پارس ناز پورتال

کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرام

کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرام

کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرام

روناک یونسی به همراه همسر خوش عضله و پسر بانمکش محوِ تماشای آبشار نیاگارا هستند. امیدوارم این مسافرت (شاید هم مهاجرت) به عزیزان خوش بگذرد.

کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامترانه علیدوستی به تماشای یک تئاتر از هنرجوهای جوان و بی نام و نشان رفته بود و در پایان کنار عزیزان عکس یادگاری گرفت تا روحیه ای خوب به آینده داران این هنرِ بی بدیل تزریق کرده باشد.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامبیش از 50 درصد پست های اینستاگرام مسعود ده نمکی متشکل از دیالوگ های ماندگار و تاثیر گذاری است که در فیلم های این کارگردانِ با “ارزش” کشورمان بیان شده است. دقیاً مثل همین دیالوگ تاثیر گذار که در یکی از اخراجی ها ها (!) بیان شده بود و آنقدر تاثیر گذار و مهم بود که روند زندگی خیلی از مخاطبان را تغییر داد.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعکس یادگاری اعضای تیم ملی کاراته بانوان با استاد نادر لی، استاد شامخ هنرهای رزمی و خالق بسیاری از فنون نوین ورزش کاراته، از جمله حرکت “پنجه عقاب” و حرکت “میمونِ زیاده روی کرده” که در فضای مجازی بسیار محبوب شده است.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگراممجید جان همان یک بُعد از وجود مبارکت ما را بس است. ممنون از لطفِ حضورت ای مهربان!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامنیوشا ضیغمی، 36 ساله از تهران. ظاهراً هنرمند و بازیگر هم هستند.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامثبت یک لحظه از رفاقت نابِ سحر قریشی و دوستش. با جستجویِ نامِ دوست سحر در گوگل به این نتیجه میرسیم که ایشان هم بازیگر هستند! این که در کدام فیلم یا سریال بازی کرده اند اهمیت چندانی ندارد، فقط بازیگر بودنش برای مردم و خودشان مهم است تا عدد K در بالای صفحه اینستاگرامشان نقش ببندد.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامواکنشِ دیرهنگام شیوا خنیاگر به یک شایعه قدیمی و اصیل که آنقدر در مجامع مختلف تکرار شده بود که بیشتر یک “باور” بود تا شایعه! شیوا خنیاگر با این عکس از همسر سابقش اعلام کرد که همسر ناصر ممدوح نیست.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامگویا خانم حمیدی به این ژانرِ منسوخ شده از دیزاین عکس ها علاقه عجیبی دارد. ژانری که به قول یکی از دوستان شبیه عکس هایی است که در میدان آزادی از مردم می اندازند!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامپری‌ناز ایزدیار در افتتاحیه یک گالری، یا مزون، یا برند آرایشی، یا… .
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامتفریحات پدر و دختری فرهاد ظریف و ترمه خانم در شمالِ زیبا.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامچالشی متفاوت که توسط بزرگمهر حسینپور مطرح شد و به طرز عجیبی مورد استقبال چهره ها و مردم قرار گرفت. این استقبال گسترده نشان از این دارد که زامبی های “آماده به فحش” تا چه حد زیادی مخل آسایش و مضرّ اعصاب این عزیزان شده اند. نفس چالش خیلی خوب است، البته اگر تاثیری داشته باشد!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامنمی‌دانستم نازنین بیاتی انقدر طرفدار دارد. از سیل تشکراتِ کامنتی و دایرکتی شما عزیزان در شماره پیش متوجه این موضوع شدم. پس تصویرِ خوشِ بهار، تقدیمِ شما.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعادل جان چگونه دلت آمده اشک بچه را اینگونه در بیاوری؟ آدم جیگرش کباب می‌شود!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامیادش بخیر، یک زمانی تئاتر برای خود ارج و قربی داشت…
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامسلفی خوش رنگِ سولماز غنی، در حال تفریح و خوشگذرانیِ سالم.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگراماحسان علیخانی از همان کودکی تنظیمات صورتش در حالت بغض قرار داشت و این هجمه های اخیر کمی بی انصافی به این مجری عزیزمان است، چون دست خودش نیست و مدلش اینجوری است!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامپوشش پیشنهادی مهران غفوریان برای جشن حافظ سال 96. پوششی که شاید باعث حفظ حریمِ “احترام” و “ادب” در جراید بشود. آن هم حفظِ حداقلی اش.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامهر چهره ای از یک مرحله زندگی اش به بعد، کم کم آثار و ابزار گرافیکی و روتوش کننده را به عکس هایش اضافه می کند. بهاره رهنما به تازگی وارد این مرحله از زندگی اش شده که برایش آرزوی موفقیت می کنیم!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامرامبد جان حالت خنده ات در این عکس بیش از اینکه روحیه بخش و شادی آور باشد، نگران کننده است! مخصوصاً اینکه فضای محیط هم تاریک است و هیچ دیدی نسبت به ماوَقَعِ ماجرا نداریم!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامنسرین مقانلو و پسر کوچکش به کیش مسافرت کرده اند. آن ها دیروز ظهر راه افتاده اند و عصرش رسیده اند و تا جا به جا بشوند، شب شده است. صبح امروز هم که به تفریح و گردش رفته اند و احتمالاً عصر به هتلشان بازخواهند گشت و با جاری شدنِ وای فای در رگ های گوشی هایشان اولین آثار این مسافرت را شاهد خواهیم بود.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعلیرام نورایی و همسر عزیزش در کنارِ روزبه معینی در حاشیه اکران فیلمِ “ناردون”.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعزیزان هنرمند در پشت صحنه “نهنگ عنبر 2”. با حضور علی قربانزاده، استاد محمود کلاری، رضا عطاران، سامان مقدم و مهناز افشار.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعکسی دیگر از مراسم اکران فیلم ناردون که با توجه به عکس هایش، مراسمی پر ستاره و تا حدودی “هر کی هر کی” بوده است. با حضور لیلا اوتادی، عمو سیروس گرجستانی، امین حیایی، علی مسعودی، شهرام قائدی و مهران جان غفوریان.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامسلفی عزیزان پس از تماشای تئاتری با نام “آدامسخوانی”! حتی احمدرضا عابدزاده و سرالکس فرگوسن هم در بهترین حالت هیچ گاه تصور تئاتری با این نام را نمی کردند! با این منوال باید منتظر تئاتر دیگری با نام “روزنامه جَوی” باشیم.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعزیزانِ تیم ملی والیبال پیش از عزیمت به ریو د ژانیرو.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعزیزانِ تیم ملی والیبال پس از عزیمت به ریو د ژانیرو.با آرزوی موفقیت. امیدواریم بچه های تیم ملی والیبال کشورمان با بازی خوبشان در این مسابقات عملکردِ ضعیفشان در لیگ جهانی را توجیه کنند.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرام… و پس از رسیدن به آرزوهایت در مسیر بازگشت سر راهت اگر خیلی شلوغ نبود دو عدد بربری دو بَر خشخاشی بگیر. ممنون.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعکس دسته جمعی عزیزان هنرمند در مراسم جشن تولد هفتاد و دو سالگی داریوش ارجمند که در فرهنگسای امام علی (ع) برگزار شد. با حضور محمود عزیزی، استاد داریوش اسدزاده، رضا رویگری و خیلی های دیگر. تبریکِ این روز به داریوش خان و همه طرفدارانش.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامبا این سلفی از سپهر حیدری و همسرش، فضا را عوض کرده و خواب از سرتان می پرانیم تا با آمادگی کامل برویم سراغ باقی عکس ها!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعکس زیبای آرش میراحمدی، بازیگر اینستابازِ کشورمان در کنار شعری که دغدغه کهنه ی نود درصد تمام ایرانی ها بوده و هست. کسی معنی درستش را می داند؟! این که از این به بعد و در مراسم آتی بدانیم بخاطر چه معنی و محتوایی داریم خود را تا مرزِ تشنج می لرزانیم، قطعا حس بهتر و رضایت بیشتری خواهیم داشت!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعوامل فیلم بارکد برای اکران این فیلم به اصفهان رفته بودند که مسئولین تدارکات برای استقبال از این عزیزان فضایی شیک و مناسب، مشابه فضایی که برای ببر بنگالِ میهمان در باغِ ارم در نظر گرفته شده است، تدارک دیده بودند و همه چی در حدِ عالی بود. تنها ایراد کوچکی که این محیط داشت، نبودِ یک راه ارتباطی بین بازدیدکنندگان و این عزیزان بود و کلی چیپس و پفک و دستمال کاغذی در دستِ مردم باد کرد.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرام
مزدک عـِـه میرزایی، گزارشگر عــِـه ورزشی عــِـه خوب عــِـه کشورمان کــــه همراه عــِـه همسرش عـــِـه در یک عــِـه افتتاحیـــه دیده شدند. عـِــه.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامتولدِ شقایق خانم مبارک.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامچالش پیشنهادی پانته آ بهرام با چاشنیِ خلاقیت. این مدل چالش ها خیلی طرفدار ندارد پانته آ خانم. چالش باید همراه با کمی لودگی و مسخره بازی باشد که عزیزان جذبش بشوند.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامحالا خیلی خودت را ناراحت نکن شهره خانم. نفس عمیق بکش و کمی آب خنک بخور. این جور چیز ها زیاد پیش می آید.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامچرا این مهراب انقدر خوب است؟
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامصد هزار مرتبه شکر که لباس المپیکی ها تغییر کرد و دیگر آن جوهر پاک کن ها قرار نیست روی اعصابمان رژه بروند، حالا کاری نداریم که طرح جدید چگونه است و خوب است یا ید، همین که آن قبلی ها نیست، راضی هستیم! احسان روزبهانی و مهسا جاور هم مدلِ این لباس های جدید شده اند.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامپندار اکبری هم دوربین گو پرو خرید. مبارکش باشد.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامسلفی رویا میرعلمی در کنار استاد لوریس چکنواریان پس از تماشای یک تئاتر.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامکاوه سماک باشی، خیره به جیب بُری که پس از کیلومتر ها دویدن به دنبالش، دستش از او کوتاه ماند و حالا چیزی برایش نمانده جز آه و افسوس و نگاه پر از حسرت.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامیکی از جُک های شنیدنی و تا حدودی تلخ مراسم شام جشن حافظ این بود که مسئول حراست تالار وحدت رضا عطاران را نمیشناخت و او را نیم ساعتی پشت درب تالار معطل کرد!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگراماین را هم از نازنین داشته باشید. فکر کنم تا هفته آینده کافی باشد.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامچند هفته ای بود سلفی آسانسوری نداشتیم. ممنون از سیما خضر آبادی که نگذاشته این نهضت روی زمین بماند و آن را ادامه داد.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامسلفی خانوادگی نیما کریمی در یک رستوران. ظاهراً گرسنگی بر نیل کوچولو مستولی گشته که اینگونه بیرحمانه به جان سُس افتاده است.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامخواهرانِ شوخ و شنگِ سریال بزنگاه پس از سال ها در کنار هم. سوسن پرور و هنگامه حمیدزاده.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامتمام فعالیت های هنری بهاره افشاری در این دو سال اخیر در چند عکس آتلیه ای خلاصه شده است. یا پیشنهاد کار نیست، یا اینکه “سطحِ” پیشنهاد ها مناسب و راضی کننده نیست! البته سطح داریم تا سطح، و اهمیتشان هم خیلی تفاوت دارد. مثلاً اهمیتِ سطح مالی کجا و اهمیت سطح کیفی کجا!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامسیدجواد رضویان طی یک عکس زیبا با بک گراند سر سبز و پر از گاو، از تمامی تبریکات تولدی که برایش ارسال شده بود تشکر کرد.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامداریوش ارجمند و پسرش در حاشیه جشن تولد پر زرق و برقی که برایش تدارک دیده شده بود. بار دیگر تولد داریوش خان را تبریک عرض می کنیم.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامماجراهای علی ضیا و خواهر زاده اش تازه دارد شروع می‌شود…
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعکسی جالب و ترکیبی از کودکی های رضا رفیع، مجری پر انرژی و شیرینِ صدا و سیما.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامحسن معجونی، جدیدترین عضو جنبش قدیمی “نه به آرایشگاه”. جای دارد عرض ارادتی کنیم خدمت استاد نیما شاهرخ شاهی و همچنین استاد رضا یزدانی، سردمداران این جنبش.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامجشن تولد محمدرضا غفاری بازیگر جوان کشورمان در پشت صحنه کار جدیدشان که در زنجان در حال فیلمبرداری است. در کنار بانو فاطمه معتمدآریا، فریبا متخصص، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ و سایر عزیزان.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامگویا چند شب بعد از شب مراسم جشن حافظ، یک مراسم شام هم به همین نام و در ادامه آن جشن برگزار شده بود که عزیزان حاضر در مراسم اصلی، به صورت گلچین شده، در آن حضور داشتند. سروش صحت و مهران مدیری از میهمانانِ این شب بودند.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرام

کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعکس یادگاری بانو کتایون ریاحی و بابک صحرایی در کنار استاد ناصر چشم آذر در خانه هنرمندان.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگراماین عکسی که ملاحظه می‌کنید، یک عکس تبلیغاتی است. ولی نه تبلیغِ یک کافه است، نه تبلیغ ساعت و نه تبلیغ یک باشگاه بدنسازی. بلکه در کمال ناباوری تبلیغِ یک اسپری خوشبو کننده است!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامباز هم تئاتر و باز هم عکس یادگاری پس از اجرا. با حضور ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، الهام کردا، هدیه تهرانی و سایر عزیزان.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامشهرام قائدی و دخترش سارینا خانم به همراه یک فسقلی بانمک در حاشیه مراسم اکران خصوصی فیلم «دزد و پری»، ساخته حسین قناعت که مخصوص گروه سنی کودکان و نوجوانان است.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامنگین معتضدی یکی از بازیگران این فیلم است که در مراسم اکران خصوصی آن حضور داشت. ای کاش تعداد فیلم های کودک و نوجوان در سینمای کشورمان خیلی بیشتر از این چیزی که هست باشد تا کودکان مجبور به تماشای فیلم های سنگین و گنگ و یا کمدی های عاشقانه و نامناسب با سن و سالشان نباشند.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامسارا روستاپور یا همان خاله سارای کودکان یکی دیگر از میهمانان این اکران بود.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامبانو افسانه بایگان شب گذشته میهمان خندوانه بود و در کنار جناب خان و لباس های المپیکی اش یکی دیگر از شب های خوب خندوانه رقم خورد.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگراملیلا اوتادی در یکی از مراسم اکران خصوصی این چند روز اخیر (مگر فرقی هم دارد که کدام مراسم است؟).
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامعکس کافه ای مجید یاسر و همسرش. این نمای آجر و سیمانی که می بینید مربوط به داخل کافه است، چون اگر در بیرونِ کافه بود شهرداری به دلیل عدم رعایت استانداردهای زیباییِ نمای بیرونی واحد های صنفی، جواز کسب کافه را صادر نمی کرد!
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرامبا این عکس صمیمی از اعضای خوشتیپِ گروهِ کادرست “دنگ شو” این شماره را هم به پایان می بریم، ممنون از حضور و همراهی تان. آخر هفته خوبی داشته باشید.

یا علی.
کامل ترین تصاویر ستاره های ایرانی و بازیگران در اینستاگرام