پارس ناز پورتال

توصیه های مهم درباره بازاریابی ویدئویی

توصیه های مهم درباره بازاریابی ویدئویی

توصیه های مهم درباره بازاریابی ویدئویی 

برترین نکات را درمورد بازاریابی ویدئویی برای شما داریم که این روزها حسابی روی بورس هست و دقت ها را به خود جلب کرده. وقتی صحبت از کسب‌وکار به میان می آید، حضور آنلاین قدرتمند اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. می توانید به شکل‌هاي گوناگونی برای کسب‌وکارتان نشانی تجاری ایجاد کنید

 

اما ویدیو محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده و مردم مایلند که محتوایشان را از طریق ویدیو عرضه کنند. بازاریابی ویدیویی موضوع کارآمدی هست که میتوانید آن را به استراتژی ساخت نشان تجاری‌تان بیفزایید و با بسیاری از مردم رابطه برقرار کنید.در سال ۲۰۱۴ پژوهشی در مورد انواع روش‌هاي بازاریابی صورت گرفت

 

و از همان موقع مشخص شد که بازاریابی ویدیویی در حال افزایش هست. در سال ۲۰۱۶، بیش از ۷۰ درصد از بازاریاب‌ها از ویدیو بهره گیری کرده که میزان رضایت ۸۲ درصدی آن‌ها حاکی از موفقیت این روش هست.۶۳ درصد از این بازاریاب‌ها عنوان کرده‌اند که باز هم می خواهند به همین روش ادامه دهند. آمارها نشان می دهد سه هدف اصلی بهره گیری از بازاریابی ویدیویی عبارتند از:

 

آگاه‌سازی در مورد نشان تجاری
ساخت مشتری
ایجاد تعهد در مشتری

 

هدف بازاریابی ویدیویی چیست؟

به چند علت ویدیو وسیله‌اي بینظیر برای برقراری رابطه با مخاطبان هست. تفاوتی ندارد که کسب‌وکار کوچک و تازه‌کاری داشته باشید یا از مدت‌ها پیش کارتان را آغاز کرده باشید. مخاطبان شما به‌هرحال ویدیوها را نگاه کرده و آن را از طریق شبکه‌هاي رابطه جمعی آنلاین برای دوستانشان ارسال می کنند.

 

شبکه‌هاي اجتماعی نقش بسزایی در بازاریابی نشان تجاری شما دارند؛ با دقت به مدت زمانی که مردم به‌طور هرروز در این شبکه‌ها می‌گذرانند و با دقت به افزایش مدت زمان آپلود ویدیو در شبکه اینستاگرام، باید در نظر داشته باشید که تا چه حد میتوانید از این شبکه‌ها بهره ببرید.

 

نخستین دلیلی که باید ویدیو را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید این هست که مخاطبان نسبت به شما احساس و تعهد پیدا کنند. مشاهده همۀ وقت} تاثیرگذارتر از خواندن هست. مردم همه ي وقت دوست دارند با افراد حقیقی و احساسات حقیقی سروکار داشته باشند.

 

چه چیزی باعث موفقیت استراتژی بازاریابی ویدیویی شما میشود؟

هر موضوعی که در ویدیوی خود بگنجانید، به ارزش نشان تجاری‌تان اضافه شده و به نوعی رشد می کند. چه این ویدیوها تفریحی و خنده‌دار باشند و چه برای آگاهی و آموزش مردم ساخته شده باشند، میتوانند نقش مهمی در ساخت نشان تجاری شما ایفا کنند. درضمن به یاد داشته باشید

 

که هرچقدر هم ویدیوهای شما خلاقانه باشند، باز باید به مخاطبان‌تان دقت کرده و سلیقه‌شان را در نظر بگیرید. باید بدانید آن‌ها به چه چیزهایی علاقه دارند و چه چیزی میخواهند بدانند؟ اینها سؤالاتی هست که باید در هنگام ساخت ویدیو از خود بپرسید.

 

احساسات را برانگیزید

 به گزارش پارس ناز اگر یک استراتژی بازاریابی ویدیویی بتواند کاری کند که احساسات زیادی در مخاطبان ایجاد شود. ارزش زیادی به نشان تجاری خود خواهد افزود. زمانی که احساسات مردم برانگیخته شود، آن‌ها ویدیوی موردنظر را بارها و بارها به اشتراک میگذارند و نقد و بحث زیادی حول محور آن ایجاد خواهد شد. ویدیوهای مفید و احساسی برای چنین منظوری فوق العاده میباشند که نقش زیادی در ساخت نشان تجاری محصول مورد‌نظر ایفا کردند.

 

به مخاطبان خود بیاموزید

گاهی اوقات برترین و محبوب‌ترین ویدیوها آن‌هایي میباشند که چیزی را به مردم می‌آموزند. تهیه فایل آموزشی ویدیویی انجام کاری خاص به شدت مورد استقبال قرار می گیرد. هر از چند گاه چیزی را در گوگل جست‌وجو می کنید؟ این روشی فوق العاده برای درگیر کردن مخاطب و نشان دادن تخصص‌تان به اوست.