پارس ناز پورتال

جیب اسمارت فون مد جدید در شلوار جین

جیب اسمارت فون مد جدید در شلوار جین

جیب اسمارت فون مد جدید در شلوار جین 

جیب اسمارت فون برای شلوارهای جین در طراحی های جدید اعمال شده است که انتظار می رود در آینده در دنیا همه گیر شود. قرار دادن تلفن هوشمند در هرکدام از جیب‌های شلوار، مشکلات خاص خود را دارد؛ بعضی از جیب‌ها استفاده‌های دیگری دارند و بعضی هم تلفن را در معرض آسیب قرار می‌دهد،

 

اما اخیرا توییتی توسط سردبیر وبسایت ریکود (Recode)، دن فرامر (Dan Frommer)، منتشر شده که جیب اسمارتفون را به عنوان راه حلی برای این مشکل معرفی می‌کند.این جیب که بیشتر شبیه یک درز است، برای نگه‌داشتن تلفن هوشمند طراحی شده است. جیب اسمارتفون به اندازه‌ای جا دارد

 

که تلفن را به همراه قاب محافظش در خود جا داده و در عین حال از آسیب دیدن آن جلوگیری کند. این طرح که در ژانویه امسال توسط کمپانی ژاپنی موجی (Muji) ارائه شده، مخصوصا برای تلفن‌های همراه است و می‌تواند وضعیت را برای بسیاری از افراد ساده‌تر کند.

جیب اسمارت فون مد جدید در شلوار جین

جیب اسمارتفون در قسمتی از شلوار قرار دارد که در هنگام نشستن تحت فشار نیست، اما مشکل بزرگتری که با استفاده از این جیب به وجود می‌آید، خطر به سرقت رفتن تلفن هوشمند است؛ تصور کنید که پیراهن خود را در شلوارتان کرده‌اید و اسمارتفون را در این جیب قرار داده‌اید، اگر تلفنتان صفحه بزرگی داشته باشد، که برای اکثر کاربران این چنین است، بخشی از آن از جیب بیرون زده و کار را برای جیب‌برها آسان می‌کند.

 

 به گزارش پارس ناز شاید طراحان جیب اسمارتفون در آرمان شهری زندگی می‌کنند که در آن سارقی وجود ندارد، شاید هم متوجه ایجاد مشکل بزرگتری با این طرح خود نشده‌اند، اما دلیل هرچه که باشد، طرح جیب اسمارتفون شروع خوبی برای برطرف کردن مشکل قرار دادن تلفن در جیب شلوار است.