پارس ناز پورتال

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور «380»

آخرین تصاویر جذاب بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در فضای مجازی و شبکه هاي اجتماعی را می‌توانید در زیر ببینید.

 

مارال بنی آدم, علی سرابی, پژمان جمشیدی و ریما رامین فر, به بهانه آغاز فروش بلیط هاي نمایش جدیدشان /آن سمت اینه/. امیدواریم تا پایان مطلب لب هایتان مانند این عزیزان خندان باشد.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)سلفی افسانه کمالی انارکی, سارای سریال /سایه بان/ ساخته برادران محمودی که این شبها میهمان منزل هاي شماست و توانسته مخاطب قابل توجهی جذب کند. سریالی که با صدای محسن پاوشی به پايان می رسد که این موضوع در پرمخاطب بودنش بی تاثیر نبوده است.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)نشریه هاي قدیمی و استخواندار مانند هر سال جشن هاي سالانه خودرا پشت سر هم برگزار می کنند و پس از موسیقی ما نوبت جشن چلچراغ رسید که سحر دولتشاهی در مسیر حضور دراین جشن است.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)عادل در حال دریافت جایزه نشان محبوبیت هفته نامه چلچراغ از دستان محمد رحمانیان. کاپشن همیشگی اش را هم تنش کرده است.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)عکس بسیار جالب و هنرمندانه جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری در حاشیه همین مراسم. آفرین به علیرضا لاجورد بابت این عکس خوب.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)علی سلیمانی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون به همراه همسر و دخترش در اکران خصوصی فیلم /اشنوگل/ که دیشب در پردیس ملت برگزار شد. اشنوگل فیلمی دفاع مقدسی و به کارگردانیِ خود علی است.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)اصلا این‌که با چه کسی گفتگو کرده و چه چیزی گفته چندان مهم نیست, این موضوع مهم است که چرا مسیر حرفه اي زندگی اش را آن گونه دچار حاشیه میکند؟ چرا یک نکونامِ بالفعل دیگر, با این حواشی بالفعل نمیشود؟

 

چرا این جوانان مشاور و راهنما هایي برای زندگی حرفه اي خود ندارد؟ یک بازیکن ملی پوش اصلا نباید پایش به استودیوی زردترین برنامه تاریخ باز شود. واکنش به انچه که در گفت و گو گفته رابا یک /خیلی هم دلت بخواد/ تمام می کنیم.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)این هم پاسخ ترلان با یک تیر هوایی. / عکس های بازیگران

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)آرش ظلی پور از وقتی محدودیت هاي تریبون اش در برنامه /با شما/ گشاد تر شده, خیلی سراسیمه و بی ملاحظه شده است و بخود اجازه بعضی صحبت ها و بحث هایي را می‌دهد که اصلا در محدوده او و حیطه برنامه اش نیست. آرش جان برای رشیدپور شدن و فردوسی پور شدن, باید اول مسیر رشیدپور شدن و فردوسی پور شدن را بگذرانی, یکی دو روزه و با ژست و حرف نمیشود.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)این‌که خاویر باردم و پنه لوپه کروز در مطلب /چهره هاي ایرانی در شبکه هاي اجتماعی/ حضور دارند, به لطف داشتن یک چهره ایرانی به اسم اصغر فرهادی است. به او سربلندي می کنیم.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)کیهان خان کلهر و همسر جان در حاشیه جشن موسیقی ما. / تصاویر بازیگران

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)این ریخت و پاش و جشنی که ملاحظه می کنید برای سه ساله شدن سگ نازنین کریمی است. کادو هایش را هم که می بینید, از لباس و تشک و عروسک گرفته تا انواع غذای مخصوص. بساط چیپس و قرابیه و دانمارکی هم به راه است. مبارک باشد*

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)سلفی آینه اي خانواده بهداد سلیمی, سلین بانو هم ماشاالله یک کپی کوچک و بانمک از پدرش است.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)شقایق دهقان در جشن چلچراغ, جشنی که ریشه در مناسبات سیاسی و فرهنگی دهه هفتاد دارد و به رغم تعطیل شدن در بعضی سال هاي دهه هشتاد, تا امروز زنده مانده است,

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)آزاده صمدی در همین جشن. / عکس بازیگران

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)پریناز ایزدیار یکیدیگر از سلبریتی هاي حاضر دراین مراسم بود.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)مینا ساداتی و بابک حمیدیان به دور از سینمای این روز ها و شنا در دنیا خیال و ادبیات به لطف همنشینی با این عزیزان که در تصویر ملاحظه میکیند.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)عزیزان در پشت صحنه سریال /هست و نیست/ کار جدید حسین سهیلی زاده. الهام پاوه نژاد, نگار عابدی, نازنین کریمی, حمیدرضا پگاه, فرهاد قائمیان و سایر همکاران عزیز.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)دم سروش صحت گرم که عمو صفر کشکولی رابه سریالش آورد و سکانسی پر و پیمان برایش درنظر گرفت. آرزوی سلامتی داریم برای همه ی قدیمی هاي سینما.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)خاله شادونه دریک سراشیبی تند.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)سلفی عماد طالب زاده و همسر عزیزش دریک کافه, در حاشیه یک جشن.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)واقعا برای این پست خاطره حاتمی چه می‌توان نوشت؟ شاید باید از سپند امیر سلیمانی و عمار تفتی که عکس را لایک کرده اند بپرسیم.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)آشا محرابی درکنار خانواده دوست داشتنی یوسف تیموری, در پشت صحنه یک فیلم سینمایی.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)مهراب قاسمخانی به همه ی نقد ها و اظهار پشیمانی هایي که نسبت به دولت مطرح شده است, واکنش خنده دار نشان داده است.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)رهنمونی مهناز افشار برای صیادانِ مروارید. مهناز جان برای سایر مشاغل هم جمله قصار بگویید تا راهنمای کارشان شود.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)تشکر همایون شجریان از مردم بابت انتخاب هاي مردمی رگ خواب در جشن موسیقی ما.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)سلفی پریناز ایزدیار درکنار امیرحسین فتحی و گریمور سریال شهرزاد در پشت صحنه فصل سوم همین سریال.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)نازنین بیاتی, در حال تبلیغ غیر مستقیم محصولات و کیف و کفش یک برند چرم. / عکسهای بازیگران

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)مانی رهنما سعی دارد لوس بازی هایش رابا همگانی کردن, توجیه کند.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)کتایون ریاحی که پس از بازی در سریال /یوسف پیامبر/ از بازیگری خداحافظی کرده بودو بار ها در گفتگو هاي مختلف بر این موضوع تاکید داشت, با این تکذیبیه احتمال بازگشتش به سینما را تقویت کرد.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)خب پردیس جان وزن نکن, با ترازو هاي داروخانه ها وزن کن.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)لیلا بلوکات در حال فکر کردن و یادآوری این مضمون که چگونه 600 عدد توسط ما سوژه شده است و بازهم این بساط برپا خواهد بود*

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)برادران مجیدی در حال پاریس گردی درکنار دو درخت کریسمس.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)رضا یزدانی و جایزه اش برای برترین آلبوم راک در جشن موسیقی ما. رضا جان موهایت را هم یشمی می کردي کاملاً یک دست میشدی.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)سلفی سبک بهرام رادان و یک عروسک پاندا در حاشیه حضورش در کره جنوبی برای حمل مشعل المپیک.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)تاکید حسام نواب صفوی به این‌که در فیلم /آهوی پیشونی سفید 2/ نقش یک ببر را بر عهده دارد, نه پلنگ* حسام جان خیلی سخت نگیر, حیوان حیوان است و ببر و پلنگ فرق چندانی ندارند.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)بنیامین در سلمانی, با حضور افتخاری همسرش در آینه دستی آرایشگاه.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)بهاره رهنما و همسر جان بار دیگر به مشهد مقدس رفته اند. مخاطب نگاه‌ها دراین عکس بسیار جالب است.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)فرهاد جم بازیگر و مجری قدیمی تلویزیون روی به نوشتن و تقریر کتاب آورده است که پرستو صالحی با این استوری این رخداد رابه او تبریک گفته است.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)سعید جان مگر سرماخوردگی خوش هنگام هم داریم؟* البته بجز سرماخوردگی هاي روزِ امتحان در زمان مدرسه.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)/سلفی با خدا/ عنوانی است که مهران ضیغمی برای این استوری خود انتخاب کرده. جالب است.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)حضور کیمیا علیزاده, شهربانو منصوریان و مریم طوسی سه بانو قهرمان کشورمون دریک مراسم به دعوت یک شرکت تجاری, پست آخر مطلب امروزمان است. ممنون از این‌که امروز هم با ما همراه بودید. تا فردا, یا حق.

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (380)

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور

 

مطالب مربوط :

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «379»

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «378»

عکس های بازیگران جدید و جنجالی «377»

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان «376»