پارس ناز پورتال

در سال جدید عشق واقعی را به زندگی خود بیاورید

در سال جدید عشق واقعی را به زندگی خود بیاورید

در سال جدید عشق واقعی را به زندگی خود بیاورید 

زندگی کردن با عشق واقعی می تواند به زندگی شما معنا دهد و احساس رضایت خاصی را نیز در شما ایجاد خواهد کرد. اگر از سال جدید این کار را شروع کنید نتیجه عالی خواهید گرفت. آیا تا کنون به این فکر کرده اید که بدون عشق ما کجا بودیم؟ آیا شاعران غزلی می نوشتند؟ یا موسیقیدانان احساس قلب بشر را به ثبت می رساندند؟

 

آیا فیلم های عاشقانه ساخته می شد؟ آیا بدون دوستی ها مدرسه هیچ جذابیتی داشت؟ آیا شوقی در برنده شدن در بازی و موفقیت وجود داشت؟ آیا زندگی بدون عشق ارزشی داشت؟عشق است که باعث می شود زندگی بگذرد و بیشتر ما با این موضوع موافق هستیم. اما برخی از ما از درک، رشد، حفظ و تشریح آن خسته میشویم.

 

با آن مواجه شوید. عشق یک موقعیت روحانی است که ما را به بالاترین درجه می رساند و صبر و شکیبایی مان را تقویت میکند.عشق در عین مرموز بودن و بلندپایگی مغشوش کننده نیز هست. عشق هم نجات دهنده است و هم ویران کننده.

 

کلید عشق در سال جدید

به همین دلیل سعی کرده ایم مطالعاتی در رابطه با عشق انجام داده و حقایقی درباره فواید عشق و نحوه جلوگیری از مشکلات آن را ذکر کنیم. از دیدگاه خیلی ها عشق یعنی تلاش برای جذب کسی که قابل دسترس نیست. اما در این جا به شما خواهیم گفت که عشق یعنی داشتن مرزهای سالم، یعنی خودتان را دوست داشته باشید تا دیگران هم شما را دوست داشته باشند. یعنی عدم هم وابستگی.

 

اگر عاشق باشید و قلبا برای انجام کاری حرکت کنید دیگر نظرات دیگران برای تان هیچ اهمیتی نخواهد داشت. این لیست برای کسانی است که شجاع هستند و شجاعانه از مشکلات عشق پیروی می کنند.احساس درون قلب تان را بشناسید و به آن گوش بسپارید حتی اگر با بایدها و نبایدهای ذهن تان تداخل داشته باشد. تمام نجواهای قلب تان را بنویسید.

 

اگر با فردی که واقعا دوستش دارید وارد بحثی شده اید و در همان لحظه احساس می کنید که دوست دارید به جای بحث کردن او را در آغوش بگیرید از احساس و میل درونی تان پیروی کنید و با حرف های زیبا به او عشق بدهید.اگر احساس کردید دوستان و آشنایان به رویاهای تان احترام نمی گذارند از درست بودن آن مطمئن شوید. اگر فهمیدید که درست نیست آن افکار را در ذهن تان خنثی کنید و به احساس عشق و انرژی تبدیلش کنید.

 

اگر زمانی به فردی که دوستش دارید بی احترامی یا گله و شکایت کردید برای لحظه ای مکث کنید و با خود بگویید: آیا دوست دارید او با شما چنین رفتاری داشته باشد؟ سپس آن رفتارها و افکار را در ذهن تان خنثی کرده و به عشق تبدیلش کنید و با او عاشقانه رفتار کنید.

 

اگر نسبت به فردی که دوستش دارید احساس نارضایتی و شکایت داشتید از خودتان بپرسید که این احساس چه چیزی می خواهد به شما یاد بدهد و اگر درس عاشقانه ای در آن وجود دارد آن را یاد بگیرید.با محبوب تان بوسیله لبخند، ارتباط قلبی و رهنمودهای روحی با مهربانی رفتار کنید.به خاطر عشقی که در زندگی دارید از خداوند سپاسگذار باشید.

 

زندگی تان را با عشق خود به اشتراک بگذارید. عشقی که نادیده گرفته شود سرد و پژمرده می شود.با کسی که دوستش دارید مثل یک دوست واقعی رفتار کنید.اگر فردی که دوستش دارید به عشق شما پاسخ نمی دهد از خداوند به خاطر هدیه احساساتی که به شما داده تشکر کنید و با عشق آن احساس را رها کنید.

 

اگر فردی که دوستش دارید او هم شما را دوست دارد از این اتفاق سحرآمیز که تنها با عشق حقیقی ایجاد می شود لذت ببرید و به دیگران هم اجازه بدهید از نور و گرمای عشق شما بهره مند شوند تا به مفهوم واقعی زندگی پی ببرند.امیدوارم سال جدیدی سرشار از عشق داشته باشید. عشقی واقعی که برای هنر الهام بخش است و هر غیر ممکنی را ممکن میسازد.