پارس ناز پورتال

بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر 

الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که در سنین پایین و جوانی توانسته جایگاه خوبی در سینما داشته باشد. الهه حصاری بازیگر جوانی است که در فیلم های سینمایی زیادی از جمله «انتهای خیابان هشتم»، «نقش نگار»، «داره صبح میشه» و… بازی کرده. او سال هاست در کنار بازیگری ورزش می کند و حتی قبل از ورودش به سینما رشته های مختلف ورزشی را دنبال می کرده.

 

الهه حصاری
زمینه فعالیت : سینما
تولد : ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران
محل زندگی : تهران
ملیت : ایرانی
پیشه : بازیگر
سال‌های فعالیت : ۱۳۸۶-اکنون

الهه حصاری (زاده ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ – تهران) بازیگر ایرانی است.

 

زندگی‌نامه  الهه حصاری
الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تربیت بدنی، در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد.

 

الهه حصاری بازیگر جوانی است که در فیلم های سینمایی زیادی از جمله «انتهای خیابان هشتم»، «نقش نگار»، «داره صبح میشه» و… بازی کرده. او سال هاست در کنار بازیگری ورزش می کند و حتی قبل از ورودش به سینما رشته های مختلف ورزشی را دنبال می کرده.

 

این بازیگر جوان و پرانرژی اما چندسالی است یوگا را به شکل تخصصی دنبال می کند و چند سال است که مدرک مربیگری این رشته را گرفته و یوگا آموزش می دهد.او این روزها علاوه بر باشگاه در آموزشگاه نیز این رشته ورزشی را به علاقه مندان یاد می دهد. رشته ای که حصاری معتقد است

 

در رسیدن به آرامش فکری و ذهنی و تمرکز بیشتر تاثیر زیادی دارد و باعث می شود به خیلی از موارد سطحی که شاید بی اهمیت باشند و ما خودمان آنها را بزرگ می کنیم فکر نکنیم. گرچه معتقد است صددرصد به این مرحله نرسیده اما با تمرین زیاد و خواستن قطعا همه این موارد برای او و همه کسانی که اراده کنند و بخواهند میسر خواهدشد. او در گفت و گو با ما از تجربیاتش در زمینه گویا برایمان گفته.

بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

الهه حصاری زاده ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ – تهران می باشد

 

حفظ سلامت یک وظیفه انسانی است

الهه حصاری: من متولد سال 69 هستم و ورزش را از سن کم شروع کردم. قبل از اینکه وارد عرصه بازیگری شوم به ورزش علاقه داشتم و دنبالش می کردم. من منکر تاثیر ورزش روی بازیگری نیستم اما فکر می کنم هر فردی جدای از جایگاه شغلی اش حالا چه من به عنوان یک بازیگر یا هر شخصی با شغلی دیگر، یک انسان و مخصوصا یک خانم هستیم.

 

به نظرم خیلی عجیب نیست که من به عنوان یک دختر به فکر تناسب اندامم باشم و با ورزش مناسب و حتی رعایت تغذیه اش به فکر سلامت و روی فرم بودنش باشد. مراقبت از بدن و خودمان به نظرم یک وظیفه انسانی است که ربطی به شغل آدم ها هم ندارد. البته بگذریم از این موضوع که بعضی ها اصلا این اصول را قبول ندارند و بدون هیچ برنامه ای برای تغذیه و ورزش زندگی می کنند.

 

اما اگر بخواهیم در مقوله بازیگری به تناسب اندام و آمادگی فیزیکی بپردازیم من معتقدم چه خانم ها و چه آقایان بازیگر روی فیزیک و صورت شان حساس باشند و به آن برسند. البته فکر می کنم همه این بحث زیبایی و ظاهر نیست. با ورزش کردن و تغذیه مناسب داشتن توان جسمانی بدن هم بالا می رود و سالم بودن فیزیک انرژی آدم را بیشتر می کند.

 

از بچگی عاشق ورزش بودم
الهه حصاری: رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم. بعد از مدتی که ماجرا برایم جدی تر شد، دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم. زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقه مند شدم و کنجکاو بودم بیشتر درباره اش بدانم.

 

از آنجایی که خودم آدم بسیار پرانرژی و پرجنب و جوشی هستم، اولش فکر می کردم نمی توانم با این ورزش ارتباط برقرار کنم چون باید یک جا بنشینی و حرکت زیادی نداشته باشی.اما بعد که بیشتر با این رشته آشنا شدم علاقه ام نسبت به آن بیشتر شد. اتفاقا بعدش متوجه شدم یوگا اصلا ورزش آسانی نیست، اما من استاد خوبی داشتم، دوره های این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه گرفتم.

 

جسم سالم در کنار ذهن آرام
الهه حصاری: همیشه دوست دارم سالم ترین و جوان ترین بدن را داشته باشم، به همین دلیل است که به تغذیه ام اهمیت می دهم و در کنارش ورزش را به طور منظم دنبال می کنم. این ویژگی را از مادرم آموختم، چون او همیشه بر این اعتقاد است و رعایت همه چیز را می کند. ما در یوگا می گوییم وقتی جسم و بدن سالمی داریم می توانیم

 

ذهن آرامی هم داشته باشیم. ما شاید نتوانیم از ذهن آرام به جسم سالم برسیم اما قواعد یوگا می گوید با جسم سالم می توان یک ذهن آرام ساخت. بازیگری هم همه ابعادش با ذهن سر و کار دارد و نیازمند تمرکز است، پس اول باید یک جسم سالم و صورت باطراوت داشته باشی تا روی ذهن ات هم تاثیر خوب و مثبت بگذارد.

 

البته خدای ناکرده من نمی خواهم این حرف ها از سوی من از باب بازیگری زده شود. من از دریچه نگاهم به عنوان یک ورزشکار اینها را می گویم. من همیشه می گویم من در 20 سال آینده هیچ ادعایی در بازیگری ندارم اما درباره ورزش و رشته یوگا چون خودم درباره اش تحقیق و مطالعه کردم و دوره های مختلفی را در این زمینه گذرانده ام اطلاعاتی دارم که می توانم راجع به آن صحبت کنم. 

بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تربیت بدنی دارد

 

یوگا فقط دست بازکردن نیست

الهه حصاری: در فیلم هایی که تا به حال بازی کردم هیچ وقت به ورزش خاصی یا حتی یوگا پرداخته نشده، اما دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد و موقعیت ایجاب کند در فیلمی به این ورزش پرداخته شود. البته دوست دارم اگر قرار شد این اتفاق بیفتد به شکل درست اش باشد. خیلی ها از ورزش یوگا فقط آدمی را در ذهن شان دارند که نشسته و دست هایش را به حالت نیایش از هم باز کرده است.

 

دایی های خود من همیشه به شوخی به من می گویند مگر تو در یوگا چه کار می کنی، می نشینی و دست هایت را باز می کنی! ولی واقعا این طور نیست و این ورزش ابعاد مختلف و متفاوتی دارد که جای دارد برای علاقه مندان بیشتر شناسانده شود. یوگا علاوه بر گسترده بودن ورزش سختی هم هست،

 

خود من که قبلا در رشته های دیگر فعالیت داشتم وقتی یوگا را شروع کردم اوایلش برایم سخت بود و برخی حرکات را نمی توانستم به آسانی انجام دهم. باید تمرین زیاد می کردم و بر اثر ممارست بود که توانستم خیلی از حرکات سخت را انجام دهم.

 

چطور مربی یوگا شدم؟
الهه حصاری: برای اینکه بتوانی در یوگا مربیگری کنی ابتدا باید دوره های آمادگی جسمانی را بگذرانی، البته برای اینکه در هر رشته ورزشی مربی شوی باید این دوره را ببینی و مدرکش را بگیری. من این دوره را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعد از آن هم بدنسازی و فیتنس و در نهایت یوگا که انتخاب خودم بود.

 

خدا را شکر همه این رشته ها را کار کردم و مدرکم را گرفتم و الان هم مربی یوگا شدم. الان حدود 4 سال است که مدرک مربیگری این رشته را گرفتم. جالب است که گرفتن مدرک این ورزش از همه رشته ها سخت تر بود. البته این نکته را هم حتما باید بگویم که برای مربی این رشته شدن باید حتما مربی سالمی داشته باشی که خدا را شکر من این شانس را داشتم.

 

با یوگا صبورتر شدم
الهه حصاری: یوگا علاوه بر آمادگی بدنی که به فرد می دهد او را به لحاظ ذهنی و روحی هم آرام می کند. من قبل از اینکه یوگا را شروع کنم خیلی زودرنج بودم و در خانواده هم به قول معروف تا می گفتند بالای چشمت ابروست بهم بر می خورد و گریه می کردم. البته طبیعتا در بیرون و محیط های اجتماعی رفتار محکم تری از خودم نشان می دادم.

 

اما از وقتی یوگا کار کردم خودم در درون خودم این تغییر را حس کردم، این ورزش باعث شد من به لحاظ روحی قوی تر شوم و حالا دیگر چیزهایی که برخلاف میلم است مثل قبل اذیتم نمی کند و می توانم آنها را خیلی راحت تر بپذیرم.

 

طبیعتا این موضوع می تواند آرامش بیشتری در من به وجود بیاورد. حتی این ویژگی سر کار هم به من کمک بیشتری می کند. مثلا گاهی اوقات پیش می آید آفیش ما سر صحنه دیر و زود می شود و بادی منتظر بمانیم، معمولا بیشتر آدم ها در این مواقع غر می زنند و گله و شکایت می کنند، اما صادقانه می گویم

 

از وقتی که یوگا کار می کنم صبورتر شدم و مواقعی هم که مشکلی به وجود می آید به این فکر می کنم که با غرزدن هیچ چیزی حل نمی شود پس چرا اوقات خودمان را تلخ کنیم.رعایت این موارد خیلی سخت است و برای من هم همین طور بود اما وقتی آنها را رعایت می کنی یا در ابتدا لااقل سعی می کنی

 

که به یک سری قواعد که تو را اذیت می کند پایبند باشی، وقتی نتیجه مثبتی می گیری، به شدت برایت لذت بخش می شوند و آن وقت دیگر خودت دوست داری مدام همه چیز را رعایت کنی و به فکر سلامت ذهن و روح خودت باشی. من این نکته را به همه شاگردهایم می گویم چون جزو مواردی است که خودم عینا تجربه اش کرده ام.

بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

    الهه حصاری بازیگر جوانی است که در فیلم های سینمایی زیادی نقش آفرینی کرده است

 

لطف هومن سیدی به من
الهه حصاری: من قبل از اینکه در آموزشگاه تدریس کنم، در باشگاه ورزشی یوگا را به علاقه مندان این رشته آموزش می دادم و البته الان هم مشغول اش هستم. اما ماجرای ورود من آموزشگاه آوا و تدریس در آنجا خیلی جالب است. در یکی از جشن های حافظ آقای هومن سیدی را دیدم، ایشان خودشان در این کارگاه بازیگری تدریس می کنند و متوجه شدند من یوگا آموزش می دهم.

 

به من پیشنهاد دادند تا در این آموزشگاه هم تدریس کنم و با کمال افتخار پذیرفتم. البته از آنجایی که یوگا شاخه های مختلفی دارد ایشان به من گفتند می توانم سراغ شاخه ای بروم که با آنچه در باشگاه آموزش می دهم متفاوت باشد.جالب تر از همه این اتفاق ها این که کلاس های بازیگری که من در آنها شرکت می کردم

 

یک خیابان با آموزشگاهی که الان در آن تدریس می کنم فاصله دارد. وقتی وارد کارگاه آوا شدم این قدر همه چیز برایم خاطره انگیز و نوستالژیک بود که خوشحالی ام صدچندان شد. این اتفاق این قدر برای من خوشایند بود که الان هم هر وقت آقای سیدی را می بینم دوست دارم ازشان تشکر کنم.
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

الهه حصاری سال هاست در کنار بازیگری ورزش هم می کند

 

فیلم شناسی الهه حصاری:

فیلم سینمایی
* پی ۲۲ (حسین قاسمی جامی، ۱۳۹۳)
* داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)
* نقش نگار (علی عطشانی، ۱۳۹۲)
* قاعده تصادف (بهنام بهزادی، ۱۳۹۱)
* انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی، ۱۳۹۰)
* بی‌تابی بیتا (مهرداد فرید، ۱۳۹۰)
* آزادراه (عباس رافعی، ۱۳۹۰)
* زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار، ۱۳۸۹)
* زن‌ها شگفت‌انگیزند (مهرداد فرید، ۱۳۸۹)
* عروسک (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۸)
* تاکسی نارنجی (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۷)
* نطفه شوم (کریم آتشی، ۱۳۸۶)

 

پخش خانگی
* شوخی کردم (مهران مدیری، ۱۳۹۲)
* قلب یخی سری سوم (۱۳۹۲)
* در حاشیه (۱۳۹۴)

 

تصاویر الهه حصاری

بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

الهه حصاری
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

تصاویر الهه حصاری
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

عکس های الهه حصاری
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

زندگینامه الهه حصاری
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

جدیدترین تصاویر الهه حصاری
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

تصاویر جدید الهه حصاری
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

زندگینامه الهه حصاری
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

عکس های جدید الهه حصاری
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر

بیوگرافی الهه حصاری
بیوگرافی و عکس های الهه حصاری بازیگر