پارس ناز پورتال

تجاوز همزمان 6 پسر به پریدخت 16 ساله در ویلای دماوند

تجاوز همزمان 6 پسر به پریدخت 16 ساله در ویلای دماوند

تجاوز همزمان 6 پسر به پریدخت 16 ساله در ویلای دماوند 

6 پسر شیطان صفت دختر 16 ساله نوجوان را ربودند و پس از انتقال به ویلایی واقع در دماوند به طور مکرر به وی تجاوز جنسی نمودند. شش پسر شیطان صفت که دختر نوجوان را ربوده و وی را در خانه ویلایی در دماوند مورد نیت سوء خود قرار داده بودند به شلاق و زندان محکوم شدند.

 

اوایل تابستان امسال دختر 16ساله ای به نام پریدخت به پلیس Police آگاهی دماوند رفت و از شش پسر جوان که وی را ربوده و مورد نیت سوء خود قرار داده بودند شکایت کرد. دختر نوجوان گفت: کنار خیابان ایستاده بودم تا به خانه دوستم بروم که یک پراید که دو سرنشین داشت مقابل پایم توقف کرد. وقتی سوار ماشین شدم راننده و سرنشین دیگر که پسری جوان بود سر صحبت را باز کردند .

 

هنوز مسیر زیادی را طی نکرده بودیم که راننده تغییر مسیر داد و به سمت جاده فرعی رفت. آنجا بود که فهمیدم چهار سرنشین یک دستگاه پژو در تعقیب ما هستند. به راننده و سرنشین التماس کردم تا مرا رها کنند اما قبول نکردند. آنها مرا به داخل یک خانه ویلایی در دماوند بردند و چهار سرنشین پژو هم که از دوستان راننده بودند همراهمان امدند. شش پسر جوان بدون توجه به التماس هایم مرا مورد نیت شیطانی خود قرار دادند و سپس در جاده دماوند رهایم کردند.

 

به دنبال اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس داد ردیابی پسران شیطان Evil صفت آغاز و انها دستگیر شدند.پسران جوان که منکر عمل شیطانی با پریدخت بودند ادعا کردند دختر جوان خودش همراه آنها به خانه ویلایی رفته است. شش متهم در دادگاه دماوند به 99 ضربه شلاق Whip محکوم شدند اما پرونده آنها با عدم صلاحیت به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

سه متهم دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی پای میز محاکمه ایستادند. یکی از آنها گفت: یکی از دوستانمان دختر جوان را می شناخت. به همین خاطر نشانی او را به من و دوستانم داد و ما او را سوار ماشین کردیم. او با میل خودش به خانه ویلایی امد اما چون با ما درگیر شد علیه ما شکایت کرد.

 

 به گزارش پارس ناز متهمان دیگر نیز منکر انجام عمل و نیت شیطانی نسبت به دختر جوان شدند.در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و هر کدام از پسران آزار گر را به 99ضربه شلاق و 5سال زندان Prison محکوم کرد.

 

مطالب مرتبط :

عکس های رابطه جنسی استاد و دختر دانشجو در چین

تجاوز جوان 19 ساله به دختر دانشجو در خانه مجردی

پخش فیلم رابطه جنسی خانم معلم همزمان با 4 دانش آموز

همخوابی دختر و پسر دانشجو در خانه و اسیدپاشی

تجاوز جنسی همزمان دو مرد به دختر دانشجو در پراید

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی

داماد تهرانی فهمید زنش بازیگر فیلم پورن است