پارس ناز پورتال

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

مجموعه : اخبار سینما
با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

 

امروز بشما پردرآمدترین بازیگران معروف زن جهان را معرفی میکنیم که درسال 2017 توانستند درآمد بسیار بالایی داشته باشند. آیا میدانید کدام بازیگران زن در جهان بیشترین دستمزدها را دریافت می‌کنند؟ بی شک در دنیای هالیوود بخش اعظمی از موضوع در مورد تجارت و جنبه مالی هنر سینماست

 

و بازیگران بعنوان اصلی ترین عنصر «شاید» این ساختار باشکوه و پر زرق و برق بیشترین درآمدها را در آن دارند زیرا بخش زیادی از بار تولیدات هالیوود از منظر زیبایی شناختی بر عهده این بازیگران است و آنها هنر خودرا در قالب شخصیت هاي داستان به نمایش می گذارند.

 

بازیگران هالیوود برای ایفای نقش در فیلم ها سختیهای زیادی را متحمل می‌شوند از وزن زیاد و کم کردن هاي دیوانه وار تا عوض کردن سبک زندگی که گاهی بیماری روحی و جسمی و حتی مرگ بازیگر را در پی دارد. از این رو جای تعجب ندارد که بازیگران با توجه به استعداد و مقبولیت خود دستمزدهای هنگفتی دریافت کنند.

 

دراین میان بازیگران زن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای حضور در هر فیلمی به اقتضای شرایط دست مزد سنگینی تقاضای می‌کنند که آنها را گاه از همکاران مرد خود نیز که طبق معمول دست مزد بیشتری دریافت می‌کنند در جدول دستمزدها بالاتر می‌برد.در ادامه این مطلب شما رابا بازیگران زنی که درسال 2017 بیشترین دستمزدها را دریافت کرده اند آشنا خواهیم کرد.

 

10- ایمی آدامز «11.5 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

ایمی آدامز با 11.5 میلیون دلار دست مزد درسال گذشته میلادی در مکان دهم پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود از لحاظ دست مزد بازی در فیلم قرار دارد. این بازیگر جوان و سرشناس که پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است سال گذشته نیز نقش شخصیت لوییز لین را در کامیک هاي دنیای دی سی تکرار کرد.

 

وی علاوه بر دریافت دست مزد خوب برای حضور در فیلم ها و گرفتن درصدی از فروش فیلم، با سود بردن از تبلیغات تجاری توانسته دریافتی خودرا در طول سال به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

 

ایمی آدامز تا کنون دو بار برنده جایزه گلدن گلوب شده و توسط مجله تایمز درسال 2014 در بین 100 شخصیت تاثیر گذار سال قرار گرفت. او با یک هنرمند شناخته شده به نام دارن لي گالو ازدواج کرده و باهم صاحب یک فرزند شده اند. سال 2016 ایمی آدامز با 15.5 میلیون دلار دست مزد در رتبه ي هفتم بازیگران زن هالیوودی که بیشترین دست مزد را دریافت کرده اند قرار داشت.

 

9- جولیا رابرتز «12 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

همکاری مجدد او با جورج کلونی در فیلم «هیولای پول» «Money Monster’» شاید یک موفقیت سینمایی نبود اما بار دیگر او را وارد فهرست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود از جهت دریافت دست مزد نمود. دراین میان جولیا رابرتز دوست داشتنی با بازی در فیلم «شگفتی» «Wonder’» و درآمدهای دیگر در زمینه مد و لباس و قراردادهایی که دراین زمینه دارد توانست درآمد سالانه خود رابه مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

 

جولیا رابرتز با دست مزد تقریبی 12 میلیون دلار درسال 2017 در رتبه نهم فهرست ما قرار دارد. این بازیگر سرشناس هالیوودی درسال 2005 و 2006 موثرترین و قدرتمندترین بازیگر زن هالیوود قرار گرفت که متعاقباً درآمد بالای او را دراین برهه زمانی نیز نشان می داد. او درسال 1999 برای بازی در نخستین فیلم

 

مهم و البته فوق العاده موفق خود با عنوان «زن زیبا» «Pretty Woman» تنها 300.000 دلار دست مزد گرفت و بعد از یک دهه و اندی دست مزد وی برای بازی در فیلم «لبخند مونا لیزا» «Mona Lisa Smile» درسال 2003 به رقم خیره کننده 25 میلیون دلار رسید. درسال 2010 میزان خالص دارایی این بازیگر هالیوودی 140 میلیون دلار برآورد شد.

 

8- کیت بلانشت «12 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

این بازیگر استرالیایی درسال گذشته میلادی بار دیگر به فهرست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود بازگشت. این بازیگر سرشناس بارها نامزد دریافت جوایز اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده و بارها نیز توانسته این جوایز را بدست آورد به طوری‌كه در زمینه کسب جوایز و عناوین چیزی در کلکسیون او کم نیست.

 

آخرین باری که وی باعث شد منتقدان به تمجید از او بپردازند برای بازی در فیلم «کارول» «Carol» درسال 2015 بود. او درسال 2017 فیلم ابرقهرمانی «ثور: رگناروک» «» را در گیشه داشت که مطمعناً برای حضور در آن دست مزد خوبی نیز دریافت کرده است. البته بلانشت درسال 2009 نیز عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوودی را نیز بدست آورد.

 

7- شارلیز ثرون «14 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

شارلیز ثرون با 14 میلیون دلار دست مزد در رتبه ي هفتم پردرآمدترین بازیگران زن سال 2017 میلادی قرار دارد. او همیشه علاوه بر فیلمهای بزرگ و شناخته شده در فیلمهای معمولی تری نیز بازی میکند و طبق معمولً فیلم هایي که در آنها حضور مییابد با موفقیت در گیشه همراه می‌شوند. او درسال هاي 2012 و 2016 نقش ملکه ریونا

 

رابه ترتیب در فیلمهای «سفید برفی و مرد شکارچی» «Snow White and the Huntsman» و «مرد شکارچی: نبرد زمستان» «The Huntsman: Winter’s War» بر عهده داشت. درسال 2016 مجله تایم نام او را در بین موثرترین شخصیت هاي سال قرار دارد.

 

6- اما واتسون «14 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

اما واتسون یکی از تازه واردهای فهرست پردرآمدترین زنان هالیوود است.به گزارش پارس ناز وی درسال 2017 در فیلمهای «دیو و دلبر» «Beauty and the Beast» و «حلقه» «The Circle» حضور داشت. گرچه فیلم دوم او مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار نگرفت اما فیلم لایو اکشن «دیو و دلبر» با 1.26 میلیون دلار فروش یکی از پرفروش ترین فیلمهای سال و تمام دوران لقب گرفت

 

که هم در شهرت این بازیگر نقش زیادی داشته و هم در ادامه باعث بالا رفتن دست مزد و انتخاب شدنش برای فیلمهای بزرگ‌تر خواهد شد.

 

5- میلا کونیس «15.5 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

میلا کونیس بازیگر تازه کاری است که توانسته با 15.5 میلیون دلار دست مزد درسال گذشته میلادی در بین پردرآمدترین بازیگران هالیوودی قرار بگیرد. بعد از موفقیت فیلم کمدی «مادران بد» «Bad Moms» باید شاهد حضور او در فیلمهای شناخته شده تری باشیم. او در زمینه ي تبلیغات برای جواهرات و نوشیدنی هاي معروف نیز فعال بوده و دست مزد خوبی دریافت می‌کند.

 

4- ملیسا مک کارتی «18 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

ملیسا مک کارتی که بازیگر و مدلی شناخته شده است با 18 میلیون دلار دست مزد درسال 2017 میلادی در رتبه ي چهارم پردرآمدترین بازیگران هالیوودی قرار گرفته است. او برای بازی در بازسازی «شکارچیان روح» «Ghostbusters» دستمزدی هشت رقمی دریافت کرد. در خارج از حوزه سینما نیز وی توانسته

 

با راه اندازی خط تولید لباس خود درآمد خوبی داشته باشد. بر اساس ادعای مجله فوربس وی درسال 2015 نیز در رتبه ي سوم پردرآمد ترین بازیگران زن هالیوود بوده ودر سال 2016 نیز رتبه ي دوم این فهرست را در اختیار داشت. وی درسال آینده نیز در چند فیلم حضور خواهد داشت که ازآن جمله میتوان به فیلم «زندگی در مهمانی» «Life of the Party» اشاره کرد.

 

3- جنیفر لارنس «24 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

جنیفر لارنس درسال هاي 2015 و 2016 در صدر فهرست پردرآمدترین بازیگران هالیوودی قرار داشت اما درسال گذشته میلادی به رتبه ي سوم نزول کرد. اما حتی بدون وجود فیلمهای «عطش مبارزه» «Hunger Games» نیز توانسته دست مزد خوبی برای حضور در فیلمهای «مادر!» «Mother!» و «گنجشک سرخ» «Red Sparrow» دریافت کند و تبلیغات برای کمپانی دیور نیز بر درآمد او درسال 2017 افزوده است.

 

2- جنیفر آنیستون «25.5 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

جنیفر آنیستون سال گذشته میلادی با 25.5 میلیون دلار درآمد در رتبه ي دوم پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود قرار گرفت. ستاره سابق سریال دیدنی و معروف «دوستان» «Friends» با حضور مداوم در فیلمهای بی سر و صدا و معمولی مانند «پرندگان زرد» «The Yellow Birds» به درآمدزایی خود در هالیوود ادامه میدهد. با این وجود بخش زیادی از درآمد سالانه او از طریق تبلیغات مختلف به خصوص تبلیغات خطوط هوایی امارات متحده عربی بدست می‌آید.

 

1-اما استون «26 میلیون دلار»

با پردرآمدترین بازیگران زن جهان آشنا شوید | زیباترین زنان بازیگر در جهان

اما استون تنها با 28 سال سن توانست درسال گذشته میلادی در صدر پردرآمدترین بازیگران زن هالیوودی قرار بگیرد. این بازیگر برنده جایزه اسکار که اوایل سال میلادی در فیلم «لا لا لند» «La La Land» درخشید بخش زیادی از درآمد خودرا برای همین فیلم دریافت کرد. این فیلم با بودجه اي 30 میلیون دلاری بیش از 445.3 میلیون دلار فروش داشته

 

و چندین جایزه اسکار را نیز به خانه برد. همه ی ساله بر دست مزد این بازیگر جوان هالیوودی و درصدی که از فروش کلی فیلم دریافت میکند افزوده میشود و این رویه بی شک درسال آینده میلادی نیز ادامه خواهد داشت.در رتبه هاي بعدی این فهرست نیز بازیگرانی مانند دیپیکا پادوکون، اسکارلت جوهانسون و فان بینگ بینگ قراردارند

 

که برخلاف سال هاي گذشته نتوانستند دراین فهرست جایی داشته باشند که هر کدام از آنها دستمزدی پایین تر از 11.5 میلیون دلار داشتند. درسال 2016 فهرست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوودی به ترتیب زیر بود که سال 2017 دچار تغییرات زیادی شد.

 

1-جنیفر لارنس «46 میلیون دلار»

2- ملیسا مک کارتی «33 میلیون دلار»

3- اسکارلت جوهانسون «25 میلیون دلار»

4- جنیفر آنیستون «21 میلیون دلار»

5- فان بینگ بینگ «17 میلیون دلار»

6- شارلیز ثرون «16.5 میلیون دلار»

7- ایمی آدامز «13.5 میلیون دلار»

8- جولیا رابرتز «12 میلیون دلار»

9- میلا کونیس «11 میلیون دلار»

10- دیپیکا پادوکون «10 میلیون دلار»