پارس ناز پورتال

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

مجموعه : اخبار سینما
زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند 

همه ی ی می دانیم که بارداری در سنین بالا در خانم ها کمی خطرناک است و جنین را با بیماری های مختلفی روبرو می‌کند اما گویا ستاره ها گوششان به این حرف ها بدهکار نیست..

 

کلی پرستون

همسر 57 ساله جان تراولتا در سال 2010 و در سن 48 سالگی صاحب سومین فرزند خود شد که او را بنجامین نامیدند. یک سال پیش از آن جت تراولتای 16 ساله پسر دیگر این زوج پس از ابتلا به بیماری صرع در پی حادثه ای مرده بود. در سال 2011 کلی پرستون در مصاحبه ای با نشریه Health ابراز داشت که به دنیا آوردن فرزندی دیگر در این سن و سال

 

اتفاق شگفت آوری برایش بوده است وقتی فهمیدم باردارم، گیج بودم. آرام از تخت خواب بلند شدم و وقتی برگشتم جانی را بیدار کردم. هر دوی مان گریه می کردیم. واقعاً شگفت زده شده بودیم.

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

کلی پرستون و جان تراولتا اینک دارای دو فرزند هستند، دختر 17 ساله ای به اسم الا بیو و بنجامین اینک هفت ساله. همانگونه که اشاره شد نخستین فرزند انها، جت، در پی حادثه ای در سال 2009 مرد.کلی بازیگر فیلم های پرفروشی چون «ستایشگر پنهان» (1985)، «دوقلوها» (1988)، «جری مگوایر» (1996)، «جک فراست» (1998)، «پل های شکسته» (2006) و «سگ های پیر» (2009) بوده است.

 

بورلی دی آنجلو

در سال 2001 بود که این بازیگر نقش های فرعی در هالیوود در سن 50 سالگی صاحب دو فرزند دوقلو به اسم های آنتون و اولیویا شد. او آن زمان هنوز همسر آل پاچینوی 65 ساله از ابرستاره های تاریخ سینما محسوب می شد. شوی چیز، همبازی بورلی در فیلم Vacation در مصاحبه ای با مجله People ابراز داشت بورلی به خاطر سن و سالش انتظار باردار شدن نداشت و از این رو، کمی عصبی بود.

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

بورلی دی آنجلو متولد کلمبوس اوهایو از پدر و مادری نوازنده است. او از پدر دارای ریشه ایتالیایی است. از جمله آثار مشهور دی آنجلو می توان به «آنی هال» (1977)، «دردسر بزرگ» (1986)، «چشم در برابر چشم» (1996) و «تاریخ مجهول کشور ایالات امریکا» (1998) اشاره کرد.

 

جینا دیویس
در سال 2002، جینا دیویس، ستاره دهه 1990 هالیوود در سن 46 سالگی صاحب دختری شد به نام الیزه کشور و دو سال بعد، پسرهای دوقلویش، کیان و کایس، به دنیا آمدند. جینا در سال 2006 و در مصاحبه ای ابراز داشت: «داشتن چنین خانواده ای واقعا شگفت انگیز و در عین حال طاقت فرساست!».

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

ویرجینیا الیزابت دیویس، بازیگر آمریکایی متولد ماساچوستس از مادری معلم و پدری مهندس عمران است. او در سال 2001 با رضا جراحی، جراح پلاستیک ایرانی تبار ازدواج کرد که 15 سال از وی کوچک تر بود. این چهارمین و بادوام ترین ازدواج دیویس است. سه ازدواج قبلی او با ریچارد امولو، جف گولدبلوم و رنی هارلین بود.

 

جینا دیویس در فیلم های سینمایی بسیاری نقش نقش بازی کرده است که از جمله مشهور ترین انها می توان به «توتسی» (1982)، «تغییر سریع» (1990)، تلما و لوئیز» (1991) و «وقتی مارنی اینجا بود» (2014) اشاره کرد.

 

هالی بری
عدد 41 رقم جادویی این ستاره رنگین‌پوست هالیوود بوده است. در این سن بود که هالی و همسرش، گابریل اوبری در سال 2008 صاحب دختری شدند به نام نهلا. هالی بری در سن 47 سالگی و از همسر بعدی‌اش، الیویه مارتینز هم صاحب پسری شد به اسم ماکیو. پیش از آن، هالی اعلام کرده بود بارداری‌اش ناخواسته بوده و لقاح به شکل طبیعی صورت گرفته است.

 

وی درباره دومین بارداری‌ خود به رسانه‌ها گفت: «راستش را بخواهید این بزرگ‌ترین شگفتی زندگی من است. فکر نمی‌کردم بتوانم دوباره باردار شوم.

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

به این خاطر است که این قدر هیجان‌زده‌ام». وی پس از تولد پسرش، در سال 2014 در مصاحبه با الن دیجنرس گفت: «بین دخترها و پسراها تفاوت وجود دارد. من به نهلا خودم شیر می دادم و همین حالا هم به پسرم شیر می دهم. نهلا حتی همان موقع خیلی دخترانه و ظریف شیر می خورد. اما ماکیو موقع شیر خوردن ملچ ملوچ راه می اندازد.

 

او طوری از سینه من شیر می خورد که گویی شیره جان من را بیرون می کشد! من خیلی زود متوجه تفاوت دخترها و پسرها شدم!».هالی ماریا بری، بازیگر آمریکایی متولد کلیولند اوهایوست. مادرش انگلیسی، آلمانی و پدرش از آمریکایی‌های آفریقایی تبار بود. هالی در سنین کودکی شاهد بدرفتاری پدرش و کتک خوردن مادرش بود

 

و در مصاحبه‌ای گفته نمی‌داند آیا هنوز پدرش زنده است یا خیر. از جمله فیلم‌های مطرح او میتوان به «تب جنگل» (1991)، «فلینت استون‌ها» (1994)، «بولورث» (1998)، «اره ماهی» (2001)، «روز دیگری بمیر» (2002 از مجموعه فیلم‌های جیمز باند)، «کلود اطلس» (2012) و «وولورین» (2013) اشاره کرد. هالی بری در سال 2001 برنده اسکار بهترین بازیگر زن سال شد.

 

تینا فی
این بازیگر برنده دو گولدن گلوب در سال 2011 و در سن 41 سالگی دومین فرزندش را باردار شد. او این خبر را نخستین بار در برنامه اپرا وینفری اعلام کرد: «همسرم (جف ریچمون) و من فکر می کردیم اگر بخواهیم صبر کنیم تا سریال 30 Rock به پایان برسد، با مشکل مواجه خواهیم شد و از طرفی احساس می کردیم

 

جای فرزند دیگری در خانواده خالی است». از جمله آثار مطرح تینا فی می توان به «دختران بدجنس» (2004)، «اختراع دروغ» (2009) و «خواهران» (2015) اشاره کرد.

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدندسلین دیون
این خواننده پرآوازه کانادایی در سال 2010 و در سن 42 سالگی پس از تلاش های بسیار و ناموفق برای بارداری پسرهای دوقلویش را باردار شد. سلین تجارب درمان ناباروری اش را به لحاظ عاطفی بسیار سخت توصیف کرده است.

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

در سال 2016 رنه آنژلی همسر سلین پس از سال ها مقاومت در برابر سرطان درگذشت. این دو از قبل پسر دیگری هم داشتند به اسم رنه شارل. در مرسام تشییع جنازه پدر خانواده، رنه شارل پسر بزرگ تر سلین گفت: «پدر! بعد از تو ادامه زندگی سخت است، اما با کمک خودت ما به راه مان ادامه می دهیم. پدر! به تو قول می دهم همه ی ی ما طبق معیارهای خودت زندگی خواهیم کرد»

 

مریل استریپ
رکورددار نامزدی و برنده سه جایزه اسکار چهارمین فرزندش، لوئیزا را در سن 41 سالگی به دنیا آورد. مریل در سال 2008 در گفتگو با Good Housekeeping ابراز داشت: «مادر بودن و ازدواج، اینها دو کفه ترازویند. به خصوص وقتی شغلی دارید که برای تان ارزش بسیاری دارد. این برای من یک چالش بود، اما بهترین چالشی که تا به حال داشته ام.

 

رابرت ردفورد به من آموخت بچه ها صرفا تکیه گاه و مایه دلگرمی و سرگرمی ما نیستند. من واقعا روش او را در بزرگ کردن و مراقبت از خانواده اش تحسین می کنم و او را الگوی خودم در این راه قرار دادم».

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

مری لوئیز استریپ بازیگر پرآوازه و مشهور آمریکایی متولد 1949 در سامیت نیوجرسی است. پدرش اصالتی آلمانی و سوئیسی داشت و مادرش انگلیسی، آلمانی و ایرلندی تبار بود. از مریل استریپ به عنوان بهترین بازیگر زن 50 سال اخیر یاد می شود. او دارای چهار فرزند به نام های هنری، مامی، گریس و لوئیزاست.

 

فهرست افتخارات حرفه ای او بسیار طولانی و جالب توجه است، از جمله هفده بار نامزدی اسکار بهترین بازیگر سال. از میان فیلم های پرشماری که وی در انها نقش آفرینی کرده است می توان به «جولیا» (1977)، «شکارچی گوزن» (1978)، «منهتن» (1979)، «کریمر علیه کریمر» (1979)، «انتخاب سوفی» (1982)، «از درون آفریقا» (1985)،

 

«خانه ارواح» (1993)، «پل های مدیسون کانتی» (1995)، «اتاق ماروین» (1996)، «ساعت ها» (2002)، «شیطان پرادا می پوشد» (2006) و «بانوی آهنین» (2011) اشاره کرد.

 

نیکول کیدمن

ستاره پرآوازه استرالیایی هالیوود و همسر خواننده اش، کیث اربن در سال 2008 صاحب نخستین فرزند خود شدند، دختری به نام ساندی رز که 40 سال از مادرش کوچک تر بود. سه سال بعد و زمانی که نیکول 43 ساله بود، این زوج صاجب دختر دیگری شدند به نام فیث که البته از طریق مادر میانجی به دنیا آمد. با وجود بالا رفتن سن،

 

نیکول کیدمن در مصاحبه سال 2014 خود با نشریه الی گفت که می خواهد باز هم بچه دارد شود. وی افزود: «هر ماه این احساس را دارم که باز هم باردار می شوم. من آخرین فرزندم را در سن 43 سالگی به دنیا آوردم در حالیکه مادر بزرگ فرزند آخرش را در سن 49 سالگی به دنیا آورد».

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

نیکول مری کیدمن، بازیگر استرالیایی متولد 1967 در هاوایی کشور ایالات امریکا از والدینی استرالیایی است. پدرش که پزشک بود از اعقاب انگلیسی های اشراف زاده ای بود که به استرالیا آمدند و مادرش نیز دارای ریشه های انگلیسی، ایرلندی و اسکاتلندی است. ازدواج او با تام کروز، ستاره هالیوود در سال 1990 و طلاق این دو در سال 2000 جنجال برانگیز بود. وی پس از جدایی از تام کروز به استرالیا بازگشت و با کیث اربن، خواننده استرالیایی سبک کانتری ازدواج کرد.

 

از آثار مطرح نیکول کیدمن می توان به «روزهای تندر» (1990)، «بیلی بثگیت» (1991)، «دور و جدا» (1992)، «پرتره یک بانو» (1996)، «چشمان تمام بسته» (1999)، «مولن رژ» (2001)، «دیگران» (2001)، «ساعت ها» (2002)، «کوهستان سرد» (2003)، «مترجم» (2005)، «استرالیا» (2008)، «گریس از موناکو» (2014) و «ملکه صحرا» (2015) اشاره کرد.

 

گوون استفانی
این خواننده و مربی صدا در سال 2014 در سن 44 سالگی صاحب پسری شد به نام آپولو بووی فلین. البته گوون قبل از آن نیز از همسر سابقش گاوین راسدیل دو پسر دیگری دارد شامل کینگزتن 10 ساله و زومای 8 ساله و آپولو سومین فرزند آنها محسوب می شود. با این حال، این زوج در سال 2015 از یکدیگر جدا شدند.

زنان ستاره و مشهور که در سنین بالا باردار شدند

 به گزارش پارس ناز استفانی در مصاحبه سال 2015 خود با مجله In Style تولد آپولو را معجزه ای شگفت آور برای خود توصیف کرد و گفت این اتفاق معنویت جدیدی به زندگی اش بخشیده است: «آن زمان داشتم برای ضبط آلبومی اخیر کار می کردم. اما باردار شدم و این احساس را داشتم که خوب! حالا باید چه کاری انجام دهیم؟

 

من به کمی تغییر نیاز داشتم و سرشار از انرژی بودم».گوون رنی استفانی، خواننده آمریکایی متولد فولرتون کالیفرنیا از پدری ایتالیایی تبار و مادری آمریکایی است. او پس از جدایی از گاوین راسدیل، با بلیک شلتون، ستاره پرآوازه موسیقی کانتری ازدواج کرده است.