پارس ناز پورتال

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شد

مجموعه : اخبار سینما
همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شد

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شد 

زیبا بروفه در حالی از همسرش آبستن شد که در سریال هاتف نقش آفرینی می‌کرد و همین موضوع باعث سوژه شدن در رسانه ها گردید.واکنش تند همسر زیبا بروفه به کارگردان “هاتف”; از بارداری همسرم معجزه نسازید!گفتگو هاي کارگردان سریال “هاتف” در خصوص معجزه اي که در سریال به وقوع ضمیمه, واکنش دور زیبا بروفه را در پی داشت.از این جهت پیام صابری همسر خوشگل بروفه در این باره یادداشتی نوشته که در ادامه می‌خوانید;

 

داریوش یاری عزیز

زندگی خصوصی هنرمندان وسیله اي برای دیده شدن شما نازنین و تحت تاثیر قرار دادن مردم عزیزمان نیست تا با ذهنی خلاق و قصه پرداز خود از بارداری همسر هنرمند و مهربانم برای مردم معجزه بسازید. جهت آگاهی حضرتعالی عرض میکنم.

 

از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد و اگر علاقه مندید دقیقتر برایت توضیح دهم 27 اردیبهشت 1396 تصویب و روز 22 شهریور 1396 دکتر بارداری یک ماهه همسرم را اعلام کرد.با قصه پردازی و بازی با احساسات مذهبی مردم بازی نکنیم برای آن دسته از عزیزان که میخواهند بدانند چرا همسرم برای پرواز به کربلا از طرف دکتر اجازه پیدا نکرد تشکیل قلب بچه در تاریخ پرواز و فشارخون پایین مادر عنوان شده.

 

«داریوش عزیز»
معجزه زیبای سریال شما فقط همزمانی بارداری خوشگل بروفه و نقش ریحانه در فیلم هست.

 

در پناه سیدالشهدا

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شد
چرا زیبا بروفه برای فیلم برداری “هاتف” به کربلا نرفت؟

داریوش یاری کارگردان سریال “هاتف” درمورد صحنه اي از این سریال که در آن حدیثه تهرانی به جای زیبا بروفه نقش ریحانه را در کربلا بازی می‌کند گفت; زمانیکه ما خواستیم این سریال را بسازیم فیلمنامه را به بازیگران شناخته شده زیادی در حوزه سینما و تلویزیون ارایه کردیم اما وقتی آن را خواندند به علت صحنه هاي کربلا آن را نپذیرفتند

 

و بیان کردند از حضور در کربلا میترسند اما زیبا بروفه تنها کسی بود که اتفاقا به علت علاقه اي که برای حضور در کربلا داشت آن را پذیرفت.او ادامه داد; بروفه اتفاقا برای حضور در کربلا لحظه شماری میکرد و از طرفی هم شور و عقلانیتی داشت که کاملا برای نقش مناسب بود اما اوایل مهر که ما باید برای گرفتن صحنه هاي مربوطه به کربلا می رفتیم

 

اتفاقی برای خوشگل بروفه به وقوع ضمیمه که باعث شد او نتواند با ما به کربلا بیاید و یک نفر دیگر نقش وی را در این صحنه ها بازی کرد.یاری عنوان کرد; خداوند هدیه اي راکه زیبا بروفه مدتی منتظرش بود در روند ساخت این سریال به او زودتر داد و اواخر شهریور, او به ما خبر داد که صاحب فرزند شده هست.

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شد

این کارگردان با اشاره به شرایط بروفه اظهار کرد; با شرایطی که او داشت تحت کنترل دکتر قرار گرفت و دکتر بیان کرد که نباید پرواز داشته باشد بنابراین ما مجبور شدیم که انتخاب دیگری داشته باشیم و نزدیک ترین بازیگری راکه شبیه به او بود انتخاب کردیم.

 

یاری اضافه کرد; ما حدود یک هفته قبل از رفتن به کربلا متوجه رخداد شدیم و بنابراین حدیثه تهرانی که خودش بازیگر شناخته شده اي هست این لطف و بزرگواری را برای این سریال انجام داد و با پروژه همراه شد, به کربلا آمد و این سکانس ها را بازی کرد.

 

کارگردان سریال تلویزیونی “هاتف” با اشاره به این جایگزینی در سکانس هاي کربلا اظهار کرد;من انشاالله با شنیدن این واقعیت, مردم این تغییر را با سعه صدر بپذیرند گرچه من عذر می خواهمو باید این جایگزینی را زودتر مطرح می‌کردیم.او در اتمام درمورد تغییر قصه با دقت به این رخداد نیز یادآور شد;همانگونه که پیش از این در خلاصه حکایت مطرح شده هست شدنی نبود که قصه را عوض کنیم

 

چون اصل ماجرا در کربلاست که به شنیدن یک وصیت نیمه کاره و مشکوک توسط خوشگل بروفهبازیگر نقش ریحانه مربوط می شود و بعد کشف و جستجو برای درک کردن به حقیقت این وصیت نامه ادامه قصه را می سازد.سریال “هاتف” این شبها ساعت 22 از شبکه یک سیما اکران می شود.

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شدبیوگرافی خوشگل بروفه
اسم;خوشگل

اسم خانوادگی;بروفه
تاریخ تولد;1354/6/29
محل تولد;استان تهران
مدرک تحصیلی;فارغ التحصیل دستمزد قضایی
همسر;پیام صابری

 

زیبا بروفه در سال 1354 و در شهر تهران متولد شد. او فارغ التحصیل دستمزد قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 78 می باشد.او مدتها ست با پیام صابری چهره پرداز و بازیگر ازدواج کرده هست.خوشگل بروفه حرفه بازیگری را با فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان نخست کرد.و با سریال منزل شلوغ علی شوقیان در سال 1373 وارد تلویزیون شد.

 

در تلویزیون با آلبوم زیر گنبد کبود بهمن زرین پور و سپس با آلبوم دلبندم رضا عطاران شناخته شد.اما احتمالا برترین نقش آفرینی وی در فیلم پر پرواز خسرو معصومی باشد.بازی او در این فیلم احتمالا یکی از نقاط قوت معدود فیلم باشد که زیبا بروفه به برترین شکل ممکن از پس آن برآمده هست.

 

بروفه از جمله بازیگرهایی هست که هیچوقت نتوانست در سینما به محبوبیتی همپای تلویزیون دست پیدا کند.اگر چه کارش را از سال 1373 و با آلبوم تلویزیونی منزل شلوغ نخست کرد و بی درنگ پس از آن به سینما راه پیدا کرد , اما حضورش گویی دیده نمی شد.

 

تا این که سال 1377 از راه رسید و با آلبوم دلبندم که بسیاری با مجید جان آن را می شناسندو محصولی برای کودکان بود به یک چهره شاحص تبدیل شد.در مجید دلبندم که محصول کودکانه بوددر کنار مجید صالحی و یک عروسک با دستانی بلند که همه ي چیز را اشتباهی تلفظ میکرد همبازی بود که توانست مخاطبین بسیاری پیدا کند.

 

مانی و ندا نخستین حضور جدی او در سینما محسوب می شود کاری ساخته پرویز صبری و بازی امین حیایی که درمورد عشق به سینما و بازیگری ساخته شده بود.

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شداما اثر گذارترین بازی او تا به امروز بازی در فیلم سینمایی پر پروازدر همان سال 1379 بود که خسرو معصومی با بهره گیری از شهرت و محبوبیت شادمهر عقیلی ساخته بود.تنهانقطه قوت فیلم حضور جذاب بود و او یک تنه جور همۀ ضعفهای اثر را به دوش می‌کشد .اگر چه شهرت شادمهر وی را گامی به عقب پس میزند ,اما در کشمکش با رقیب عشقی اش مرجان شیر محمدی یک سرو گردن بالاتر نشان می دهد

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شدفیلم عروسی‌ زیبا بروفه
خوشگل بروفه پس از سالها سرانجام نسبت به فیلم لو رفته عروس اش واکنش نشان داد .طی گفت و گو جدید خود درد و دلهای خود را بروز داد, فیلمی که تمام آینده زیبا بروفه را تحت شعاع قرار داد .خوشگل بروفه 41 ساله روز قبل با تلویزیون پاپ در گفت و گو تصویری خود برای نخستین بار درمورد لو رفته فیلم عروسی اش واکنش نشان داد .

 

بانو بروفه گفت ; من کسی که فیلم عروسی ام را اکران کرد هیچ وقت نمی تونم ببخشمفکر کنم این فرد تنها کسی باشه که توانایی بخشش را ندارم .خوشگل بروفه در ادامه توضیح داد ;مقطعی از دوره بازیگری ام که در بحبوحه کاری بودم بدبختانه لو رفتن فیلم عروسی من و همسرم را حسابی دچار دشوار کرد,یک دوره طولانی هر دو ممنوع التصویر بودیم .

 

کارت عروسی خوشگل بروفه چطور بود؟
کارت ما یک نقاشی کارتونی بود که خود ما کشیده بودیم.بدبختانه جمله روی آن را یادم نیست.به هرحال نزدیک 17 سال از ازدواج ما قبل هست, اما خود ما خیلی کارت مان را دوست داشتیم; فکر میکنم مهمانان هم خوششان آمد.

 

ماجرای اکران گل و شیرینی زیبا بروفه در محل پیشامد پلاسکو

خوشگل بروفه, بازیگر معروف تلویزیون در آن زمان در محل پیشامد ساختمان پلاسکو آماده شد وتعداد 2500 غذا در بین آتشنشانان و سایر افراد آماده در صحنه پخش کرد.این بازیگر معروف نیز برای آتش نشانان گل آورد و در بین آنها به منظور ابراز همدردی گل اکران کرد.در یکی از صحنه ها زمانی که این بازیگر در حال دادن گل به یکی از آتشنشانان بود, آتشنشانی که در حال کار بر روی آوارها بود در جواب به این حرکت بروفه گفت;آتش نشانی شغل نیست, عشق هست.

 

وی در صفحه اینستاگرامش نوشت;“دیشب داشتم شبکه خبرو نگاه می‌کردم, یه جور غریبی دلم گرفته بود, به جسارت اون آدم هایي که از خودشون گذشتندحسودیم میشد, که مگه میشه آدم به دلیل جون آدمها از جونش بگذره ولی دیدم که میشه.

 

با همه وجود و با صدای بلند گفتم;خدایا کاش میشد منم می تونستم به اندازه یه هموطن یه انسان کمکی بکنم.ظاهراً صدای بلند و از ته دل جوابش رسید, دوستانی از صبح زود با من تماس گرفتن که با کمکهای مردمیقراره از قم تعدادی غذا, سوهان و گل برای عزیزانی که تو این چند شب بی وقفه کار کردن ببریم.خواستم اجابت شد. بی معطلی رفتم اصلا فکرشم نمیکردم که یک خسته نباشید یه دست مریضاد می تونه اینقدر کارساز باشه.

 

از همون اول می دونستم که حتماً جماعتی اینکار رو ریاوتظاهر فرض میکنن ولی مگه مهمه کی چی میگه.مهم اینه که خودت بدونی و 

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شد

من بازیگرم نه کارمند!

من از ابتدای ورودم به سینما آدم منصفی بودم. خیلی دلی كار كردم و هرگز توقع دستمزدهای آنچنانی نداشتم.طی این یکی دو سال جدید عمده توصیه دلچسبی نداشتم. احتمالاً هم خیلی پرتوقع عمل كردمو مدام چشم براه پیشنهادی بهتر ماندم. دوست ندارم به صرف دیده شدن و نقش بازی كردن كاری را قبول كنم;

 

این برایم خوشایند نیست. برایم مهم هست اگر كار می‌كنم خودم نقش را دوست داشته باشمچون اگر نقشی را دوست نداشته باشم نمیتوانم مثل كارمند عمل كنم و نقش را بازی و پولم را دریافت كنم و تمام.

 

خیلی زود به شهرت رسیدم

من در سنین خیلی جوانی و درست زمانی كه تنها یک ماه بود كار بازیگری را شروع كرده بودم, به شهرت رسیدم.سریال “مجید دلبندم” آن‌قدر بین مردم پرطرفدار شد كه همه ي مرا به چهره و اسم در كوچه و خیابان می‌شناختند.همین موضوع باعث شد كمی توقعم بالا برود و پیشنهادهای گوناگون را رد می‌كردم.توصیه‌ها به حدی عمده بودند كه فرصت نمی‌كردم همۀ‌شان را بخوانم.

 

دیدنی اینكه گاهی وقتی فیلم یا سریالی می دیدم, حس می‌كردم چقدر حکایت آن آشناستو تازه یادم می‌افتاد كه فیلمنامه را قبلا خوانده‌ام و نقشی در آن فیلم یا سریال به من هم توصیه شده بوده.با این اوصاف برایم خوشایند نیست پس از چند سال دوری از سینما با نقشی كه دوست ندارم به دنیای بازیگری بازگردم.

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شدجایزه پایین‌تر از حد معمول توهین به بازیگر هست

در مقوله دستمزدهای سینما یک دست کم و یک حداكثری وجود دارد. وقتی میزان جایزه پیشنهادی از دست کم پایین‌تر باشد, توهین‌آمیز هست. مردم از دستمزدهای آنچنانی عده اندكی از بازیگران میشنوند و می خوانند و فكر می‌كنند ما بازیگران آدم‌هاي خیلی پولداری هستیم اما هم اکنون شرایط به گونه‌اي شده كه وقتی توصیه كاری به من داده می شود, دستمزدش با جایزه كارهایم در 10 سال پیش برابری می‌كند یا حتی كمتر هست!

 

دیدنی اینكه اگر به تهیه‌كننده اعتراض كنیم, به‌راحتی همكارانی را كه با نصف همان جایزه هم آماده بهكار كردن میباشند, جایگزین می‌كنند یا حتی كسانی را دعوت می‌كنند كه حاضرند بدون دریافت جایزه كار كنند.من بعنوان یک بازیگر تابه‌حال طلب جایزه غیر رایج نكرده‌ام.انتظار دارم به اندازه زحمتی كه می‌كشم, به من جایزه داده شود.

 

اتفاقا هفته قبل یک از كارگردانان جوان و خوش‌آتیه كشورمان به من توصیه بازی در فیلم سینمایی‌شان را دادولی رقم پیشنهادی به حدی كم بود كه من ترجیح دادم قبول نكنم چون این مبلغ بسیار كمتر اززحمتی هست كه باید برای انجام كار بكشم. این روزها مردم مرا هر جا میبینند از كم كاری‌ ام می‌پرسند.

 

این نشان می دهد آنها دوست دارند چهره‌هاي شناخته شده را ببینند. من هم دوست دارمبه میزان تجربه و پیشینه‌اي كه در سینما و تلویزیون دارم, جایزه دریافت كنم.

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شدبازیگری را مدتی مسكوت گذاشتم

احتمالا عده اي فكر كنند قهر یا لجبازی می‌كنم اما من فقط خواستم به‌دلیل شرایط بد سینما و تلویزیونمدتی این كار را مسكوت بگذارم تا احتمالاً وضعیت بهتر شود. من در كیش زندگی می‌كنم.گرچه منزل و زندگی‌ام در شهر تهران استولی مدتی از سال را در كیش ساكن هستم.دیدنی اینكه همین بهانه‌اي شده استتا برخی رفقا بگویند “دوست داشتیم در فیلم‌مان بازی كنی ولی تو كه استان تهران نیستی!”

 

همۀ‌مان بازیگرانی را می‌شناسیم كه در خارج از كشور زندگی می‌كنند وفقط برای بازیگری به ایران می آیند.خوشبختانه در این دوره و زمانه ارسال فیلمنامه فقط با یک لپ‌تاپ واتصال به اینترنت كه همه ي دارند, میسر هست.

 

نمیتوانم نقش زن 60 ساله یا دختر 18 ساله را بازی كنم

در این مدت نقش زن60 ساله و دختر 18 ساله به من توصیه شده هست.من معتقدم بازیگر باید هر نقشی را بازی كنداما این تفاوت سنی كاراكتر را برای مخاطب باورنکردنی می‌كند.ممكن هست بازیگری این چیزها را بپذیرد ولی برای من قابل درك نیست.احتمالا برخی‌ها بگویند”بروفه خودش را می گیرد” ولی این هم برایم مهم نیست.انچه برایم اهمیت دارد مفید ظاهر شدن درنقش واحترام گذاشتن به سلیقه مخاطب هست.

 

همۀ نقش‌هایم را عاشقانه بازی كرده‌ام

بازیگری را به این علت گزینه كردم كه بتوانم در نقش آدم‌هاي گوناگون ظاهر شوم و این برایم بسیار خوشنود‌كننده و جذاب هست.احتمالاً برای‌تان دیدنی باشد بگویم من هر وقت نقشی را قبول می‌كردم,آن قدر درگیر آن می شدم كه همسرم به من میگفت;” من هم اکنون با ریحانه«شخصیت اصلی سریال ریحانه»زندگی می‌كنم.”

 

همۀ نقش‌هایي كه بازی كرده‌ام با عشق همراه بوده هست.حتی نقش‌هایي بوده كه موقع فیلم برداری خیلی آزار شدم اما هم چنان نقش راعاشقانه و با حوصله ایفا كرده‌امچون معتقد بودم مخاطب این حق را دارد كه همۀ وقت} و تحت هر شرایطی برترین را برایش ارائه دهم.

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شددغدغه‌ام تنها بازیگری هست و شغل دیگری ندارم

دوست خبرنگاری چند روز پیش به من گفت” فكر می‌كنم شما چون شغل‌هاي دیگری دارید, بازیگری را كنار گذاشته‌اید”.در حالی كه من هیچ شغل دیگری جز بازیگری نداشته و ندارم. دغدغه من تنها بازیگری هست.وقتی شما را بعنوان بازیگر و با اسم بشناسند, می توانید وارد هر بیزینس یا شغلی بشوید

 

چون به‌ هرحال اسم‌تان باعث جلب‌دقت می شود و به سود شركت یا بیزینس خواهد بودو در شروع هر كاری روبه جلو هستید اما من هرگز چنین كاری نكرده‌ام و دوست هم ندارم وارد حرفه‌ دیگری جز بازیگری شوم.

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شد

زمان فیلم برداری سریال “موج و صخره” ما سه ماه در كیش فیلم برداری داشتیم.هتل ما در غرب این جزیره و نزدیک به بخش بومی‌نشین و دور از مراكز تجاری و تفریحی بود.در این منطقه سكوت و آرامشی وجود داشت كه قبلا تجربه نكرده بودم. وقتی كار فیلم برداری به اتمام رسید,

 

با همسرم جایی را تهیه كردیم و برای مدتی دیگر در كیش ماندیم. در این مدت حس خیلی خوبی داشتم.فكركردم چقدر زندگی این‌جا جریان دارد. نه از دود خبری بود و نه از ترافیک و همه ي جا پر بود از گل‌هاي كاغذی جذاب ,دریای آبی و… . این جزیره و زندگی در آن لذت‌بخش هست و من آرامشم را مدیون كیش هستم و این منطقه برایم زیباترین جای دنیاست.

 

با برادرم 14 سال ناسازگاری سنی دارم

زیبا بروفه; من و میلاد 14سال ناسازگاری سنی داریم و من مفید به یاد دارم وقتی میلاد به جهان آمده بودمن پوشكش را عوض می‌كردم. «می خندد» وقتی بزرگتر شد از او مراقبت می‌كردم,به حمام می‌بردمش و غذایش را می‌دادم; خلاصه در حقش مادری كرده‌ام.

 

میلاد بروفه; ناسازگاری سنی من با مادرم عمده هست; به همین دلیل ارتباطم با خوشگل خیلی نزدیک هست.حرف‌هایي كه احتمالاً نتوانم به مادرم بگویم به‌راحتی با خوشگل مطرح می‌كنم. خوشگل واقعا برایم مثل یک مادر هست.

همه چیز درباره بارداری زیبا بروفه که جنجالی شد

با همه ي اعضای خانواده‌ام دوستم

میلاد بروفه; احتمالا ارتباطم با خواهرم به‌واسطه شغل‌ و زندگی‌اش در كیش كمتر از سابق باشد امازمان‌هایي كه در كنار هم هستیم ارتباطی قوی داریم و آن زمان را به كارهای دیگر اختصاص نمیدهیم.من خواهر كوچك ترم را اکثر از جذاب می بینم اما نوع ارتباطی كه با خوشگل دارم متفاوت هست.

 

زیبا بروفه; من هرگز احساس نكرده‌ام از میلاد بزرگترم و همۀ وقت} کوشش كرده‌ام میلاد هم این حس را نداشته باشدو رابطه‌مان دوستانه باشد. من حتی با پدر و مادرم هم به همین شكل رابطه را دارم و کوشش می‌كنم با آنها هم دوست باشم.

 

میلاد بروفه; كلا جذاب این توانایی را دارد كه با افراد در هر سن و سالی رابطه برقرار كند و دوست باشد.

 

بینی‌مان را عمل نكرده‌ایم

زیر همۀ عكس‌هایم در اینستاگرام مینویسند كه من بینی جراحی كرده‌ام یا پروتز لب و گونه گذاشته‌ام.برخی می نویسند این بانو همه ي صورتش را عمل كرده و دیگر جای غیرعملی ندارد «می خندد» بامزه اینكه یک‌بار عكسی از میلاد در صفحه‌ام گذاشتم و یکی از كاربران نوشته بودبرادرش هم بینی‌اش را عمل كرده. درحالی‌كه نه من و نه برادرم هرگز جراحی زیبایی نداشته‌ ایم.همان موقع به مزاح به میلاد گفتم به جمع ما خوش آمدی.«میخندد» !!!!!!