پارس ناز پورتال

چطور بدون آرایش چهره ای زیبا داشته باشیم؟ |ترفندی برای چهره زیبا بدون ارایش

چطور بدون آرایش چهره ای زیبا داشته باشیم؟ |ترفندی برای چهره زیبا بدون ارایش

چطور بدون آرایش چهره ای زیبا داشته باشیم؟ 

اگر می‌خواهید بهترین صورت زیبا را بدون استفاده از آرایش داشته باشید به توصیه هاي ما دراین پست عمل کنید تا بهترین باشید.

 

 داشتن یک آرایش طبیعی که تنها خصوصیات چهره را مشخص کرده بدون آنکه نمایشی بنظر برسد،اگرچه در ابتدا کار ساده اي بنظر میرسد ولی گاهی به سادگی می‌تواند از حالت طبیعی خارج شود.با نکات آرایش طبیعی دراین پست به خوبی آشنا خواهید شد.

 

نکات آرایش طبیعی

یکی از میکاپ آرتیست هاي بین المللی که برای برند « bareminerals » فعالیت می‌کند نکاتی را ارائهکرده تا بتوان به سادگی به چنین آرایشی دست یافت.

 

ابتدا ابروها، مژه و لب ها را آرایش کنید.

بهترین روش برای ساده نگه داشتن آرایش، شروع آرایش با ابرو، مژه و لب هاست، چرا که در اینحالت وقتی نوبت به آرایش باقی صورت می‌رسد، تصور میکنید از قبل زیادی شده ودر نتیجه کمتراز محصولات آرایشی دیگر استفاده می‌کنید و نتیجه آن این خواهد بود که پوست شما جلوه طبیعی تریخواهد داشت.

 

بافت صورت را کرمی نگه دارید.

هنگام انتخاب محصول برای آرایش نهایی، از محصولات کرمی بجای پودری استفاده کنید. اغلبپودرها در خطوط چین صورت به جا مانده ودر نتیجه نمای چندان طبیعی بشما نمی‌دهند.

 

استفاده از مرطوب کننده رنگی به جای کرم پودر

پیشنهاد می‌شود از مرطوب کننده رنگی استفاده کنید چرا که متضاد پوشش کامل کرم پودر است کهاغلب شبیه یک ماسک برای چهره عمل میکند. ولی مرطوب کننده رنگی پوست را یک دست کردهو تنها نقاطی که واقعا نیاز است را می پوشاند. به خاطر داشته باشید حتماً رنگ مناسب صورت خودرا استفاده کنید.

 

استفاده از کانسیلر به شکل متفاوت

کانسیلر رابه صورت عادت معمول در نقاطی که فکر می‌کنید نیاز است، نزنید. چشم هایتان را تانیمه ببندید و سپس سعی کنید نقاط تیره و قرمز پوست را روی صورت پیدا کنید و تنها در همان نقاطکمی کانسیلر بزنید. هر چه کمتر بهتر! برای کار با کانسیلر بهتر است یا با انگشت و یا با یک قلمویکوچک اینکار را انجام دهید.

 

شانه زدن ابروها

از یک سایه مات در رنگ طبیعی و یا یک مداد ابرو نرم استفاده کنید. حتماً رنگ مداد چند شمارهروشن تر از رنگ ابروی طبیعی تان باشد و همیشه به خاطر داشته باشید تنها جاهای خالی را پر کنید.پس ازآن ابروها رابا یک برس نرم شانه کنید چرا که دراین صورت محصول روی ابرو درستدر جهت طبیعی ابروهایتان قرار میگیرد.

 

مشخص کردن اطراف چشم به شکل محو

سایه رنگ هاي طبیعی همرنگ پوست به خوبی می‌توانند نمای طبیعی روی پلک ایجاد کنند ودر کنارآن استفاده از یک خط چشم که درست در نزدیک مژه به شکل باریک در مژه هاي بالا استفاده شود نیزموثر است ولی درنظر داشته باشید که خط شما تیره بوده ولی مشکی نباشد. چرا که دراین صورت بهسختی دیده میشود و تنها یک سایه ایجاد می‌کند. سپس به آرامی مژه ها را فر کرده و کمی ریمل اضافهکنید و خط مژه پایین را تا جاییکه می‌توانید ساده نگه دارید.

چطور بدون آرایش چهره ای زیبا داشته باشیم؟ |ترفندی برای چهره زیبا بدون ارایش

استفاده از رژلب با ضربات ملایم و بدون کشیدن آن روی لب

برای آنکه رژلب به راستی طبیعی برسد، باید ابتدا رنگی را انتخاب کنید که مطابقت زیادی به رنگطبیعی لب هایتان داشته باشد و سپس ازآن به شکل لکه اي استفاده کنید. با استفاده از انگشت حلقه،مقداری از رژلب به مرکز لب ها زده و سپس آن رابا بقیه قسمت هاي لب ترکیب کنید تا هرگونهخط مشخص رژ روی لب ها محو شود.

 

راز زیبایی زنان بدون آرایش در چیست؟

استفاده از لوزم آرایش نمیتواند زیبایی درونی افراد را نشان دهد.خیلی از زنان به لطف لوازم آرایش بسیار زیبا بنظر می‌رسند.در مقابل زنانی هستند که زیبایی ظاهری خودرا بدون استفاده از این لوازم حفظ می‌کنند.راز زیبایی این خانم ها در چیست و چگونه می‌توانند آن گونه زیبا جلوه کرده و جذاب بنظر آیند؟زنان بدون آرایش

 

1- اعتماد به نفس دارند

وقتی از زنی در مورد ساختن اعتماد به نفسش سوال می‌شود او فورا به ظاهرش اشاره می‌کند. خیلی از خانم ها معتقد هستند که آرایش کردن انها را زیباتر می‌کند و باعث میشود اعتماد به نفس شان بیشتر شود، اما کسانی که به معنی واقعی کلمه اعتماد به نفس دارند، کسانی هستند که بدون آرایش آن رابا خود واقعی شان با دنیا مواجه شوند. این خانم ها می‌دانند که چطور پوست شان رابا ایراد یا بدون ایران بپذیرند.

 

2- پوست سالم تر خود رابه رخ میکشند

لوازم آرایش از انواع مخلتف مواد شیمیایی درست شده اند. بنابر این وقتی انها را روی پوست تان قرار میدهید آیا می‌دانید پوست تان را چه زجری میدهید؟ بنابر این خانم هایي که آرایش نمیکنند پوست سالم تری دارند، پوست آنها آزادانه نفس میکشند و چون آنها از مصرف این مواد خودداری میکنند، از پوست خود بیشتر مراقبت میکنند. بعنوان مثال هرروز پوست شان را تمیز و مرطوب می‌کنند و زیاد آب مینوشند.

 

3- زیبایی واقعی شان رابا کمال میل در آغوش میگیرند

وقتی خودتان هستید، ذاتا زیبا بنظر می‌رسد و زیبایی درونی تان شکوفا میشود. زیبایی درونی از طریق آرایش شکوفا نمی‌شود. خانم هاي زیبا این را میدانند، بنابر این از آرایش دوری می‌کنند. آنها هم چنین می‌دانند که چقدر افراد زیبایی درونی را می ستایند. هرچقدر طبیعی تر باشید، زیباتر بنظر میرسید.

 

4- هرگز دیر نمی‌کنند

یک ویژگی این گروه از بانوان این است که انها هرگز برای کار یا بیرون رفتن دیر نمیکنند. آنها غذاخورده، لباس پوشیده، تمیز و مرتب بیرون میروند. یک مزیت دیگر آنها این است که همیشه برای بیرون رفتن آماده اند.

 

آنها هرگز شما را ساعت ها برای آماده شدن منتظر نمی گذارند. هر خانمی بطور متوسط روزانه 20 تا 45 دقیقه طول می‌کشید تا آرایش کند. تصور کنید که چقدر خوب میشود اگر این زمان را صرفه جویی کنید و آن رابه کار مورد علاقه دیگری اختصاص دهید.

 

5- ساده پوش هستند

ازآن جاییکه این زنها همیشه و همه ی جا برای بیرون رفتن آماده اند، خیلی فعال هستند. آنها از آفتاب و خراب شدن آرایش شان از گرما یا باران نمی‌ترسند. آنها به خوبی شرایط را می سنجند و همین فراغ بال اجازه می‌دهد از شرکت در انواع ماجراجویی ها خسته نشوند.

 

6- شما را مسحور می‌کنند

آنها با شخصیت شان شما را مسحور میکنند. چون این خانم ها جذابیت شان رابا رفتارشان بیشتر می‌کنند نه با ظاهرشان.

 

7- اغلب یک ذهن باز دارند

ممکن است تعجب کنید که این اصلا چه ربطی به موضوع دارد. زنانی که ذهنشان را برای یادگیری چیزهای جدید باز می‌کنند، جهان رابا چشمانی باز می‌بینند و به دور از خودبینی دنیا را چیزی فراتر از صورتی زیبا میبینند. انها بجای این‌که مدام به این فکر کنند که چطور خیلی جذاب بنظر برسند، برای همه ی چیزهای خوب دراین دنیا وقت دارند.

 

8- میدانند چطور پس انداز کنند

همانطور که انها آنقدر متکی به نفس هستند که بدون کوچک ترین آرایش به هر جا بروند و هر کاری انجام دهند، همانگونه هم آنقدر باهوش هستند که خرج اضافی نکنند. بله ازآن جا که لوازم آرایشی مصرف نمی‌کنند، پولی هم برایش نمی‌پردازند. طبیعی است است که میتواند پول زیادی پس انداز کنند.

 

9- مهربان و دلسوز هستند

مهربان بودن راهی برای نزدیک شدن به یک فرد است. مردم اغلب زنانی راکه واقع بین هستند و خود رابه جای افراد می گذارند، دوست دارند. این هنری است که همه ی زنها ازآن بهره نمیبرند. اینگونه زنها طبق معمول قابل اعتماد و دوست داشتنی هستند. شاید به این دلیل که انها زمان کمتری صرف خودشیفتگی میکنند. این موضوعی است که یک فرد آنرا مهم تر از صورت زیبای آرایش شده میبیند.

 

10- قدر کوچک ترین چیزها را می‌دانند

از تمام نکات بالا یک نتیجه گیری می‌توان کرد؛ زنانی که آرایش نمی‌کنند، عموما زندگی رابه ساده‌ترین شکل دوست دارند. انها از چیزی که دریافت می‌کنند، قدردانی میکنند و از کوچک ترین چیز در زندگی لذت می‌برند.

 

آنها خونگرم، باصفا، ماجراجو و صادق هستند و اهمیت نمی‌دهند دیگران در موردشان چه فکری میکنند. انها معتقدند که باید مهارت هاي شان رابا کردارشان نشان دهند نه با جلوه گر ساختن زیبایی شان.

 

نمیگوییم زنانی که آرایش میکنند جذاب و دوست داشتنی نیستند یا همیشه مغرورند؛ اما زیبایی درونی بیشتر ستودنی است. چه در ارتباط با مردان چه افراد دیگر، انها با زیبایی طبیعی آسان ترند. دفعه بعدی که می‌خواهید با دوستان تان به سینما یا یک خرید ساده بروید، آرایش نکنید. خود طبیعی تان باشید.

 

چطور بدون آرایش چهره اي زیبا داشته باشیم؟ |ترفندی برای چهره زیبا بدون ارایش