پارس ناز پورتال

زندگی لذت بخش را با چه محصولاتی میتوان برای خود به ارمغان آورد؟

زندگی لذت بخش را با چه محصولاتی میتوان برای خود به ارمغان آورد؟

زندگی لذت بخش را با چه محصولاتی میتوان برای خود به ارمغان آورد؟

در دنیای تکنولوژی و صنعت امروزی نیز که اختراعات و تولیدات انسان روزانه بیش از پیش در زندگی وی نقش داشته و استفاده از محصولات یا خدمات جدید نیازمند شناخت کامل آن ها می‌باشد کمی دشوار است. روزانه محصولات جدید و فوق العاده اي تولید و روانه بازار میگردد که عده اي از آن ها اگر به هر نوعی به دست ما برسد، تغییراتی مهم رابه شکلهای مختلف در زندگی ما ایفا خواهند کرد.

 

دراین پست ما به معرفی عده اي از این محصولات پرطرفدار خواهیم پرداخت تا شما راحتتر بتوانید از مزایای انها استفاده کنید و زندگی معمولی خودرا زیباتر کنید.البته ناگفته نماند که عده اي از محصولات جدید نیز ریشه در علوم کهن ایران و جهان داشته که اینک نیز استفاده از انها فراگیر تر شده است.

 

یکی از این نمونه محصولات را باید روغن خراطین دانست. روغنی سرشار از خواص و ویژگی هاي مفید که هم خانمها ازآن استفاده می کنند و هم آقایان. این روغن که از نوعی کرم تهیه می‌شود طبق معمول بعنوان یک محصول طبیعی برای حجم دهی عضلانی در قسمت هاي مختلف بدن استفاده می‌شود.

 

این روغن از دیرباز در کشور های شرقی و مخصوصا کشور عزیزمان ایران تولید شده و مورد استفاده خانمها و آقایان بوده است. محصولی معجزه گر برای چاقی صورت ، بوتاکس ارگانیک لب, رفع چین و چروک، سفت کننده ، حجم دهنده تمام نواحی و اندام هاي بدن و همچنین رفع لک هاي پوستی از مهم‌ترین خواص روغن خراطین می باشد.

زندگی لذت بخش را با چه محصولاتی میتوان برای خود به ارمغان آورد؟

باید گفت این روغن باعث افزایش گردش خون در محل استفاده میگردد که باعث بازسازی بافت بدن خواهد شد. همچنین دقت کنید که این روغن خوراکی نبوده و مالشی است. در واقع طبیعی ترین راه برای چاق کردن و افزایش حجم گونه ها و انواع اندام هاي مختلف نیز همین روغن خراطین می باشد.

 

بجای استفاده از داروهای شیمایی بر روی بدن خود پیشنهاد می‌کنیم ابتدا خواص روغن خراطین را بررسی کنید و سپس بین داروها و روشهای مختلف برای استفاده از آن ها نیز تصمیم بگیرید. جالب است بدانید حتی ورزشکاران نیز ازآن استفاده می‌کنند که با آن راحتتر و سریع تر می توانند به اندام مورد دلخواه خود برسند. پس اگر تا کنون اسم این محصول را نشنیده اید بهتر است کمی در مورد آن تحقیق کنید.

 

عینک هاي آفتابی ریبن زنانه و مردانه:

از محصول خراطین که بگذریم، اگر شما نیاز به آن نداشته باشید و بدن شما در شرایط کاملا ایده آل باشد، قطعا به یک عینک آفتابی خوب نیاز دارید، عینک هاي آفتابی در صدها طرح و شکل مختلف با برندهای گوناگون در بازار یافت می شود. شما باید بتوانید برای خرید یک عینک آفتابی خوب بر اساس چهره و فرم صورت خود در میان صدها مدل یکی را انتخاب کنید. انتخاب عینک خوب کمی دشوار است. پس در زمان انتخاب آن کمی دقت کنید.

 

عده اي از مارک هاي مختلف عینک آفتابی که در بازار وجود دارند و از برند هاي معتبر جهانی می باشند نیز یکی عینک آفتابی ریبن می باشد، این عینک از دیرباز بدلیل طرح هاي فوق العاده و زیبای خود و همچنین کیفیت لنز و عدسی ها مورد توجه افراد مختلف و همچنین افراد مشهور جهان بوده است.

 

جدا از تاریخچه تولید، تاریخچه شهرت و شروع استفاده از عینک ریبن را باید در فیلمهای دهه پنجاه جست‌وجو کرد که بازیگران معروف نیز در فیلمهای خود فقط از این مارک استفاده میکرده اند. با گذشت زمان نیز برندهای دیگر عینک آفتابی نیز وارد بازار شد، برندهایی مانند لاگوست، چنل، لوییس ویتون، پرادا، ورساچ و چندین برند دیگر. اما هیچ کدام نتوانست به پای معروفیت عینک ریبن برسد.

 

به جرات می‌توان گفت یکی از شیکترین نمونه هاي عینک آفتابی برند ریبن نیز مدل خلبانی می باشد. این مدل را تمام بازیگران جهان حتی بازیگران ایرانی قطعا در کلکسیون عینک هاي خود موجود دارند و ازآن برای مناسبات مختلف استفاده می‌کنند و عکس هاي خودرا منتشر می نمایند.

 

پس شما هم اگر می خواهید اقدام به خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه کنید پیشنهاد می کنیم قبل از بررسی سایر برندهای عینک، اول طرح ها و مدلهای مختلف ری بن را بررسی و از نظر بگذرانید. در نهایت اگر پسندتان نشد مدلهای دیگر عینک آفتابی را برای خرید بررسی کنید. در زمان استفاده از عینک دقت کنید که عدسی ها یا همان لنز را فقط با دستمال مخصوص عینک تمیز کنید.

 

استفاده از دستمال کاغذی در طولانی مدت خش هاي زیادی را بر روی عدسی ها ایجاد خواهد کرد. همچنین عینک هاي برند ریبن طبق معمول نام آن به انگلیسی بر روی دسته و عدسی ها درج شده است که با فونت مخصوص و زیبای خود جذابیت خاصی رابه شکل عینک می بخشد.

 

کرم هاي پاکستانی حسن ترک و کنزه:

خب تا به این جا در مورد دو محصول پرطرفدار عینک آفتابی و روغن خراطین گفتیم، اما حال می‌خواهیم محصول خاصی را معرفی کنیم که مورد استفاده همگان نیست، ولی افرادی که به آن نیاز دارند نیز درصورت استفاده ازآن زیبایی را برای خود به ارمغان خواهند آورد.

 

اگر از خانمها یا آقایانی هستید که صورت شما زیاد جوش می‌زند یا دارای لک می باشد شاید نام کرم حسن ترک را شنیده باشید. این کرم یکی از بهترین و عالی ترین کرم هاي صورت بوده که جوش ها و جای جوش ها را از بین خواهد برد و همچنین لک هاي پوستی را کاملا محو خواهد کرد.

 

با کرم حسن ترک شما می توانید پوستی زیبا، جوان و لطیف را برای خود ایجاد کنید. این کرم به همراه صابون عرضه میگردد، عده اي از افراد از صابون آن استفاده نمی کنند، اما پیشنهاد می کنیم از هرجایی که آنرا تهیه می کنید به همراه صابون حسن ترک بگیرید چرا که استفاده از صابون آن به همراه کرم نیز تاثیرگذاری کرم را سریع تر و باکیفیت تر انجام خواهد داد.

 

کرم حسن ترک از محصولات کشور پاکستان بوده و بر خلاف شکل درج شده بر روی قوطی کرم نیز ساخت کشور ترکیه نمی باشد. طول دوره استفاده ازآن حدودا دوهفته تا یک ماه می‌باشد که دراین مدت نیز آثار استفاده ازآن کاملا مشهود خواهد بود.

زندگی لذت بخش را با چه محصولاتی میتوان برای خود به ارمغان آورد؟

بستگی به لک و جوش و نوع پوست هاي مختلف این زمان ممکن است کم یا زیاد شود. روش استفاده از کرم حسن ترک بسیار ساده می‌باشد، کافیست شب قبل از خواب ازآن به صورت خود زده و صبح نیز با صابون بشویید. این کرم به کرم شب هم مشهور می باشد.

 

اگر شما می خواهید کرم حسن ترک را تهیه کنید مواظب نسخه هاي تقلبی آن باشید. جدا از قیمت هاي مختلف کرم نیز، تشخیص تقلبی بودن حسن ترک کمی دشوار است. ما در این جا روش تشخیص کرم حسن ترک اصل را شرح نخواهیم داد، چرا که اگر متقلبان متوجه شوند که دست آن ها رو شده دست به ساخت کرم هایي با شباهت بیشتر به محصول اصلی خواهند زد.

 

یکیدیگر از محصولاتی که درخانواده کرم حسن ترک قرار می‌گیرد و از ساخته هاي کشور پاکستان می باشد کرم کنزه است. جالب است بدانید این کرم هاي پاکستانی فقط در ایران بازار ندارند، بلکه در کشور های مختلف اروپا و هچنین در میان کشور های عربی نیز طرفداران بسیاری را پیدا کرده اند.

 

کرم کنزه نیز از جمله کرم هایي با خصوصیات همان کرم حسن ترک می‌باشد. اما میزان تاثیر گذاری آن بیشتر بوده و عمده تمرکز آن بر روی روشن کنندگی پوست می‌باشد. شاید این محصول برای پوست هاي حساس چندان خوشایند نباشد، اما اگر روشهای دیگر از بین بردن جوش ها و جای لک هاي روی پوست خودرا تست کرده‌اید و جواب نگرفته اید می‌توانید این محصول را هم تست کنید.

 

صابون کنزه را فراموش نکنید که حتماً به همراه کرم تهیه کنید. اما با توجه به این که صابون را می‌توان به مدت طولانی تری استفاده کرد، طبق معمول هردو جعبه کرم به همراه یک شماره صابون قابل استفاده است. یک نکته مهم که شاید برای شما جالب باشد این است که از این کرم هاي پاکستانی نیز در ساخت برخی کرم هاي دست ساز استفاده می‌کنند و آن رابا قیمت هاي چند برابر به مشتریان خود می فروشند.

 

روش استفاده از کرم کنزه نیز همانند کرم حسن ترک می باشد. کرم کنزه نیز دارای شکل ها و جعبه هاي مختلف است که طبق معمول در سه نوع می‌باشد. نوع بزرگ آن در جعبه  کاسه اي با سایز بزرگ است، نوع دوم آن بهمین شکل ولی در سایز کوچک تر و با قیمت کمتر به بازار عرضه شده است. اما نوع دیگری که اخیرا وارد بازار شده مشهور به کرم هاي با شکل چیبسی می باشد. شکل آن ها شبیه به قوطی کرم هاي کاسه اي پهن است.

 

بهترین نوع کرم کنزه همان نوع سایز بزرگ است که نمونه هاي تقلبی آن بسیار زیاد است. پس در زمان خرید دقت کنید.

 

جمع بندی :

ما دراین پست به معرفی محصولات مختلفی از قبیل کرم هاي پاکستانی کنزه و حسن ترک پرداختیم که این دو محصول بیشتر بر روی زیبایی صورت و چهره تاثیر داشت. همچنین عینک آفتابی ربین و انواع برندهای عینک آفتابی را بری خرید آن به صورت کلی شرح داده و پیشنهاداتی را برای خرید آسانتر و راحتتر عینک آفتابی عرضه کردیم.

 

همچنین برای کار بر روی اندام هاي عضلانی بدن و برای خون رسانی بهتر یا حجم دهندگی به اندام ها نیز روغن خراطین را معرفی کردیم. دقت کنید که همه ی این محصولات دارای مدلهای مختلف اصل و تقلبی در بازار می باشند، پس در زمان خرید حتماً دقت کنید. در نهایت امیدواریم با توضیحاتی که درج شد توانسته باشیم بشما در لذت بردن از زندگی خود کمک کرده باشیم.

 

رپورتاژ آگهی