پارس ناز پورتال

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

 

در اینبخش بهترین اپلیکیشن هاي اندروید 2018 رابه شـما معرفی می کنیم. سال 2018 هم بـه پایان رسید و برترین برنامه هاي اندرویدی نیز معرفی شدند، امروز همچنین رکورد هـای دانلود برنامه درسال 2018 را هم بررسی می کنیم. اپ استور گوگل برخلاف آیفون ios برنامه هاي زیادی رابه رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد و این باعث محبوبیت بالای اندروید در بین تمام مردم دنیا شده اسـت.

 

بهترین مرورگرها «جایگزین‌ های کروم»:

Brave / Dolphin / Firefox / Opera

 

اگر چـه مرورگر کروم قابلیت‌هاي زیادی دارد اما اگر از استفاده ازآن خسته شده‌اید، بهتر اسـت بـه این موارد نگاهی بیندازید. مرورگر Brave تا حد زیادی تازه‌نفس اسـت و از موتور کرومیوم و ویژگی‌هاي مفیدی بهره میبرد. علاوه بر این، این مرورگر بسیار سبک اسـت و از پس انجام کارهای اصلی برمی‌آید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

از دیگر گزینه‌ها می توانیم بـه Dolphin، فایرفاکس و اپرا اشاره کنیم کـه هرکدام ازآن‌ها قابلیت‌هاي شاخصی دارند. در زمینه‌ي قابلیت‌هاي اصلی مانند مدیریت تب‌ها، حالت ناشناس و حالت تاریک، تمام این موارد حرف‌هاي زیادی برای گفتن دارند و از افزونه‌هاي مفیدی هم پشتیبانی میکنند.

 

بهترین اپلیکیشن‌ های هواشناسی:

The Weather Channel / AccuWeather / Weather Underground

 

بله، باوجود این کـه در بین اپلیکیشن هاي اندروید هزاران اپلیکیشن هواشناسی وجوددارد، اما هیچ‌کدام ازآن‌ها بی‌نقص نیستند. در حقیقت، هرکدام از این اپلیکیشن‌ها از لحاظ گرافیکی یا دقت اطلاعات از نقاط مثبتی بهره می برند. از بین این موارد، اپلیکیشن The Weather Channel از لحاظ پیش‌بینی باران بهترین عملکرد را دارد.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

AccuWeather هم از نظر پیش‌بینی دما عملکرد خوبی دارد اما از لحاظ پیش‌بینی باران از دقت کمتری نسبت بـه The Weather Channel بهره می برد. اگرهم در مناطق ساحلی و پربارش زندگی می کنید، بهتر اسـت نگاهی بـه اپلیکیشن DarkSky بیندازید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

Yahoo Weather / DarkSky

 

گزینه بعدی یعنی Weather Underground در بین اپلیکیشن هاي اندروید از لحاظ پیش‌بینی دما عملکرد قابل توجهی دارد و پیش‌بینی میزان بارش آن هم بالاتر از حد متوسط اسـت. در نهایت، اپلیکیشن Yahoo Weather از بین موارد مذکور از رابط کاربری بسیار ساده و جذابی بهره می برد و پیش‌بینی‌هاي آن هم طبق معمولً دقت زیادی دارد.

 

اپلیکیشن‌ های ایمیل :

Microsoft Outlook / Blue Mail / Email by EasilyDo / Nine

 

برای تعداد زیادی از کاربران اندروید، اپلیکیشن جیمیل دراین زمینه حرف اول را می زند اما اگر بـه هر دلیلی ازآن رضایت ندارید، گزینه‌هاي جای گزین بسیار خوبی وجوددارد. بهترین حریف جیمیل، اپلیکیشن Outlook اسـت کـه هم از قابلیت‌هاي جذاب و هم از رابط کاربری خیلی خوبی بهره می برد.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

Blue Mail دست کاربر را برای سوئیچ سریع بین انواع ایمیل‌ها و اکانت‌هاي مختلف باز می گذارد. اگرهم بـه دنبال رابط کاربری بسیار ساده هستید، اپلیکیشن Email را میتوانیم توصیه کنیم. در نهایت، برای افرادی کـه بسیار پرمشغله هستند، می توانیم اپلیکیشن ۱۰ دلاری Nine را توصیه کنیم کـه از قابلیت‌هاي پیشرفته زیادی بهره میبرد.

 

اپلیکیشن‌های تقویم : Google Calendar / DigiCal

بیشتر کاربران اندروید از سرویس فوق‌العاده Google Calendar استفاده می کنند. این اپلیکیشن از ویژگی‌هاي جذاب زیادی بهره میبرد و پاسخگوی بیشتر نیازهای کاربران اسـت. از این مهم‌تر، این سرویس کاملاً رایگان اسـت و از پلتفرم‌هاي مختلف می توانید بـه آن دسترسی داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

اگر چـه DigiCal مانند Google Calendar از ویژگی‌هاي متعددی بهره نمی برد ولی در عوض قابلیت‌هاي شخصی‌سازی زیادی دارد. البته برای نسخه‌ي حرفه‌اي آن باید ۵ دلار بپردازید.

 

اپلیکیشن‌ های زنگ هشدار «آلارم»: Timely / AlarmMon

مشخصه‌اي مانند زنگ هشدار در نگاه اول آن‌قدر ساده اسـت کـه بنظر نمیرسد بتوان آنرا التیام بخشید. اما در بین اپلیکیشن هاي اندروید ، اپلیکیشن Timely موفق بـه انجام اینکار شده اسـت. این اپلیکیشن ابتدا زنگ هشدار رابه آرامی پخش می کند و سپس بتدریج صدای آنرا افزایش میدهد.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

درضمن می توانید آلارم‌هاي تعیین شده را در گجت‌هاي مختلف با یک دیگر سینک کنید. اپلیکیشن AlarmMon رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده اسـت. بعد از بـه صدا درآمدن زنگ هشدار این اپلیکیشن، زمانی می توانید از دست آن خلاص شوید کـه بازی کوتاهی رابه سرانجام برسانید. و بله، چنین قابلیت تعدادی از کاربران را خشمگین میکند ولی تعداد زیادی هم بـه طرفدار پروپاقرص آن بدل شده‌اند.

 

اپلیکیشن‌ های کیبورد: Gboard / SwiftKey

تمام کاربران اندروید با اپلیکیشن Gboard آشنایی دارند و گزینه‌ي اول تعداد زیادی از این کاربران محسوب می شود. در بین اپلیکیشن هاي اندروید کـه بـه‌عنوان کیبورد انجام وظیفه میکنند، اپلیکیشن سوایپ‌محور SwiftKey هم طرفداران زیادی دارد.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

این اپلیکیشن از قابلیت‌هاي شخصی‌سازی و تم‌هاي زیادی پشتیبانی میکند و خوشبختانه برای تعداد زیادی از زبان‌ها ارائه شده اسـت.

 

بهترین اپلیکیشن یادداشت‌ برداری: Google Keep

اپلیکیشن یادداشت‌برداری Google Keep بسیار ساده، سریع و واجد ویژگی‌هاي جذابی اسـت. برای تعداد زیادی از کاربران، این اپلیکیشن گزینه‌ي بهتری نسبت بـه اپلیکیشن سنگین و شلوغ Evernote محسوب می شود.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

بهمین خاطر برای این موضوع در بین اپلیکیشن هاي اندروید بـه اسانی می توان Google Keep را توصیه کرد. برای دسترسی آسان‌تر بـه یادداشت‌هاي مختلف، با بهره‌گیری از رنگ‌ها میتوانید آن‌ها را کدگذاری کنید و حتی از تگ‌هاي مختلف هم می توانید بهره ببرید.

 

بهترین اپلیکیشن نقشه: Google Maps

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

گوگل مپس بدون هیچ شک و شبهه‌اي بهترین اپلیکیشن موجود برای نقشه محسوب میشود. علاوه بر دقت زیاد نقشه‌هاي این سرویس کـه در سرتاسر دنیا میتوان ازآن استفاده کرد، برای انواع و اقسام مسیریابی‌ها هم می توان روی توانایی‌هاي آن حساب کرد.

 

اپلیکیشن‌ های فیلتر نور آبی: Twilight / Blue Light Filter

اپلیکیشن Twilight دمای رنگ نمایشگر را تغییر میدهد و روشنایی آنرا پایین می‌آورد. چنین کاری در هنگام تماشای فیلم یا عکسهای اصلاً خوب نیست ولی برای مطالعات شبانه بسیار مثمر ثمر واقع میشود.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

دلیل آن هم بسیار ساده اسـت، نور آبی نمایشگر بر مغز تأثیر میگذارد و منجر بـه بی‌خوابی میشود. در بین اپلیکیشن هاي اندروید کـه چنین کاری را انجام می دهند می توانیم بـه Blue Light Filter هم اشاره کنیم کـه از رابط کاربری جذابی بهره می برد و قابلیت‌هاي شخصی‌سازی زیادی دارد.

 

بهترین لانچر اندروید : Nova Launcher

تعداد زیادی لانچر برای سیستم‌عامل اندروید وجوددارد اما طی سال‌هاي گذشته در تعداد زیادی از لیست‌ها، Nova Launcher بـه‌عنوان بهترین گزینه موجود درنظر گرفته شده اسـت.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

این لانچر در انواع گوشی‌ها «بـه‌خصوص آن‌هایي کـه توان زیادی ندارند» بـه‌خوبی و روانی اجرا میشود. نسخه‌ي رایگان آن قابلیت‌هاي زیادی دارد ولی توصیه میکنیم از نسخه پولی آن استفاده کنید کـه قابلیت‌هاي جذاب زیادی رابه ارمغان می‌آورد.

 

گزینه‌ هاي جای گزین:

Microsoft Launcher | Google Now | Apex Launcher

 

در بین اپلیکیشن هاي اندروید کـه بـه‌عنوان لانچر انجام وظیفه می کنند، سه گزینه جای گزین برای Nova Launcher انتخاب کرده‌ایم. یکی ازآن‌ها مایکروسافت لانچر اسـت کـه رابط کاربری ساده‌اي دارد و با ضربه بر یک دکمه، میتوانید پس‌زمینه گجت کـه از بین عکسهای برگزیده سایت Bing انتخاب می شود، تغییر دهید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

در بخشی ازآن می توانید انواع و اقسام ویجت‌ها را تعبیه کنید و بـه‌اسانی ازآن‌ها استفاده کنید. همچنین با سوایپ بـه بالا، میتوانید منویی مشابه نظارت سنتر آیفون را اجرا کنید. اگر میخواهید ظاهر مشابه اندروید خالص را داشته باشید:

 

بهتر اسـت از لانچر Google Now استفاده کنید. در جدید ترین نسخه آن، می توانید اندازه آیکون‌ها را عادی‌سازی کنید تا از این لحاظ با یک دیگر تفاوت محسوسی نداشته باشند. همچنین با بهره‌گیری از این لانچر میتوانید از گوشی خود در حالت افقی استفاده کنید. در نهایت باید بـه Apex اشاره کنیم کـه مدت‌هاست بـه‌عنوان گزینه‌ي جای گزین Nova مطرح میشود و مانند آن از امکانات شخصی‌سازی زیادی بهره می برد.

 

اپلیکیشن‌ های آیکون پک:

Pixel Icon Pack / Belle UI / Delta / Polycon / Immaterialis / Simpax

 

یکیدیگر از قابلیت‌هاي جذاب این سیستم‌عامل این اسـت کـه با بهره‌گیری از اپلیکیشن هاي اندروید میتوان شکل و شمایل آیکون‌ها را تغییر داد. اگر از کاستوم لانچرها استفاده میکنید، میتوانید برای تغییر آیکون‌ها از طریق پلی استور آیکون‌پک‌هاي موردنظر خودرا دانلود کنید کـه طبق معمولً تعداد زیادی از آن‌ها رایگان هستند.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

دراین بین بـه‌عنوان مثال آیکون پک Pixel آیکون‌هاي اندروید نوقا را ارائه میدهد و بـه غیر ازآن سه گزینه‌ي دیگر هم مطرح کرده‌ایم. البته همان طور کـه گفتیم دراین زمینه تنوع بسیار زیادی وجوددارد و بهتر اسـت خودتان در پلی استور آن‌ها را بررسی کنید.

 

بهترین اپلیکیشن‌ های تغییر پس‌ زمینه :

Wallpapers by Google / Muzei / Wallp

 

متأسفانه گوشی‌هاي اندرویدی بصورت پیش‌فرض در زمینه‌ي عکسهای پس‌زمینه حق انتخاب زیادی رابه کاربر ارائه نمی دهند. خوشبختانه در بین اپلیکیشن هاي اندروید اپلیکیشن‌هاي خوبی دراین زمینه وجوددارد. یکی ازآن‌ها اپلیکیشن Wallpapers از شرکت گوگل اسـت کـه عکسهای جذابی رابه‌صورت خودکار بـه‌عنوان پس‌زمینه انتخاب می کند و آن‌ها را تغییر می دهد.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

اپلیکیشن بعدی Muzei نام دارد کـه توسط یکی از مهندسان گوگل توسعه یافته اسـت. یکی از قابلیت‌هاي آن، مات کردن تصویر پس‌زمینه اسـت کـه برای مشاهده‌ي آیکون اپلیکیشن‌ها با مشکل مواجه نشوید. در نهایت باید بـه Wallp اشاره کنیم کـه عکسهای پس‌زمینه پیش‌فرض انواع و اقسام گوشی‌ها را دریک جا جمع کرده اسـت.

 

عکس و ویدیو :

Google Photos / QuickPic

 

ویرایش عکس:

Snapseed / VSCO / Prisma / Facetune / Hypocam

 

اسکن:

PhotoScan / CamScanner

 

گوگل فوتوز انقلاب کوچکی در زمینه‌ي ذخیره‌سازی و اشتراک عکسهای بـه ارمغان آورد؛ دراین سرویس ظرفیت نامحدودی برای عکس‌هایي کـه از حداکثر رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی بهره میبرند، ارائه میشود و می توان کیفیت عکس‌هاي با کیفیت‌تر را هم کاهش داد. همچنین با توجه بـه این کـه این سرویس در پلتفرم‌هاي مختلفی ارائه میشود، کار کاربران برای اشتراک‌گذاری عکسهای موردنظرشان بسیار ساده‌تر شده اسـت.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

همچنین دراین سرویس عکس‌هاي مختلف با توجه بـه شاخص‌هاي متنوع، بـه‌خوبی دسته‌بندی می شوند. در زمینه‌ي ساده‌ سازی سازماندهی عکس‌ها، می توانیم اپلیکیشن QuickPic را توصیه کنیم. این اپلیکیشن سبک از رابط کاربری ساده‌اي بهره می برد و با استفاده ازآن بـه‌سادگی میتوانید عکس‌هاي خودرا مرتب کنید. اپلیکیشن Snapseed کـه چند سال قبل توسط گوگل خریداری شد.

 

این برنامه از بین اپلیکیشن هاي اندروید در زمینه‌ي ویرایش عکس از امکانات قابل توجهی بهره می برد. اول از هر چیزی باید بـه رابط کاربری ساده و جذاب آن اشاره کنیم و درضمن نباید انواع و اقسام ابزارهای هیجان‌انگیز موجود در آنرا از قلم بیندازیم. این اپلیکیشن کاملاً رایگان اسـت، هیچ تبلیغی در آن وجود ندارد و همواره در بین بهترین اپلیکیشن هاي اندروید در زمینه‌ي ویرایش عکس، نام آن دیده می شود.

 

اپلیکیشن VSCO Cam بـه داشتن فیلترهای جذاب شهرت دارد. اگر چـه این اپلیکیشن هم از ابزارهای خوبی برای ویرایش عکس بهره میبرد، ولی تعداد زیادی از کاربران برای کلکسیون فیلترهای جذاب کـه تعداد زیادی از آن‌ها پولی هستند، از این اپلیکیشن استفاده میکنند. یکی از بهترین اپلیکیشن هاي اندروید برای اسکن مدارک، اپلیکیشن CamScanner اسـت کـه بـه خوبی و سادگی چنین کاری را انجام میدهد.

 

بهترین اپلیکیشن‌ های ویرایش ویدیو : Quik / Magisto

 

شرکت GoPro با ارائه اپلیکیشن Quick وارد عرصه‌ي نرم‌افزار شد ودر این زمینه توانست توجهات زیادی را جلب کند. این اپلیکیشن با بهره‌گیری از عکسهای و ویدیوهای موردنظر کاربر، بـه‌سادگی و بـه زیبایی می تواند ویدیوهای کوتاه و بلندی را خلق کند.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

در همین زمینه می توانیم بـه اپلیکیشن Magisto هم اشاره کنیم کـه از لحاظ بازرسی موسیقی و افکت‌هاي متنوع حرف زیادی برای گفتن دارد.

 

بهترین ویدیو پلیر : VLC / MX Player

در بین کامپیوترهای دسکتاپ، نرم‌افزار VLC بـه پخش انواع و اقسام فرمت‌ها شهرت دارد ودر گجت‌ها هم این اپلیکیشن بسیار پرطرفدار اسـت. بعد از سالها قرار داشتن در حالت بتا، حالا این اپلیکیشن دیگر از حالت آزمایشی بیرون آمده اسـت.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

اپلیکیشن MX Player هم در بین اپلیکیشن هاي اندروید جایگاه مهمی دارد. رابط کاربری آن سوایپ‌محور اسـت و بهمین خاطر با گجت‌هاي لمسی بـه‌اسانی و سادگی می توان ازآن و قابلیت‌هاي متنوعی کـه ارائه میدهد، استفاده کرد.

 

موسیقی، استریم موسیقی : Spotify

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

اسپاتیفای نیازی بـه معرفی ندارد. با پرداخت اشتراک ماهانه، کاربران میتوانند بـه بیش از ۲۰ میلیون موزیک از سرتاسر جهان دسترسی داشته باشند. درضمن میتوان از نسخه‌ي رایگان آن هم استفاده کرد کـه البته بـه غیر از تبلیغات، محدودیت‌هایي هم دارد.

 

اپلیکیشن برش آهنگ : Lexis Audio Editor

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

گاهی اوقات بـه دلایل مختلف، میخواهیم فقط بخشی از موزیک موردنظر خودرا انتخاب کنیم. در بین اپلیکیشن هاي اندروید فعال دراین زمینه، اپلیکیشن Lexis Audio Editor رابط کاربری بسیار ساده‌اي دارد و با استفاده ازآن بـه‌اسانی می توانید تکه‌اي از موزیک موردنظر خودرا انتخاب و آنرا ذخیره کنید.

 

اپلیکیشن برای دی‌ جی‌ ها :

djay2

 

لوپ کردن:

Nanoloop

 

اپلیکیشن‌ های بسیار حرفه‌ ای موسیقی :

Caustic 3 / FL Studio Mobile

 

اگر دی‌جی هستید، بـه احتمال زیاد از دستگاه‌هاي حرفه‌اي بهره می برید ولی اگر بـه هر دلیلی ناچار بـه استفاده از گوشی اندرویدی خود شده‌اید، تا حدی میتوانید روی اپلیکیشن Djay2 حساب کنید. این اپلیکیشن بر روی گوشی‌هاي جدید بـه‌خوبی جواب میدهد و از قابلیت‌هاي متنوعی هم بهره می برد. اگرهم علاقه‌ي زیادی بـه ساخت بیت دارید، Nanoloop دراین زمینه یکی از بهترین اپلیکیشن هاي اندروید اسـت.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

غیر از ابزارهای مختلف، این اپلیکیشن از سمپل‌هاي خوبی هم بهره میبرد و استفاده ازآن بسیار آسان اسـت. در نهایت اگر از حرفه‌اي‌هاي موسیقی هستید، بهتر اسـت نگاهی بـه اپلیکیشن‌هاي Caustic و FL Studio Mobile بیندازید. این اپلیکیشن‌هاي نیرومند از ابزارهای حرفه‌اي زیادی بهره می برند و برای بهره‌گیری ازآن‌ها بهتر اسـت از یک تبلت نیرومند استفاده کنید.

 


 

و در ادامه تعداد اپلیکیشن‌ های دانلود شده در سال ۲۰۱۸ به رقم ۱۱۳ میلیارد رسید

 

یکی از شرکت‌هاي فعال در زمینه‌ي تحلیل وضعیت اپلیکیشن‌ها بنام App Annie، در جدید ترین گزارش خود آورده کـه آمار دانلود اپلیکیشن ها درسال ۲۰۱۸ بـه رقم ۱۱۳ میلیارد رسیده اسـت. این یعنی در مقایسه با سال گذشته، شاهد افزایش ۱۰ درصدی هستیم. همچنین در همین مدت، کاربران بیش از ۷۶ میلیارد دلار برای اپلیکیشن‌ها هزینه کرده‌اند کـه ۲۰ درصد بیش از سال ۲۰۱۷ اسـت.

 

این آمار با ترکیب ارقام مربوط بـه اپ استور اپل و پلی استور گوگل بـه دست آمده و تا تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸ را در بر میگیرد. مانند همیشه، اپلیکیشن‌هاي بازی بیشترین درآمد را داشته‌اند. طبق پیش‌بینی این شرکت، درآمد حاصل از فروش و خدمات اپلیکیشن‌ها درسال ۲۰۱۹، شامل فروشگاه‌هاي جداگانه در چین، بـه رقم ۱۲۲ میلیارد دلار می رسد. درسال ۲۰۱۸، کاربران گوشی‌هاي هوشمند بـه‌طور میانگین:

 

روزانه سه ساعت صرف اپلیکیشن هاي خود کردند کـه ۱۰ درصد بیشتر از سال گذشته و ۲۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۶ اسـت. ترکیب آمار نصب اپلیکیشن‌هاي غیر بازی در هردو فروشگاه، نشان میدهد کـه فیسبوک مسنجر مقام اول را ازآن خود کرده ودر رتبه‌ي دوم اپلیکیشن فیسبوک قرار دارد. در مقام‌هاي سوم و چهارم هم بـه ترتیب واتس‌اپ و اپلیکیشن پر سر و صدای TikTok دیده میشود.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

اینستاگرام هم بـه مقام پنجم تکیه زده اسـت. مقام یک تا پنجم بازی‌ها هم بـه ترتیب روبه‌رو اسـت:Helix Jump، Subway Surfers، PUBG Mobile، Free Fire و Love Balls. از لحاظ پردرآمدترین اپلیکیشن‌ها هم در مقام اول اپلیکیشن استریمینگ ویدیو نتفلیکس دیده میشود ودر ادامه اپلیکیشن دوست‌یابی Tinder در رتبه‌ي دوم قرار دارد.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2018 + رکوردهای دانلود برنامه

اپلیکیشن‌هاي چینی Tencent Video و IQIYI رتبه‌هاي سوم و چهارم را ازآن خود کرده‌اند و رتبه‌ي پنجم ازآن Pandora Music شده اسـت. در لیست پردرآمدترین بازی‌ها هم Fate/Grand Order مقام اول رابه دست آورده و سپس در رتبه‌هاي بعدی، میتوانیم نام بازی‌هاي Honour of Kings، Monster Strike، Candy Crush Saga و Lineage M را مشاهده کنیم. گفتنی اسـت دراین دسته‌بندی، Pokemon GO مقام هفتم را کسب کرده اسـت.