پارس ناز پورتال

ستاره های هالیوودی که پدر و مادر خلافکار داشته اند

مجموعه : اخبار سینما
ستاره های هالیوودی که پدر و مادر خلافکار داشته اند

ستاره های هالیوودی که پدر و مادر خلافکار داشته اند 

برخی از ستاره ها از درون خانواده هاي تبهکار و دارای پیشینه حقوقی سر بر می آورند و در دنیای سینما پیروز میشوند. شما در طول زندگی تان خیلی چیزها را میتوانید خودتان انتخاب کنید, ولی هرگز نمی‌توانید والدین تان را خودتانرا انتخاب کنید. ستاره ها و چهره هاي سرشناس جهان نیز از این قاعده مستثنی نیستند

 

و شمار زیادی از انها را می‌بینیم که با قبل خود و والدین شان دشوار دارند و با آنکه ممکن هست باورش برایتان سخت باشد, ولی خیلی از ستاره ها میباشند که والدین شان سوء پیشینه دارند. آن ها هم درست مانند ما میباشند.

 

والدین لیتون میستر قاچاقچی مواد مخدر بودند

ستاره های هالیوودی که پدر و مادر خلافکار داشته اند

با این که نقشی که میستر را با آن می شناسیم, یعنی دختر خاله زنک سریال “دختر سخن چین” «Gossip Girl», بلیر والدورف, در منطقه بالای شهر منهتن نیویورک متولد شده بود, ولی زندگی حقیقی او در سال 1986 در یک منزل در میانه راه تگزاس نخست شد. والدین میستر در آن زمان به جرم قاچاق 545 کیلوگرم ماری جوآنا از جامائیکا به ایالات متحده, در حبس بودند و هنگامی که لیتون متولد شد مادرش مجدد به حبس بازگشت.

 

دشواری های خانواده میستر به این جا ختم نشد. بر زمینه گزارش مجله نیویورک, خاله او که در عملیات قاچاق مواد مخدر نقش داشت, از حبس فرار کرد و به نخستین زن تحت تعقیب در فهرست 15 نفره تحت تعقیب ترین مجرمان در ايالات متحده ایالات امریکا تبدیل شد. برادر او داگلاس میستر هنگامی که در آکادمی نیروی هوایی تحت تعلیم بود

 

به تجاوز و ارتباط اجباری متهم شد, ولی بر زمینه گفته هاي وستوورد, اتهامات جدی او در دادگاه فرجام خواهی, در سال 2004 از وی رفع شد. جواب لیتون به این حکایت ها چه بود؟ او گفت: “احتمالاً من سر از جاهای بدتری در می آوردم.” طرفداران بانو میستر احتمالاً بسیار خوشحالند که این رخداد نیفتاده و وی تبدیل به بازیگری پرطرفدار شده هست.

 

مادر جکی چان قاچاقچی تریاک بود

ستاره های هالیوودی که پدر و مادر خلافکار داشته اند

آیا کسی هست که جکی چان را دوست نداشته باشد؟ گرچه اگر در جریان پیشینه کاری خانواده او قرار بگیرید و متوجه واقعیات و حقایق زندگی او شوید, احتمالا نظرتان درمورد جکی عوض شود. او در زندگینامه خود در سال 1999 نوشت: “من جکی چان هستم. زندگی من بازیگری هست.” در بخشی که درمورد والدینش نوشته هست,

 

توضیح می‌دهد که مادرش یک قاچاقچی تریاک در شانگهای بوده هست و پدرش بازرس بندر «مأمور ویژه سابق» بوده که مادرش را توقیف میکند, اما به جای دستگیر کردنش, او عاشق این بانو میشود و با او ازدواج میکند. پنج سال بعد جکی متولد میشود. همانگونه که میبینید عشق میتواند سرنوشت انسانها را به کلی تغییر دهد.

 

والدین کلی پیکلر هر دو زندانی بوده اند

ستاره های هالیوودی که پدر و مادر خلافکار داشته اند

همۀ می‌دانند که کلی پیکلر صدای مناسبی برای خواندن آهنگ هاي کانتری دارد و این موضوع را هم می‌دانیم که وی در جوانی حق گزینه زیادی در زندگی اش نداشت و فرصت هاي شغلی دختران معمولی در اختیارش نبود. پدرش به جرم زخمی کردن همسایه اش با چاقو در یک کمپ, در سال 2003, چهار سال در حبس بود.

 

مادرش گفته که نسخه هاي پزشکی و چک جعل می کرده هست. پیکلر در مورد دشواری های والدینش در گفت و گو با مجله پیپل در سال 2008 گفتگو کرد. او گفت: “من ندیده بودم که یک ارتباط به چه صورت باید باشد, من هرگز پدر و مادرم را هم زمان در یک اتاق ندیدم مگر در دادگاه. تصور کنید اگر تیلور سوئیفت نازپرورده جای من بود با این دشواری های چه میکرد. تیلور هم خواننده هست, من هم خواننده ام.”

 

پدر هیدن پانتیر به جرم ضرب و شتم مادرش دستگیر شد

ستاره های هالیوودی که پدر و مادر خلافکار داشته اند

در سال 2008 پدر هیدن پانتیر دستگیر و به جرم ضرب و شتم مادرش به هنگام مستی متهم شد. هیدن به مردم اعلام کرد که این خشونت خانگی که همۀ آن را به پدرش نسبت داده اند, فقط یک سوء تفاهم بزرگ هست و هیدن این موضوع را قبول ندارد. در یک گفت و گو در آگوست 2009, پانتیر در مورد دستگیری پدرش گفت: “این حکایت, پدرم را به شکل کاملا اشتباهی جلوه داد.

 

احتمالاً شما در ذهنتان تصور کنید که او تجاوز می‌کند و همسرش را کتک می‌زند. پدرم هم اکنون به این شکل سرشناس شده که اصلا هم واقعیت ندارد و این مسئله خیلی مرا اذیت میدهد.”

 

پدر “دیدی” عضو دسته گانگسترهای آمریکایی “فرانک لوکاس” بود

ستاره های هالیوودی که پدر و مادر خلافکار داشته اند

پدر “دیدی” زمانی که او تنها سه سال داشت از جهان رفت, و رپر ما اکثر عمرش تصور می‌کرد که پدرش در یک پیشامد رانندگی کشته شده هست, هرچند که این موضوع صحت نداشت. دیدی بعدها متوجه شد که پدرش در حین معامله مواد مخدر احتمالا زمانی که برای فرانک لوکاس «قاچاقچی بدنام هارلم که فیلمش در سال 2007 با اسم “گانگستر آمریکایی” ساخته شد» کار میکرد, کشته شده هست. لوکاس در گفت و گو اش با ام تی وی در سال 2007 این ارتباط را تأیید کرد.

 

دیدی شبکه ریولت تی او را در سال 2013 تاسیس کرد و از این رسانه بعنوان سکویی برای پیش کشیدن ماجرای مرگ پدرش و تأثیر آن بر زندگی اش بهره گیری نمود. در یک بخش ویدئویی با اسم “اعترافات” دیدی تعریف کرد که پدرش یک فروشنده مواد مخدر بوده, بنابراین او خیلی زود در زندگی درس هاي زیادی آموخته هست که باعث شده اند اکنون او به این شهرت برسد.