پارس ناز پورتال

بهترین و لاکچری ترین هتل های جهان + عکس هتل های لوکس در دنیا

بهترین و لاکچری ترین هتل های جهان + عکس هتل های لوکس در دنیا

برترین و لاکچری ترین هتل های جهان + عکس 

امروز لیستی از بهترین هتل هاي جهان رابه همراه جزئیات شان در اختیارتان می‌گذاریم، هتل هایي که در ادامه معرفی می‌کنیم معروف ترین و لاکچری ترین هتل هاي دنیا هستند و البته هزینه هاي گزافی هم برای اقامت دارند.

 

اگر دوست دارید در مکان‌هاي سطح بالا اقامت کنید می توانید با رفتن به این هتل ها یک مکان لوکس و غذای بسیار عالی را تجربه نمایید. بهترین هتل‌هاي جهان دیگر تنها مختص فیلم سازان و افراد ثروتمند نیست بلکه تمام افراد می توانند ازآن استفاده کنند.

 

۱۰. قصر امارات متحده عربی، ابوظبی

بهترین و لاکچری ترین هتل های جهان ،قصر امارات متحده عربی، ابوظبی

Emirates Palace

عکس هتل های لوکس در دنیا ،قصر امارات متحده عربی، ابوظبی

زمانی که صحبت از تفریح به میان است باید گفت که این هتل یکی از بهترین هتل‌هاي جهان است. این هتل در خاورمیانه تفریحات بسیاری را در اختیارتان قرار می دهد. دراین هتل که با هزینه ۳ میلیارد دلاری ساخته شد حدود ۴۰۰ اتاق و سوئیت قرار دارد که می توان در آن اقامت کرد.

بهترین هتل امارات متحده عربی، ابوظبی

استاندارد اتاق‌ها بسیار بالاست و تخت خواب‌ها و صندلی‌هاي آسان و بسیار لوکسی دارد. از آنجاییکه در محوطه آن تفریحات بسیاری قرار دارد بنابر این می توانید روزها در آن گردش کرده و تفریح کنید. ساحل نزدیک این هتل بسیار زیباست که می توانید در آن تفریح کنید. اقامت دراین هتل یکی از تجربه‌هایي است که فراموش نخواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید : معرفی لوکس ترین هتل های جهان | از دبی تا نیویورک +عکس

 

۹. ماردان پالاس، ترکیه

هتل ماردان پالاس، ترکیه

Mardan Palace

بهترین هتل ماردان پالاس ترکیه

یک مکان لوکس به این معناست که می توانید ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته از خدمات لوکس بهره مند باشید و این هتل دقیقاً به این معناست. ترکیه با مکان‌هاي زیبا و آب و هوای تمیز یک کشور زیبا برای اقامت است که این مکان آن رابه تجربه بهتری تبدیل می کند.

هتل لوکس و لاکچری ماردان پالاس ترکیه

این هتل درسال ۲۰۰۹ با بودجه ۱,۶۵ میلیارد دلاری ساخته شد به طوری‌كه کف آن مرمر و سقف آن قطعات طلا دارد. آب‌هاي سواحل ماسه‌اي اطراف هتل از مصر جریان یافته‌اند و مسلماً احساس بهتری بشما می‌بخشد. این هتل زیبا با یک استخر بزرگ که ۱۰۰۰ نفر در آن جای میگیرد و ۱۰ رستوران، یکی از بهترین هتل‌هاي جهان است.

 

۸. هتل وستین، رم

هتل وستین، رم

The Westin Excelsior

هتل هتل وستین رم

رم یک شهر رمانتیک و زیباست که وجود این هتل زیبایی آنرا دوچندان می کند. هتل Western Excelsior اتاق‌هایي را در اختیارتان قرار می دهد که هرگز فراموش نمی کنید. یکی از مزایای این هتل این است که اتاق‌هاي شیک آن به گونه‌اي طراحی شده‌اند که هر فرد معمولی بتواند در آن اقامت کند.

هتل لاکچری هتل وستین رم

اگر میخواهید در مکان بسیار لوکسی اقامت داشته باشید بهتر است سوئیت Villa La Cupola را انتخاب کنید.سایت پارس ناز این سوئیت دو طبقه است و هم یک فضای خصوصی در اختیارتان قرار میدهد و هم یک مکان لوکس. طراحی کلاسیک آن با تجهیزات زیبایش مجموعه‌اي از تجربه‌هاي قدیم و جدید را در اختیارتان قرار می دهد.

 

بیشتر بخوانید : معرفی پیشرفته ترین هتل های دنیا + عجیب ترین هتل های جهان +عکس

 

۷. هتل برج العرب، دوبی

هتل برج العرب دوبی

Burj Al Arab Hotel

بهترین هتل برج العرب دوبی

این هتل زیبا هم در خاورمیانه قرار دارد. این هتل رابه دلیل ظاهرش “بادبان” نیز مینامند و با بودن در آنجا حس میکنید در خانه هستید. یکی از شگفتی‌هاي این هتل این است که تمام سوئیت‌هاي آن دو طبقه هستند و تجربه زیبایی را در اختیارتان قرار میدهد.

بهترین و لاکچری ترین هتل برج العرب دوبی

یکی از زیبایی‌هاي این هتل وجود یک منطقه فرود هلی کوپتر و زمین تنیس در سقف آن است. همچنین در آنجا مکان مخصوص غواصی و کلوپ‌هاي شبانه قرار دارد. این هتل یکی از زیباترین مکان‌هایي است که حتما به آن جا بازخواهید گشت.

 

۶. مارکوئیز لوس کابوس، لوس کابوس

مارکوئیز لوس کابوس، لوس کابوس

Marquis Los Cabos

هتل مارکوئیز لوس کابوس، لوس کابوس

این هتل زیبا طبق افسانه‌اي ساخته شد که براساس آن دو فرشته به دنبال بهشتی بر روی زمین هستند و این هتل در پاسخ به آن‌ها ساخته شده است. از لابی هتل میتوانید اقیانوس را تماشا کنید. پس از ورود به اتاق از زیبایی و دکوراسیون آن لذت خواهید برد.

هتل Marquis Los Cabos

مجسمه‌هاي زیبا و استخرهای زیبا از امکاناتی هستند که اتاق‌ها رابه یک فضای خصوصی تبدیل می کنند. محوطه زیبا و لوکس اطراف آن هم تفریحات بسیاری را در اختیارتان قرار خواهد داد. در اغلب اتاق‌ها تراس‌هایي قرار دارد که اگر خوش شانس باشید میتوانید بازی وال‌ها را تماشا کنید.

 

بیشتر بخوانید : بهترین هتل های دبی + عکس، آدرس و راهنمای رزرو + تور دبی

 

۵. هتل پلازا، شهر نیویورک

هتل پلازا شهر نیویورک

The Plaza

هتل The Plaza

نیویورک شهر اپل و تعداد زیادی از تکنولوژی‌هاي دیگر است که به دلایل مختلف میتوانید در آن اقامت کنید. شیک‌ترین و کلاسیک‌ترین هتل این شهر پلازا است. از این هتل، به خصوص از سوئیت رویال پلازا میتوانید منهتن را تماشا کنید، دکوراسیون داخلی آن هم بسیار زیبا است. خدمه این هتل‌ها همیشه در خدمت تان هستند و کمکتان می کنند.

بهترین هتل پلازا شهر نیویورک

این هتل که درسال ۱۹۰۷ ساخته شد بالاترین استاندارد ممکن را دارد و با اقامت در آن می توانید در نیویورک گشت و گذار کنید. اگر قرار باشد با سه کلمه این هتل را توصیف کنید باید این کلمات رابه کار ببرید: باشکوه، شیک و جالب. اگر چه در نیویورک هتل‌هاي بسیاری وجوددارد اما این هتل بهترین است.

 

بیشتر بخوانید : تشخیص و روش های رزرو هتل های 5 ستاره با قیمت های مناسب

 

۴. جزیره بهشت آتلانتیس، باهاما

جزیره بهشت آتلانتیس، باهاما

Atlantis Paradise Island

هتل Atlantis Paradise Island

جزایر کارائیب همیشه یکی از مقصدهای موردعلاقه گردشگران بوده است. به گزارش پارس ناز باهاما یکی از جزایر زیبای کارائیب است که با سفر به آن می توانید به دل طبیعت سفر کنید. این هتل به دلایل مختلف بهترین هتل باهاماست. این هتل که با الهام از شهر گم شده آتلانتیس ساخته شد یک محوطه ۱۴۱ هکتاری است که تفریحات مختلف را در اختیارتان قرار میدهد.

 

این هتل در عین حال بسیار لوکس هم میباشد که بسیار مهم است. بهترین اتاق این هتل سوئیت Royal Towers Bridge Suite است که سقف‌هایي با ارتفاع ۳ و نیم متر و آینه‌هاي تمام قد دارد. همچنین اتاق پذیرایی این سوئیت بسیار بزرگ است و نمونه غذاها را در اختیارتان قرار می دهد و همچنین خدمه آن همیشه آماده خدمتگذاری هستند.

 

۳. پالمز، لاس وگاس

پالمز، لاس وگاس

The Palms

بهترین هتل پالمز لاس وگاس

شاید به نظرتان شهر لاس وگاس یک شهر لوکس نباشد اما با اقامت دراین هتل نظرتان تغییر می کند. این هتل شیک با اتاق‌هاي بسیار بزرگ یکی از لوکس‌ترین هتل‌هاي ایالات متحده کشور آمریکا است. پارچه‌ها و لوازم قرار داده دراین اتاق‌ها بسیار شیک بوده و اتاق‌ها نیز دکوراسیون بسیار زیبایی دارند.

 

بیشتر بخوانید : بهترین هتل های جزیره کیش + آدرس، تلفن و تمام خدمات

 

اگر میخواهید مانند یک ستاره سینما زندگی کنید باید بدانید که سوئیت‌هاي شیک و زیبای آن یک مکان بسیار خوب برای استراحت شما هستند. همچنین دراین سوئیت‌ها جکوزی، باشگاه خصوصی، استخر و سینمای خصوصی قرار دارد. اگر میخواهید دراین شهر گناه دریک مکان لوکس اقامت کنید به این هتل بروید.

 

۲. بولدرز، آریزونا

هتل بولدرز آریزونا

The Boulders

بهترین هتل The Boulders

این هتل «The Boulders» بسیار زیبا یکیدیگر از هتل‌هاي بسیار لوکس آمریکاست که در صحرای سورونا و منطقه کوهستانی اطراف آن ساخته شده است. این مکان علاوه بر یک هتل لوکس یک منطقه تفریحی بسیار زیباست. اگر میخواهید در حین اقامت فعالیت‌هاي مختلف تفریحی انجام دهید پس این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

بولدرز، آریزونا

فضای داخلی هتل هم بسیار زیباست و ازآن میتوانید صحرای سونورا در اطراف را تماشا کنید و از حمام‌هاي خصوصی و اتاق‌هاي آن لذت ببرید. همچنین دراین هتل زمین‌هاي گلف قرار دارد که در صبح می توانید در آن‌ها به بازی گلف بپردازید.

 

۱. منطقه تفریحی کازین آرت، آنگویلا

هتل تفریحی کازین آرت، آنگویلا

CuisinArt Golf Resort and Spa

هتل CuisinArt Golf Resort and Spa

برترین و لوکس‌ترین هتل این لیست، کازین آرت است که در جزیره زیبای آنگویلا ساخته شده است. البته صاحب این هتل در ابتدا آنرا بعنوان یک منطقه خصوصی ساخت و سپس آنرا گسترش داد تا پذیرای مهمانان این منطقه باشد. ویلاها و اتاق‌هاي لوکس این هتل که به سبک مور ساخته شده‌اند بر زیبایی آن می‌افزایند.

لوکس ترین هتل کازین آرت آنگویلا

دراین منطقه سواحل زیبایی قرار دارد که میتوانید روزها در آن گردش کرده و سپس به هتل بازگردید و نوشیدنی سرو کنید. این فضا بسیار آرام و خلوت است و می توانید بدون هیچ مزاحمتی در آن جا استراحت کنید.

 

گریگ نورمن زمین گلف این هتل را طراحی کرد تا محوطه تفریحی آن تکمیل شود. در جای جای جهان هتل‌هاي شیک و لوکس بسیاری وجوددارد که در این جا ده هتل برتر رابه شما معرفی کردیم.

 

همچنین بخوانید : 

دانستنی های مهم درباره سفر و هتل نشینی (آموزش کامل)

10 لاکچری ترین و تمیزترین شهرهای جهان | از توکیو تا دبی و نیویورک