پارس ناز پورتال

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده 

شمار زیادی از خانواده های مشهور به ویژه خانواده هاي سلطنتی میباشند که گویا تاریخ آنها را مورد لعنت مرگبار قرار داده هست. شمار زیادی از ما در مقاطعی از زندگی مان شرایطی را تجربه می‌کنیم که در آن شرایط خود را بدشانس ترین انسان روی زمین خواهیم دانست. این رویدادها ناخوشایند و بدبیارانه چنان ادامه پیدا میکنند

 

که تنها به این نتیجه می‌رسید که لعنت شده اید. اما خوشبختانه در شمار زیادی از موارد این بدبیاری ها اتمام می‌یابد. با این وجود افراد و خانواده هایي میباشند که هیچ گاه نمی‌توانند از بدشانسی فرار کنند. این افراد چنان بدشانس میباشند که بدشانسی و مصیبت آنها را رها نمی‌کند و در چنین شرایطی که مصیبت یک خانواده هم چنان ادامه دارد تنها چیزی که می‌تواند علت ماجرا بیان شود لعنت شدگی هست.

 

در بسیاری ار موارد این بدبیاری ها در نسل هاي متوالی یک خانواده ادامه می‌یابد. خانواده هاي بیشماری در سراسر جهان وجود دارند که آنها را لعنت شده می‌نامند, که برخی نیز خانواده هاي معروف و ثروتمندی میباشند. در ادامه می‌خواهیم شما را با خانواده هاي معروف اما بدشانسی آشنا کنیم که بدبیاری هاي آنها برای نسل ها ادامه داشته هست.

 

۱- خاندان کندی

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

بی تردید خانواده ي کندی لعنت شده ترین خانواده در سراسر جهان هست. از بدبیاری هاي این خانواده می‌توان به برداشته شدن قسمتی از مغز رزماری کندی اشاره کرد که در نتیجه ي آن توانایی راه رفتن و سخن گفتن را برای همه ي وقت از دست داد. جوزف پی کندی در پیشامد ي انفجار هواپیما جان خود را از دست داد.

 

همین طور جان اف کندی ترور شد و برادرش تد کندی نیز در یک سانحه ي هوایی بشدت زخمی گردید. اضافه بر این برادر معروف دیگر این خانواده یعنی رابرت اف کندی نیز ترور شده و دیوید اي کندی نیز به علت افراط در مصرف مواد مخدر درگذشت.

 

بسیاری این رویدادها را نتیجه ي لعنت شدن این خانواده میدانند و بر این باورند که پدر این خانواده, جوزف کندی بزرگ در قبل به یک خاخام یهودی بی احترامی کرده و او نیز این خانواده را لعنت نمود. برخی دیگر نیز میگویند که کندی بزرگ به نازی ها اسلحه می فروخت

 

و وقتی یک شهر که ساکنان آن عمدتا یهودی و از قربانیان سیاست هاي حزب نازی بودند همه ي با هم او و خانواده اش را لعنت کردند و بدین ترتیب خانواده ي کندی برای همه ي وقت لعنت شده و روی خوش ندیدند.

 

۲- خاندان گریمالدی

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

خانواده ي گریمالدی, خانواده ي بسیار بدشانسی بوده اند و این بار نیز بسیاری علت آن را لعنت شدن خانواده می‌دانند. گفته میشود که در قرن سیزدهم میلادی, پرنس راینر اول یک دختر جذاب را ربوده و به وی تجاوز کرده هست. این زن در ادامه به یک جادوگر توانا تبدیل شده و خاندان گریمالدی را برای همه ي وقت لعنت کرد.

 

حتی اگر خاندان گریمالدی در قرن سیزدهم لعنت شده باشند اما باید بدانید که بدبیاری هاي انها تنها بعد از سال 1982 با مرگ شاهدخت گریس در یک پیشامد ي وخیم ماشین نخست شد.همه ي شاهدخت استفانی, دختر شاهدخت گریس را مسئول رخداد افتادن این تصادف میدانستند زیرا در هنگام تصادف وی در حال رانندن خودرو بود.

 

در ادامه تمامی روابط عاشقانه ي شاهدخت استفانی با شکست مواجه شد و در اساس ي کاری نیز توفیق چندانی بدست نیاورد. شاهدخت کارولین, خواهر بزرگ تر او نیز در روابط عاشقانه اش دچار سرخوردگی شدیدی شد. وقتی پرنس رینر, پدر استفانی و کارولین, از جهان رفت مشخص شد که او تنها یک درصد از ثروتش را برای انها به جای گذاشته زیرا این دو در انتخاب همسر انتخاب هاي نادرستی داشتند.

 

۳- خاندان سلطنتی نپال

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

گفته می‌شود که بیش از 200 سال پیش نخستین شاه نپال, شاه پریثوی نارایان با یک راهبه به اسم گوراکناث ملاقات می‌کند. وی به راهب اندکی کشک میدهد و راهب نیز پس از خوردن تمامی آن را بالا می آورد و به شاه میگوید که انچه او بالا آورده را بخورد و قاعدتاً شاه بیچاره نیز این خواهش را رد می‌کند.

 

راهبه این موضوع را توهین به خود دانسته و به او میگوید که در نتیجه ي این نافرمانی, حکومت خاندان او پس از 10 نسل از بین خواهد رفت. پیش بینی گوراکناث در سال 2001 به واقعیت ضمیمه زیرا در این سال پرنس دیپندرا که از نسل نهم خانواده ي پادشاهای نپال بود قبل از خودکشی, پدر, مادر و هفت نفر دیگر از اعضای خانواده اش را به قتل رساند.

 

برخی گفته اند که علت او برای اینکار قبول نکردن عروس او از طرف خانواده اش بوده هست. پرنس دیپندرا سه روز در کما بود و در این سه روز بعنوان سلطان نپال شناخته می شد اما در نهایت درگذشت و عمویش گیانندرا که از نسل دهم خاندان پادشاهی بود به جای او نشست. اما در سال 2008 جکومت شاهنشاهی در این کشور ملغی گردیده و جمهوری دموکراتیک نپال شکل گرفت.

 

۴- خاندان راکفلر

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

خانواده ي راکفلر در واقع معروف ترین خاندان در تمام ایالات متحده به شمار می‌آیند. جان دی راکفلر موسس شرکت استاندارد اویل در سال ۱۸۷۰ بود که سهم زیادی در صنعتی کردن ایالات متحده داشت. اما اگر در اینترنت جستجو کنید بی تردید متوجه میشوید که بسیاری این خاندان را شرورترین و منفورترین خاندان در تمام تاریخ ایالات متحده می‌دانند. گرچه به نظر میرسد

 

که این ادعاها نیز پربیراه نبوده و این خانواده واقعاً لعنت شده هست. در سال ۱۹۵۱, وینیفرد راکفلر خود و دو فرزندش را به قتل رساند. در سال ۱۹۶۱ مایکل راکفلر در گینه ي نو بعد از واژگون شدن قایقش درگذشت.

 

جنازه ي او هیچوقت پیدا نشد و بسیاری بر این باورند که پیکر او توسط انسان خوارهای منطقه خورده شده هست. نلسون راکفلر, پدر مایکل نیز ناگهان در سال ۱۹۶۹ درگذشت. برادرش جان راکفلر نیز سال قبل از آن در یک پیشامد ي دلخراش رانندگی جان داد. ریچارد راکلفر, نوه ي جان دی راکفلر نیز در سال 2014 در یک سانحه ي هوایی جان باخت.

 

۵- خاندان لي

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

مرگ نابهنگام بروس لي و پسرش براندون لي باعث شد که بسیاری به تئوری پردازی در مورد علت مرگ آنها بپردازند. برخی بر این باورند که بروس لي و پسرش توسط مافیای چین یا استادان کونگ فو به قتل رسیده اند. برخی دیگر نیز می‌گویند که این دو بر اثر یک لعنت خانوادگی با مرگ نابهنگام روبرو شدند.

 

این دسته بر این باورند که لعنت شدن خانواده ي لي از پدر بروس, لي هوی چون نشأت می‌گیرد که با یک تاجر چینی دچار دشوار شده و این تاجر تمامی مردان خاندان وی را لعنت کرده هست. زمانی که نخستین فرزند پسر لي هوی چون و همسرش درگذشت این دو تصمیم گرفتند که اکثر مراقب باشند.

 

به همین علت بروس لي را در کودکی با اسم سای فون که اسمی دخترانه هست صدا می زدند اما به نظر می‌رسد این حقه نیز بیهوده بوده و نتوانست جان بروس لي را نجات دهد.

 

۶- خاندان کوبرگ-کوهاری

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

گفته میشود که در اروپای اوایل قرن نوزدهم یک راهب مجارستانی خانواده ي کوبرگ-کوهاری را به شدت لعنت کرده هست. این راهب برادر امریکوس اسم داشته و در لعنت خود عنوان کرده که تقاص گناهان این خانواده از نسل هاي سوم و چهارم این خانواده گرفته شود. اما احتمالا برای شما دیدنی باشد

 

بدانید که برادر امریکوس به چه علت چنین نفرینی کرده هست. ظاهرا آنتوانت کوهاری یکی از بستگان برادر امریکوس بوه که با پرنس فردیناند کوبرگ ازدواج میکند. پدر آنتوانت چنان به این زن و شوهر جوان علاقه داشت که از امپراطور خواست شرایطی را فراهم کند که آنتوانت بتواند

 

بعنوان یک دختر تمامی ثروت خاندان کوهاری را به ارث ببرد. در نهایت شمار زیادی از اعضای خاندان کوبرگ-کوهاری به علت مریضی هایي مثل هموفیلی و تیفوس جان باختند و بسیاری دیگر نیز در به جهان آوردن فرزند پسر ناموفق بودند.

 

۷- خاندان وون اریک

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

خانواده ي وون اریک «کندی هاي دنیای کشتی» لقب گرفته اند. مرد اول این خاندان, فریتز وون اریک یک کشتی گیر افسانه اي بود که بیش از ۴۰ عنوان قهرمانی را در اختیار داشت. با این وجود زندگی خانوادگی او برخلاف زندگی حرفه ایش یک شکست مطلق و اسفبار بود. در سال ۱۹۵۹, پسر هفت ساله ي

 

اریک به علت برق گرفتگی جان داد. در سال ۱۹۷۸, پسر دیگر اریک, دیوید, نیز دختر تازه متولد شده اش را تنها چند ساعت پس از بدنیا آمدن از دست داد.در سال ۱۹۸۴, دیوید در یک تور حرفه اي در ژاپن درگذشت. یک سال بعد, مایک, پسر دیگر اریک, ناگهان دچار تب شدید شد

 

و وقتی به بیمارستان منتقل گردید مشخص شده که دچار آسیب ي مغزی شده هست. بدین ترتیب وی بشدت افسرده شده و برای تمام عمر به مصرف داروهای خاص روی آورد. در سال ۱۹۹۱, کریس, کوچک ترین پسر اریک خودکشی کرد و دو سال بعد نیز پسر دیگر اریک, کری, نیز راه برادر خودش را در پیش گرفت. بالاخره در سال ۱۹۹۷, فریتز وون اریک به علت مریضی سرطان درگذشت.

 

۸- خاندان هاپسبرگ

خانواده های معروفی که تاریخ آن ها را نفرین کرده

خانواده ي هاپسبرگ در یک برهه ي زمانی پرقدرت ترین و پیروز ترین خاندان پادشاهی در اروپا به شمار می رفت اما مثل دیگر خانواده هاي معروف, این خانواده نیز نتوانست مانع از رویدادها ناخوشایند در درون خود شود. بسیاری بر این باورند که خاندان هاپسبرگ پس از اینکه تمامی کلاغ هاي

 

یک خانواده را از بین بردند توسط خانواده ي مذکور لعنت شدند. کمی بعد از این پیشامد اعضای خاندان هاپسبرگ شروع به مردن کرده و در این حین کلاغ هاي افسانه اي به اسم «تورنفالکن» دیده شدند. اما احتمالاً خاندان هاپسبرگ گرفتار دو لعنت شدند نه یکی!

 

گفته میشود که کنتس کارولی بعد از اینکه پسرش به علت عضویت در گروهی از شورشیان که علیه خانواده ي هاپسبرگ ها قیام کرده بودند به قتل رسید, فرانسیس جوزف هاپسبرگ را لعنت کرده هست. گرچه بی تردید باید فرانسیس جوزف را یک بدشانس مطلق دانست.

 

اگر چه خود او از یک ترور جان تندرست بدر برد اما همسرش در این رخداد جان باخت و در ادامه نیز پسرش خودکشی کرد. بسیاری دیگر از خاندان هاپسبرگ نیز یا کشته شده یا به شدت مورد شکنجه قرار گرفته و یا دیوانه شدند.