پارس ناز پورتال

تصاویر جرج کلونی و همسر زیبایش در حال خوش گذرانی

تصاویر جرج کلونی و همسر زیبایش در حال خوش گذرانی

تصاویر جرج کلونی و همسر زیبایش در حال خوش گذرانی 

جرج کلونی بازیگر نامدار هالیوودی که با امل کلونی ازدواج کرده است این روزها در حال خوش گذرانی در کنار همسر خود که باردار نیز هست می باشد. امل کلونی اغلب با تیپ هایی از برندهای مشهور و گران قیمت دیده می شود ولی روز جمعه در یک پیاده روی رمانتیک همراه شوهر بازیگرش جورج کلونی در نزدیکی خانه اش در برکشایر تیپی کاملامتفاوت داشت.

 

به گزارش پارس ناز این وکیل 39 ساله که به زودی مادر میشود و دوقلوهایشان به دنیا می آیند،استایلی معمولی متشکل از یک کاپشن و شلوار جین به تن داشت و جورج 55 ساله نیز با وجود یکشلوار جین گشاد و کلاه لبه دار به سختی قابل شناسایی بود.جورج کلونی و همسرش امل که در سال 2014 ازدواج کردند این خانه قرن هفدهم را در برکشایر خریداریکرده و پس از یک نوسازی هنگفت برای زندگی به آنجا نقل مکان کردند.
تصاویر جرج کلونی و همسر زیبایش در حال خوش گذرانیامل کلونی و جورج در حین پیاده روی در نزدیکی منزلشان

 

واضح است زندگی به دور از هیاهو و زرق و برق هالیوود برای آنها خوش آیند است و بدون آنکه شناختهشوند می توانند در این منطقه حومه ای رفت و آمد کنند.با وجود آنکه امل اکنون دوقلو باردار است، از تیپ و ظاهر او هیچ نشانی پیدا نبود. وی برای حفاظت ازآفتاب بهاری یک عینک دودی سبک خلبانی به چشم داشت و کلاه لبه دار بافتنی اش را به جلو سرش کشیده بود.

 

جورج کلونی نیز فرسنگ ها از تیپ و چهره فرش قرمز خود فاصله داشت و با ریش های خاکستری بلند وعینک بزرگش به سوپر استارها شباهتی نداشت.

تصاویر جرج کلونی و همسر زیبایش در حال خوش گذرانی

جورج کلونی و همسرش در نزدیکی منزلشان در برکشایر

 

اخیرا اظهار شده امل کلونی در بازسازی اخیر خانه شان یک اتاق خواب را مخصوص سیسمونی دوقلوهاطراحی کرده است.جنسیت دوقلوهای جورج کلونی و همسرشبر طبق گزارش ها همچنین امل از قبل یکی از بیمارستان های لندن را برای وضع حمل خود در تابستانانتخاب کرده و همچنین برای احتیاط در زمان مسافرت نیز یکی از بیمارستان های نیویورک سیتی را در نظر گرفته است.
تصاویر جرج کلونی و همسر زیبایش در حال خوش گذرانی

پیاده روی بازیگر مشهور و همسر باردارش در منطقه زیبای محل زندگی شان

 

این زوج که در ماه فوریه رسما اعلام کردند در انتظار دوقلوهای خود هستند، اخیرا توسط نینا مادر جورجکلونی تایید شده که دوقلوهای آنها یک دختر و یک پسر هستند.در مصاحبه ای مادر 77 ساله جورج کلونی از هیجان زده بودنش برای به دنیا آمدن نوه هایش در ماهژوئن صحبت کرد.

 

او گفت:یکی از هر جنسیت خواهد بود! بله یک دختر و یک پسر. این چیزی است که به من گفته اند.چقدر عالی من و شوهرم به شدت هیجان زده ایم.

تصاویر جرج کلونی و همسر زیبایش در حال خوش گذرانی

یکی از دوستان این زوج نیز در این پیاده روی به آنها پیوست