پارس ناز پورتال

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور «270»

آخرین تصاویر داغ و دیدنی بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در ادامه این مقاله دیدن نمایید.

 

با پرستو قرارداد داریم و کلی پول گرفته ایم که نود درصد مطالبمان با تصویر او شروع شود «چون بگویم اتفاقی هست, کسی یقین نمی‌کند». این بار در حال هم زدن آش همسایه. همسایه هاي ما هم مدام در حال هم زدن میباشند گرچه به جای آش, حال آدم را به هم می‌زنند که جای دارد از همۀ شان تشکر کنم.

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)

علی انصاریان عکسی از خودش به اشتراک گذاشته و از رفتگان و درگذشتگان یاد کرده هست. پیشاپیش روحت خوشحال علی جان.

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)

شما را نمی‌دانم, ولی خود من از اینستاگرام الناز شاکردوست باخبر می‌شوم که اینستاگرام افکت و فیلتر اخیر به استوری هایش اضافه کرده هست.

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)

همانطور که شاهد هستید, کفگیر عزیزان در ژست برای تصویر ها به کف دیگ خورده هست و وضعیت دارد رفته رفته نگران کننده و بعضا رعب آور میشود.

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)

سلفی هواپیمایی پردیس احمدیه که در آن خواسته حلالش کنیم. پردیس بانو اگر مشکوک میزد که شما نمیتوانستی به سطح زمین برسی و این سلفی را آپلود کنی.

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)

از مادر دانیال عبادی خواهشمندیم در شست و شوی لباسهای وی دقت کند و انقدر با آب داغ آنها را به این روز نیاندازد.

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)ماچ و بوسه ي بهاره افشاری با اسب سردار امتحان, همراه با ابراز دلتنگی برای این اسب. بله. انتظار می رود سردار اسبش را بردارد و به ملاقات بهاره ببرد تا این دلتنگی رفع شود.

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)الناز شاکردوست و امیر جعفری و همکار عزیزشان در حال نمایشنامه خوانیِ نمایش جدیدشان به اسم /گم و گور/ که به زودی در یکی از سالن هاي شهر به اجرا در خواهد آمد.

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)علیرضا جعفری عکسی با نمک از سه سالگی اش به اشتراک گذاشته که شاهدش هستید.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)مسئولین عزیز و ظاهرا دردمند, به حال غلامرضا صنعتگر برسید, نگذارید طوری دیر شود که جز حسرت و خجالت زدگی چیزی برایتان نماند.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)عکسی دیدنی از باران کوثریِ فسقلی در آغوش مهدی هاشمی و گلاب آدینه. مربوط به 25 سال پیش.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)استاد ایرج طهماسب به کافه مجید مظفری رفته بود که این تصویر را در کنار هم گرفتند.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)فرض کن چند هزار کیلومتر پرواز کنی و تماشای آبشار نیاگارا بروی, بعد موقع تصویر گرفتن جایی جز آبشار را نگاه کنی. چه اعجوبه ایه این روزبه نعمت اللهی!
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)بهراد خرازی و عباس پرطرفدار, دو فراموش شده ي دنیای خنده دار که امیدواریم هر کجا میباشند سلامت باشند.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)رضا گلزار و علی دایی مشترکاً در روز اربعین غذا نذری دادند. هر چه قدر فکر می‌کنم نمی توانم غذای این نذری را پایین تر از شیشلیک و گردن تصور کنم! ولی گویا بدبختانه قیمه بوده.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)سارا جان به عکاس می‌گفتی کمی نورش را اکثر از این می‌کرد که با هاله نور وجهه مردمی بیشتری پیدا می‌کردید.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)خود حمید فرخ نژاد هم می‌داند که حضور امین حیایی و محمد نادری در این سلفی بهانه اي بیش نبوده اند. همکار تایلندی هم که مفید موتورسواری بلد هست!
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)مخلص بانو برومند هم هستیم. روح استاد رشیدی قرین رحمت باشد.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)بچه ها به ترتیب بیایید و آیفون هشت علی شادمان را به او تبریک بگویید.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)خواستیم ثبت شدن کمانچه استاد کلهر در یونسکو را به ایشان تبریک بگوییم که متوجه شدیم اعصابشان سر جایش نیست, منصرف شدیم. «تبریک به فخر هنر ایران»
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)سوگل طهماسبی, شهین تسلیمی و بهار محترم از هنرمندانی بودند که اربعین امام حسین «ع» را در جوار حرمش در کربلا گذراندند و خوشا به سعادتشان.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)حافظ جان ابروی چپ را کمی کج در آورده هست. عوضش کن.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)سلفی فوق العاده منوچهر هادی و دخترش سوفیا بانو, از آن سلفی هایي که می توان در راستای سیاست هاي افزایش جمعیت و تشویق به فرزندآوری از آن بهره گیری کرد.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)لیندا کیانی در این تور هاي پلاستیکی که دور خربزه و دستمبو می‌کشند, بحبوحه هنر عکاسی دوستش را به رخ کشید.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)رامبد جوان به همراه همسر و خانواده همسر اربعین حسینی را گذراند.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)سلفی خانوادگی شهرام محمودی در حال تاب بازی. از وقتی هوا سردتر شده شهرام محمودی تصویر کمتری در اینستاگراممیگذارد. چون به ناچار لباسش اکثر شده و نمود این موضوع در صفحه اش را نمیپسندد.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)علی کریمی این پست را گذاشت و کل فدراسیون و دست اندرکاران فوتبال ایران را شست, الآن هم کنار دیوار میباشند تا خشک شوند.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)خود پاییز هم فکرش را نمی‌کرد بی باران بودنش هم سوژه اي برای شاعرانگی عزیزان باشد.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)فلامک جنیدی و همسر روز خوبی را برای همۀ شما آرزومند میباشند.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)کلا الناز حبیبی با مناسبت هاي فصلی حال نمی‌کند و دوست دارد تصویر ها را در فصل غیر مرتبطشان به اشتراک بگذارد. در تابستان تصویر برفی لایک می‌کردیم و الآن تصویر تابستانی. تصویر را هم پسر عمه ملیکا شریفی نیا گرفته هست!
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)خاطره بازی شبنم مقدمی با این تصویر قدیمی در کنار پدر فقید اش. برای همه ي رفتگان آرزوی شادی روان داریم.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)سلین بانو به ملاقات پدرش در اردوی تیم ملی وزنه برداری رفته بود که این تصویر گرفته شد. بهداد جان دست کم در تصویر کنار دخترت اخم را کنار بگذار.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)/داداش اشتباه گرفتی من اون کاره نیستم/ خاصی در چشمان توله گربه آماده در تصویر دیده میشود. از حسن معجونی خواهشمندیم کمی به خواسته هاي این عزیز دقت کند.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)سلفی بی کیفیت حامد بهداد و هومن سیدی در کنار یک فسقلیِ بانمک.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)فریبرز جان اینکار ها فایده ندارد, خودت را هم بکشی مردم با دیدنت نخستین کلمه که یادشان می‌آید ابو اسحاق هست.
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)پریناز ایزدیار و امیر جدیدی در نمایی از فیلم /هت تریک/ به کارگردانی مشترک ایمون زاید و عمر خریبین که دارد برای نمایش تهیه میشود.

پ.ن: دودورودودو تیراختور
تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)اگر از فالوئر هاي نسیم ادبی باشید, قطعا در این این چند روز سفری کامل و جامع به پاریس داشته اید. به آخر مقاله رسیدیم. از همراهی تان بسیار سپاسگذاریم. تا فردا, یا حق.

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور (270)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها «269»

عکس های بازیگران و چهره های جنجالی آخر هفته «268»

عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور «267»

عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران «266»