پارس ناز پورتال

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

مجموعه : اخبار سینما
جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

 

و بازهم خبر رسوایی های جنسی در دنیای سلبریتی هاي جهانی. در گذشته عده اي از این سلبریتی ها را می دیدیم که خودشان از سوء استفاده هاي جنسی با لحنی تند حرف می زدند اما امسال سالی شده که بطور پیاپی از رازهای اذيت و سوء استفاده ها پرده برداشته میشود.

 

میشود گفت که بزرگترین افشاگری ها در مورد رسوایی هاي بزرگ هالیوود ودر کل سلبریتی ها، مربوط یه رسوایی هاي ماه هاي پایانی سال در دنیای هالیوود بود.این رسوایی ها بشدت این ویترین زیبا را تحت تاثیر قرار داده و نابهنجاری ها و زشتی هاي درونی آن رابه نمایش گذاشت.

 

بدین ترتیب گرچه سال 2017 همه ی نوع رسوایی و افتضاحی در دنیای سلبریتی ها به بار آمد اما در ادامه این مطلب قصد داریم شما رابا 15 مورد از مهمترین و پر سر و صداترین رسوایی هاي بزرگ هالیوود درسال 2017 آشنا کنیم.با سایت پارس ناز همراه باشید.

 

۱۵- رسوایی هاي بی پایان تایگر وودز

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

ماه می سال گذشته تایگر وودز، قهرمان افسانه اي گلف جهان بعد از این‌که هنگام خواب در داخل ماشین خود پیدا شد بدلیل مصرف مواد مخدر هنگام رانندگی در فلوریدا دستگیر گردید. تست هاي ماموران پلیس نشان می داد که در نمونه خون وی مقادیر زیادی از داروهای مخدر و مسکن مانند ویسولین، دیلائودید، زاناکس، امبین و تی اچ سی یافت شد.

 

در ماه آکوست وی با مسئولین اداره پلیس به توافق رسید که با اعتراف به رانندگی تحت تاثیر مواد مخدر و شرکت در کلاس هاي بازپروری، 20ساعت خدمات اجتماعی، شرکت کردن در کارگاهی که در آن قربانیان رانندگی تحت تاثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی در مورد تاثیرات این تصادفات بر زندگی انها داشت صحبت می‌کنند.

 

همچنین پرداخت 250 دلار جریمه نقدی و البته اهدای 250 دلار دیگر به یک مرکز خیریه مراقبت از قربانیان اینگونه حوادث رانندگی از اتهامات تبرئه شود. البته در صورتی که وی تمامی این اقدامات رابه موقع و به درستی به اتمام برساند دیگر این نمونه از زیر پا گذاشتن قوانین در پرونده او درج نخواهد شد.

 

۱۴- اتهامات جنسی به سی کی لوییس

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

در گزارشی از نیویورک تایمز در اواخر سال گذشته، ۵ زن مدعی شده بودند که سی کی لوییس، کمدین معروف آمریکایی انها را مورد اذيت جنسی قرار داده است. دو تن از این زنان او را متهم کرده بودند که هنگام دیدن انها دریک هتل لباسهای زیرش را از تن درآورده است و سه زن دیگر نیز او را متهم کرده بودند که به صورت جداگانه انها را اذيت جنسی داده است. در کمال ناباوری این کمدین معروف در سخنانی تمامی این اتهامات را پذیرفت.

 

وی در واکنش به این اتهامات چنین گفت:” این داستان ها واقعیت دارند. در آن زمان به خودم می‌گفتم کاری که کردم اشکالی ندارد زیرا تا آن زمان هیچگاه بدین شکل خودرا لخت نکرده بودم و این واقعیت ماجراست. اما بعد ها در زندگی متوجه شدم، هر چند خیلی دیر، که وقتی روی کسی قدرت دارید استفاده از این روش دیگر بدرفتاری محسوب میشود. نوعی بی احترامی و تحت فشار قرار دادن آن هاست.

 

نقوذی که من در برابر این زنان داشتم این بود که انها مرا تحسین میکردند و من از این نفوذ به شکل غیرمسئولانه اي استفاده کردم”. در نتیجه این اتهامات شبکه اف ایکس که برنامه تلویزیونی او با عنوان “لوئی” «Louie» را پخش می‌کرد اعلام کرد که لوییس دیگر نقشی دراین برنامه بعنوان تهیه کننده اجرایی نداشته و دستمزدی برای دیگر شوهای تلویزیونی این شبکه که در آنها مشارکت داشت دریافت نخواهد کرد.

 

۱۳- اخراج شو رانر سریال “سوپر گرل” بدلیل اتهامات مربوط به سوء استفاده جنسی

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

اندرو کریزبرگ، مدیر اجرایی سریالهای “سوپر گرل” «Supergirl»، “فلَش” «The Flash»، “کماندار” «Arrow» و “افسانه هاي آینده” «Legends of Tomorrow» است. او را هم به بدرفتاری جنسی و تماس هاي ناخوشایند بدنی متهم کردند. کریزبرگ اما تمامی این اتهامات را رد کرده و اعلام کرد که هیچگاه تماس بدنی نامناسب و متعرضانه اي با کسی نداشته و اگرهم در مورد ظاهر زنان نظر داده است بر مبنای وظیفه و مسئولیتش بعنوان شو رانر بوده است.

 

۱۲- اتهام کودک آزاری نسبت به رابین ثیک

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

رابین ثیک و پائولا پتون بخش زیادی از سال 2017 رابه دعوای حقوقی بر سر بدست آوردن حضانت پسرشان جولین سپری کردند. بعد از این‌که جولین در صحبت با مسئولین مدرسه اعلام کرد که پدرش همواره به شدت او را کتک می زده، پای مسئولین دایره حمایت از کودکان نیز به ماجرا باز شد. یکی از پرستاران بچه اي که در خانه این زوج حضور داشت نیز رابین رابه مصرف ماریجوآنا در برابر چشمان جولین متهم نمود.

 

پائولا نیز ادعا کرد که شوهرش بارها در حالت مستی به مهد کودک فرزندشان مراجعه کرده است. بدین ترتیب پتون توانست ارتباط ثیک رابا فرزندشان کمتر کرده ودر نهایت حق حضانت را از او بطور موقت سلب نماید. به گزارش پارس نازپتون در سخنان خود در دادگاه ادعا کرد که این خواننده شناخته شده همواره او را کتک میزده و بارها او را تهدید کرده و به او خیانت کرده است. علیرغم تمامی این افتضاحات در نهایت این دو به توافق رسیده و بر سر حضانت مشترک از پسرشان توافق کردند.

 

۱۱- اتهامات سوء استفاده جنسی هاروی واینستاین

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

در اکتبر 2017 روزنامه هاي نیویورک تایمز و نیویورکر با خبری در مورد اتهامات تعدادی از زنان در دنیای سرگرمی هالیوود نسبت به هاروی واینستاین در زمینه سوء استفاده و بدرفتاری جنسی و حتی تجاوز دنیای هالیوود را در شوک فرو بردند. بلافاصله ازآن روز به بعد بیش از ۸۰ زن سکوت خودرا شکسته و ادعا کردند که درسال هاي گذشته مورد اذیت و اذيت جنسی این تهیه کننده نامدار هالیوودی قرار گرفته اند.

 

ازآن زمان هاروی واینستاین از کمپانی فیلمسازی خود اخراج شده و حق عضویت او در آکادمی اسکار لغو گردیده و پرونده هایي در لس آنجلس، نیویورک و لندن برای بررسی اتهامات مربوط به این تهیه کننده بدنام باز شد. بی شک ماجرای هاروی واینستاین را باید بی سابقه ترین مورد رسوایی هاي بزرگ هالیوود درسال گذشته دانست.

 

۱۰- اخاذی از میشا بارتون

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

در مارس 2017، میشا بارتون فاش کرد که همسر سابقش قصد داشته ویدیویی از روابط شخصی این دو راکه بدون اطلاع و رضایت او ضبط شده منتشر کرده و به فروش برساند. سایت پارس ناز وی توانست همسر سابقش، یان زاکاریاس رابه دادگاه کشانده ودر نهایت با توافقی که حاصل شد توانست حکم دور ماندن او از خود به مدت ۵ سال را از قاضی دریافت نماید. زاکاریاس نیز تعهد داد که به هیچ وجه عکسهای و ویدیوهای شخصی همسر سابق خودرا مورد سوء استفاده قرار ندهد.

 

۹- اتهامات سوء استفاده جنسی مت لاور

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

مت لاور یکی از آخرین کسانی بود که در ماجرای زنجیروار رسوایی هاي جنسی هالیوود به بدرفتاری جنسی متهم گردید. بعد از این‌که یکی از همکاران زن او، لاور رابه بدرفتاری در طی مسابقات المپیک زمستانی سوچی درسال ۲۰۱۴ متهم کرد، وی از شبکه ان بی سی اخراج شد. وی در صحبت هایي از رفتارهای ناپسند خود عذرخواهی کرد.

 

اما ادعا نمود که تعداد زیادی از داستان هایي که گفته شده واقعیت نداشت و کذب محض بوده است. بعد از اخراج شدن، زنان متعدد دیگری او رابه بدرفتاری جنسی متهم کرده ودر یک مورد یکی از این افراد این مجری معروف تلویزیونی را متهم کرد که درسال ۲۰۰۱ او را در دفتر کار خود حبس کرده و با وی رفتار نامناسبی داشته است.

 

۸- داستان سوء استفاده جنسی و حق السکوت گرفتن مل بی و استفن بلفونته

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

جدایی مل بی از همسرش استفن بلفونته که بیش از ۱۰ سال درکنار هم زندگی کرده بودند یکی از دراماتیک ترین جدایی هاي سال گذشته هالیوود بود. وی شوهرش رابه داشتن رفتارهای نامناسب جنسی و تقاضای هاي نامعقول و همچنین تهدید کردن او به منتشر کردن ویدیوهای خصوصی درصورت ترک کردنش تهدید کرده و ادعا کرده بود که بلفونته با خدمتکار خانه رابطه داشته و سپس همسر خودرا وادار کرده که به این زن حق السکوت بدهد.

 

همچنین وی همسرش رابا شکنجه هاي جسمی و روحی متهم کرده و بعد از این‌که اعلام کرد جانش در خطر است توانست از دادگاه حکم دور ماندن همسرش از خود رابه طور موقت دریافت نماید. این دو در نهایت در نوامبر سال گذشته برای جدایی به توافق رسیدند. علاوه بر این بر اساس حکم دادگاه بلفونته باید تمامی عکسهای و ویدیوهای خصوصی مربوط به همسر سابقش را از بین برده است.

 

مل بی نیز می بایست به مدت ۳ سال هزینه هاي زندگی همسرش را بپردازد. همچنین آنها توافق کردند که حضانت دخترشان مدیسون رابه طور مشترک در اختیار داشته باشند. علاوه بر این آنها به حکم دادگاه باید خانه مشترکشان را فروخته و درآمد حاصل از این محل رابه طور مساوی تقسیم نمایند.

 

۷- اخراج بیل اورایلی از فاکس نیوز

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

بیل اورایلی در نهایت آوریل گذشته مزد کارهای بد گذشته خودرا گرفته و از کار اخراج شد. درسال گذشته نیویورک تایمز گزارشی رابه چاپ رساند که محتوای آن فاش میکرد که فاکس نیوز و کمپانی فاکس قرن بیستم و البته خود اورایلی میلیون‌ها دلار برای به توافق رسیدن با ۵ زن که او را به بدرفتاری و اذيت جنسی متهم کرده بودند هزینه کرده است.

 

زمانی که شرکای تبلیغاتی شروع به خارج شدن از برنامه هاي او کردند یک بررسی درون سازمانی فاش کرد که زنان متعدد دیگری مورد اذيت جنسی اورایلی قرار گرفته و بدین ترتیب مسئولین فاکس نیوز تصمیم به اخراج کردن اورایلی گرفتند.

 

۶- اخراج دنی مسترسون از سریال “مزرعه”

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

سال گذشته دنی مسترسون بعد از این‌که ۴ زن او را به تجاوز متهم کردند از سریال “مزرعه” «The Ranch» ساخته نت فلیکس اخراج شد. این اتهامات از سال ۲۰۰۴ آغاز شده بود که در آن یکی از این زنان شکایت خودرا تقدیم مراجع قانونی کرد. یک روز قبل از اخراج شدن وی، گزارش شده بود که یکی از این قربانیان با مدیر اجرایی این سریال ملاقات داشته ودر این ملاقات به وی گفته شده بود که مسئولان نت فلیکس این اتهامات را باور نکرده و قصد اخراج مسترسون را ندارند.

 

اما بعد از این‌که مسترسون از اخراج شدن خود باخبر شد در صحبت هایي بدین شرح به این موضوع واکنش نشان داد:”کاملاً مشخص است که از تصمیم نت فلیکس برای کنار گذاشتن شخصیت خود در “مزرعه” بسیار ناراحت هستم. از همان روز اول من اتهامات غیراخلاقی علیه خودرا تکذیب کردم. مقامات حقوقی ۱۵ سال پیش به این اتهامات رسیدگی کرده و انها را بی اساس دانستند.

 

من هیچ وقت به انجام جرمی متهم نشدم چه برسد به این‌که محکوم شده باشم. دراین کشور شما بیگناه تلقی می‌شوید مگر این‌که گناه شما ثابت شود. اما در شرایط موجود بنظر میرسد به محض این‌که متهم شوید گناهکار شناخته می‌شوید. من شرایط را درک می‌کنم و سعی می‌کنم یکبار برای همیشه نام خودرا از این اتهامات پاک کنم”.

 

۵- ماجرای اخاذی از کوین هارت

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

سپتامبر سال گذشته کوین هارت خودرا در بین یک دسیسه دید وقتی که فایلی ویدیویی از رابطه جنسی او با مدلی به نام مونیا ساباژ بدستش رسید و از او تقاضای حق السکوت شد. این مدل برای منتشر نکردن این ویدیو بارها از این بازیگر سر شناس اخاذی کرد، گرچه بعد ها هر گونه اخاذی از کوین هارت را تکذیب نمود.

 

وی اعتراف کرد که در ماه آگوست گذشته سه بار با این بازیگر رابطه نامشروع داشته است. اف بی آی وارد این ماجرا شده و انیکو پریش، همسر هارت، که اخیر نخستین فرزند خود با هارت رابه دنیا آورده، به رغم خیانت شوهرش تصمیم گرفته که درکنار او بماند. این مورد یکی از بدترین و شوکه کننده ترین رسوایی هاي بزرگ هالیوود درسال گذشته بود.

 

۴-اتهام بدرفتاری هاي جنسی کوین اسپیسی

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

کوین اسپیسی، بازیگر سرشناس هالیوود و برنده جایزه اسکار، نوامبر گذشته بعد از این‌که آنتونی رپ او را متهم کرد زمانی که وی ۱۴ ساله بوده رفتار بدی با وی داشته از سریال تلویزیونی “خانه پوشالی” «House of Cards» کنار گذاشته شد. در حالی‌که اسپیسی از رپ معذرتخواهی کرده و اعلام کرد که چنین بدرفتاری رابه یاد ندارد اما بلافاصله بازیگران متعدد دیگری ادعاهای مشابهی را مطرح کردند.

 

8 نفر از اعضای تیم تولید این سریال اعلام کردند که کوین اسپیسی محیط کاری مسمومی را در صحنه هاي فیلمبرداری این فیلم ایجاد کرده و همیشه با این کارمندان رفتار نامناسبی داشته است. بعد ها نیز بیش از 20 مورد شکایت و افشاگری در مورد بدرفتاری هاي جنسی اسپیسی در هنگام حضور در لندن در سمت کارگردانی هنری تئاتر لندن به دست مسئولین این مرکز رسید.

 

بعد از این اتهامات بود که نت فلیکس فیلم زندگینامه اي “گور ویدال” «Gore Vidal» که قرار بود با حضور کوین اسپیسی ساخته شود را کنسل کرده و نقش او در فیلم “تمام پول دنیا” «All the Money in the World» نیز به کریستوفر پلامر رسیده و صحنه هاي مربوط به او از نو فیلمبرداری شدند. اتهامات بدرفتاری جنسی به کوین اسپیسی یکی از بدترین رسوایی هاي بزرگ هالیوود درسال گذشته بود.

 

۳- اتهامات همسر سابق رایان فیلیپ به او

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

تابستان گذشته بود که رایان فیلیپ به کتک زدن نامزد سابقش السی هویت متهم شد. این مدل 21 ساله از این بازیگر سرشناس شکایت کرده و ادعا کرد که دریک مورد پس از مشاجره، فیلیپ با ضربات مشت و لگد او را از راه پله ها پایین انداخته است. او ابتدا سعی داشت که پرونده را در دادگاه مورد بررسی قرار دهد اما موفق به اینکار نشد.

 

اما هویت دست از ادعاهای خود برنداشته و خواهان دریافت غرامت یک میلیون دلاری شده است. در طرف مقابل نیز فیلیپ این ادعاها را رد کرده و با شکایت حقوقی از نامزد سابق خود اعلام کرده که هویت شب مشاجره به زور وارد خانه او شده و قصد داشته به زور از وی اخاذی کند.

 

۲- اتهام تجاوز اد وستویک

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

پاییز سال گذشته سه زن بطور جداگانه اِد وستویک بازیگر سابق “دختران سخن چین” «Gossip Girl» رابه تجاوز جنسی درسال ۲۰۱۴ متهم کردند. دو زن از این سه زن ادعا کرده اند که توسط یک دوست مشترک به خانه این بازیگر دعوت شده و بعد از نوشیدن یک نوشیدنی خاص بیهوش شده اند. هردو ادعا کرده اند که در آن روز وستویک قصد تجاوز به انها را داشته است.

 

زن سوم نیز ادعا کرده که همراه با نامزدش برای یک مهمانی به خانه وستویک رفته اما در آنجا وستویک قصد دست درازی به او را داشته است. این اتهامات باعث شد که شبکه بی بی سی تصمیم بگیرد او را از بازی دریک سریال در مورد یکی از رمان هاي آگاتا کریستی کنار بگذارد.

 

۱-اتهام بدرفتاری سازنده سریال “تپه تک درخت”

جنجالی ترین رسوایی های بزرگ هالیوودی ها در سال 2017 +عکس

مارک شوان، سازنده سریال تپه تک درخت” «One Tree Hill » سال گذشته متهم شد که از لحاظ عاطفی و روانی به شدت بازیگران، اعضای تیم تولید و نویسندگان این سریال را مورد اذيت قرار داده و تعداد زیادی از این افراد چنین اتهاماتی را تایید کرده اند.

 

به گفته این افراد بدرفتاری هاي وی در فصل سوم سریال آغاز شده و عده اي از بازیگران وادار به ترک پروژه شدند. شوان اکنون در حال ساخت سریال “خانواده سلطنتی” «The Royals» است.25 زنی که عضو تیم سازنده این سریال هستند نیز ادعاهای مشابهی را در مورد بدرفتاری هاي او مطرح کرده اند.

 

ازآن زمان تا کنون وی از کار خود معلق شده و کمپانی لاینزگیت تحقیقاتی را دراین زمینه به اجرا گذاشته است. گرچه سال 2017 بالاخره مانند یک کشتی آسيب دیده از طوفان اواخر سال 2017 بیرون آمد اما بی شک رسوایی هاي هالیوود درسال 2017 برای همیشه در اذهان مانده و آسيب اي که به شهرت و اعتبار هالیوود وارد کرد برای همیشه باقی خواهد ماند.!!