پارس ناز پورتال

جانت جکسون تصاویر اولین نوزادش را منتشر کرد

جانت جکسون تصاویر اولین نوزادش را منتشر کرد

جانت جکسون تصاویر اولین نوزادش را منتشر کرد 

جانت جکسون خواهر خواننده فقید پاپ مایکل جکسون عکسهای نخستین فرزندش را منتشر نمود. وی در سنین بالا باردار شده و فرزند خود را سالم به جهان آورد. خواهر مایکل جکسون نخستین عکس از نوزاد جدیدش را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت.به گزارش پارس ناز جانت جکسون خواهر خواننده فقید مایکل جکسون روز جمعه همراهیک نوشته عکس بانمکی از پسرش عیسی در صفحه شخصی خود قرار داد من و وکودکمپس از یک چرت کوتاه

 

در این عکس جانت 50 ساله در حین بوسیدن نوزاد خواب آلودش دیدن می‌شود. این عکسدرست پس از اخبار جدایی جانت جکسون از شوهر قطری میلیاردش پس از پنج سال زندگیمشترک منتشر شده هست.

جانت جکسون تصاویر اولین نوزادش را منتشر کردجانت جکسون و پسرش عیسی

 

ولی شوهر قطری او وسام المانع 42 ساله هنوز برای مادر پسرتازه متولد شده خود عیسی احساساتیدارد چرا که وی در وب سایت شخصی خود یک نوشته عاشقانه منتشر کرد و نوشت تقدیم به زیباترین انسان جهان، برای عشق الهی، حمایت هاي همیشگی و برای این که برترین دوستمهستی متشکرم. بسیار دوستت دارم انشالله تا ابدیت با هم خواهیم بود.

جانت جکسون تصاویر اولین نوزادش را منتشر کردخواهر مایکل جکسون و شوهر قطری اش وسام المانع

 

در عنوان صفحه وب سایت المانع همین طور یکی از آیات قرآنی نوشته شده بود که به جدایی جدید آنهااشاره میکرد.

 

ازدواج و جدایی جانت جکسون و شوهرش
در ماه اکتبر قبل تایید شد جانت جکسون که در سال 2012 در یک مراسم پنهانی با حسام المانعازدواج کرده بود، نخستین فرزندشان را باردار هست.ولی در سال 2013 این ستاره کاندید جایزه اسکار رسما ازدواج خود را اعلام کرد و در سوم ژانویهامسال نیز نخستین فرزند آن ها، نوزاد پسری به نام عیسی متولد شد.

جانت جکسون تصاویر اولین نوزادش را منتشر کرد

خواننده سرشناس جانت جکسون 50 ساله و شوهر مسلمان 42 ساله اش

 

در اوایل این ماه نیز اعلام شد انها جدا شده اند و منابعی نیز ادعا میکنند تفاوت هاي فرهنگی موجبناسازگاری در ارتباط آن ها شده هست.به گفته یک منبع خبری وسام همسری می‌خواهد که اکثر پایبند آداب و رسوم مسلمانان باشد و جانتاحساس میکند آزادی ندارد و دیگر نمی‌تواند خود حقیقی اش و فردی که وسام می‌خواهد، باشد.”این منبع در ادامه گفت جانت احساس میکند از خانواده اش دور شده و دلش برای آن ها تنگ شده هست.