پارس ناز پورتال

تفاوت های تیپ و استایل ملانیا ترامپ و میشل اوباما

تفاوت های تیپ و استایل ملانیا ترامپ و میشل اوباما

تفاوت هاي تیپ و استایل ملانیا ترامپ و میشل اوباما 

بانوان اول کشور آمریکا در دو دوره متفاوت را مورد قیاس قرار میدهیم آن هم از نظر تیپ و استایل که میتواند خواندنی و دیدنی باشد. ملانیا ترامپ و میشل اوباما بانوهای اول ایالات امریکا میباشند که از حرف ها و رفتارهایشان گرفته تا لباسی که به تن میکنند, زیر ذره بین اند.

 

اخیرا لباسهای لاکچری که ملانیا ترامپ به تن می‌کند ازدحام آفریده و نقدهای منفی زیادی به او شده هست. منتقدان حتی بارها شیوه لباس پوشیدن وی را با میشل اوباما سنجش کرده اند.

 

از این جهت ما نیز بر آن شدیم تا در این مقاله پوشش این دو زن نیرومند دنیا را با هم سنجش کنیم تا بدانیم که ملانیا ترامپ واقعا در لباس پوشیدن زیاده روی میکند یا که این نقدها شایعاتی بیش نیست.در ادامه چند نوع پوشش ملانیا ترامپ و میشل اوباما راکه در موقعیت هایي نمونه قرار داشته اند, با هم سنجش کرده ایم.

 

کنوانسیون هاي سیاسی

تفاوت های تیپ و استایل ملانیا ترامپ و میشل اوباماملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری خواه لباسی از برند “Roksanda” با قیمت 2190 دلار و کفش هاي “Christian Louboutin” به قیمت 675 دلار به تن داشت. لباس او درست 1 ساعت پس از سخنرانی اش با قیمتی بسیار بالا به فروش رسید.

 

میشل اوباما

لباسی که میشل اوباما در همین مراسم به تن داشت شامل پیراهنی از برند Christian Siriano به قیمت 995 دلار و کفشی به قیمت 675 دلار از برند ” Jimmy Choo” بود.

 

دیدار با رهبران خارجی

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ در دیدار با سران گروه هفت, لباسی گرانقیمت از برند “دولچه و گابانا” به تن کرد که تیتر شمار زیادی از روزنامه ها شد. این لباس ازدحام برانگیز ارزش 51500 دلاری دارد.

 

بر زمینه آمارها متوسط درآمد هر خانواده آمریکایی در سال 2015 مقداری بیش از 55 هزار و 700 دلار آمریکاست و کت رنگی بانوی اول کشور آمریکا تنها 4 هزار دلار ارزان تر از درآمد متوسط یک سال خانواده هاي آمریکایی هست. اضافه بر آن, کیف دستی او نیز از همان برند بود که 1630 دلار می ارزید.

 

این اولین باری نیست که ملانیا ترامپ, بانوی اول کشور آمریکا لباسی از برند دولچه و گابانا به تن میکند. حتی طراح لباس او نیز از ترامپ پشتیبانی کرده و تصویر هایي از وی را با آن کت پرشکوه, در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده هست.

تفاوت های تیپ و استایل ملانیا ترامپ و میشل اوباما

میشل اوباما

میشل اوباما نیز در همان مراسم با لباسی که به تن کرد, تیتر شمار زیادی از روزنامه ها و مجلات شد اما نه به دلیل پرشکوه بودن لباسش, بلکه تنها برای سادگی آن. لباس او از برند ” J. Crew” انتخاب شده بود که قیمتی حدود 474 دلار داشت. در واقع کت او 298 دلار, تاپ 18 دلار و دامن اش 158 دلار می ارزید.

 

موسسات خیره

تفاوت های تیپ و استایل ملانیا ترامپ و میشل اوباما

ملانیا ترامپ

گزارش ها حاکی از آن هست که صندل هاي “Rene Caovilla” که ملانیا ترامپ در مراسم موسسات خیریه به پا کرده بود, به تنهایی 1150 دلار می ارزید. شلوار و پیراهن او نیز 225 دلار قیمت داشت که برای یک مراسم ساده بسیار گرانقیمت و لاکچری بود.

 

میشل اوباما

کفش هاي اسپورتی که میشل اوباما در مراسم خیره به پا کرده بود, از برند ” Lanvin” و ارزشی حدود 540 دلار داشت. او کتی ” J. Crew” به قیمت 188 دلار را نیز با آن ست کرده بود که در نهایت سادگی می درخشید.

 

قصر سفید

تفاوت های تیپ و استایل ملانیا ترامپ و میشل اوباما

ملانیا ترامپ

زمانی که ملانیا ترامپ به همراه همسرش به طور رسمی وارد قصر سفید شدند, ملانیا لباسی گرانقیمت به تن داشت. او شلوارش را 575 دلار, کفش اش را از برند “Manolo Blahnik” 595 دلار و بلوز “دولچه و گابانا” اش را 100 دلار خریده بود. اما این تمام ماجرا نبود, بلکه او ظاهر خود را با کیفی از برند “هرمس” و به قیمت 13000 دلار تکمیل کرد.

 

میشل اوباما

میشل اوباما به برند “J. Crew” علاقه زیادی دارد بطوری که چه در تابستان و چه در زمستان بیشتر لباسهای خود را از این برند خریداری میکند. لباسی که او در محوطه قصر سفید به تن کرده نیز از همین برند می‌باشد که به ارزش 228 دلار ژاکت و 29.5 دلار تی شرت هست.

 

سفر

تفاوت های تیپ و استایل ملانیا ترامپ و میشل اوباما

ملانیا ترامپ

ملانیا یه تازگی اثبات کرده که تنها میشل اوباما طرفدار برند “J. Crew” نیست, بلکه خود او نیز لباس هایي از این برند را به مراتب به تن میکند. بعنوان مثال بلوزی که او در یکی از سفرهای خود به تن کرده, از این برند و به ارزش 75 دلار هست. او بلوز خود را با یک شلوار صورتی به قیمت 228 دلار ست کرده هست.

 

میشل اوباما

تصاویر گرفته شده از میشل اوباما در طول تعطیلات سال 2009, نشان می‌دهد که او چقدر سادگی را به تجمل ترجیح می‌دهد که گرچه او بعدها با مشاهده این تصویر اش اعتراف کرد که از لباسی که به تن کرده بود, پشیمان هست و باید کمی بیشتر به آن اهمیت می داد.

 

کنگره کشور آمریکا

تفاوت های تیپ و استایل ملانیا ترامپ و میشل اوباما

ملانیا ترامپ

کتی که ملانیا ترامپ برای شرکت در کنگره ایالات امریکا به تن کرده “Michael Kors” و 5000 دلار و دامن اش 46000 دلار هست که روی هم به 9600 دلار میرسد.

 

میشل اوباما

میشل اوباما در کنگره 2015 کتی از برند “Michael Kors” به تن کرد که 1595 دلار می ارزد. این کت نیز پس از آخر مراسم به قیمتی بالا فروخته شد.هم ملانیا ترامپ و هم میشل اوباما استطاعت مالی کافی را برای خریدن گران ترین لباس ها دارند اما آن چه اهمیت دارد سیاست آن ها در شیوه لباس پوشیدن هست.

 

میشل اوباما اولین بانویِ اول آمریکای– آفریقایی در عین زیبایی و شیک بودن, سادگی را ترجیح می‌دهد اما ملانیا ترامپ لباسهای لوکس تر را می پسندد و معتقد هست که روی مردم تاثیر بیشتری خواهد گذاشت.