پارس ناز پورتال

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

مجموعه : اخبار سینما
دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه 

رامبد جوان از همسر سابقش برای حضور در خندوانه دعوت کرده هست، وی به اصرار مردم که مدت ها بود خواهان دعوت کردن از سحر دولتشاهی به این برنامه بودند بالاخره پاسخ داد. رامبد جوان روز قبل به صورت زنده با مخاطبانش گپ زد. او در این گفتگو به درخواست مخاطبان برای دعوت از یکسری از مهمانها از هدیه تهرانی گرفته تا ترانه علیدوستی و از همه ي مهمتر سحر دولتشاهی پاسخ مثبت داد.

 

رامبد جوان ساعت ۱۵:۳۰ دیروز به صورت زنده با مخاطبانش گپ زد. این گپ لایو اینستاگرامی هیچ سوژه خاصی نداشت و فقط قرار بود رامبد به سوالات و نظراتی که مخاطبان برایش می فرستند بلافاصله جواب دهد. با وجود این که تمام سوال و جواب ها درمورد برنامه «خندوانه» بود و خود جوان هم در پشت صحنه این برنامه با مردم گپ می زد،

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

این لایو در صفحه اینستاگرام خندوانه قابل دریافت نبود و فقط آنهایی که رامبد جوان را در لیست فالوئرهایشان داشتند می توانستند از وجود این گفت و گو با خبر شوند.

 

این گپ و گفت زنده، با ۱۴ هزار بیننده شروع شد و بعد از ۴۰ دقیقه با ۲۱ هزار بیننده به اتمام رسید. رامبد جوان سعی کرد به تمام سوالات مهمی که مطرح میشود جواب دهد حتی سوالاتی که هیچ کس فکرش را نمی‌کرد انها را مطرح کند چه برسد به این که برایشان پاسخی داشته باشد. این سوال و پاسخ ها را مرور میکنیم.

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

سوپراستارها مهمان خندوانه

درخواست ها برای دعوت از مهمان هاي ستاره در خندوانه عمده بود. اسم یکی سری از افراد هم این میان رد و بدل شد که بعید به نظر می‌رسید روزگاری حتی سر از تلویزیونی دربیاورند چه برسد به این که به خندوانه بیایند. مثلا هدیه تهرانی هیچ وقت تا به حال پایش به تلویزیون نرسیده اما رامبد جوان در پاسه به درخواست مخاطبان گفت هدیه تهرانی را باشه می آورم.

 

او درمورد محمدرضا گلزار و ترانه علیدوستی هم همین پاسخ را دارد. گرچه گلزار پیش از این دو بار به تلویزیون آمده اما علیدوستی هم مانند تهرانی هیچگاه در یک برنامه تلویزیونی حاضر نشده هست.

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

بی میلی شهاب حسینی به خندوانه
رامبد در پاسخ به این درخواست که شهاب حسینی را به خندوانه بیاورید گفت که شهاب حسینی به تلویزیون نمی‌آید. این در حالی هست که همین یلدای قبل عادل فردوسی پور با او برای برنامه ۹۰ گفت و گو کرد. آنطور که شنیده میشود شهاب حسینی با تلویزیونی مشکلی ندارد اما علاقه اي به حضور در برنامه خندوانه ندارد و حال و هوای آن را عمده منطبق با حال و هوای خودش نمی‌بیند.

 

شاید مدیری بیاید
در پاسخ به علاقه مخاطبان به حضور مهران مدیری در خندوانه، رامبد جوان گفت که چشم ان شاءالله می‌آید. رامبد هفته قبل در گفت و گو اش با هفت صبح توضیح داد که چند بار از مدیری دعوت کرده اما نیامده و دیدنی اینجاست که او هیچ وقت از رامبد برای حضور در دورهمی دعوت نکرده.

 

به هر حال با دقت به این که فیلم «ساعت پنج عصر» مهران مدیری از هفته آینده روی پرده می‌رود، این احتمال وجوددارد که برای صحبت راجع به فیلم هم که شده تصمیم بگیرد

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

مورد عجیب بهرام رادان

رامبد درمورد درخواست مخاطبان به حضور بهرام رادان هم گفت که چشم ان شاءالله وی را هم می آورد. این درحالی هست که بهرام رادان در فصل دوم خندوانه به برنامه آمده و حتی برنامه با حضور او هم ضبط شد اما بنا به دلایلی که احتمالا به ممنوع التصویر بودن آن زمان رادان بر می‌گردد این برنامه هیچ وقت روی آنتن نرفت.

 

و بالاخره… سحر دولتشاهی
دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

از زمانی که برنامه خندوانه روی آنتن رفت، بخش مهمی از کامنت هاي اینستاگرام این برنامه به درخواست از رامبد جوان برای دعوت از سحر دولتشاهی بر می گشت. رامبد هیچ وقت راجع به این درخواست ها پاسخی نداد اما این بار مسئله فرق می‌کرد. از زمانی که گپ و گفت لایو رامبد و مخاطبان شروع شد،

 

هر چند وقت یکبار اسمی از سحر دولتشاهی به میان می آمد تا این که جوان بدون حساسیت خاصی، خیلی جدی کامنتی که در این باره نوشته شده بود را خواند و گفت: «نوشته اند خانم دولتشاهی رو دعوت کنید؟ باشه چشم.»

 

آنهایی که با تلویزیون قهرند
رامبد جوان در پاسخ به برخی از درخواست ها اعلام کرد که یکسری افراد کلا با تلویزیون مشکل دارند و برای همین هم هیچ وقت به برنامه نمی‌آیند. مثلا گفت رضا عطاران خیلی سال هست که دیگر به تلویزیون نمی‌آید. یا درمورد همایون شجریان گفت که بارها از او خواسته تا به برنامه بیاید اما به تلویزیون نمی‌آید. نوید محمدزاده هم با تلویزیون مشکل دارد و نمی‌آید. درمورد محسن یگانه گفت که فکر می‌کند امکان حضور در تلویزیون را نداشته باشد.

 

جواهریان در قسمت آخر خندوانه

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

درمورد دعوت از نگار جواهریان به برنامه هم جوان توضیح داد که احتمال خیلی عمده در قسمت آخر خندوانه از او میخواهد که مهمان برنامه باشد. گرچه در یکی از سوال ها این مسئله مطرح شد که قرار بوده مسعود فروتن با جواهریان گفت و گو کند و رامبد هم جواب داد که بله در قسمت آخر خندوانه. اگر نگار بیاید این اتفاق هم خواهدافتاد.

 

پیچاندن سعید مشهور و نیامده هاشم پور
رامبد جوان درمورد این که سعید مشهور او با پیچانده و به برنامه نیامده هم توضیح مفصلی داد و گفت: «سعید مشهور را سه بار دعوت کردیم. یک‌بار هم قول صد در صد داد می‌آید اما نیامد. خیلی هم من را عصبانی کرد چون همه ي توی استودیو نشسته بودند منتظر ضبط برنامه اما از او خبری نشد.»

 

درمورد جمشید هاشم پور هم گفت که قول داده بود به برنامه بیاید اما درست شب قبلش افتاده و دستش شکسته و بعد هم هیچ وقت جور نشده که مجددا دعوتش کنند

 

جناب خان چی شد؟
سوال درمورد جناب خان هم عمده بود تا این که بالاخره رامبد جوان گفت: «جناب خان یک عروسک بود که به برنامه دیگری تعلق داشت و جزو املاک آن برنامه بود. یک مدت پیش ما مهمان شد و بعد سعید سالارزهی خواست که خودش با جناب خان کار کند. گرچه ماجرا دوستانه جلو نرفت ولی ما هنوز دوستیم و با هم رفاقت میکنیم و ان شاءالله جور میشود.»

دعوت رامبد جوان از سحر دولتشاهی برای حضور در خندوانه

ماجرای تتلو
چند نفر هم درخواست کردند که امیر تتلو را به خندوانه بیاورد که رامبد جوان پاسخ جالبی به انها داد: «میشه نیاریم؟» تتلو فقط یکبار مهمان دید در شب رضا رشیدپور شده بود اما هیچ وقت اجازه حضور در تلویزیون را نداشت. حالا بعد از حواشی سر ماجرای انتخابات و اظهارنظرهای عجیب جدیدی بعید نبود که رامبد چنین واکنشی نشان دهد.

 

کالای ایرانی ندارم
یکی از سوال ها این بود که رامبد جوان خودش هم از اسنوا بهره گیری میکند؟ که گفت من هیچ کدام از وسایل منزل ام ایرانی نیست. حتی خودکار ایرانی هم نمی‌خرم اما وظیفه ام این هست که اگر چیزی کیفیت مطلوبی دارد تبلیغ کنم ولی همین حالا همه ي لباس هایي که میپوشم دوخت ایران هست.