پارس ناز پورتال

حاشیه های جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟

حاشیه های جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟

حاشیه هاي جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟ 

شاید یکی از غوغایی ترین حاشیه هاي جشن عروسی لیونل مسی نبود مارادونا در این مراسم بود که اصلا دعوت نامه اي برایش ارسال نشد. لیونل مسی با آنتولا روکوزو ازدواج کرد. انگار دو ستاره برتر فوتبال دنیا، یعنی مسی و رونالدو، با درگیر شدن در امور خانوادگی و عاطفی در تلاش میباشند تا ماه هاي پرچالش قبل و ماجراهای مالیاتی خود را به دست فراموشی بسپارند. رقابت این دو حتی بیرون از میادین فوتبال هم ادامه دارد.

 

در حالی‌که رونالدو مطلع تولد دوقلوهایش یکی دو روزی صدرنشین اخبار بود، حالا مسی با ضیافت باشکوه عروسی اش رقیب را از میدان به در کرده و خودش به نقل محافل رسانه اي و اینترنتی تبدیل شده هست.

حاشیه های جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟

در مراسم عروسی مسی تعدادی از هم بازی هاي فعلی و سابق او حضور داشتند و به این ترتیب رسانه ها به این جشن لقب «عروسی قرن» را داده اند. مسی، فوق ستاره 30 ساله بارسلونا، با دختری ازدواج کرد که در حقیقت عشق دوران بچگی اش بود. آنتونلا روکوزو 29 ساله هست. این مراسم در شهر روزاریو برگزار شد.

 

ستارگان فوتبال جمعه شب همگی در این عروسی مهم در کشور آرژانتین حضور یافته بودند. مراسم در یک هتل بسیار لوکس در مرکز شهر روزاریو برگزار شد. مسی در این جشن میزبان ستارگان بزرگی چون ژاوی هرناندز، کارلوس پویول، سسک فابرگاس و سرخیو آگوئرو بود که همگی آن ها از فرش قرمز ورودی هتل به سمت محل برگزاری ضیافت رفتند.

 

گزارش ها حاکی از آن هست که بیش از 250 مهمان در این جشن حضور داشته اند. از مهمانان دیدنی دقت دیگر این جشن ساموئل اتوئو بود. این جشن در حالی برگزار شد که بیش از 400 نفر از نیروهای پلیس گرداگرد هتل مستقر شده و وظیفه برقراری نظم و امنیت مراسم را بر عهده داشتند.

 

روزنامه هاي آرژانتین همگی تحت تاثیر این جشن قرار داشتند و القابی چون «عروسی سال» و «ازدواج قرن» را در توصیف آن در تیترهای اصلی خود مورد بهره گیری قرار دادند.
حاشیه های جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟

جمعیت زیادی هم در فرودگاه محلی روزاریو گرد هم آمده بودند تا به محض ورود مهمانان سرشناس، که اکثرشان با جت هاي شخصی به این ضیافت آمده بودند، انها را ملاقات کنند و تصویر و امضایی بگیرند. در محوطه بیرون هتل روزاریو نیز جمعیت عظیمی دیده می شد و تقریبا تمامی خیابان هاي منتهی به هتل مملو از آدم هایي بود که دل شان می‌خواست تا حد ممکن به جشن عروسی قهرمان اسطوره اي کشورشان نزدیک باشند.

 

بعد از برگزاری جشن نیز لیونل مسی، برنده پنج توپ طلای جهانی و همسرش، روی فرش قرمز حضور یافتند و آقای داماد شخصا از تمامی هواداران حاضر تشکر و قدردانی کرد.

حاشیه های جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟

عروس خانم یک لباس بسیار خاص و سنگدوزی شده بر تن داشت که بی شباهت به شکل و شمایل پری دریایی نبود. این لباس را رزا کارلا، طراح بزرگ مد برای این جشن طراحی کرده بود و گرچه کارشناسان هنوز قیمت آن را تخمین نزده اند. این طراح همین طور لباس مادر و خواهران عروس و نیز چند نفر از مهمانان صاحب نام حاضر در مراسم را طراحی کرده بود.

 

مهمانان از جمله هم بازی مسی در تیم ملی آرژانتین، یعنی ازکوییل لاوتزی و ستاره بارسلونا جرارد پیکه و گرچه همسرش شکیرا، در پایان این مراسم یک کیسه پر از هدایا دریافت کردند و از قرار معلوم هدایایی شامل صنایع دستی و نوشیدنی ها و شیرینی هاي مخصوص منطقه روزاریو در داخل کیسه بود. اما بشنوید از شام عروسی که منوی بسیار پر و پیمانی داشت.
حاشیه های جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟

غذای محبوب آرژانتینی ها یعنی سوشی یک میز کامل را به خود اختصاص داده بود اما میز مختص غذا هاي محلی آرژانتین از همۀ اکثر مورد استقبال قرار گرفت. میزی که روی آن پیراشکی گوشت آرژانیتی یا همان امپانادا در کنار سوسیس قرمز و نان شیرمال سرو می شد.

 

مسی و همسرش سال ها پیش در همین شهر روزاریو با هم آشنا شدند و از همان ابتدا با وجود دوری از یکدیگر، جدایی ناپذیر جلوه میکردند. گرچه عروس خانم هم اکنون هم مادر دو فرزند هست. مسی در سن 13 سالگی از آرژانتین به اسپانیا رفت تا بخت خود را در فوتبال اروپا بیازماید. باشگاه بارسلونا وی را جذب کرد و شرط قراردادشان این بود که بارسلونا هزینه هاي درمانی مسی بابت کمبود هورمون رشدش را بپردازد.

 

او به باشگاه بارسلونا پیوست و به سرعت برای کشورش افتخارآفرین شد. با این حال همواره گفته بود که قصد دارد عروسی خود را در میهنش برگزار کند. خبرهایی رسیده که مسی برنامه بسیار رمانتیک و بی نظیر اي برای ماه عسل خود دارد و میخواهد حسابی از دنیای فوتبال دور باشد و خوش بگذراند.

 

مهمانان عروسی در 188 اتاق هتل پولمن استقرار یافتند. قیمت اتاق هاي این هتل از شبی 125 دلار به بالاست. گرچه در تمامی زمان برگزاری جشن، ورودی هاي هتل از شدت تراکم جمعیت بسته شده بود. مسی یک ماه فرصت دارد تا پیش از اردوی پیش فصل بارسلونا در کشور ایالات امریکا، با همسرش به گشت و گذار برود.
حاشیه های جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟

از چند شب قبل از عروسی سراسر آرژانتین پر شده بود از پوسترها و گرافیتی هاي لیونل مسی و تبریک به او. نزدیک به 150 خبرنگار برای پوشش جشن عروسی در مراسم شرکت داشتند. گرچه آن ها اجازه حضور در همه ي امکان را نداشتند. و باید در محوطه هاي از پیش تعیین شده باقی می ماندند.

 

روزنامه آرژانتینی کلارین گزارش داد که مسی هیچ کدام از مربی هایي که تا به حال با آن ها کار کرده را به مراسم عروسی خود دعوت نکرده هست. همین طور، مسی، دیه گو مارادونا، کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین را هم به عروسی خود دعوت نکرد.

 

روزاریو در امتداد رودخانه پارانا پایه گذاری شده و 300 کیلومتر با بوئنوس آیرس فاصله دارد. مسی و همسرش قصد دارند مانند قبل در شهر بارسلون به زندگی خود ادامه دهند و دو پسرشان تیاگو و مته ئو را در همان جا پرورش دهند. طی روزهای قبل رسانه ها به شوخی گفته بودند که ممکن هست رونالدو برای رقابت با مسی، اسم دوقلوهای خودش را تیاگو و مته ئو بگذارد.

حاشیه های جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟

پسر مسی عروسی پدرش را دید

حاشیه های جشن عروسی لیونل مسی چه بود؟