پارس ناز پورتال

برترین عکس های الهام بخش سال 2016

برترین عکس های الهام بخش سال 2016

برترین عکس های الهام بخش سال 2016 

عکس های الهام بخش می توانند تفکر عمیق و احساسی را در همه انسان ها ایجاد کنند. امسال هم شاهد بهترین عکس های امیدبخش در سراسر جهان بودیم. ۲۰۱۶ سالی پر از داستان های خبری و تصاویری از این داستان ها که شاید دیدن شان کمی سخت و آزاردهنده باشد

 

و در این جا مجموعه ای از این تصاویر الهام بخش آورده ام. تصاویری از پیروزی ها، خانواده ها و دوستان در حال بازی، وصف عشق و محبت، تلاش داوطلبانه و همراهی نیازمندها و… با دیدن این تصاویر به این نتیجه می رسید که همیشه افرادی برای کمک وجود دارند و این به شما قوت قلب می دهد وقتی می دانید همیشه انسان های دلسوز و یاری رسان در دنیا حضور دارند.

برترین عکس های الهام بخش سال 2016دانیل براون برنده مدال طلا از بریتانیا در مسابقات قایقرانی پارالمپیک سال ۲۰۱۶٫
برترین عکس های الهام بخش سال 2016نیروی آتش نشانی در حال غذا دادن به گربه هنگام مبارزه با آتش سوزی کلیتون درکالیفرنیا.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016ورزشکار بریتانیایی Alistair Brownlee در حال کمک به برادرش Jonathan Brownlee برای گذر از لاین نهایی در مسابقات قهرمانی جهانی ITU در مکزیکو.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016لاک پشت سبز دریایی معروف به Honu سمبل خوش شانسی و طول عمر در هاوایی. این لاک پشت در حال گذر از میان ۲۳۰۰ ورزشکار که منتظر سیگنال شروع مسابقه ۱۴۰ مایلی در مسابقات قهرمانی IRONMAN می باشند.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016زنان هندی در حال کاشت نهال در حومه الله آباد در هندوستان. حدود ۸۰۰ هزار نفر داوطلب کاشت ۵۰ میلیون درخت در ۲۴ ساعت شده اند تا بتوانند رکورد جهانی را ثبت کنند.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016یکی از شهروندان استرالیایی در حال ریختن آب روی کوالا در زمانی که ادلاید استرالیا موج گرمای عظیمی را در تجربه کرده است.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016رئیس جمهور کلمبیا در سمت چپ و رهبر فارک “تیموچنکو” در حال دست دادن بعد از امضای تفاهم نامه ای برای اجرای عدالت و حقوق بشر.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016Zhiqiang Zhong در مسابقات پرش پارالمپیک در حال آماده شدن برای رقابت.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016گوزن نابینا در خانه کشاورزی به نام Margret Nelles در آلمان. او بعد از پیدا کردن گوزن زخمی از او مراقبت کرده است.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016مادر و فرزندی در حال سورتمه سواری در حومه سنت پیترزبورگ روس.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016پوستر رافائلا سیلوا برنده مدال طلا د رمسابقات جودو المپیک.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016درختان چراغانی شده کریسمس در ادینبرگ اسکاتلند.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016Holly Cale نیروی مرکز جهانی پرندگان شکاری این گرنده کرکس آمریکایی را در آغوش گرفته است. از زمانی که این پرنده به این مرکز آمده است ارتباطی عاطفی با Holly Cale برقرار کرده است.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016تاب هوایی در ویندهام، ماین.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016غواص چینی Qin Kai در حال خواستگاری از برنده مدال نقره He Zi در مسابقات المپیک ۲۰۱۶٫
برترین عکس های الهام بخش سال 2016کودکان نپالی در حال تاب بازی در ششمین روز فستیوال Dashain در لالیتپور نگال.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016ربات طراحی شده برای خوش آمدگویی و مراقبت از ملاقات کنندگان بیماران دست کودک تازه به دنیا آمده در بلژیک را در دست گرفته است.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016سمور دریایی ۱۵ ساله در حال گرفتن یخ قلبی در آکواریوم پارک Hakkeijima Sea Paradise در یوکوهاما.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016مارتلوس بنت فوتبالیست آمریکایی و دخترش پس از مسابقات لیگ برتر در ماساچوست.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016پروانه های جغدی در موزه طبیعت در آلمان.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016پسر بچه ای در حال سرسره بازی در برف در پراگ.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016زرافه مادر در حال بوسیدن بچه زرافه در باغ وحشی در فرانسه.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016پسربچه ای در حال استراحت روی قالب های بتنی در خلیج کوچک گینوسترا در جزیره استرومبولی.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016پدر و دختر در حال بازی در مقابل موزه ملی کره در سئول.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016کارمند دایره منابع طبیعی کارولینای جنوبی در حال نجات گربه از آب های سیل که در اثر توفان رخ داده است.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016الکساندر اسکارزگارد هنرپیشه سوئدی در حال بوسیدن بچه کانگارو در طی ساخت فیلم افسانه تارزان در باغ وحش سیدنی.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016مگان فیشر و شاون مورل برندگان مدال طلا و برنز در مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶
برترین عکس های الهام بخش سال 2016راهب نوآموز بودایی توله سگ به بغل در مدرسه رهبانی یانگون بورما.
برترین عکس های الهام بخش سال 2016بچه فیل آسیایی ۳ روزه در باغ وحش پراگ. این بچه فیل نخستین فیل آسیایی به دنیا آمده در طول ۸۲ سال تاریخچه باغ وحش.