پارس ناز پورتال

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی 

با هم سری می زنیم به صفحات اینستاگرام بازیگران و افراد مشهور ایرانی که در طول هفته گذشته پست های جنجالی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند. سالن دالبی شهر لس آنجلس آمریکا، بار دیگر صحنه افتخار آفرینی برای جامعه هنری کشور به خصوص سینمای ایران شد. اصغر فرهادی برای دومین بار توانست، اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را بخاطر فیلم پر مخاطب “فروشنده” در هشتاد و نهمین دوره از این مراسم هنری بدست آورد.

 

او که سه هفته قبل گفته بود در اعتراض به  قانون جنجالی رئیس جمهور جدید ایالات متحده مبنی بر محدودیت اعطای روادید به اتباع ایران به خاطر مسائل امنیتی، در مراسم حضور پیدا نخواهد کرد، از انوشه انصاری، نخستین بانوی فضا نورد ایرانی و همچنین پروفسور فیروز نادری، رییس کل اکتشافات منظومه شمسی سازمان هوا فضای آمریکا (NASAA) خواست تا به عنوان نماینده اش در شب اختتامیه حضور پیدا کنند.

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اینستا نوشته بهمن ماهی ترانه علیدوستی، بازیگر نقش اول فیلم فروشنده اصغر فرهادی در تحریم اسکار که بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان پیدا کرد

 

صادق امان خان، شهردار پاکستانی تبار لندن نیز، ساعتی پیش از برگزاری مراسم اختتامیه اسکار، از مردم این شهر دعوت کرده بود تا در مراسم اکران رایگان فیلم فروشنده در میدان مشهور ترافالگار لندن حضور پیدا کنند. پخش رایگان این فیلم، بخشی از اعتراض جهانی به سیاست ترامپ در عدم اعطای روادید به شهروندان کشوری است که یکی از پر افتخار ترین مهاجران این کشور را تشکیل می دهند.

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

نمایش عمومی فیلم فروشنده در میدان ترافالگار لندن ساعاتی پیش از برگزاری مراسم اختتامیه اسکار ۲۰۱۷

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

ده ها هزار تن از شهروندان لندن، فیلم فرهادی را تماشا کردند

 

در پی شکار دومین اسکار برای سینمای ایران در شب ۲۵ فوریه، بسیاری از چهره های سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی ایران، با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی، به اصغر فرهادی تبریک گفتند.سرویس هنری روزیاتو در گزارش امروز، نگاهی دارد به بازتاب دومین شکار جهانی فرهادی در اینستاگرام چهره های سینمایی کشور.

 

بهنوش بختیاری: اسکار فرهادی، مشتی بر دهان آمریکا….

بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینمای ایران که پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام چهره های سرشناس ایرانی را به همراه الناز شاکردوست و مهناز افشار در اختیار دارد، لحظاتی پس از اعلام نام فروشنده به عنوان برنده اسکار بهترین فیلم خارجی، پیام تبریکی را منتشر کرد که با تحلیلی نیز همراه شده بود.

 

صفحه اینستاگرام بازیگران

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اینستا نوشته بهنوش بختیاری در تبریک اسکار فرهادی

 

بهنوش نوشت:

هنر…میتواند هرچه فکر نژاد پرستانه است رابرهم بریزد…هنر قدرت ازبین بردن مرزها رادارد…برای همین است که میگویند شان هنرمند بالاست…‌هنر میتواند نام این سرزمین رو از خشونت و فقر و ترور و جهان سوم جدا کند…..تو این روزای سرد وسخت و پراز ریزگردهای اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و زیست محیطی…

 

هیچ چیز برای من بیشتر از این نمیتونست حس خوب و شیرین افتخار به اینکه ایرانیم بیاورد…وقتی بانو انوشه انصاری متن پراقتدار سزار سینمای ایران…آقای اصغر فرهادی رو میخونه….بگذار این خوش تیپها هرچه میخواهند بر زنان این کشور و مردان بزرگ سینمای ما بتازند…

 

بگذار کلا بگویند کل هنر این مملکت ویران است و در این دکان رو ببندید و بروید….بگذار حالشان با همین افکار منفی و غیر دوستانه خوب باشد…الان دارن فکر میکنن خوش تیپا چی بپوشن ؟؟؟

 

آقای فرهادی عزیز….

تمام انرژی های قشنگ و مثبت جهان به سمت تو باد که حس قند مانند افتخار را در دل تمام ایرانیان آب کردی….

 

بهتون از صمیم قلب تبریک میگم و همچنین به ترانه…شهاب و دوست خوبم کاوه سجادی حسینی و مردم و سینمای مظلوم و نجیب و مهجور و صبور و مایوس ما….هنرفرهادی عرق ریزان روح این مرد تنها و سختکوش است…بانو انصاری و دکترفیروز نادری مرسی که ایرانی هستید…

 

روح عباس کیارستمی شاددد….این بوددددمشت محکمی بردهان آمریکا….اسکار مبارکمون باشه بدون چسباندن صغرا به کبرا

 

ترانه علیدوستی: فقط جای کیارستمی خالی است . . .

ترانه علیدوستی، بازیگر نقش اول زن فیلم فرهادی نیز با تاخیر، در اینستا نوشته ای، به موفقیت این فیلم واکنش نشان داد.

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اینستانوشته ترانه علیدوستی درباره دومین اسکار فرهادی که ۱۰ هزار کامنت دریافت کرد

 

“فروشنده”، یک سال و سه ماه پیش، گام های اول در پلاتویی تاریک. تبریک به آقای فرهادی، فیلمساز افتخارآور برای دومین اسکارش، به شهاب عزیزم برای دومین فیلم اسکاری اش، به عمو فرید سجادی حسینی، به بابک کریمی و مینا ساداتی، مارال بنی آدم، مهدی کوشکی و عماد امامی.

 

تبریک به حسین جعفریان و گروه فیلمبرداری، به کیوان مقدم و سارا سمیعی برای صحنه و لباس. تبریک به مهرداد میرکیانی. تبریک به حسین بشاش و خاطره ی یدالله نجفی. تبریک به حبیب مجیدی. تبریک به هایده صفی یاری برای تدوین، به ستاراورکی برای موسیقی. تبریک به سام کوچولو که دلمون رو برد.

 

تبریک به کاوه سجادی، سمیه میرشمسی، پریسا گرگین و امین خنکال از گروه کارگردانی (که خیلی هوایم را داشتند)، تبریک به ثمین مهاجرانی و ساحل بیات در روابط عمومی. و تبریک به آقا بهزاد که بی فنجانهای چای او این فیلم نمیشد این فیلم. از خوشحالی همه شما خوشحالم.

 

نوشته بالا، بیش از ۴۰۰ هزار بار ظرف ۲۴ ساعت اخیر دیده شده است و رکورد ۱۰ هزار کامنت را از سوی هواداران ترانه ثبت کرد.

 

الناز شاکر دوست: فقط شال انوشه!

الناز شاکردوست، هنرپیشه سینما ایران که این روزها، نخستین فیلم رئال انیمیشن سینمای کشور (مبارک) را در اکران عمومی دارد، با تاخیر، اینستانوشته ای برای تبریک به موفقیت فرهادی منتشر کرد.

 

اینستاگرام بازیگران

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اینستانوشته الناز در موفقیت اخیرا فرهادی

 

الناز نوشت:

تبريك به اصغر فرهادى و سينماى ايران بابت دريافت جايزه اسكار براى دومين بار، انوشه انصارى عزيز (اولين زن ايرانى فضانورد) و دكتر فيروز نادرى (مديركل اكتشافات منظومه خورشيدى ناسا)، نمايندگان اصغر فرهادى در مراسم اسكار بودند.

 

يكى از نكات جالب براى من طرح شال انوشه انصارى در اين مراسم بود كه درآن نقشه هوائى شهر زادگاهش مشهد ديده ميشد و پيامش اين بود كه از فضا مرزها ديده نمى شوند!

 

به اميد عشق ،صلح، دوستى و انسانيت براى همه و دنيايى بى مرز.

 

الناز، بیش از ۵.۴ میلیون مخاطب دارد.

 

تبریک مهناز افشار

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

تبریک به آقای فرهادی عزیز و همه عوامل محترم فیلم فروشنده ‏تبریک به سینمای ایران

 

روایت علی معلم از دیدار شبانه با اصغر فرهادی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

علی معلم، نویسنده و کارگردان سینمای ایران نیز در صفحه خود، از دیدارش با اصغر فرهادی در شب اعلام نتایج اسکار امسال خبر داد

 

علی معلم در اينستانوشته ای گفت:

دیشب با اصغر خان فرهادی در جشن خیریه دوستداران فرزندان آسمان گفتم امیدوارم مثل جشنواره کن، دوشنبه صبح، شاهد دریافت اسکار برای فروشنده و سینمای ایران باشیم. به امید سربلندی فرهنگ و هنر سرزمین مان و موفقیت این فیلمساز برجسته و مهربان ایران.

 

تبریک خاص باران کوثری

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اینستا نوشته باران کوثری در تبریک به فرهادی

 

باران کوثری، هنرپیشه سینمای ایران در اینستانوشته ای گفت:

شايد هيچ وقت اسكار نقش به اين مهمى در ” نه ” گفتن به سياست هاى افراطى بازى نكرده بود . اسكار فروشنده، نشان داد جنگ دولت ها و سياست هاى بى منطق و ناعادلانه شون، نمى تونه ملت ها رو از هم دور كنه …

 

فرهادى حالا آدم مهمى است، نه فقط در سينما كه در تاريخ. مبارك مردم ايران كه هيچ وقت پشت سينما رو خالى نكردن و به عنوان يك افتخار ملى و راهى براى اثبات غرور در كنارصلح طلبى شون هميشه بهش باور داشتند، اصلا مبارك مردم هٓر دو كشور .

 

اصلا مبارك مردم همه دنيا كه اين طور از ميدان ترافالگار لندن تا سالن دالبى لس آنجلس تا صفحه هاى توييتر و اينستاگرام در همه جا، حمايتشون رو از اين فيلم به عنوان نمونه يك اثر جهانى اعلام كردند. اين يك حركت مدنى بين المللى بود، در تقبيح افراط و در ستايش هنر … اين جور است كه سينما ، جلوتر از هٓر سياستى جلو مى رود و از هٓر اسلحه اى قوى تَر عمل مى كند .

 

پرویز پرستویی: امیدوارم قدر اسکارش را بدانیم

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

پرویز پرستویی گفت: جایزه بهترین فیلم خارجی زبان در اسکار دو هزارو هفده اهدا شد به (فروشنده) ساخته اصغر فرهادی محصول ایران . تبریک به اصغرفرهادی و عوامل فیلم فروشنده، مردم و سینمای ایران این دومین اسکار اصغر فرهادی است، امیدوارم قدردانش باشیم.

 

تبریک پژمان بازغی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

پژمان بازغی نوشت: تبریک فراوان به آقای فرهادی و سینمای ایران

 

تبریک سحر دولتشاهی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

سحر دولتشاهی نوشت: تبریک به آقای فرهادی عزیز و همه عوامل فیلم فروشنده. تبریک به سینمای ایران. تبریک به هموطنان عزیزم در هر کجای دنیا که هستند

 

تبریک خاص به سبک بهرام

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

بهرام رادان نوشت: و چه کیفی دارد هموطن تو بودن

 

کنایه های محسن خان با اسکار دوم

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

محسن تنابنده، بهترین بازیگر مرد سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر هم در تبریک به فرهادی گفت: در وانفسایی که عده ای بد ریش کمر به نابودی سینما بستند، تو بی ریش و البته با ریشه، بی هیاهو و جنجال، بار دیگر بر قله نشاندیمان، آخ که خندیدن به ریش آنها از این بالا چه کیفی دارد

 

آرزوی فرخ نژاد در شب طوفانی سینمای ایران

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

حمید فرخ نژاد که اینستانوشته چندی پیش او در نقد سیاست های سینمایی مسعود فراستی، منتقد سینما، بازتاب های گسترده ای پیدا کرده است، پیش از اعلام نتایج نوشت: اصغر فرهادی عزیز، فارغ از هر نتیجه ای که امشب رقم بخوره، از تو بخاطر تلاشت برای ارتقا فرهنگ و سربلندی ایران سپاسگزاریم

 

تبریک بی نوشته امیر جعفری

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

امیر جعفری، هنرپیشه طنز سینما و تلویزیون نیز با انتشار تصویر نخستین اسکار فرهادی برای فیلم جدایی نادر از سیمین در صفحه ۱.۳ میلیون فالووری خود ، بدون هیچ توضیحی، به اسکار دوم فرهادی واکنش نشان داد. او تنها عضو جامعه سینمایی کشور است که متنی در تبریک به فرهادی منتشر نکرد

 

میلاد کی مرام: به به !

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

میلاد کی مرام، هنرپیشه سینمای ایران در صفحه ۵۶۰ هزار مخاطبی خود در تبریک به فرهادی نوشت: به به مبارک باشه! پرچم بالاست

 

هجوم کاربران ایرانی به صفحه شهاب حسینی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

صفحه ۱.۹ میلیون فالووری شهاب حسینی ، بازیگر نقش اول فیلم فروشنده اصغر فرهادی که هنوز به دومین اسکار این کارگردان شهیر، واکنش اینستاگرامی نشان نداده است

 

صفحه رسمی شهاب حسینی در اینستاگرام، ظرف چند ساعت اخیر با هجوم گسترده کاربران ایرانی اینستاگرام برای انتشار کامنت های تبریک به ایشان و دستندرکاران فیلم مواجه شده است و تا کنون بیش از ۴ هزار کامنت تبریک بر روی آخرین پست صفحه شهاب حسینی ثبت شده است.

 

تبریک استاد به فرهادی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

استاد رضا کیانیان، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، در صفحه ۵۱۱ هزار مخاطبی خود، با انتشار ویدئویی از مراسم اعطای دومین اسکار به نمایندگان فرهادی در سالن کداک نوشت: سینمای ایران، معادلات جهان را به هم می ریزد، تبریک به اصغر فرهادی

 

در اینستا نوشته رضا کیانیان آمده است: تبریک به سینمای ایران، تبریک به مردم ایران. . .

 

انوشه انصاری که به نمایندگی از اصغر فرهادی در مراسم اسکار حضور یافته بود، با دریافت جایزه به نقل از فرهادی، فرمان مهاجرتی ترامپ را محکوم کرد و گفت برای احترام به مردم کشورم،‌ در مراسم اسکار شرکت نکردم

 

تبریک نوروزی بهار رهنما با اسکار فرهادی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اینستانوشته بهاره رهنما در تبریک اسکار دوم فرهادی

 

بهاره رهنما، هنرپیشه و نویسنده عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان نیز در صفحه ۲.۴ میلیون مخاطبی خود، در پیامی که از کاخ نیاوران ارسال شده است نوشت:

 

بوی عیدی، بوی گل ، بوی کاغذ رنگی . . .

 

امروز صبح، بوی عید و بهار رو تو هوا حس کردم، تو همین هوای آلوده خاکتسری، اینکه بوی فصل ها جلوتر از خودشون میان برام از بچگی جالب بوده. اما همیشه هم اینطور نیست. واسه همین این بودی عید و عیدی رو بفال نیک میگیرم و از امروز منتظرم که این خروس خوش خبر آواز سر بده.

 

کلی آرزوی خوب هم برای شما عزیزانم دارم.

 

اولین عیدی امسال به مردم خوب ایران هم که اسکار آقای فرهادی بود. گوارای وجود و مبارک باد.

 

بهاره را در این نشانی دنبال کنید که فقط صفحه اینستاگرام شخصی گری لویسون، نماینده سازمان ملل متحد در تهران را فالوو کرده است که اتفاقا ایشان نیز، اسکار دوم فرهادی را در اینستانوشته ای که در زیر مشاهده می کنید، به ملت ایران تبریک گفت.

 

تبریک نماینده سازمان ملل در تهران

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اینستانوشته گری لویسون، نماینده سازمان ملل در ایران به مناسبت تبریک دومین اسکار اصغر فرهادی

 

تبریک مهتاب کرامتی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

مهتاب کرامتی، هنرپیشه سینمای ایران نیز در صفحه ۵۵۶ هزار مخاطبی خود نوشت: تبریک به آقای فرهادی عزیز. تبریک به همه عوامل فیلم فروشنده. تبریک به ایران زمین و تبریک به همه کسانی که شادی و سربلندی مردم ایران آرزوشونه

 

رضا عطاران: بالاخره یک خبر خوب آمد!

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

رضا عطاران، هنرپیشه و کارگردان عرصه سینما و تلویزیون ایران نیز که این روزها با فیلم نهنگ عنبر ۲، قصد دارد رکورد دیگری را ثبت کند در اینستانوشته ای همچون رسم همیشگی اش، در چند کلمه گفت: و بالاخره یک خبر خوب. تبریک

 

هانیه: تبریک به همه مردم ایران

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

هانیه توسلی، هنرپیشه سینما که این روزها فیلم ۷ ماهگی را روی پرده سینماها دارد در اینستاگرام ۵۶۰ هزار مخاطبی خود نوشت: تبریک به همه مردم ایران.

 

آناهیتا نعمتی: تبریک به همه

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

اناهیتا نعمتی، هنرپیشه تئاتر و سینما نیز در صفحه اینستاگرامی ۱.۵ میلیون مخاطبی خود نوشت: آقای فرهادی عزیز تبریک. دوستان عزیز و همکاران بازیگر فیلم فروشنده تبریک. عوامل و همکاران پشت صحنه فیلم سینمایی فروشنده تبریک. سینمای ایران تبریک. بار دیگر افتخار برای ایران. مرسی آقای فرهادی

 

او چند روز پیش نیز با انتشار اینستانوشته ای، به معرفی نمایندگان فرهادی در شب اختتامیه مراسم اسکار ۲۰۱۷ پرداخت.

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

تبریک آقای خندوانه

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

آقای خندوانه که این روزها صفحه اش از مرز ۵ میلیون مخاطب نیز فراتر رفته است، در پیام اینستاگرامی به انتشار ویدئو سخنرانی انوشه انصاری در زمان دریافت جایزه اصغر فرهادی پرداخت. رامبد جوان گفت: تبریک به اصغر فرهادی عزیز و همه مردم ایران. لحظه اعلام برنده شدن فیلم فروشنده از اصغر فرهادی برای دومین بار اسکار بهترین فیلم خارجی را از آن خود کرد

 

تبریک کمال الملک سینمای ایران به فرهادی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

استاد جمشید مشایخی، هنرمند نامدار عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، در صفحه اینستاگرامی جدید خود در واکنش به اسکار فرهادی نوشت: تبریک به ملت بزرگ ایران و آقای فرهادی عزیز و همه عوامل فیلم فروشنده و اهالی هنر بابت کسب جایزه اسکار، افتخار بزرگ دیگری برای ملت و سینمای ایران

 

تبریک فیلمساز به فیلمساز

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

رضا میر کریمی، کارگردان و فیلمساز نام آشنای سینمای ایران نیز در پیامی، اسکار دوم فرهادی را تبریک گفت

 

از خواب بیدار می شوی و از اینکه دوباره روزت را با خبری از تحقیر ، تنفر و تبعیض شروع نمی کنی خوشحالی! بله امروز نوبت هنرنمایی فرهنگ اصیل و تمدن بزرگ ایران است، روز برتری بلامنازع دیپلماسی فرهنگی در پاسخ به سیاست ورزان حسود و متکبر، نفسی عمیق میکشی و از صمیم قلب میگویی: صبح بخیر ” ایران ” و سلام و درود به اصغر فرهادی و سینمای بلند آوازه ی میهن عزیز.

 

تبریک کارگردان زن سینمای ایران به فرهادی

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

شیلا خداداد: آقای فرهادی خسته نباشید

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

شیلا خداد، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران نیز در پستی در صفحه ۶۲۱ هزار مخاطبی خود، اینچینی به فرهادی تبریک گفت: اسکار مبارک! آقای فرهادی خسته نباشید

 

لیلا بلوکات: هوووووووووورا

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

لیلا بلوکات، هنرپیشه سینمای ایران نیز ساعاتی پس از اعلام نتایج بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۷، در اینستا نوشته ای، به فرهادی تبریک گفت

 

لیلا نوشت:

متن نامه اصغر فرهادی كه توسط انوشه انصارى خوانده شد: افتخار بزرگی است که برای دومین بار، این جایزه باارزش را دریافت می کنم. دوست دارم که از اعضای آکادمی، تهیه کننده های فیلم و سایر نامزدهای فیلم خارجی تشکر کنم. غیبت من به خاطر مردم کشورم و شهروندان ۶ کشور دیگری است که به خاطر قانون غیرانسانی ممنوعیت سفر به آمریکا، مورد بی احترامی قرار گرفته است تبريك فراوووون به جناب آقای فرهادی عزيز هورررررررررررررر

 

تبریک برزو ارجمند

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

تبریک برزو ارجمند به اصغر فرهادی: تبریک به سینمای ایران و تبریک به اصغر فرهادی عزیز

 

تبریک نگار جواهریان

اینستاگرام گردی صفحات افراد مشهور ایرانی

نگار جواهریان، همسر رامبد جوان نیز در اینستانوشته ای، موفقیت اخیرا فرهادی را تبریک گفت. او نوشت: تبریک به آقای فرهادی عزیز و تمامی عوامل فیلم فروشنده