناسایی و و و … خوب و کامل توضیح دادم ؟

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

علت جدایی شاهرخ استخری و همسرش

 

همکاری تازه شاهرخ استخری با پندار اکبری خارج از تلویزیون

شاهرخ استخری با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:همکاری جدید اینبار خارج تلویزیون و سینما ، باعث افتخار ماست که در خدمت شما بچه هاي نازنین و با صفای کرج باشیم به امید اتفاقهای خوب

افشاگری زیبا بروفه درباره لو رفتن فیلم عروسی اش +اخبار داغ سینما

پندار اکبری و شاهرخ استخری