پارس ناز پورتال

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرام

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرام

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرام 

با ما همراه باشید تا ستاره های دنیای مد را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنیم تا ببینیم چه عکس هایی را برای طرفداران به اشتراک گذاشته اند. حتما شما هم عضو اینستاگرام هستید و صفحه های مورد علاقه تان را از طریق آن دنبال میکنید. شاید هم از پستهای تکراری دوستان تان خسته شده اید و دوست دارید که تنوعی به آلبوم عکسهای خود دهید. اگر به دنیای چهره ها و به همان نسبت مد و فشن علاقمندید، ما پیشنهادهای خوبی برای شما داریم کاربران عزیز سایت پارس ناز داریم.

 

برخی از ستاره ها در دنیای مد و فشن حرف اول را می زنند. لباس هایی که به تن میکنند، اکسسوری ها و حتی مدل مو و آرایش صورت تان نیز آنقدر جذاب است که تیتر بسیاری از روزنامه ها میشوند. اگر شما هم دوست دارید که با جدیدترین مدهای سال و سبک لباس پوشیدن ستاره ها آشنا شوید با ما همراه باشید.

 

سولانج نولز

سولانج نولز خواهر کوچک تر بیانسه است که تیپ او زبانزد خاص و عام است. این واقعیت را در اینستاگرام او نیز می توانید مشاهده کنید. لباسهایی که او به تن میکند، طراحی خاص و رنگبندی متنوع، شاد و فوق العاده ای دارد که علاقمندان مد و فشن زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرامسلنا گومز 

آیا شما هم دوست دارید که جزو 111 میلیون فالوور سلنا گومز باشید؟ اگر چه صدای این خواننده مشهور طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اما تیپ او نیز از دیگر عواملی است که بر محبوبیت اش افزوده است.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرامونسا هاجنز 

اگر به دنبال صفحه ای سرگرم کننده به خصوص در دنیای مد و فشن میگردید، ونسا هاجنز، از آن جهت که پست هایش منبع خوبی برای الهام و به علاوه پر از رنگ و شادی است، گزینه خوبی برایتان خواهد بود. مطمئنا با دیدن پست های او خنده بر لبهایتان خواهد نشست.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرامویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام راه زیادی را، از گروه اسپایس گرلز تا به حال که یکی از مشهورترین طراحان مد و فشن است، پیموده است. او آنقدر در دنیای مد و فشن درخشیده که با برترین برندهای دنیا همکاری میکند. با سر زدن به صفحه شخصی او در اینستاگرام میتوانید از مدل لباس ها و دیگر اکسسوری های او، الهام بگیرید.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرامالیویا پالمرو

اگر میخواهید که با جدیدترین خبرهای مد و فشن آشنا شوید، به اینستاگرام الیویا پالمرو سری بزنید. فرقی نمیکند که او در فشن شو حضور داشته باشد یا در حال گشت و گذار با همسرش، تیپ او همیشه جذاب است

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگراملوسی هیل

لوسی هیل نه تنها میتواند ایده های خوبی را در مورد لباسهای غیر رسمی و اسپرت در اختیار شما قرار دهد، بلکه تیپ رسمی او نیز میتواند به خوبی الهام بخش تان باشد. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام او، ست های زیبایی از شلوار جین و بلوز یا پیراهن های شب را خواهید دید.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگراملی‌لی آلدریج

لی‌لی آلدریج یک مدل آمریکایی است که بیشتر به خاطر همکاری‌ اش با کمپانی ویکتوریا سکرت شناخته شده است. از آنجا که او با شرکتهای مشهور و معتبر مد و فشن همکاری میکند، با فالو کردن او از جدیدترین مدهای سال و همچنین کلکسیون های برندهای مختلف آشنا خواهید شد.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگراملیدی گاگا 

لیدی گاگا، جدا از قدرت خوانندگی اش، جسارت خاصی در لباس پوشیدن دارد. مدل لباس هایی که او به تن میکند را بر تن هیچ فرد دیگری نخواهید دید. اگر می خواهید به صورت آنلاین و حتی قبل از این که ظاهر او تیتر روزنامه ها شوند، از مدل لباسهایی که به تن میکند دیدن کنید، به جمع محبوب ترین صفحه اینستاگرام او بپیوندید.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرامکایلی جنر 

جوان ترین عضو خانواده مشهور و جنجالی کارداشیان ها، کایلی جنر است که در حال حاضر در دنیای مد و فشن حرف اول را می زند. اگر میخواهید با به روزترین کلکسیون های برندهای معروف دنیا آشنا شوید، این ستاره جوان را حتما دنبال کنید.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرامکیت هادسون 

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام کیت هادسون، تیپ های مختلف و جذاب او را که اکثرا برای آخر هفته هاست، خواهید دید. به علاوه، شما میتوانید نمونه هایی از محصولات برند خود او را با نام Fabletics دنبال کنید.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرامکارلی کلاوس

با دنبال کردن اینستاگرام کارلی کلاوس، با او به تمام دنیا سفر خواهید کرد. از میلان که مهد مد و فشن است تا ملبورن، او تمام تیپ های جذاب خود را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

 

مدل های مشهور جهان در اینستاگرام،دنیای مد مانکن های زیبا

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرامجی جی حدید

نه تنها جی جی حدید یکی از بزرگترین مانکن ها در دنیا است بلکه او در تیپ هایی که به سبک کالیفرنیایی میزند، بی نظیر است. این ستاره در حال حاضر با بسیاری از معروفترین برندهای دنیا در حال همکاری است.

ستاره های دنیای مد در شبکه اجتماعی اینستاگرام

مدل های مشهور در اینستاگرام،مدلینگ ها در ایسنستاگرام