پارس ناز پورتال

جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینید

جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینید

جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینید 

برخی مواقع افراد مشهور جهان برای گذراندن اوقات فراغت خود اقدام به خرید جزیره شخصی می کنند که پول هنگفتی را باید برای آن خرج کنند. افراد مشهور برای افراد از عکاسانی که همیشه آن ها را دنبال می کنند، یا برای استراحت در یک جای آرام، دادن عاشقانه ترین هدیه ها،

 

یا برگزاری مهمانی های مجلل سالانه جزایر فوق العاده زیبایی را می خرند. در این مطلب جزایر خصوصی و بسیار زیبای افراد مشهور را مشاهده می کنید.

 

جانی دپ

به نظر شما محبوب ترین دزد دریایی دهه تصمیم گرفته کجا جزیره بخرد؟ در جزایر قناری؟ در هند؟ و یا در کارائیب؟
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیدپاسخ واضح است: ستاره دزدان دریایی کارائیب، یک جزیره در دریای کارائیب ، در باهاما به قیمت 3.5 میلیون دلار خریده است.
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیدجولیا رابرتز

جولیا که یکی از گران قیمت ترین بازیگران جهان است هم نتوانست در مقابل خرید یک جزیره شخصی مقاومت کند. فکر می کنید او کدام نقطه دنیا را برای این کار انتخاب کرده؟ ساحل جورجیا؟ بهشتی در باهاما؟ و یا یک جزیره شخصی در هند یا اندونزی، جایی که او به آیین هندو پیوسته است؟
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیداگرچه او عمیقا تحت سفرهایی که به هند و اندونزی داشت قرار گرفت و حتی به آیین هندو گروید اما عاشق جزیره شخصی خود در باهاما است و آن را مثل یک راز کوچک نگه داشته است.
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیدسر ریچارد برانسون

ریچارد برانسون یک جهانگرد معروف و یکی از عجیب ترین میلیاردرهای دنیاست. آیا فکر می کنید جزیره شخصی او جایی دور از سرزمین مادری خود در اروپا در سواحل ماداگاسکار باشد؟ یا جایی نزدیک به ریشه بریتانیایی خود؟
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیداین بنیانگذار میلیاردر صاحب جزیره نکر است، یک جزیره 300 کیلومتر مربعی در جزایر ویرجین بریتانیا در میان دریای کارائیب.
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیددیوید کاپرفیلد

شعبده باز میلیاردر دیوید کاپرفیلد یک جزیره فوق محرمانه دارد که تنها افراد بسیار کمی در دوره های زمانی خیلی کوتاه حق دارند آن را ببینند.
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیدجزیره او «Musha Cay» یک بهشت سحرآمیز در جنوب شرقی ناسائو در باهاما است. این جزیره تنها 10 هفته در هر سال به قیمت 32250 دلار در هر شب قابل دسترسی است. بیشتر مواقع این جزیره برای خانواده او رزرو می شود که 10 جزیره دیگر هم دارند.
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیدجورج کلونی

جورج کلونی بعد از ازدواج اخیرش به دنبال خانه کاملی بود که بتواند زمانش را با همسر جدیدش بگذراند. به نظر شما او ایتالیا، انگلستان یا سواحل نیویورک را برای خانه جدیدش انتخاب کرده است؟
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیداو و همسرش یک جزیره کوچک در 80 کیلومتری لندن را انتخاب کردند که شامل یک عمارت باورنکردنی قرن هفدهمی در یک زمین دو هکتاری در دهکده ای نزدیک به رودخانه تیمز است. آن ها بیش از 10 میلیون دلار برای این خانه پرداخت کرده اند.
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینیدآنجلینا جولی و برد پیت

آنجلینا جولی برای تولد 50سالگی برد پیت جزیره ای در شمال نیویورک خریداری کرد. جزیره 11 آکری به شکل قلب که پترا نام دارد و دو خانه دارد که توسط معمار مورد علاقه برد پیت طراحی شده است. هدیه ای فراموش نشدنی به قیمت 20 میلیون دلار!
جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینید

جزیره شخصی افراد معروف جهان را ببینید