پارس ناز پورتال

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

مجموعه : حذف شده است
برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید 

شاید باور نکنید اما محققان بتازگی فهمیده اند که خوابیدن رابطه جنسی را بهتر میکند، هر چه قدر بهتر و طولانی تر بخوابیم انگیزه و لذت ما از برقراری رابطه جنسی بهتر می‌شود. در حقیقت تحقیقات نشان داده اند که خواب بیشتر با رابطه جنسی بهتر در ارتباط است.

 

بر اساس مطالعه اي که درسال 2015 در مجله دکتری جنسی منتشر شد زنانی که خواب شبانه خودرا یک ساعت افزایش دادند روزبعد میل جنسیشان 14درصد افزایش پیدا میکرد.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

شاید این آمار برایتان کافی نباشد ولی مسلما اگر بجای خوابیدن ساعت دو نصف شب در ساعت 11 بخوابید، سه برابر حيرت زده خواهید شد. همه ی میدانید که خستگی میل جنسی را کاهش میدهد بنابر این خواب شبانه کافی 7-8 ساعت. باکیفیت مناسب بطور کلی میتواند انرژی شما را افزایش داده ودر نتیجه میل جنسیتان را التیام دهد.

 

خواب احساسات را تنظیم میکند، کمک میکند حافظه خودرا مدیریت کنید و استرس هاي روزانه را کنار بگذارید و روزبعد شاد تر و آرام تر باشید در نتیجه احتمال خواستن رابطه جنسی بیشتر خواهد شد. خواب کافی به تنظیم هورمونهای جنسی از جمله استروژن و تستوسترون کمک می‌کند. ترشح این هورمون ها در اثر بیخوابی هاي مزمن کاهش پیدا میکند.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

یک خواب خوب باعث میشود بتوانید تمرکز بیشتری روی شریک زندگی‌تان داشته باشید و پاسخ هاي احساسی بهتری به او بدهید در نتیجه میل جنسی بینتان را افزایش دهید.

 

و حالا 14 راه خراب کردن رابطه جنسی با همسرتان

خراب کردن رابطه جنسی کار چندان سختی نیست… و اگر هدفتان این است، خیلی آسان توصیه هاي زیر را عملی کنید و مطمئن باشید که ازدواجی فاقد هر گونه رابطه جنسی خواهید داشت و به کلی احساس تنهایی و بی کسی خواهید کرد.

 

رابطه جنسی به خاطر احساساتی که همراه آن است خیلی آسان خراب می‌شود. تمایلات جنسی ما به سادگی تحت تاثیر اعتماد به نفس، ناامنی هاي احساسی، فشارها، انتقادها و انتظارات است.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

1. فقط چون ازدواج کرده‌اید انتظار رابطه جنسی داشته باشید. هر همسری باید وظایف زناشویی خودرا انجام دهد بهمین خاطر همسرتان موظف است که با شما رابطه جنسی داشته باشد. این یکی از فواید ازدواج است.

 

2. هر هفته فقط دریک زمان و مکان خاص رابطه جنسی داشته باشید. با این کار دیگر هیچکدام از شما با یک زمان یا مکان جدید سورپرایز نخواهید شد. “پنج شنبه شب، ساعت نه و نیم، در تختخواب”. مطمئناً هیچ کس از یکنواختی در رابطه جنسی لذت نمیبرد.

 

3.برای رابطه جنسی خود هربار از یک الگو پیروی کنید. دقت کنید که هر بار یک سری کارهای یکنواخت و روتین شده را پشت هم انجام دهید. اصلاً مگر در رابطه جنسی تنوع هم مهم است؟

 

4. حتما مست باشید تا به اسانی نرم شوید. در رابطه جنسی فقط خودتان مهم هستید. اگر میدانید که همسرتان از مست شدن شما خوشش نمی‌آید، باید بداند که اگر واقعاً دوستتان دارد باید تحمل کند.

 

5. فقط با هدف رابطه جنسی به همسرتان دست بزنید. واقعاً چه کسی به نوازش غیر-جنسی نیاز دارد؟ اینطوری همسرتان می فهمد که نوازش کردن و رابطه جنسی باهم یکسان است.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

6. برای برقراری رابطه جنسی پیش نوازی را کنار بگذارید و فوراً بروید سر اصل مطلب! در دنیایی با این سرعت بالا که ما زندگی میکنیم، دیگر چه کسی وقت دارد که آرام آرام رابطه جنسی را شروع کند؟ نیازی نیست اینهمه هم دیگر را اذیت کنید. دست از تلف وقت بردارید و یکسره سراغ عمل اصلی بروید. از این گذشته، هر دوی شما باید صبح بروید سر کار پس باید به اندازه کافی بخوابید.

 

7. طی رابطه جنسی لباسهایتان را درنیاورید. نیازی نیست که طی رابطه جنسی کاملاً عریان شوید چون کار بعد از رابطه جنسیتان را هم بیشتر می‌کند که دوباره لباسها را تن کنید.

 

8. از عملکرد جنسی همسرتان انتقاد کنید. اگر این کار را نکنید همسرتان چطور باید با عیب و ایرادهای کار خود آشنا شود؟ اگر این کار را نکنید تا آخر میـــخواهد کارهایی را انجام دهد که شما را اذيت میدهد.

 

9. از ظاهر همسرتان انتقاد کنید. هرچه سن همسرتان بالاتر می‌رود و دیگر کمتر به ظاهر خود رسیدگی میکند، حتما به او بگویید که چقدر ظاهر او میل جنسی شما را سرکوب میکند. این کار باعث می‌شود کمی به خودش بیاید و به وضع ظاهرش رسیدگی بیشتری کند.

 

10. موقع رابطه جنسی بگذارید تلویزیون روشن بماند. نباید بگذارید که رابطه جنسی باعث شود از برنامه تلویزیونی مورد علاقتان عقب بمانید. پس تلویزیون را روشن نگه دارید و حین رابطه جنسی برنامه مورد علاقتان را هم نگاه کنید.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

11. حین رابطه جنسی تلفنتان را هم جواب بدهید. از کجا می‌دانید شاید تلفن مهمی باشد و نباید ازآن غافل باشید. درمورد اس ام اس و ایمیل هم همین طور. فوراً به آن ها جواب بدهید. از این گذشته حین رابطه جنسی به دستهایتان که نیاز ندارید و میتوانید با آن گوشی تلفن را بگیرید.

 

12. قبل از رابطه جنسی، حین رابطه جنسی، بعد از رابطه جنسی خبررسانی کنید. در دنیای ارتباطات باید بگذارید همه ی از وضعیت زندگی جنسی شما مطلع باشند. و بنظر شما اگر هر اتفاقی که میوفتد را در فیس بوک خبررسانی نکنید آیا اصلاً اتفاق افتاده است؟

 

13. تا جاییکه می‌توانید سریع رابطه جنسی را تمام کنید، یعنی به محض این که ارضاء شدید. بازهم می‌گویم در رابطه جنسی فقط خود شما مهم هستید. هیچ نیازی نیست که از همسرتان بپرسید که آیا می‌توانید کاری برای انها بکنید یا نه. تصورتان این باشد که اگر چیزی نگفته است یعنی همه ی چیز عالی است.

 

14. وقتی رابطه جنسی به پایان رسید سریع حال و هوایتان را تغییر دهید. هرچه زودتر کارتان را تمام کنید سریع تر میتوانید بخوابید. حرف زدن را بگذارید برای فردا سر صبحانه. و هیچ نیازی هم به در آغوش گرفتن هم دیگر نیست، به قانون عدد 5 رجوع کنید.

 

و اما 10 مساله اساسی در یک رابطه جنسی

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

1-رابطه جنسی یكی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می‌باشد« بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فكری، بعدجنسی» و رابطه جنسی مساله عجیب‌وغریب و چندش آوری نیست كه خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند. متاسفانه تعداد زیادی از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود كوتاهی می كنند.

 

2– خانم ها توجه كنند رابطه جنسی یك قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم می‌باشد پس راجع به آن واقع بین باشیم.آقایان هم توجه كنند كه رابطه جنسی تنها رابطه بین زن و مرد نیست.

 

3– رابطه جنسی یك رفتار است ولی پانتومیم نیست و ما باید در رابطه جنسی هم، از كلام و بیان استفاده كنیم و بطرف مقابلمان بگوییم و از او بشنویم كه ما برای یك رابطه جنسی لذت بخش به چه چیزی احتیاج داریم.

 

4– باورهای نادرست را در مورد رابطه جنسی كه از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید علمی عوض كرده و رابطه جنسی لذت بخش رابه رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نكنیم.

 

5– هیچ وقت از رابطه جنسی بعنوان سلاح استفاده نكنیم «گاهی مردها رفتاری از خود بروز میدهند كه بعضی از زن ها فكر می كنند كه رابطه جنسی یك اسلحه در دست آنهاست.و از رابطه جنسی برای رسیدن به بعضی از خواسته هاي خود استفاده می كنند» البته شاید این كار در ابتدا مفید بنظر برسد ولی اثرات تخریبی آن در آینده نزدیك تمام ابعاد زندگی را در بر خواهد گرفت.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

6– برای یك رابطه جنسی موفق باید اضطرابها و ترسها كنار گذاشته شوند: مهم ترین انها ترس از بچه دار شدن در طی رابطه جنسی است این ترس میتواند به صورت كاهش لذت جنسی، عدم لذت جنسی در زن، انزال زودرس و بسیاری مشكلات دیگر بروز نماید . توجه شود كه بر خلاف عقیده عوامانه با بچه، هیچ مردی را نمیشود به زندگی پایبند كرد اینكه می‌گویند تا ازدواج كردی بچه دار شو كاملاً تحریف شده است.

 

7– خانم ها طبق معمولً نگران رابطه جنسی در شب زفاف هستند. مسائلی از قبیل : آیا درد دارد؟ آیا خون دارد؟ و غیره.پس آقایان بدون توجه به خرافات شب زفاف و شب اول زندگی مشترك رابه رضایت همسر خود اختصاص دهند و سعی نكنند با زور و فشار و اذیت اهداف از پیش تعیین شده خودرا دنبال كنند چه بسا همین مسئله عواقب وخیمی را در زندگی آینده انها پیش می آورد«پس لذت برای شبهای دیگر و رضایت برای شب زفاف »

 

8– رابطه جنسی تنوع زیادی دارد و هیچ ارتباطی به شرط رعایت بهداشت آن، از نظر علمی و حتی شرعی مضر نمی باشد.پس زن و مرد با مشورت هم همه ی ارتباطها را میتوانند امتحان كنند و انها را كه لذت بخش تر است ادامه و بعضی ها را متوقف كنند. فهمیدن اینكه طرف مقابل از چه چیزی لذت می‌برد یك هنر است و زن و مرد هر چه هنرمندتر باشند زندگی خوب و لذت بخش تری خواهند داشت.

 

9– كانال واژن،حفره اي روی هم خوابیده می‌باشد كه بعد از ازدواج طول و قطر آن با آلت تناسلی همسر تطابق پیدا میكند پس آقایان وخانمها استرس كوچكی و بزرگی آلت را از خود دور كنند و به نكات دیگر و مهمتر ارتباط جنسی توجه كنند.

 

10– برعكس آقایان كه طبق معمولً فقط از طریق نزدیكی به اوج لذت جنسی می‌رسند خانم ها از طرق دیگر مثل لمس و غیره هم میتوانند به این امر برسند این را از بابت این گفتم كه آقایان همیشه در استرس این نباشند كه آیا خانم هم مثل من لذت میبرد و چكار كنیم كه باهم به اوج برسیم «خصوصاً در اول ازدواج طبق معمولً این امر شدنی نیست» و بتدریج شاید عملی شود.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

ولی آقایان میتوانند حتی بعد از اینكه خود به اوج لذت رسیدند با ادامه دادن مطالب پیش گفته راه رسیدن خانم به نقطه اوج را فراهم نمایند.و دست آخر اینكه رابطه جنسی زیاد و مكرر با همسر هیچ عارضه اي ندارد و روی قوای جسمانی و سلامتی فرد نه تنها مضر نیست بلكه بسیار هم مفید می‌باشد به شرط اینكه به رابطه جنسی بعنوان یكی از ابعاد بسیار مهم زندگی نگاه شود.

 

استفاده از تریاك، مواد نیروزا و غیره هیچ اثر مثبتی بر روی رابطه جنسی ندارد ودر آینده صدمات برگشت ناپذیری را سبب خواهد شد ، پس بهتر است هر مشكلی در معاشقه پیدا كردید سریعاً به پزشك خود اطلاع داده و درمان متناسب را بگیرید. و هیچ وقت رابطه جنسی را مسئله بی اهمیت تلقی نكنید.

 

ودر آخر هم روش تشخیص نشانه هاي عشق حقیقی

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

در رمان نویسی، نشانه هاي عشق واقعی به سمت ملودرام گرایش دارد. تپش قلب، بیخوابی، بی اشتهایی، به حرکت درآمدن پرده ها و آتش بازی. اما اگر چنین چیزهایی را حس کردید، آن قدر که اسیر هوس شده اید، عاشق نشده اید. اگر هوس را کنار بگذاریم، نشانه هایي که دراین مقاله برایتان عنوان می‌کنیم، نشانه هاي انکارناپذیر از عشق حقیقی-و سلامت احساسی-هستند.

 

به اسانی علت این که نمیخواهید با کسی ارتباط برقرار کنید را توضیح میدهید

 

با وجود اینهمه بیماری هاي مختلف دیگر هرروز با یکی بودن به اندازه گذشته جذابیت ندارد. مسئله تمایل به تک پر بودن نیست مسئله حرف زدن درمورد آن است. تعداد زیادی از زن ها و مردها تک همسری هستند و احساس میکنند که تمایلشان برای چشم پوشی از بقیه به همسرشان قدرت بیشتری می‌دهد. اما وقتی دوست داشته باشید که این حس و تمایل خودتان را توضیح دهید نه تنها عاشق هستید بلکه فردی منطقی و فهمیده نیز بنظر خواهید رسید.

 

دفترچه خاطرات گذشته تان را دفن می‌کنید.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

من دفترچه خاطراتم را دفن کرده ام این جمله نه تنها تک پر بودن فرد بلکه برنامه داشتن برای آنرا نشان میدهد مخصوصاً وقتی می‌گویید که هیچ کس از آشنایانتان به پای معشوق فعلیتان نمی‌رسد. تمایل شما برای خلاص شدن ازآن، نشان از این واقعیت دارد. همچنین نشانه این است که دیگر هیچ تمایلی برای دیدن عشق هاي قبلیتان ندارید و این یعنی دراین رابطه دیگر میلی به برگشت وجود ندارد و فقط می‌خواهید به جلو بروید.

 

شاید با خودتان فکر کنید که منصفانه نیست که دفترچه خاطرات را در شومینه بیندازید و بسوزانید، بهمین دلیل اطلاعاتتان را روی لپتاپ شخصیتان که دست هیچ کس به آن نمی‌رسد ذخیره می‌کنید. تعهد، تعهد است. اگر تظاهر کنید که دفترچه خاطراتتان را دور ریخته اید یعنی تظاهر به متعهد بودن میکنید. پس بزرگ شوید:

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

اگر به اندازه کافی بزرگ شده اید که کسیکه دوستش دارید شما را جدی بگیرد، پس یعنی به اندازه کافی هم بزرگ شده اید که خودتان خودتان را جدی بگیرید. در روابط متعهد دیگر جایی برای دوز و کلک نیست.

 

جایی میروید که ازآن متنفر هستید

این که دل تان بخواهد که با عشقتان جایی بروید که به شدت از آنجا متنفر هستید و اصلاً هم به خاطر آن ناراحت نشوید یکی از نشانه هاي خوب عاشق شدن است. وقتی تازه شروع به قرار گذاشتن کرده بودید وسوسه می شدید که این رابطه را بر هم بزنید.

 

در مرحله بعدی رابطه برای خودتان می‌ایستید و کارهایی که دوست ندارید را به هیچ عنوان انجام نمیدهید. این فرایند کاملاً لازم است چون اگر قرار است یک عشق واقعی وجود داشته باشد.باید بر مبنای این که خود واقعیتان کیست بنا شود نه کسیکه طرفتان دوست دارد باشید.

 

اما وقتی در آخر به عشق می‌رسید نیاز به اثبات مداوم خودتان با تاثیرات معشوقتان نرم تر می‌شود و این حس بخشش به خاطر عشقتان سخاوتتان را جبران میکند. لازم نیست خوب حواس تان به همه ی چیز باشد تا همه ی چیز 50-50 باشد. اما وقتی حس کنید که عدالت و مساوات و احترام بینتان وجوددارد آنوقت برای انجام کاری که ازآن متنفرید اما طرفتان به آن علاقه دارد تمایل بیشتری پیدا میکنید.

 

اگر ولخرج باشید صرفه جوتر و اگر خسیس باشید دست و دلبازتر میشوید

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

مسئله پول نیست بلکه میل به امتحان کردن اعتقادات اصلی به خاطر ارزش گذاشتن به فردی دیگر و دیدگاه و نظرات اوست. هر رابطه خوبی ما را تغییر می‌دهد. اگر با عشقتان بودن باعث می‌شود یک بخش اصلی از خودتان را تغییر دهید فقط نشانه عشق نیست، بلکه نشاندهنده احترام و میل به یادگرفتن از هم دیگر است. این یعنی رابطه تان اینقدر امن هست که بخواهید در آن دست به امتحان کردن کاری جدید بزنید.

 

هیچ کاری نکردن اما باهم بودن فوق العاده بنظر می‌رسد

در مراحل اول رابطه عطش عمیقی برای شناختن هم دیگر وجوددارد اما این دوران کمی وحشتناک هم بنظر می‌رسد چون ممکن است طرف مقابل کسی نباشد که شما فکر میکردید یا بدتر ازآن، شما آن کسی نباشید که طرف مقابلتان می خواسته است. با این که در ابتدای رابطه هیچ چیز قطعی نیست اما شما فکر می‌کنید که اینطور است بهمین خاطر دوست دارید همیشه باهم باشید و کاری انجام دهید، چه در ملاء عام چه محرمانه.

 

دراین دوران همیشه دنبال جایی هستید که باهم بروید و کاری که باهم انجام دهید. اگر زن و شوهری هستید که به رابطه جنسی علاقه دارید، کارهایی که می‌کنید هم پیرامون این رابطه خواهد و بقیه کارها اهمیت زیادی نخواهد داشت. اما وقتی آن عطش جنسی اولیه فروکش کرد دوست دارید پز هم دیگر رابه بقیه بدهید چون حس میکنید که خوب باهم جور شده اید و به آن افتخار می‌کنید.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

وقتی حس کنید که هیچ کاری نکردن اما باهم بودن هم میتواند لذت بخش باشد یعنی عاشق شده اید چون مراحل قبلی که مرحله ترس، رابطه جنسی و پز دادن است را پشت سر گذاشته اید. حالا رابطه فقط بشما دو نفر منحصر می‌شود نه آدم ها یا کارهای دیگر. درواقع بااینکه در زندگی طبیعی هم دیگر وارد شده اید اما باهم بودن برایتان فوق العاده ترین چیزی است که می‌توانید فکر انجامش را بکنید.

 

حاضرید خودتان بودن رابه خطر بیندازید

خودتان بودن مهم‌ترین مسئله ممکن است. بقیه مواردی که دراین مقاله ذکر کردیم همه ی مستلزم این است که خودتان باشید اما وقتی واقعاً کسی را دوست داشته باشید دوست دارید بداند که شما که هستید و شما را برای آنچه که هستید دوست بدارد نه انچه که تظاهر میکنید هستید. وقتی دریک رابطه عاشقانه واقعی باشید میتوانید صادق و رک و راست باشید و از فرصت ها استفاده کنید.

برای داشتن رابطه جنسی داغ شب ها این کارها را انجام دهید

بخش نیرنگ آمیز عاشق بودن این است که میتواند شما را ترغیب کند خودتان باشید. شما دوست دارید کسیکه قرار است شریک زندگی‌تان شود همیشه خوشحال و خوشبخت باشد و تنها راه آن این است که خود واقعیتان باشید. مطمئناً هم اکنون که وی را اینقدر دوست دارید دل تان نمی‌خواهد با دروغ با او زندگی کنید اما باید مراقب باشید که به چه اعتراف می‌کنید.