پارس ناز پورتال

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی 

امروز بیوگرافی حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون را جمع آوری کرده ایم. او دراین چند وقت حواشی زیادی داشته و همواره در کلوزآپ دوربین رسانه هاي داخلی بوده اسـت. حمید گودرزی چند وقتی اسـت در زمینه اجرا هم فعالیت دارد ودر این حرفه هم دستخوش حواشی مختلفی بوده اسـت. امروز با این مجری و بازیگر مشهور ودر حاشیه بیشتر آشنا می‌شویم. در ادامه همراه پارس ناز بمانید.

 

بیوگرافی حمید گودرزی

حمید گودرزی «زادۀ دوم آذر ماه ، سال 1356، الیگودرز» فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران اسـت. وی فعالیت هنری رابا بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» بـه کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

اولین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم سهراب بـه کارگردانی سعید سهیلی میباشد. حمید گودرزی خودش مشوق اصلی خودش بوده اسـت.

 

خانواده حمید گودرزی

حمید گودرزی دریک خانواده چهار نفری زندگی میکرد. بامادرش 14 سال اختلاف سنی دارند. یک خواهر دارد کـه گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدر حمید گودرزی تاجر فرش و مادرش خانه دار اسـت.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

هم پدر و هم مادر حمید گودرزی با بازیگر شدن او مخالف بودند. بخاطر بازی در سریال کمکم کن مدتی دچار افسردگی شد. هیچ کس در دنیا مادرش نمی‌شود.

 

علایق حمید گودرزی

عاشق پاریس اسـت. بـه موبایل علاقه ي زیادی دارد. علاوه بر بازیگری تجارت فرش و شکلات هم می کند. آرامش رابا دو عامل سلامتی و ثروت معنی می کند. بـه شدت بـه تیم استقلال علاقه دارد. ورزش شنا و بکس و تنیس و بدنسازی علاقه دارد. پیانو و ساکسیفون را دوست دارد.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

بـه شدت علاقه بـه کادو دادن و کادو گرفتن دارد. حمید گودرزی مقید اسـت نمازش قضا نمی شه تـو آرزو هاش سلامتی را فراموش نمی کنه. عاشق دعا و نماز اسـت. بنظر او انسان بدون دعا ومعنویت بـه ابتذال و تکرار میرسه.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

حمید گودرزی هنگام خرید بـه شدت اهل چانه زنی اسـت و وقتی موفق میشه مثل این اسـت کـه کار بزرگی انجام داده اسـت. وابستگی شدید بـه خانواده و همسرش دارد وحتی هنگام مسافرت با همسرش در تماس بود.

 

همسر حمید گودرزی

او در 21 شهریور 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد.با همسرش رو راست اسـت. همسر حمید خانه دار اسـت و با فعالیت هنری حمید مخالف اسـت.

 

نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا

حمید گودرزی سال 1382 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم.آشنایی مـا از آنجا شروع شد.مـن آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم. ماندانا دانشور:و مـن ماندانا 16 ساله,محصل بودم. حمید گودرزی:این آشنایی ادامه پیدا کرد وبا پیشنهاد ازدواج مـن,مخالفت هاي اولیه خانواده همسرم شروع شد چون انها درآمریکا ساکن بودند.

 

ماجرای طلاق حمید گودرزی از ماندانا

ماجرای طلاق هنرمند مشهور حمید گودرزی کـه توسط خود ایشان رسانه اي شد. صبح روز 21 تیرماه 1395 نامه اي با عنوان همسر حمید گودرزی در رسانه هاي رسمی و غیررسمی ایران منتشر شد.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

در متن آن، ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی جملات عجیبی درباره جدایی اش از حمید گودرزی و این کـه بعد از بازگشت بـه ایران دادخواست طلاق رابه دادگاه ارائه خواهد کرد بکار برده بود. حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده اسـت.

 


 

در ادامه جدیدترین مصاحبه حمید گودرزی | پول باشد، فراموش شدن ام مهم نیست

 

برای دهه شصتی‌ها، در تلویزیون یا سینما او یک ستاره بود. هم بازی میکرد، هم صدای خوبی برای خوانندگی داشت و قطعاتی با صدایش برای شبکه پنج کـه آن روزها شبکه استانی تهران بود ساخت و خواند و هم سوپراستار آن روزهای عرصه مدلینگ بودو برای یکی از برندهای معتبر پوشاک تصویرش روی بیلبوردهای سطح شهر رفته بود.

 

چهره و تیپ ظاهریش آن قدر جذاب بود کـه کارگردان‌ها گزینه دیگری برای ایفای نقش جوان عاشق‌پیشه خوش‌تیپ جز حمید گودرزی نداشته باشند. این اما تنها برای چند سال بود. حمید گودرزی بـه همان سرعتی کـه ستاره شده بود، ستاره‌اش افول کرد و چند سالی دور از عرصه شهرت بود تا این کـه در یکی دو سال اخیر انگار دوباره بخت بـه او رو کرده اسـت. حالا حمید گودرزی باز با همان قدرت قبل برگشته اسـت.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

هم خوانندگی می کند، هم سریال و فیلم سینمایی بازی میکند و هم عرصه جدید اجرا را تجربه می کند. اینروزها حمید گودرزی را همانقدر کـه با نادر «دلدادگان» می‌شناسند، با اجرای «پنج ستاره» و کل کل با رضا گلزار هم می‌شناسند. گفت‌وگوی مـا با حمید گودرزی در کافه خبر را در ادامه می خوانید.

 

با اجرا آسان بودید؟

یکی دو جلسه اول حالت بیگانه دارد اما بعد نه.

 

این جا مستقیم با مخاطب ارتباط داری. خصوصا کـه مسابقه اسـت و باید خودت هم یک مقدار اطلاعات عمومی داشته باشی. برای این چالش آماده بودی و آیا نمونه خارجی این مدل مسابقه ها را دیده بودی؟

 

ندیده بودم. فیلمی کـه از روی آن ساخته شده یعنی «میلیونر زاغه‎نشین» را دیدم ولی مسابقه را ندیدم. مـا مسابقه هفته رابا منوچهر نوذری داشتیم کـه خودش برای خودش یک ژانر بوده. او هم بازیگر بود، هم دوبلور، هم شومن و… یک مقدار در آن موقعیت قرار گرفتن باید سخت باشد. این جا موقعیت فرق می کند. در مسابقه هفته پانزده، شانزده شرکت کننده هم زمان وجود داشت. این مسابقه شکل آن مسابقه نیست.

 

ولی در مراحل نهایی شبیه می‌شوند.

 

بله ولی بـه هرحال هر مسابقه‌اي در مراحل نهایی همین اسـت. مـن فکر می‌کنم هم اکنون یک مقدار متفاوت تر شده با توجه بـه این کـه جذابیت مسابقه ها بـه آن جایزه مالی اسـت کـه می‌دهند. این کـه شـما جواب سوال ها را بدهی و چیزی نگیری قطعا شرکت کننده اي نمی‌آید. در طول روز هفت، هشت ساعت وقتت گرفته می‌شود، استرس و اضطراب و ضایع شدن هم دارد، اگر جایزه نداشته باشد هیچ جذابیتی ندارد و کسی شرکت نمیکند.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

در آن مسابقه تا جاییکه یادم اسـت خیلی جایزه کـه پول بـه معنای آن چنانی باشد نداشت ولی این جا اسم اصلی مسابقه «میلیونر شو» اسـت و دقیقا ارتباط مستقیم با پول دارد. خیلی جاها اصلا بحث دانش در بین نیست و فقط شرکت کردن و جذابیت و پول و شرط بندی هاي آن چنانی اسـت ولی در ایران با میزان دانش افراد در ارتباط اسـت و اصلا هدف تلویزیون کتاب خواندن مردم اسـت.

 

واقعا بنظر خودتان این مسابقات مردم را کتابخوان می کند؟ طبق معمول میگویند یک جزوه سوال بـه شرکت کننده داده می‌شود و همان ها را میخواند.

 

نه واقعا اینطور نیست. مـن خودم خبر ندارم از سوالات چـه برسد بـه شرکت کننده. ولی این کـه مردم را کتابخوان می کند واقعا نمی‌دانم چـه جوابی بدهم ولی این کـه توجه را جلب کند بـه این کـه مثلاً فلان شرکت کننده اطلاعاتش چـه خوب بود، مـن کـه در خانه نشستم اطلاعاتم ضعیف اسـت، شاید باعث شود بیشتر بـه فکر بروند.

 

هم اکنون در صداوسیما این طور اسـت کـه مثلاً یک مسابقه گرفته، فوری مسابقه بعدی را راه انداختند. اصلا بعید نیست کـه دو شبکه دیگر هم این را راه بیندازند.

 

در تلویزیون مـا این موضوع اولین بار نیست. اول خندوانه بود، موفق شد، بعد دورهمی آمدT موفق شد، شبی با عبدی را راه انداختند و بعد …. خدا را شکر مـا جز اولین ها هستیم. بـه هرحال این مساله وجوددارد در سینما هم همین بوده وقتی می‌دیدند یک قصه بفروش شد، فوری سراغ کپی هاي آن میروند.

 

ولی احتمالا ماجرای شرکت کننده‌ اي کـه هیچ سوالی را جواب نداد و ویدئویی برایش ساخته بودند و وی را از دوستان کارگردان معرفی کردند تبلیغ منفی بود.

 

اصلا دوست کارگردان کـه باخت! بعضی حاشیه ها خیلی بیخود اسـت ولی این کـه این دو برنامه آمد کـه هم زمان باهم حاشیه درست کند را مـن قبول ندارم چون انها از خیلی قبل داشتند دکور می زدند. بـه نظرم همزمانی این دو برنامه یا دست سازمان بوده یا تصادفی اتفاق افتاده ولی بـه هرحال این همزمانی بـه هردو برنامه کمک کرده. دو تا ظرف شبیه بـه مـن، مـا با امکانات کمتر، آن ها با امکانات بیشتر.

 

این کمتر و بیشتر بودن امکانات چقدر تاثیر دارد؟

 

شـما میخواهی بروی جایی مثلاً چلوکباب بخوری، یک وقت می روي نایب، وقت دیگر می روي یکجای معمولی. هردو چلوکباب اسـت ولی فضا فرق می کند. دکور، خود تماشاچی ها، مجری، بـه هرحال بـه جذابیت مسابقه کمک می کند. هر چـه دکور شـما با ابهت تر و جذابتر و قوی‌تر باشد بهتر اسـت تا یک دکور فکسنی. مثلاً قدیم صندلی فکسنی می گذاشتند و اجرا میکردند همین حالا از زیر زمین بالا می آیي و…

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

مـن قبلا هم گفتم، این مسابقه ها فقط صرف سوال جواب دادن نیست چون کنکور کـه نیست، باید جذاب باشد. اگر مـا یک وقتی شوخی می‌کنیم، بـه یکی میگوییم آواز بخوان یا خودمان آواز می‌خوانیم و … فقط برای این اسـت کـه برنامه جذاب شود، وگرنه 50میلیون امروز پولی نیست کـه بخواهد چهارچشمی مردم را پای تلویزیون بنشاند کـه یک نفر 50میلیون می‌برد یا نه.

 

این انتقادی کـه شـما در اینستاگرامت کردی، یک موجی راه انداخت و کار رابه پاسخ گلزار کشاند و بنظر میرسد در حقیقت این دو برنامه، ورای خود برنامه، استودیو و شبکه بـه یک دعوا بین شـما و گلزار تبدیل شد ودر حقیقت دعوای ستاره ها شد. خودت دوست داشتی این اتفاق بیفتی؟

 

واقعیت این بود کـه این کپشن و عکس را تهیه کننده مسابقه بـه مـن داد تا در اینستاگرام بگذارم چون از قبل هم قرار بود هر هفته برای برنامه اطلاع رسانی داشته باشیم و … مـن اصلا نخوانده بودم. بـه محض این کـه گذاشتم بعد دو، سه ساعت دیدم محتوایش چیست و داستان ساز شده. گلزار هم قبلا گفته بود مـن دارم کپی می‌کنم، هزار نفر ساخته اند و مـا هم یکی از انها.

 

بین شـما و گلزار بعداً دیالوگی بـه وجود نیامد؟

چرا. دلخور بودو مـن برایش توضیح دادم کـه مـن اصلا اطلاع نداشتم و این دلخوری رفع شد.

 

فکر کنم ساعات سختی را گذراندی. گلزار طرفداران فضای مجازی خوبی دارد کـه تا پای جان هم میروند.

 

همین طور هم شد.

 

چقدر کامنت منفی داشتی؟

کاملا مورد عنایت قرار گرفتم.

 

پیجت را نبستی؟

نه!

 

کامنت هم پاک نکردی؟

نه. همین حالا در ایران بهترین برنامه را هم درست کنی بالاخره یک چیزی می‌گویند باید عادت کنی جدی نگیری. مـا هم داریم همین کار را میکنیم.

 

همین حالا خودت با این اجرا حال می کني؟

وقتی شرکت کننده ها خوب هستند آره. واقعا آدرنالین خود مجری بالا می‌رود ولی وقتی یک نفر می‌آید از همان سوال اول بـه مِن و مِن میوفتد انرژی کار گرفته میشود.

 

شده دلت بخواهد حال شرکت کننده اي را بگیری یا برعکس؟

تقریباً احساسمان بـه همه ی خنثی اسـت.

 

بعضی شرکت کننده ها مثلاً خیلی بـه خودشان مطمئن هستند شاید دل‌تان بخواهد کاری کنید کـه نشان بدهید این طورها هم نیست.

 

ممکن اسـت پیش بیاید ولی بیشتر آن قسمتی کـه بـه سی تومن، چهل تومن می‌رسند دوست داریم ببرند.

 

تهیه کننده اعتراض نمیکند؟

بالاخره تهیه کننده دوست ندارد این اتفاق بیفتد چون مـا اسپانسر هم نداریم فعلاً. وقتی بـه بالا می‌رسند ولی مسابقه جذاب می‌شود و بعضی هم واقعا خیلی خوب جواب میدهند.

 

هیجان انگیزترین آدمی کـه در برنامه ات آمده و جایزه را هم برده چـه کسی بوده؟

 

تا همین حالا کسیکه با تکیه براطلاعاتش برنده شده باشد، دکتر صابری بود.

 

دکتر صابری با پیامک آمده بود؟

نه بـه مناسبت روز دکتر از او دعوت کردیم. 50میلیون را هم برد و اهدا کرد.

 

شرکت کننده عادی کـه یادت بماند؟

نه خیلی. ولی طبق معمول تهیه کننده و کارگردان میخواهند کسی نبرد، انها هم کـه می‌برند با زور میبرند و بالا می‌آیند.

 

جواب سوالات را خودتان می‌دانید؟

چیزی حدود 35درصد میدانم.

 

اگر خودتان شرکت کننده بودید تا چـه مرحله اي بالا می رفتید؟

واقعا هر هفته سوال ها فرق می کند و یکباره یک سوال هست کـه در همان 500 هزارتومن حذف میشوی. میزان اطلاعات فقط میتواند کمک کند با اعتمادبنفس بیشتری وارد مسابقه شوی. ولی این کـه چـه سوالی بـه تـو میخورد و کجا حذف می شوي واقعا معلوم نیست.

 

این چهره هاي مشهور چطور بـه برنامه شـما می‌آیند؟ مثلاً «برنده باش» منوچهر هادی و یکتا ناصر آمدند و صدمیلیون تومان هم بردند، در برنامه شـما هم متین ستوده آمد.

 

این کـه دعوت کنیم گاه گداری برای تنوع بد نیست ولی این کـه کمکشان کنیم ببرند، از این خبرها نیست. مثلاً خانم ستوده تا سی تومان هم بالا آمد و آخر باخت. بـه هرحال هنرپیشه ها بـه برنامه هاي تلویزیونی می‌آیند انتظاراتی دارند بـه لحاظ هدیه ولی ایشان آمدند و کمکی هم نشد برای برنده شدنش.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

اینطوری نیست فکر کنید مـا آدم هایي بیاوریم و بخواهیم بـه آن ها همین طوری پول بدهیم. این کـه یک کاری کنیم ببرند لوث می‌شود. یک بارش اشکالی ندارد ولی بعدش دیگر مسابقه نیست و یک تعارف اسـت. مسابقه باید جدی باشد و استرس و اضطراب آن بـه بیننده منتقل شود.

 

سلبریتی ها طبق معمول برای آمدن بـه تلویزیون پول میگیرند. شـما آنرا هم ندارید؟

 

نه. خود دوستان بـه مـن تلفن زدند کـه بیایند. مـن سراغ ندارم کسی را مـا تماس نمی‌گیریم کـه بیاید.

 

خودت اگر بعنوان مهمان بخواهی بـه برنامه اي بروی شرطت چیست؟

 

بالاخره باید بعد 25سال هدیه اي بگیریم.

 

اصلا با این روش موافقی؟

این کـه بـه مهمان هایي کـه بـه تلویزیون می‌آیند هدیه بدهی کـه بد نیست. بنده خدا هنرمندها با این شرایط اینروزها عددی هم نیست هدیه اي کـه میگیرند.

 

درباره اجرا نکته دیگری کـه وجوددارد انتقاداتی اسـت کـه بـه ورود بازیگران بـه حیطه اجرا هست. هم اکنون از دانیال عبادی تا محمدرضا گلزار همه ی بازیگر هستند کـه مجری شدند.

 

این کـه یک بازیگر مجری شود یا یک مجری بازیگر شود، اگر خوب انجام بدهد بنظر مـن اشکالی ندارد. اگر کسی مخالفت می کند این حسادت اسـت.

 

احساس میکنند جایشان تنگ شده؟

مگر محمد سلوکی در فیلم آقای مهرجویی بازی کرد مـا احساس کردیم جایمان تنگ شده؟ تازه بـه این بنده خدا قول نقش اول هم داده بودند. یا خیلی از دوستان دیگر مـا، خود شهاب حسینی، صابر ابر، یا مهدی سلوکی و امیرحسین مدرس این‌ها همه ی مجری بودند بعد بازیگر شدند. سیدجواد یحیوی، بهمن هاشمی، مرحوم حسین عرفانیان و … بخواهی مرزبندی کنی خیلی مشکلات بـه وجود بیاید.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

همین حالا فقط یکسری انتقادات وجوددارد ولی اگر بخواهی مرزبندی کنی هزارتا میشود. اتفاقی کـه برای بازیگران تئاتر و سینما رخ داد. وقتی یک نفر روی صحنه تئاتر درست بازی می کند اشکالش چیست؟ مگر از تئاتر این همه ی هنرپیشه نیامده بـه سینما؟ مگر کسی ناراحت شد؟ اتفاقا باعث شد سینما درخشان تر شد.

 

همین حالا کـه فوتبالیست هم بازیگر تئاتر شده.

خب در ژانر کمدی جواب داده. بنظر مـن تا وقتی جواب می‌دهد اشکالی ندارد. بهتر از این اسـت کـه مـا بازیگر کمدین بیاوریم کـه جواب نمیدهد.

 

چـه باید کرد؟ فکر میکنی باید وارد تیم آن ها شوی؟

همه ی جا رابطه وجوددارد. روابط هم وقتی یک مقدار رنگ و بوی کاری آن هم رقابت در عرصه سینما بشود، در آن اولویت بندی میشود.

 

خیلی ها می‌گویند اگر فلانی خوب باشد نقش یکمان را می‌دهیم یا طبق معمول کارگردان میگوید مـن صاف سراغ بازیگر خوب میروم.

 

همین حالا دیگر اینطور نیست. یک بازیگر انتخاب میکنند و او می‌گوید اگر فلانی باشد مـن هم می‌آیم. کارگردان آن وقت برای این کـه شـما را داشته باشد وادار میشود با او قرارداد ببندد. ساحت کارگردان از بین رفته. چیزی بنام انتخاب بازیگر کـه مخصوص کارگردان اسـت از بین می‌رود. مـن با این بازی میکنم، با دیگری بازی نمی‌کنم؛ اصلا این ها نبود.

 

بودن در آن تیم چـه چیزهایی دارد؟

مـن تا بحال در هیچ تیمی نبودم.

 

احتمالا یک جایی گفتند حمید چون این شرایط را نمی پذیرد پس نمیخواهد در تیم باشد. اصلا پیشنهادی داشتی؟

 

بحث این نیست. مـن اصلا از اول مسیرم یک طرف دیگر بود. باید برگردم دراین یکی جاده بروم منتهی در چهل سالگی دیگر نمیتوانم برگردم.

 

یعنی تـو با ویژگی هاي ظاهری کـه داری می توانستی رل اول هم بگیری؟

 

خیلی وقت پیش و اگر وارد آن جاده می‌شدم بله. یکی از شرایط مهمی کـه وارد آن جاده بشوی این اسـت کـه مجرد باشی و همه ی این ها دورانی بود کـه مـن متاهل بودم.

 

مجرد بودنت برایت چـه می سازد؟

معتقدند مخاطبت بالاتر اسـت. این یک ایدئولوژی قدیمی در سینمای کشور ایران اسـت. میبینید کـه بعضی از دوستان همسرانشان را پنهان میکنند و خبر نداریم کـه ازدواج کرده اند.

 

صدایت خوب بود چرا خوانندگی را ادامه ندادی؟

یکباره دیدم همه ی خواننده شده اند.

 

شـما از همان اول می خواندی.

بیشتر از 20 موزیک برای تلویزیون شبکه 5 خواندم ولی یک مقداری هم تنبل هستم اگر حقیقت را بخواهم بگویم.

 

هم اکنون پشیمان نیستی؟

از این پشیمانم کـه چرا بیشتر استفاده نکردم.

 

در مدلینگ هم یکباره بـه قانون ممنوعیت خوردی؟

این دیگر دست مـن نبود. بعد کـه آزاد شد مثلاً آن برند صاحبش تبلیغ نمی‌خواست. هم اکنون هم کـه اوضاع آن قدر خراب شده کـه با تبلیغات و بدون تبلیغات کسی پول ندارد.

 

ولی هم اکنون دارید جبران میکنید؟

امیدوارم. واقعا اینطور اسـت کـه همین حالا هم مـن برنامه اي ندارم و خواست خداست پیش می‌آید.

 

درباره سریال «دلدادگان» می‌گویند از اول فصل دوم بنظر میرسد اضافه شدن شـما بازی ها را تغییر داد. خودتان این سریال را چطور دیدید؟

 

شـما درست میگویید اما این دلیل دارد. فصل اول اصلی ترین بازیگرها تازه کار هستند. این اسـت کـه یک مقدار هم بـه لحاظ بصری هم تجربه بازی از توانایی کمتری برخوردارند.

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + مصاحبه و حواشی و عکس های حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی و همسرش + گفت‌وگو و حواشی و عکس هاي حمید گودرزی

 

در فصل دوم هنرپیشه هاي کارکرده تری آمدند. ضمن این کـه نظر خود مـن این اسـت، نظر تهیه کننده و مسوولین صدا و سیما و مردم هم این اسـت کـه فصل دو بیشتر مورد توجه قرار گرفته. این را هم مـن نمیگویم. مـن شهوت این کـه از خودم تعریف کنم ندارم. این موضوع تا جایی اسـت کـه گفتند سریال «دلدادگان» روی کاکل حمید گودرزی چرخید.

 

از این نقش راضی هستی؟

مـن اینکار را خیلی دوست داشتم. کارگردان و تهیه کننده و بقیه بازیگرها همه ی باهم خیلی خوب بودیم.

 

کار جدید چـه خبر؟

دو سه پیشنهاد سریال دارم ولی زمان هایش طولانی اسـت. سریال باید بـه آدم کمک کند. مثلاً مـن در «دلدادگان» نقش کوتاهی دارم ولی همه ی جا مـن را میبینند میگویند نادر. ولی همین حالا هم اگر سریال خوبی باشد بازی می‌کنم.