پارس ناز پورتال

تجاوز و گروگان گیری عاقبت کیم کارداشیان در پاریس

تجاوز و گروگان گیری عاقبت کیم کارداشیان در پاریس

تجاوز و گروگان گیری عاقبت کیم کارداشیان در پاریس 

وقتی مردی برای بوسیدن کیم کارداشیان در خیابان به سوی کیم کارداشیان حمله ور شد بادیگارد او وی را دور کرد.این تنها اتفاقی نبود که برای کیم در هفته مد پاریس رخ داد. کیم کارداشیان و همسرش وست برای شرکت درهفته ی مد به پاریس سفر کرده بودند که کیم توسط 5 مرد نقاب پوش گروگان گرفته شد ، جزئیات این ماجرا توسط فاکس نیوز و دیلی میل اینگونه منتشر شد.

 

کیم کارداشیان در سفر به پاریس دوبار مورد حمله قرار گرفت. اولین بار روز یکشنبه در حالی که کارداشیان به همراه گارد امنیتی در خیابان منتهی به برگزاری فشن شو در حال حرکت بود مردی برای تجاوز و بوسیدن به او حمله کرد که با دخالت بادیگارد کیم مرد متجاوز دور شد .

تجاوز و گروگان گیری عاقبت کیم کارداشیان در پاریسگروگانگیری کیم کارداشیان
صبح روز دوشنبه ساعات اولیه روز حدود 02:30، 5مرد با لباس مبدل پلیس های ویژه با نقاب های مشکی به محل اقامت لوکس کیم کارداشیان وارد شدند.این افراد برای عبور از گارد امنیتی خود را ماموران بررسی امنیت شبانه افراد مشهور که برای شرکت در هفته مد پاریس به این شهر آمده اند معرفی کردند و توانستند وارد آپارتمان کیم شوند.

 

مردان نقاب پوش بعد از ورود به محل اقامت کیم کارداشیان با اسلحه او را تهدید کردند و با زندانی کردن او در دستشویی جواهرات و حتی حلقه ازدواج الماس او را به سرقت بردند.براساس گزارشات دقیق ارزش جواهرات به سرقت رفته 10 میلیون دلار بوده است که بخشی از آن حلقه ازدواج کیم کارداشیان به ارزش 4 میلیون دلار بوده است.

 

به گزارش پارس ناز کیم دچار هیچ آسیبی نشده است اما وحشت زیادی که به او در این دقایق وارد شده برای او و خانواده اش بسیار جدی بود تا جایی که ساعاتی بعد از این جریانات کیم و همسرش وست با جت شخصی پاریس را ترک کردند.

تجاوز و گروگان گیری عاقبت کیم کارداشیان در پاریس

عکس کیم کارداشیان بعد از نجات از دست گروگان گیرها

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید کیم کارداشیان بدون حلقه ازدواجش از محل اقامتشان در پاریس خارج شد . این عکس را دیلی میل با عنوان اولین عکس کیم کارداشیان بعد از گروگان گیری در پاریس منتشر کرده است که احتمالا در مسیر فرودگاه و ترک فرانسه به همراه همسرش است.