پارس ناز پورتال

بازیگر زن فیلم های پورن استار به ایران آمد +عکس

مجموعه : مجله خبری روز
بازیگر زن فیلم های پورن استار به ایران آمد +عکس

بازیگر زن فیلم های پورن استار به ایران آمد +عکس

چند روزی است که شبکه های اجتماعی پر شده از عکس های با حجاب یک بازیگر زن فیلم های پورن خارجی که به ایران آمده است. سفر بی سر و صدای بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران (اگر صحت داشته باشد)، علاوه بر مسموم کردن فضای عمومی و رسانه‌ای کشور، نشان از ضعف ساختاری وزارت امور خارجه و اطلاعات جهت نظارت بر مبادی ورودی رسمی کشور دارد.

 

آخر هفته گذشته، صفحه اینستاگرام منتسب به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن غربی خبر از سفر به ایران جهت جراحي بيني خود داد که این خبر به سرعت در میان کاربران ایرانی منتشر گردید که حواشی خاصی را نیز در پی داشت. در کنار پست این خبر، عکس وی با روسری در داخل یک ماشین نیز آمده است تا حضور این بازیگر فیلم‌های مستهجن در ایران را تایید کرده باشد.

 

سفر یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران با این همه واکنش مختلف ایرانیان، خبر ساده‌ای نیست که مسئولان وزارت خارجه ایران درباره آن سکوت کنند؛ بازیگر فیلم‌های مستهجن یا به ایران سفر کرده است و یا اینکه صحت این خبر تایید نمی‌شود که در هر دو حالت، سکوت درباره این ماجرا جایز نیست.

 

اگر این سفر انجام نشده است که هرچه زودتر وزارت امورخارجه، ورود این بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران را تکذیب کند تا بیشتر از این با آبروی ایران بازی نگردد و فضای به سخره گرفتن قوانین و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی در رابطه با منع ورود افرادی که فضای سیاسی، امنیتی و فرهنگی ایران را تهدید می‌کنند، از بین برود.

بازیگر زن فیلم های پورن استار به ایران آمد +عکس

سفر یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به ایران با این همه واکنش مختلف ایرانیان، خبر ساده‌ای نیست که مسئولان وزارت خارجه ایران درباره صحت یا عدم صحت این سفر سکوت کنند. باید مشخص شود که چرا وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی فیلتر درستی برای ورود افراد خارجی به ایران ندارند .

 

اگر هم که این سفر انجام شده است، باید مشخص شود که چرا وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی فیلتر درستی برای ورود افراد خارجی به ایران ندارند تا برای دفعه دوم (بعد از ورود “اورلی آزرلایی” خبرنگار اسرائیلی به ایران)، به دلیل غفلت‌شان مورد سرزنش قرار بگیرند؟

 

“اورلی آزرلایی” خبرنگار روزنامه اسرائیلی “یدیعوت آخرونوت” سال گذشته با گذرنامه آمریکایی و با یک گروه توریستی به ایران آمد و در دو هفته اقامت در ایران، گزارش‌هایی نیز برای روزنامه اسرائيلی تهیه کرده بود.

 

شاید آمدن و رفتن بی سر و صدای یک بازیگر فیلم‌های مستهجن با ادعای قصد عمل جراحی به ایران در وهله اول موضوع معمولی به‌نظر برسد، اما این سفر به غیر از تبعات فرهنگی که مصداق نفوذ محسوب می‌شود و توانست فضای عمومی و رسانه‌ای کشور را به رنگ و بوی مستهجن خود در بیاورد، نشان از ضعف ساختاری وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات جهت نظارت بر مدخل‌های ورودی رسمی کشور دارد.
بازیگر زن فیلم های پورن استار به ایران آمد +عکس

“اورلی آزرلایی” خبرنگار روزنامه اسرائیلی “یدیعوت آخرونوت” سال گذشته با گذرنامه آمریکایی و با یک گروه توریستی به ایران آمد و در دو هفته اقامت در ایران، گزارش‌هایی نیز برای روزنامه اسرائيلی تهیه کرد

 

این اتفاق‌ها نشان می‌دهد که ساز و کار بررسی هویت واقعی افراد خارجی که خواستار ورود به ایران هستند، از ضعف بزرگی رنج می‌برد که یک بار خبرنگار اسرائیلی و بار دیگر یک بازیگر فیلم‌های مستهجن از آن فیلتر توانسته‌اند خارج شوند؛

 

اگر این ضعف ترمیم نشود، ممکن است افراد خارجی دیگری که قرار است تا در پروژه نفوذ در جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کنند و یا قرار است به ساختار فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی و امنیتی آسیب بزنند، به راحتی وارد ایران شوند و به منافع ملی ایران ضربه‌های خسارت‌باری را وارد کنند.

 

اکنون که ایران با تهدیدهایی مانند جنگ‌های نیابتی منطقه‌ای، تهدیدات امنیتی توسط گروه‌های تروریستی خارجی و همچنین شکنندگی فضای امنیت اقتصادی مواجه است، واجب است که امنیت روانی مردم ایران که هزینه زیادی برای آن داده شده، با انتشار اخباری نظیر ورود افراد مسئله‌دار به ایران به خطر نیفتد و سیستم فیلتر ورود افراد خارجی به ایران، هرچه زودتر برای عدم تکرار دوباره این دست از اتفاق‌ها بازنگری اساسی گردد.