پارس ناز پورتال

بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش

مجموعه : مجله خبری روز
بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش

بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش 

خانواده حمید صفت که حالا همگی برای بی گناهی وی در دادگاه تلاش میکنند در اینستاگرام بیانیه اي را منتشر نمودند. بیانیه خانواده حمید صفت , از آنجایی که هنوز گزارش پزشکی قانونی اعلام نشده,برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه هایاجتماعی اخبار ضد و نقیضی منتشر کردند که واکنش هاي زیادی به دنبال داشته هست.

 

صفحه رسمی اینستاگرام حمید صفت, این خواننده رپ کشور که در حال حاضربه وسیله خانواده‌اش بروزمی‌شود, در تازه ترین پستش از مردم خواهش کردندکه از شایعه پراکنی دوری کنند و اجازه دهند این مسئله مراحل قانونی خود را طی کند.هم‌چنین در بیانیه منتشر شده در این صفحه, خانواده این خواننده رپ ضمن تکذیب هر گونه گفت و گو‌اي تنها صفحه رسمی حمید صفت را مرجع اخبار و اظهارنظرها عنوان کرده هست.

بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش

هر چند تا به حال گزارش دکتر قانونی در خصوص خاطر دقیق مرگ در این نزاع خونین اعلام نشده اما وکیل مدافع این متهم هم از احتمال مرگ ناپدری حمید به علتی غیر از انچه تا به حال اعلام شده یعنی شکستگی و خونریزی جمجمه سخن می گوید. از جانب دیگر اما مادر حمید صفت در تازه‌ترین اظهاراتش مدعی شده

بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش

که روز پیشامد پسرش هیچ ضربه‌اي به همسرش وارد نکرده هست و خاطر مرگ او می تواند دلایل دیگری داشته باشد: گفتگو‌هایي که در صورت ثابت صحت آن ها می تواند به‌ طور کلی مسیر این پرونده را تغییر دهد.

 

حمید آدمکش نیست

مادر حمید صفت زنی‌ هست میانسال, از یک‌سو در غم از دست‌دادن همسرش سوگوار هست و از جانب دیگر نگران آینده و سرنوشت فرزندش. همسری داغدار, مادری نگران و زنی آشفته از پیشامد تلخی که هفت روز پیش شروع شد. او صبح دیروز به‌عنوان با خبر به اداره اطلاع استان تهران رفت تا بار دیگر حوادث آن روز را برای ماموران بازگو کند.

بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش

اظهارات این زن کم و بیش همان چیزی بود که حمید در جلسه بازپرسی بیان کرده بود, با وجود این اما مادر حمید نکات جدیدی را در گفت‌وگو با ما مطرح کرد که در ادامه میخوانید:

 

گذشته از پیشامد با حمید تماس گرفتید؟

بله: من یک میهمان خارجی داشتم که شب گذشته از پیشامد پرواز داشت. با حمید تماس گرفتم تا با اتومبیل, میهمان من را به فرودگاه ببرد اما او گفت که من اتومبیل ندارم و چون دیروقت هست از دوستانش هم نمیتواند اتومبیل بگیرد. من هم آژانس گرفتم و وی را تا فرودگاه بدرقه کردم. در مسیر برگشت بود

بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش

که حمید با من تماس گرفت و گفت که میخواهد برای عوض‌کردن لباس به منزل بیاید اما چون من شب قبلش میهمان داشتم, به من گفت ظهر به منزل می آید تا من هم کمی استراحت کنم.

 

حمید وقتی تماس گرفت از درگیری شما و همسرتان با خبر بود؟

نه اصلا چون آن زمان من و هوشنگ هنوز با هم مشاجره نکرده بودیم. وقتی به منزل رسیدم با هم بحثمان شد و درگیر شدیم. بعد هم حدود ساعت ١١ صبح بود که حمید آمد. حاج آقا روی راحتی نشسته بود. حمید هم رفت و کنار او نشست. به همسرم گفت چرا با حاج بانو دعوا می کني؟

بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش

چرا از کنار هم‌بودن لذت نمی برید؟ چون پسرم خیلی کوشش داشت من و حاج آقا با هم مفید باشیم. چندبار همین سوالات را تکرار کرد, بعد هم گفت چرا روی مادرم دست بلند کردی که حاج آقا در پاسخ گفت: «بازم می زنم.» حمید هم میز روبه‌روی کاناپه را برگرداند. از همین جا درگیری بین انها بالا گرفت.

 

موقع درگیری شما کجا بودید؟

من بی درنگ خودم را بین حمید و حاج آقا قرار دادم. همسرم به طرف آشپزخانه رفت من چندبار به حمید تشر زدم که حلالت نمیکنم اگر با هوشنگ دعوا کنی. همسایه‌ها هم آمدند. یکی از آن ها به حمید گفت بیا برویم منزل ما تا کمی آرام شوی اما حمید گفت من با مادرم از این منزل میروم. بعد هم اندکی از وسایلم را جمع کردم و از آنجا رفتم.

بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش

در حین درگیری حمید به سروصورت همسر شما ضربه زد؟

من ندیدم حمید ضربه‌اي بزند. من از ابتدای این درگیری آنجا بودم: حمید نه چیزی دستش بود و نه با دست یا پا ضربه‌اي به حاج آقا زد. پسر من آدمکش نیست: حتی من ندیدم که گلدان را به سمت او پرتاب کند.

 

پس چرا هوشنگ به بیمارستان منتقل شد؟

من با پسرم از منزل بیرون رفتم و نمیدانم چه اتفاقی افتاد. فقط با من تماس گرفتند و گفتند هوشنگ در بیمارستان هست.

 

همسر شما چند روز در بیمارستان بستری بود؟

بعد از این که ما از آنجا رفتیم, حال همسرم بد شد و همسایه‌ها با اورژانس تماس گرفتند و وی را به بیمارستان منتقل کردند و من هم وقتی خبردار شدم, بی درنگ به بیمارستان رفتم. سه روز در بیمارستان بستری بود.

 

مجید امجدی, وکیل مدافع حمید صفت نیز درمورد پرونده موکلش گفت: پزشکی قانونی هنوز خاطر اصلی مرگ را اعلام نکرده و مراسم کفن و دفن انجام نشده هست. برای اعلام نظر دقیق‌تر باید چشم براه نظر پزشکی قانونی بود: ضمن این‌که ما هنوز پرونده بالینی و پزشکی متوفی را مطالعه نکردیم. احتمالاً خاطر مرگ غیر آن چیزی باشد که تا به حال مطرح شده هست.

 

مطالب مرتبط :

سه شرط برای آزادی حمید صفت تعیین شد

مصاحبه با حمید صفت درباره قتل ناپدری اش در منزل

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

توهین امیر تتلو به حمید صفت درباره ماجرای قتل

گفتگو با حمید صفت خواننده رپ محبوب

مادر حمید صفت می گوید پسرم قاتل نیست