پارس ناز پورتال

تجاوز جنسی به دختر و عاقبت قتل 11 نفر

تجاوز جنسی به دختر و عاقبت قتل 11 نفر

تجاوز جنسی به دختر و عاقبت قتل 11 نفر 

کسی که به یکی از اعضای خانواده اش تجاوز جنسی شده بود حس انتقام را در دلش برای چندین سال نگه داشت و در آخر 11 نفر را کشت. دادستانی می گوید که آن مرد نهایتا دستگیر شد و به زندان رفت، اما پس از آزادی برای انتقام سراغ این خانواده رفته است.

 

مراسم خاکسپاری ۱۱ عضو یک خانواده مکزیکی شامل پنج زن بزرگسال، چهار مرد و دو دختر جوان که به دست مردان نقابدار در یک روستای دورافتاده کشته شدند برگزار شده است. به گزارش پارس ناز  پلیس در ایالت مرکزی پوئبلا ابتدا گفت مشغول بررسی این ادعاهاست که این خشونت ناشی از تعصب مذهبی بوده است.

 

اما دادستان اکنون می گوید که انگیزه قتل ها انتقامجویی بوده و دو مظنون شناسایی شده اند و تحت تعقیب هستند.مظنون اصلی مردی است که ۹ سال قبل به یک عضو این خانواده تجاوز کرده بود.او تهدید کرده بود که اگر آن تجاوز گزارش شود همه اعضای خانواده سانچر هرناندز را خواهد کشت.خانواده هرناندز با نادیده گرفتن این تهدید به پلیس مراجعه کرد.

 

 به گزارش پارس ناز دادستانی می گوید که آن مرد نهایتا دستگیر شد و به زندان رفت، اما پس از آزادی برای انتقام سراغ این خانواده رفته است.فقط یک نفر از این کشتار جان به در برد: کودکی که محصول تجاوز بود. مادر کودک به ضرب گلوله کشته شد.همین موضوع باعث شد محققان به پدر بچه شک کنند.

 

‘می ترسیم’

 

دو دختر جوان و یک زن که یک ماه تا زایمان فاصله داشت در میان مقتولان هستند. دو دختر جوان هم زخمی شدند اما جان به در بردند.خانواده سانچر هرناندز مسیحی اوانجلیکال بودند و در روستای دورافتاده سن خوزه ال میرادور که ۱۵ سال قبل از روستای عمدتا کاتولیک ال پوتررو جدا شد زندگی می کردند.

 

 به گزارش پارس ناز اما ساکنان منطقه به رسانه های محلی گفته اند که اهالی دو روستا به هم احترام می گذارند. این دو روستا بخشی از شهرداری کوکسکاتلان هستند.یکی از اهالی به روزنامه ال یونیورسال گفت:‌ “می ترسیم که قاتل ها برگردند و حمله را تکرار کنند.”

 

یک زن که نزدیک ال میرادور زندگی می کند هم به روزنامه ال میلنیو گفت:‌ “واقعا نمی دانیم قتل ها کار چه کسانی بوده و از کجا آمده بودند، چون نیمه شب اتفاق افتاد و هیچ کس چیزی نشنید.”ویسنته لوپز دی‌لاوگا شهردار محل گفت که خیلی از مردم فرار کرده اند و حاضر نیستند به خانه هایشان در نواحی روستایی کوکسکاتلان برگردند.

تجاوز جنسی به دختر و عاقبت قتل 11 نفر

تجاوز جنسی به دختر و عاقبت قتل 11 نفر