پارس ناز پورتال

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان 

دربخش خبر های عجیب این هفته از حامله شدن زبان یک زن آسیایی 63 ساله گرفته تا ازدواج عجیب مرد هندی با خواهران به هم چسبیده و قتل دختر آمریکایی توسط پدرش به خاطر آرایش کردن، عجیب ترین اتفاقات و حوادث جهان را گردآوری کرده ایم، زندگی عادی را در اطرافمان داریم اما گاهی اوقات اتفاقاتی میوفتد که مغزمان با شنیدن انها شروع به سوت کشیدن میکند، در ادامه این خبرها را میخوانیم.

 

بارداری شدن عجیب زبان پیرزن 63 ساله با خوردن غذای دریایی

به گفته یک مجله دکتری ، پیرزن 63 ساله اهل کره جنوبی پس از خوردن اسپرم یک ماهی خام مرکب در ناحیه زبان باردار شده است و پس از مدتی کوتاه درد شدیدی را در ناحیه دهان خود تجربه می‌کند و فورا به بیمارستان منتقل می‌شود و اسپرم هاي ماهی از دهان و لثه ي او تخلیه می‌شوند.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

پیرزنی 63 ساله با خوردن این غذا دچار مشکل شد

 

پس از انتقال پیدا کردن این خانم به بیمارستان ، پزشکان متوجه وجود 12 کیسه اسپرم کوچک سفید رنگ در زبان و لثه هاي او شدند. در ماهی هاي مرکب ، طبق مجله Parasitology بدنه هاي خارجی بعنوان اسپرماتوفورها شناخته شده اند که کیسه هاي اسپرم در آن وجود دارند و این مورد کاملا عجیب‌وغریب است پس از کمی تحقیق ، این مجله بیان کرد که اندام هاي داخلی ماهی مرکب قبل از سرو خارج نشده بودند.

 

بهمین دلیل باعث ایجاد این مشکل دراین خانم 63 ساله شده بودند. محققان نیز گفتند این خانم به محض این که یک تکه از این ماهی مرکب را دهان خود گذاشت ، احساس کرد که تعدادی شی کوچک داخل دهانش را گاز گرفتند و درد شدیدی را تجربه کرد و به گفته این خانم می توانست تعداد زیادی از ارگانیسم هایي مانند کیسه هاي کوچک را احساس کند

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

زن 63 ساله بر اثر خوردن غذای دریایی و ورود اسپرم ها به داخل دهانش دچار بارداری زبان شد

 


 

و در خبر بعدی: تغییر جنسیت مردی برای پرداخت بیمه

پس از خرید ماشین یکی از اصلی ترین کارهایی که باید انجام دهیم،بیمه کردن آن می‌باشد تا از آسیب هاي جدی که میتوانند باعث خسارت رساندن به ما شوند پیشگیری نماییم.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

هزینه بیمه ها نسبت به خدمات رسانی آن ها بسیار کم است.اما با این وجود شهروند کانادایی برای عدم پرداخت آن دست به کاری عجیب زد که پس از انتشار حقایق آن در رسانه ها و صفحات مجازی باعث شوکه کننده تعداد زیادی از کاربران شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش اخبار عجیب پارس ناز خواهیم گفت.

 

یک مرد کانادایی برای این که در پرداخت بیمه خودرو خود 1000 دلار صرفه جویی کند،تصمیم به تغییر جنسیت گرفت.وی پس از خریدن یکی از ماشین ها جدید برنهای مشهور،باید هزینه بسیار زیادی می پرداخت که برای عدم پرداخت تمام این هزینه،تصمیم به تغییر جنسیت گرفت تا در پرداخت بیمه هزینه کمتری کند.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

مردی که برای پرداخت بیمه تغییر جنسیت داد

 

یکی از قوانین پرداخت بیمه در کشور کاندا،این است که قیمت پرداخت بیمه رانندگان آقا بیشتر از خانمها است و خانمها نمی بایست هزینه ایی برابر با آقایان بپردازند. وی گویی از این قانون اطلاعی نداشته و به طور ناگهانی از منشی بیمه پرسیده بود که آیا میزان بیمه اقایان و خانمها یکسان است؟!منشی نیز در پاسخ به وی گفته بود که حق پرداخت بیمه خانمها در طی سال نسبت به آقایان 1100 دلار کمتر است.

 

پس از شنیدن این خبر وی آن گونه فکر کرده بود: من زمانیکه متوجه این تفاوت شدم،باعث عصبانیتم شد و با خودم تصمیم گرفتم تا کاری انجام دهم تا سالانه 1100 دلار به بیمه نپردازم.بنابر این تصمیم گرفتم تا جنسیت خودرا تغییر دهم تا همانند خانمها در پرداخت بیمه سالانه 1100 دلار سود نمایم و وادار به پرداخت آن نباشم. وی تنها بعلت عدم پرداخت حق بیمه بیشتر نسبت به خانمها،تغییر جنسیت داد.

 

پس از گذشت مدتی از گرفتن کارت بیمه با جنسیت زن،به نزد دکتر بیمه رفت و به طور تصادفی متوجه شد که به دکتر خود گفته است که وی خانم است.این یک اتفاق شوکه کننده می باشد. این شهروند کاندایی که کاملا آقا است اما به صورت قانونی در شرکت بیمه اي که مشغول بکار است دارای جنسیت خانم است. با این وجود وی باید نسبت بکار خود که خلاف قانون کانادا است،باید پاسخگو باشد.

 


 

و در خبر عجیب بعد: عشق خواهران دوقلوی بهم چسبیده به یک مرد

ازدواج هاي جنجالی و پر سر و صدای 2 خواهر با یک مرد که در عده اي از کشورها انجام شده است اینبار با عنوان دیگری در فضای مجازی منتشر شده است، خواهران دو قلوی به هم چسبیده قصد دارند با یک مرد ازدواج کنند.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

عشق خواهران بهم چسبیده به یک مرد

 

خواهران دو قلوی بهم چسبیده که در سن 45 سالگی هنوز نتوانسته اند ازدواج کنند تصمیم به آغاز زندگی مشترک گرفته اند اما تصمیمی که به اندازه وضعیت جسمی شان عجیب است ، این دو خواهر که از شکم به هم چسبیده اند هر دو عاشق یک مرد جوان شده اند و تصمیم دارند با او ازدواج کنند. “گانگا” یکی از خواهران بهم چسبیده میگوید:

 

در نگاه اول عاشق معلم مدرسه روستایمان جاسیمودین احمد شدم، من و خواهرم در 4 دست و 3 پا باهم مشترک هستیم پس می‌توانیم احساس مشترک هم داشته باشیم. من و خواهرم وقتی برای نخستین بار وی را دیدیدم احساس کردیم که علاقه ي او به ما چیزی شبیه عشق است و اینطورهم بود.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

تصویر خواهران از شکم بهم چسبیده و معشوقه مشترکشان

 

این دو زن که به خواهران عنکبوتی مشهور شده اند از شکم به هم چسبیده اند اما قلب ، کبد و کلیه هاي انها جداست ؛ این دو عضو خانواده اي روستایی در بنگلادش هستند که بدلیل مشکلات مالی تاکنون نتوانسته اند برای انجام جراحی تفکیک اقدام کنند.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

دو خواهر و عشقی که به مرد 36 ساله پیدا کرده اند

 


 

ودر اتفاق عجیب بعد در آسیا: دختر وحشت زده اي که با روح برادر کشته شده اش ارتباط برقرار کرد

به گزارش پارس ناز، دختر 16 ساله اي به نام “آبیگایل ماگتالاس” در روز گذشته اتفاقی دردناک را توسط برادرش که 3 ماه گذشته ، کشته شده بود را تجربه کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه خواهیم گفت.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

روح زدگی دخترک 16 ساله

 

ماجرای دختری که روح برادرش را دید

ماروین ماگتالاس که در 3 ماه گذشته به علتی نامعلوم در فلیپین کشته شده بود،روز گذشته در طی اتفاقی باور نکردنی با خواهرش ارتباط برقرار کرد که عکسهای آن به شدت در صفحات مجازی منتشر شد. همان گونه که در عکسهای مشاهده می‌کنید ،دختر 16 ساله از مشاهده روح برادرش منجمد شده است و تنها در حالت گریه کردن است. پس از قطع شدن این ارتباط ، آبیگایل اینچنین گفت:”من روح برادرم را مشاهده کردم.

 

با من حرف میزد. او گفت که تعدادی اوباش ابتدا من را شکنجه و سپس مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.آن ها به من 7 بار شلیک کردند و افراد اوباشی بیش نبودند.به من گوش بده،گریه نکن. من مرده ام!.من بر روی پل قرار داشتم و به انها التماس میکردم که با من کاری نداشته باشند.اما انها به صورت بی رحمانه به من 7 بار شلیک کردند و من را کشتند”. که پس از این اعترافات،روح ماروین غیب می‌شود و گریه هاي آبیگایل شدت گرفت.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

لحظه وحشت زدگی دختری که روح برادرش را دید

 

این خبر که توسط برادر آبیگابل اعلام شد،کمی باعث مشکوک شدن این مسئله شد چرا که پلیس بعد از کشته شدن ماروین ادعا کرد که وی ابتدا از ماده مخدر استفاده کرده بودو سپس در درگیری با اراذل باعث کشته شدنش می‌شود. به گفته آبیگایل،او برادرش را بسیار دوست داشت ، اما مرگش را نمی‌تواند باور کند و هنوز هم برایش موضوعی قابل درک نیست.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

برادری که روحش به دیدن خواهرش آمد

 


 

و اما: زن روسی بچه غول به دنیا آورد

نوزاد دختر هم وزن بچه غول در روسیه متولد شد، مادر بارداری که برای بدنیا آوردن فرزند پنجم خود به یکی از بیمارستان هاي روسیه مراجعه کرده بود بچه غول زایمان کرد.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

عکس نوزاد دختری که بچه غول روسیه نام گرفت

 

زایمان خبرساز یک زن در روسیه

زن 42 ساله در بیمارستان اونگی واقع در جنوب غربی روسیه نوزاد سنگین وزنی رابه دنیا آورد ودر کمال تعجب پزشکان حین زایمان مشکلی برای او پیش نیامد.وزن نوزاد بیش از 6.300 کیلو گرم گزارش شده است.این زن که نامش منتشر نشده است با دیدن اندازه غیرطبیعی نوزادش بعد از زایمان شوکه شد و برایش باورکردنی نبود که نوزاد دختر او چنین وزن و اندازه اي داشته باشد.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

زایمان خبرساز زن روسی و تولد دختری در حد بچه غول

 

طبق گفته هاي دکتر این زایمان یک زایمان نرمال نبود و وزن نوزاد در حد خطرناکی بیشتر از یک نوزاد طبیعی است ، در حال حاضر مادر و فرزند هر دو سالم هستند اما مطمئنا وزن غیرطبیعی نوزاد مشکلاتی را در آینده ایجاد خواهد کرد.

 


 

ودر اتفاقی دردناک در ایالات امریکا قتل وحشیانه دختر 12 ساله توسط پدرش بخاطر آرایش کردن

 

پنسیلوانیای کشور آمریکا شاهد قتل وحشیانه دختر 12 ساله توسط پدر سنگدلی بود که به جرم آرایش کردن شکنجه شد. بر اساس گزارش پلیس پنسیلونیا دونالد مایر مرد 60 ساله به جرم آرایش کردن دختر 12 ساله اش را پس از شکنجه با ضربات چاقو به قتل رساند. دونالد در اعترافات خود به پلیس گفت:من کیارا را چون آرایش کرده بود زجرکشش کردم، دختر در سنی که داشت حق و اجازه استفاده از وسایل آرایشی را نداشت.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

دوختن لب و چشمان دختر جوان و قتل با ضربات چاقو توسط پدر بی رحم

 

به گفته هاي دکتری قانونی، لب و چشمان دختر بیچاره با نخ و سوزن دوخته شده بودو با خون ریزی زیاد بر اثر ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه اش درگذشت. یکی از دوستان دونالد که برای کاری به پیش او آمده بود با چهره بی خیال وی که نوشیدنی هم می‌نوشید و کنار پيکر خونین کیارا نشسته بود رو به رو شد.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

قتل وحشیانه ودر کمال خونسردی پدر آمریکایی

 

زمانی که دوست دونالد با این صحنه دردناک مواجه شد خیلی پنهانی فورا با پلیس تماس گرفت و وی را لو داد. پلیس پس از ثبت اظهارات و گزارش دکتری قانونی، دونالد را برای مجازات به دادگاه فرستاد. دادگاه این پدر بی رحم بزودی برگزار خواهد شد.

 


 

ودر خبر بعدی نیز: دو برابر شدن وزن زن چینی پس از استفاده دارو کاهش وزن

یکی از دغدغه اکثر آقایان و خانم هاي جوان ، کاهش وزن می باشد که برای رسیدن به این هدف طولانی مدت سعی می‌کنند که راه هاي کوتاهی را برگزینند.با این وجود داروهایی وجود دارند که میتوانند در طی چند ماه کوتاه باعث کاهش وزن شخص بدون هرگونه عوراضی شوند.

 

اما پس از مدتی کوتاه از کاهش وزن ، به مرور این عوارض بر روی بدن فرد ظاهر می‌شوند.چنین اتفاقی روز گذشته برای یک خانم جوان رخ داد که باعث شوکه شدن تعداد زیادی از کاربران صفحات مجازی شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از پارس ناز خواهیم گفت.

 

اضافه وزن زن چینی بعد از مصرف دارو لاغری

روز گذشته در رسانه هاي کشور چین خبری با این مضمون “یک شهروند چینی پس از 7 سال استفاده از داروهای لاغری،وزنش دو برابر شد” که این خبر در چند ساعت اولیه همه ی ببیندگان را شوکه کرد و همه ی به این فکر میکردند که آیا چنین چیزی ممکن است؟! اسم این خانم جوان 25 ساله ” شیاولی ” است که درسال 2011 بعلت اضافه وزن متوسطی که داشت ، تصمیم به کاهش وزن می‌گیرد.

 

در همین حین قرص هاي کاهش وزن به او معرفی میشوند و وی تصمیم به استفاده از آن ها گرفت. به گفته این خانم جوان ، در طی این 7 سال 30000 دلار را صرف داروهای کاهش وزن کرده است که این داروها را از هرگونه رژیم غذایی و ترک عادات بد غذایی مناسب تر می‌دانست.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

زن چینی بعد از مصرف داروهای لاغری

 

اما پس از گذشت سال هاي زیادی از مصرف این قرص هاي کاهش وزن ، خانم شیاولی احساس کرد که بجای کاهش وزن در حال افزایش وزن است چرا که وزن وی افزایش یافته بود«حدودا 2 برابر وزن اولیه اش» که در نهایت روز گذشته بعلت حال بسیار بد وی به بیمارستان منتقل شد. همچنین شیاولی در گفت و گو با رسانه ها گفت که این داروهای کاهش وزن رابه صورت اینترنتی خریداری نموده است و پزشکان نیز حال بسیار بد این خانم جوان 25 ساله را استفاده بیش از حد از این قرص ها دانستند.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

افزایش وزن بعد از مصرف داروهای مخصوص لاغری!!!

 

معاون بخش تغذیه کشور چین به نام وانگ ژونگ در گفت و گو با رسانه ها اینچنین گفت قرص هاي کاهش وزن با محدود کردن اشتها و افزایش دفع ادرار میتوانند به سرعت در کاهش وزن موثر واقع شوند و فرد احساس کند که دیگر لاغر خواهد ماند. اما این فکر کاملا اشتباه می‌باشد و نتایج این داروها حداکثر تا 2 الی 3 ماه ثابت هستند و اما پس از این مدت به طور روز افزون با افزایش وزن روبه‌رو خواهید شد.

 


 

و در خبر آخر: مسابقه کشتی با انگشتان پا در چین

البته این ورزش مسخره را انگلیسی ها اختراع کردند اما چین است دیگر، تا کپی نکند دست بردار نیست! کشتی یکی از رشته هاي ورزشی و مسابقاتی است که جدال تمام عیار دو نفر را روی تشک به نمایش میگذارد ، دراین ورزش ورزشکاران با تمام اعضای بدنشان سعی در رساندن بدن حریف خود به زمین دارند ؛کشتی با انگشتان پا نیاز به توضیح نداشت چرا که کاملا به این نوع کشتی آشنا هستید.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

به گزارش پارس ناز، حریف ده ها نفر در چین به رقابت دریک کشتی عجیب پرداختند این رقابت عجیب در پارک آبی شهر چونگینگ برگزار شد ، این بازی ، شامل دو شرکت کننده است که پاهای خود رابه پای یک دیگر قفل کرده و تلاش میکنند تا انگشتان پای حریف را پایین ببرند.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

کشتی گرفتن با انگشتان پا

 

کشتی گیران در طی این بازی یک دقیقه اي سخت ، انگشتان پای خود رابه انگشتان پای حریف میچبانند و تا حد مرگ، دراین رقابت درد ،میکشیدند درحالیکه تماشاچیان بی خبر از درد این مسابقه تماشا می‌کنند و این مسابقه برای دیگر افراد در حد سرگرمی است؛ می‌خندند و لذت می برند. در کشتی با انگشتان پا که با تازگی در چین صورت گرفت عده اي از شرکت کنندگان با تقلب حواس حریف خودرا پرت میکردند.

 

مثلاً آب میپاشیدند تا خود برنده این بازی شوند ودر پایان به قهرمان این رقابت، بلیط رایگان به ارزش 90 یوان « 10پوند» برای استفاده از امکانات پارک آبی هدیه می‌شد. کشتی با انگشتان پا نوعی ابتکار در مسابقه است که نخستین سال برگزاری آن به سال 1976 در دربی انگلستان بر میگردد. این مسابقه عجیب قوانین بسیار پیچیده اي دارد که دانستنش به ما کمک نمیکند اما دیدن برگزاری چنین مسابقه اي باید جالب باشد.

زبان این زن حامله شده است! + عکس و عجیب ترین اخبار جهان

مسابقه عجیب کشتی با انگشتان پا