پارس ناز پورتال

دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید

مجموعه : دکوراسیون
دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید

دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید 

بازسازی کردن دکوراسیون آشپزخانه که می تواند روح و انرژی تازه ای به قلب خانه شما دهد و کدبانو هم احساس خوبی در فعالیت در آن داشته باشد. آشپزخانه قلب خانه است. این جمله را در تمام طول زندگی مان بارها شنیده ایم! قلب خانه جایی است که پخت و پز، غذا خوردن، گپ و گفت و حتی بازی در آن انجام می شود

 

و می توان گفت انرژی را به باقی خانه پمپاژ می کند. اگر به فکر آن هستید که قلب خانه یعنی دکوراسیون آشپزخانه را تغییر دهید، نکاتی را که گروه دکوراسیون داخلی مارون در مورد بازسازی آشپزخانه متذکر می شوند را دنبال کنید:
دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید

هدف شما از بازسازی آشپزخانه چیست؟

اول از همه مطمئن شوید در فضای آشپزخانه به چه چیزهایی نیاز دارید و اولویت شما چیست، چه می خواهید و چه مقدار بودجه را صرف هزینه بازسازی می کنید. اگر نمی دانید دکوراسیون آشپزخانه رویایی شما به چه شکلی است، کمی در اینترنت جستجو کنید. به دنبال متریال و مصالحی باشید

 

که به سادگی تمیز می شوند و نگهداری ساده ای دارند. برای مثال دیوارپوش اگر از کاشی و سرامیک باشد، ابعاد کوچک باعث می شود تعداد زیادی از کاشی را بر دیوار نصب کنید و خطوط بین کاشی ها افزایش یافته و در نتیجه تمیز کردن آنها دشوارتر خواهد بود.

دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید

کارکرد آشپزخانه نیز به اندازه سبک دکوراسیون دارای اهمیت است. آیا فقط پخت و پز و آشپزی را در فضای آشپزخانه انجام می دهید؟ یا غذا خوردن و بازی هم از فعالیت هایی است که در این مکان اتفاق می افتد؟ این سوال ها برای تعیین دکوراسیون آشپزخانه در زمان بازسازی اهمیت زیادی دارد و می تواند طراح را به سمتی پیش ببرد که نتیجه بهتری داشته باشد.

 

ابعاد و خصوصیات آشپزخانه، عمر بنا و تجهیزات نیز مهم هستند. به گفته دکوراسیون داخلی مارون هرچه عمر بنا بیشتر باشد تغییرات اساسی تری نیاز دارد و لازم است لوله های آب و فاضلاب و سیم کشی های برق نیز تعویض شوند.

دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید

واقعیت این است که دکوراسیون آشپزخانه رویایی شما به میزان بودجه شما بستگی دارد. پس بهتر است بازسازی را به مراحل مختلف طبقه بندی کنید. کدام تغییر از همه مهمتر است؟ نیاز حیاتی آشپزخانه شما چیست؟ و چه چیزی را در مراحل بعد و با بودجه های آینده هم می توانید

 

به دکوراسیون آشپزخانه اضافه کنید؟ با پاسخ به این سوال ها می توانید برای بازسازی برنامه ریزی کرده و کارها را اولویت بندی کنید.

 

بازسازی آشپزخانه با بودجه کم

اگر بودجه کمی دارید و نمی خواهید کابینت ها را تغییر دهید، بهتر است صفحه رویه کابینت را تعویض کنید و در مرحله بعد کاشی های دیواری جدید به دکوراسیون آشپزخانه بیاورید. در یک آشپزخانه معمولی با کارکرد عادی صفحه رویه کابینت به دلیل لستفاده زیاد اول از همه نیاز به تعویض دارند. از متریال مستحکم مانند سنگ برای اپن آشپزخانه استفاده کنید.

دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید

۲۰ درصد بودجه خود را به تعویض کفپوش های آسیب دیده و شیرآلات فرسوده اختصاص دهید. اگر احتمال می دهید که برای بازسازی آشپزخانه ممکن است دچار کمبود بودجه شوید، از متریال ارزانتر استفاده کنید. گاهی اوقات می توان متریال بازیافت شده را برای بازسازی به کار برد که هزینه پایینتری هم دارند.

 

تغییرات کوچک مانند تعویض شیرآلات، سینک ظرفشویی و پرده شاید به نظر ناچیز باشند ولی می توانند تاثیر مثبتی در دکوراسیون آشپزخانه بگذارند. برای تغییر لوازم برقی آشپزخانه هم می توانید از انواع ایرانی استفاده کنید که قیمت کمتری هم دارند و با بودجه شما هماهنگ خواهند بود.

دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید

اهمیت نورپردازی در بازسازی آشپزخانه

نورپردازی مناسب آشپزخانه تاثیر بسیار مهمی در دکوراسیون دارد. اگر روشنایی به اندازه کافی در فضا وجود داشته باشد، فضای مناسب و دلنشین را ایجاد می کنند. نور طبیعی برای آشپزخانه ایده آل است ولی به علت اینکه آشپزی و کارهایی از این قبیل که به نور زیادی احتیاج دارند، منابع نوری مصنوعی را هم به فضا اضافه کنید.

 

می توانید با توجه به اینکه کدام فعالیت در آشپزخانه شما بیشتر انجام می شود، روشنایی را در آن بخش تقویت کنید.

دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنیدتغییرات جدید در آشپزخانه

اگر می خواهید در بازسازی آشپزخانه فضایی ایجاد کنید که شخصیت و ویژگی متفاوتی داشته باشد، از قفسه و شلف استفاده کنید. بدون شک برای اینکه شلف و قفسه ها مرتب و تمیز باشند باید زمان زیادی را برای آنها صرف کنید تا نتیجه عکس از آنها نگیرید. به جای اینکه تنها از ظروف دکوری در این طبقات استفاده کنید، آنچه را که دوست دارید به دکوراسیون آشپزخانه بیاورید.

دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید

کمد و کابینت کافی

واقعیت این است که آشپزخانه نامرتب هیچ جذابیتی ندارد. حالا که قصد بازسازی آشپزخانه خود را دارید به پیشنهاد دکوراسیون داخلی مارون زمان آن است که از کمد و کابینت های بزرگ و جادار برای قرار دادن وسایل اضافی استفاده کنید. از کمد و کابینت به نحوی استفاده کنید

 

که برایتان کاربرد داشته باشد و شرایطی بهتر را در دکوراسیون آشپزخانه بوجود بیاورد. به مواد غذایی و وسایل مورد استفاده خود توجه کنید ظروف آشپزخانه، سرویس قابلمه، مواد غذایی نیاز به طبقاتی منظم و جادار دارند. این نکته را هم فراموش نکنید که سبک دکوراسیون آشپزخانه را با قرار دادن کمد و کشوهای بسیار به یک مغاره و انبار تبدیل نکنید!

دکوراسیون آشپرخانه خود را بازسازی کنید

رنگ مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه روشن برای هر فردی رویایی و خاص است. استفاده از رنگ های روشن می تواند آشپزخانه را پرنور و بزرگتر نشان دهد. آشپزخانه سفید و روشن زیباتر از آشپزخانه تیره به چشم می آید. می توانید از پالت رنگی خنثی برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید و در این صورت تمام رنگ های فرعی نیز در دکوراسیون آشپزخانه زیبایی خود را خواهند داشت.

 

چیدانه