پارس ناز پورتال

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

جشن تولد برای بازیگران و افراد مشهور جهان 

جشن تولد برای افراد معروف دنیا که به همین بهانه می توانیم به زندگی خصوصی و هنری آن ها نگاهی داشته باشیم و بیوگرافی کوتاهی از آنان بیان کنیم. طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: از «اُلیویا وایلد» بگیرید تا «جان هم» بگیرید تا اُلیویا وایلد.

 

اُسکار آیزاک 37 ساله شد

اسکار آیزاک هرناندز استرادا (Oscar Isaac) زاده 9 مارس 1979، بازیگر و موزیسین گواتمالایی-آمریکایی است که برای بازی در نقش اصلی درام کمدی «درون لیون دیویس» (2013) که برای آن نامزد جایزۀ گلدن گلوب شد، درام جنایی «خشن ترین سال» (2014) و تریلر علمی تخیلی «اکس-ماشینا» (2015) در نقش ناتان هملت بیتمن شناخته می شود.

 

در سال 2006، او نقش سنت جوزف، همسر مریم را در «داستان تولد عیسی مسیح» بازی کرد. همچنین نقش خوزه راموس هورتا، رئیس جمهور سابق تیمور شرقی، را در فیلم استرالیایی «بالیبو» بازی کرد و برای آن برندۀ جایزۀ AACTA برای بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل شد.

 

او در نقش شخصیت هایی با ملیت های بسیار متفاوت ظاهر شده است، مثل مصری، لهستانی، انگلیسی، فرانسوی، مکزیکی، تیمور شرقی، ولزی، اندونزیایی، یونانی، کوبایی، اسرائیلی و ارمنی.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

در فیلم «جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد» (2015) در نقش پو دمرون خلبان و در «مردان ایکس: آپوکالیپس» (2016) در نقش سردستۀ دمدمی مزاج تبهکاران، اپوکالیپس، ظاهر شد. در مینی سریال «یک قهرمان نشانم بده» (2015) در نقش سیاستمدار، نیک واسیکسکو، بازی کرد و جایزۀ گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در سریال یا فیلم تلویزیونی نصیبش شد. در سال 2016، مجلۀ تایم آیزاک را یکی از 100 نفر لیست سالانۀ تأثیرگذارترین افراد دنیا اعلام کرد.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

آیزاک هم اکنون در ویلیامزبرگ بروکلین در آپارتمانی که خودش نوسازی کرده، زندگی می کند. او با الویرا لیند رابطه دارد. وی نوازنده گیتار و خوانندۀ آموزش دیده است و از سن 12 سالگی به موسیقی پرداخته است. دارایی خالص اسکار آیزاک 145 میلیون دلار برآورد شده است.

 

کری آندروود 33 ساله شد

کری مری آندروود (Carrie Underwood) زاده 10 مارس 1983، خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. او با برنده شدن در فصل چهارم مجموعه «امریکن آیدل» در سال 2005 مشهور شد. اولین آلبوم او Some Hearts در سال 2005 منتشر شد. موفقیت تک آهنگ های Jesus, Take the Wheel و Before He Cheats،

 

این آلبوم را به پرفروش ترین آلبوم اول خوانندۀ زن در تاریخ موسیقی کانتری و زود بازده ترین آلبوم اول کانتری در تاریخ Nielsen SoundScan و پرفروش ترین آلبوم کانتری 14 سال پیش از آن تبدیل کرد. آندروود برای این آلبوم برندۀ سه جایزۀ گرمی، از جمله جایزۀ بهترین هنرمند نوظهور شد.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

آلبوم دوم او Carnival Ride که در 2007 منتشر شد یکی از بزرگترین هفته های رونمایی توسط خوانندۀ زن را تا آن زمان داشت و برای آندروود دو جایزۀ گرمی در پی داشت. آلبوم بعدی او، Play On (2009) که با تک آهنگ Cowboy Casanova شروع می شد، یک موفقیت تجاری بود. آلبوم چهارم آندروود، Blown Away (2012) یک جایزۀ گرمی

 

به دست آورد و پرفروش ترین آلبوم آن سال در میان خوانندگان زن بود. اولین آلبوم تلفیقی او در سال 2014 در جدول و در فروش موفق بود و برایش یک جایزۀ گرمی به دنبال داشت. پنجمین آلبوم او، Storyteller (2015) او را به تنها خوانندۀ کانتری تبدیل کرد که تمام پنج آلبوم استودیویی اش به رتبۀ یک یا دو بیلبورد 200 رسید.

 

آندروود که یکی از موفق ترین هنرمندان در تمام سبک های موسیقی به شمار می رود، بیشتر از 60 میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخته است. بیلبورد او را “ملکۀ موسیقی کانتری” نامید و تایم او را یکی از 100 نفر لیست تأثیرگذارترین افراد دنیا در 2014 اعلام کرد. آندروود بهترین هنرمند کانتری تمام زمان ها در رتبه بندی تک آهنگ های

 

دیجیتال RIAA و با بالاترین تعداد آلبوم دارای گواهی ضبط در شروع کارش در قرن 21 است. او تنها خواننده سولوی سبک کانتری در سال های 2000 است که یک آهنگ موفق شماره یک در لیست 100 آهنگ موفق بیلبورد دارد، تنها خوانندۀ کانتری است که با یک تک آهنگ شماره یک شروع به کار کرده و بالاترین تعداد آهنگ های شماره یک را در تاریخ جدول آهنگ های موفق کانتری بیلبورد دارد

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

او همچنین بزرگترین برندۀ امریکن ایدل در تمام دوران ها است. بیلبوردSome Hearts را آلبوم کانتری شماره یک سال های 2000 نامید و آندروود خوانندۀ زن ردۀ اول در لیست بهترین هنرمندان آهنگ های کانتری بیلبورد در سال های 2000 بود. وی به عضویت خانۀ موسیقی کانتری Grand Ole Opry و تالار مشاهیر موسیقی اُکلاهما در آمده است.

 

او جوایز بسیاری دریافت کرده که از آن میان می توان به هفت جایزۀ گرمی، هفده جایزۀ موسیقی بیلبورد و یازده جایزۀ موسیقی آمریکایی اشاره کرد.بعد از این که آندروود در یکی از کنسرت هایش در اواخر سال 2008 با مایک فیشر، بازیکن لیگ ملی هاکی و کاپیتان تیم Nashville Predators، آشنا شد، آنها رابطه شان را آغاز کردند

 

و در دسامبر 2009 نامزد شدند. در ژوئیه 2010 در جورجا با حضور بیشتر از 250 مهمان ازدواج کردند و حالا یک پسر دارند. دارایی خالص کری آندروود 85 میلیون دلار برآورد شده است.

 

چاک نوریس 76 ساله شد

کارلوس ری چاک نوریس (Chuck Norris)، زاده 10 مارس 1940، رزمی کار، بازیگر، تهیه کنندۀ فیلم و فیلمنامه نویس آمریکایی است. بعد از خدمت در نیروی هوایی ایالات متحده، به عنوان یک رزمی کار شهرت کسب کرد و بعد از آن آموزشگاه خودش، Chun Kuk Do را تأسیس کرد. نوریس در تعدادی فیلم اکشن،

 

از جمله «راه اژدها» در کنار بروس لی ظاهر شد و ستارۀ پیشروی گروه کانن در سال های 1980 بود. او از سال های 1993 تا 2001 نقش اول سریال تلویزیونی «واکر، رنجر تگزاس» را بازی کرد.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

نوریس در 1958 با دایان هولچک ازدواج کرد. آنها دو پسر به نام های مایک و اریک دارند. نوریس یک دختر نیز به نام دینا از رابطه ای دیگر دارد. او و همسرش در 1988 از هم طلاق گرفتند. در نوامبر 1998 او با مدل بازنشسته جینا اُکلی، 23 سال جوانتر از خودش، ازدواج کرد. در حالی که اُکلی از ازدواج قبلی خود دو فرزند داشت،

 

آنها در آگوست 2001 صاحب دو قلوهایی به نام داکوتا آلن و دانیلی کلی شدند. نوریس 9 نوه دارد و دارایی خالص او 70 میلیون دلار برآورد شده است.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهانرابین تیک 39 ساله شد

رابین چارلز تیک (Robin Thicke) زاده 10 مارس 1977 خواننده، ترانه سرا و تهیه کنندۀ موسیقی آمریکایی است. تیک با خواننده های بسیاری مثل کریستینا آگیلرا، نیکی میناژ، کی میشل، فارل ویلیامز، آشر، جنیفر هادسن، فلوریدا، کید کادی و مری جی بلایج همکاری کرده است. زمانی که تک آهنگ های خودش در سبک آر اند بی،

 

Lost Without U، Magic و … منتشر می شدند، روی آلبوم هایی مانند Confessions آشر، Tha Carter III لیل وین کار کرد. او در سال 2013 با تک آهنگ خود، Blurred Lines، که در جدول 100 آهنگ موفق بیلبورد به رتبۀ اول رسید، شهرت بین المللی پیدا کرد.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

او پسر بازیگران، آلن تیک و گلوریا لورینگ است و به خاطر ازدواج قبلی اش با پائولا پتون (بازیگر) شناخته می شود. در سال های 2013 و 2014، نشریات زرد به اخبار جدایی و طلاق آنها و تلاش های تیک برای آشتی با پتون دامن زدند. رابین تیک پائولا را برای اولین بار در 14 سالگی در کلوب هیپ هاپ زیر 21 سال در لس آنجلس ملاقات کرد. آنها در 16 سالگی دوباره با هم ملاقات کردند و رابطه شان را آغاز کردند.

 

سپس در 2005 ازدواج کردند و در 2010 صاحب یک پسر به نام جولین فوئگو شدند. تیک و پتون در فوریه 2014، بعد از 21 سال رابطه و نه سال پس از ازدواجشان از هم جدا شدند. در اکتبر 2014 پتون درخواست رسمی طلاق داد و در مارس 2015، طلاقشان نهایی شد. دارایی خالص رابین تیک 15 میلیون دلار برآورد شده است.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

اُلیویا وایلد 32 ساله شد

الیویا جین کاکبرن یا الیویا وایلد (Olivia Wilde) زاده 10 مارس 1984، بازیگر، مدل، تهیه کننده، کارگردان، فعال اجتماعی و کارآفرین آمریکایی است. شهرت او به دلیل بازی در نقش دکتر رمی هدلی در سریال تحسین شدۀ «دکتر هاوس» (12-2007)، و نقش هایش در فیلم های «سگ آلفا» (2007)، «ترون: میراث» (2010)،

 

«گاوچران ها و بیگانگان» (2011)، «او» (2013)، «هم پیاله ها» (2013)، «شتاب» (2013) است. او در سال 2016 در سریال درام راک اند رول «واینیل» نقش آفرینی کرد.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

وایلد نام هنری خود را از نویسندۀ ایرلندی، اسکار وایلد، گرفته است. وی نام خانوادگی اش را در دوران دبیرستان برای ادای احترام به نویسندگان خانواده اش که بیشتر از نام مستعار استفاده می کردند، تغییر داد. در سال 2011 خود را طرفدار غذاهای دریایی می دانست، هر چند در دوره های مختلفی از زندگی اش خود را گیاهخوار معرفی کرده بود. سازمان طرفدار حقوق حیواناتPETA در سال 2012 او را به عنوان جذاب ترین فرد مشهور گیاهخوار انتخاب کرد.

 

در 7 ژوئن 2003، زمانی که 19 سال داشت با تائو روسپولی، فیلمساز و موسیقیدان ایتالیایی، از صاحبان کاخ معروف palazzo در فلورانس، طی مراسمی در واشینگتن ویرجینیا ازدواج کرد. آنها در یک اتوبوس مدرسه با حضور تنها دو شاهد ازدواج کردند. او بعدها گفت که ازدواج آنها در یک اتوبوس رها شده برگذار شد، زیرا تنها جایی بود که می توانستند کاملاً تنها باشند، چون در آن زمان قرار بود این امر مخفی بماند.

 

در فوریۀ 2011، اعلام کردند که جدا شده اند. وایلد در مارس 2011 درخواست طلاقی تنظیم کرد و علت آن را «اختلافات آشتی ناپذیر» ذکر کرد. طلاق آنها در سپتامبر 2011 قطعی شد. وایلد از همسرش نفقه دریافت نکرد و این دو در توافقی محرمانه، دارایی شان را تقسیم کردند.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

وایلد و جیسون سودیکیس، بازیگر، کمدین و فیلمنامه نویس، در نوامبر 2011 رابطه شان را آغاز کردند، در ژانویه 2013 نامزد شدند. آنها یک پسر به نام اُتیس و یک دختر به نام دیزی جوزفین دارند. دارایی خالص الیویا وایلد 20 میلیون دلار برآورد شده است.

 

جان هم 45 ساله شد

جاناتان دنیل “جان” هم (Jon Hamm) زاده 10 مارس 1971، بازیگر، کارگردان و تهیه کنندۀ تلویزیونی است و بیشتر به خاطر بازی در نقش مسئول اجرایی تبلیغات، دان دریپر، در سریال «مَد من» (2015-2007) معروف است. در اواسط دهه نود، او در لوس آنجلس زندگی می کرد و در سریال های تلویزیونی «مشیت الهی»، «تقسیم بندی»،

 

«برایان چطور؟» و «خویشاوند» بازی می کرد. در سال 2000، اولین کار سینمایی اش، «گاوچران های فضایی» را بازی کرد. سال بعد، نقش کوچکی در کمدی مستقل «بوسیدن جسیکا استاین» بر عهده داشت. پ وقتی به شهرت رسید که «مردان مد» در جولای 2007 روی آنتن رفت.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

برای بازی در این سریال برندۀ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در سریال درام تلویزیونی در 2008 و 2016 و جایزۀ امی ساعت پربیننده برای بازیگر اصلی برجسته در سریال درام سال 2015 شد. دو قسمت از این سریال را نیز خود او کارگردانی کرد. در سال 2008، هم در بازسازی فیلم علمی تخیلی «روزی که زمین از حرکت ایستاد» ظاهر شد.

 

اولین نقش اولش را در سینما در تریلر مستقل «ربوده شده» (2010) ایفا کرد. در فیلم های «شهر» (2010)، «مشت ناگهانی» (2011)، و «ساقدوش ها» (2011) نیز نقش فرعی داشت. وی برای نقش آفرینی در سریال های «مد من»، «راک پلاک 30» (2013-2006) و «کیمی اشمیت شکست ناپذیر» (هم اکنون-2013) 16 بار نامزد دریافت جایزۀ امی ساعت پربیننده شده است.

 

کارهای دیگر او در تلویزیون شامل نقش اصلی سریال «دفترچۀ یک دکتر جوان» و بازیگر مهمان در «پارک ها و تفریحات» و «تابستان داغ و مرطوب آمریکا: اولین روز اردو» است. در فیلم انیمیشن «شرک برای همیشه» (2010) در نقش بروگان و در انیمیشن «مینیون ها» (2015) صداپیشگی کرد.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

در سال 1997 وی رابطه اش را با بازیگر و فیلمنامه نویس، جنیفر وستفلت، آغاز کرد. آنها در کمپین تبلیغاتی برند گپ ظاهر شدند. هم و وستفلت در آوریل 2009، شرکت تهیۀ فیلم خود را به نام Points West Pictures تأسیس کردند. آنها طرفدار نجات حیوانات هستند و یک سگ نژاد مخلوط به نام کورا از پناهگاه حیوانات ماچ لاو در کالیفرنیا به سرپرستی پذیرفته اند. در سپتامبر 2015، هم و وستفلت پایان رابطه شان را اعلام کردند.

 

جان برای بازی در نقش دان دریپر باید سیگار می کشید، در حالی که سیگار را از 24 سالگی ترک کرده بود. در صحنه های فیلم او سیگار واقعی نکشید بلکه سیگارهای گیاهی می کشید که تنباکو یا نیکوتین ندارند. در مارس 2015، مدیر برنامه های هم تأیید کرد که او به تازگی درمان برای ترک الکل را به اتمام رسانده است. علاوه بر آن، هم اظهار کرده است که در زمان ساخت «مد من» مبتلا به ویتیلیگو (برص) شده است. دارایی خالص جان هم 30 میلیون دلار برآورد شده است.

 

جیمی الکساندر 32 ساله شد

جیمی الکساندر با نام اصلی جیمی لورن تاربوش (Jaimie Alexander) زاده 12 مارس 1984، بازیگر آمریکایی است که به خاطر بازی در نقش جسی در سریال تلویزیونی «کایل XY» و نقش سیف در فیلم ابر قهرمانی «ثور» (2011)، و دنبالۀ آن در 2013 با نام «ثور: دنیای تاریک» و سریال «مأموران شیلد» شناخته می شود. از سال 2015، او در سریال «نقطۀ کور» بازی می کند.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

جشن تولد اولیویا وایلد،جشن تولد بازیگران و ستاره ها

 

در سال 2016 در تریلر روانشناختی «عهد های شکسته شده» در نقش تارا بلوم بازی کرد و در فیلم آمریکایی انگلیسی «London Fields» بر اساس رمانی به همین نام اثر مارتین ایمیس، در کنار ستاره هایی مانند جانی دپ و امبر هرد ظاهر شده که در 2017 به نمایش در خواهد آمد.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

الکساندر و پیتر فاسینلی زمان کار در کمدی رمانتیک «لوسی» در سال 2012، با هم آشنا شدند و در مارس 2015 نامزد کردند. در فوریۀ 2016، آنها اعلام کردند که نامزدی شان را به هم زده اند. دارایی خالص جیمی الکساندر 4 میلیون دلار برآورد شده است.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

آرون اکهارت 48 ساله شد

آرون ادوارد اکهارت (Aaron Eckhart) زاده 12 مارس 1968، بازیگر فیلم و تئاتر آمریکایی است. در کالیفرنیا به دنیا آمد و در 13 سالگی به انگلیس رفت. چند سال بعد، قبل از مهاجرت به استرالیا، بازیگری را با بازی در نمایش های مدرسه شروع کرد. او دبیرستان را قبل از فارغ التحصیلی رها کرد، اما در دورۀ آموزش بزرگسالان شرکت کرد و دیپلم گرفت. در سال 1994، با مدرک لیسانس هنرهای زیبا در رشتۀ فیلم از دانشگاه بریگهام یانگ یوتا فارغ التحصیل شد.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

بیشتر سال های دهه 1990 بیکار بود. در دوران دانشگاه با نیل لابوت نویسنده و کارگردان آشنا شد و او در تعدادی از نمایشنامه های خودش به اکهارت نقش داد. پنج سال بعد، با بازی در نقش مردی جامعه ستیز در کمدی سیاه لابوت، «در شرکت مردان» (1997) کارش را در سینما آغاز کرد. با راهنمایی لابوت، در فیلم های «دوستان و همسایگان شما» (1998)، «پرستار بتی» (2000) و «تصاحب» (2002) به کارگردانی خودش بازی کرد.

 

اکهارت در نقش جورج در فیلم تحسین شدۀ استیون سودربرگ، «اریک بروکوویچ» (2000) به شهرت زیادی رسید و در 2006 برای ایفای نقش نیک نیلور در «ممنون به خاطر سیگار کشیدن» نامزد گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد. موفقیت بزرگ دیگر او در سال 2008 اتفاق افتاد، وقتی که در فیلم بتمنی پرفروش «شوالیۀ تاریکی»

 

در نقش بازپرس بخش قضایی، هاروی دنت، بازی کرد. دیگر نقش های اصلی او عبارتند از: «تعهد» (2001)، «هسته» (2003)، «لانۀ خرگوش» (2010)، «نبرد: لوس آنجلس» (2011)، «سقوط المپ» (2013)، دنبالۀ آن «سقوط لندن» (2016)، و «سالی» (2016).

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

تصاویر بازیگران،عکس های بازیگران در جشن تولد

 

اکهارت یک بار با امیلی کلاین، همبازی اش در «در شرکت مردان» نامزد کرد، اما در سال 1998 از هم جدا شدند. او همیشه به صحبت دربارۀ روابطش بی میل بوده است. وی از سال 2006 تا 2007 با کریستین آزبورن، ترانه سرا و عضو گروه موسیقی کانتری SHeDAISY رابطه داشت. او در موزیک ویدیوی این گروه برای تک آهنگ I’m Taking the Wheel حضور یافت. دارایی خالص آرون اکهارت 25 میلیون دلار برآورد شده است.

 

انسل الگورت 22 ساله شد

انسل الگورت (Ansel Elgort) زاده 14 مارس 1994، بازیگر، خواننده و دی جی آمریکایی است. وی به عنوان بازیگر، برای بازی در نقش تامی راس در «کری» (2013)، کیلب پرایر در مجموعه فیلم های «سنت‌شکن» (2014)، « سنت‌شکن: شورشی» (2015)، «سنت‌شکن: هم‌پیمان» (2016) و اگوستوس واترز در «خطای ستارگان بخت ما» (2014) شناخته می شود.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

او در فیلم های «مردان، زنان و بچه ها» (2014) و «شهرهای کاغذی» (2015) نیز ظاهر شده است. الگورت برای سال 2017 سه فیلم در نوبت اکران دارد که عبارتند از «بچه راننده»، «جنایتکاران نوامبر» و «باشگاه پسرهای میلیاردر». وی در سال 2012، با دوست دوران دبیرستانش، وایولتا کمیشن، رابطه ای آغازکرد.

 

این دو در اگوست 2014، به دلایل حرفۀ در حال رشد و برنامه های نامنظم الگورت از هم جدا شدند، اما بعد از پنج ماه دوباره در ژانویۀ 2015 آشتی کردند. دارایی خالص انسل الگورت 2 میلیون دلار برآورد شده است.

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان

خبرهای داغ از جشن تولد سلبریتی های مشهور جهان