پارس ناز پورتال

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشان

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشان

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشان 

بازیگرانی که در فیلمهای اکشن نقش آفرینی می‌کنند حتما بدل همراه خودشان را نیز دارند که اندام و شکل و شمایل شبیه به آنها را دارند.فیلم و سینما مقوله اي هست که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و همه ي آن را دنبال می‌کنند. ما بدون شک میتوانیم هالیوود را سردمدار صنعت سینما بدانیم. در این مکان بازیگران زیادی به فعالیت می‌پردازند

 

و آثار متنوعی در ژانرهای گوناگون ساخته می‌شود. در بعضی فیلم ها صحنه هاي اکشن و خطرناک زیادی وجود دارد که هنرپیشه ها از پس انجام آنها بر نمی‌آیند. به همین علت از بدل ها بهره گیری میگردد.کسانی که نقش بدل بازیگران را ایفا میکنند، باید از نظر ظاهری شبیه به هنرپیشه اصلی باشند تا بیننده نتواند موضوع یاد شده را تشخیص دهد.

 

به همین علت قرار گرفتن بدلکار ها در کنار هنرپیشه هاي اصلی و مقایسه چهره انها می‌تواند دیدنی دقت باشد. عکسهایی که در ادامه قرار داده شده، بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون را در کنار بلدکار ها نشان میدهند. تماشای انها می‌تواند برای هر شخصی خوشگل باشد، بنابراین دعوت میکنیم تصویر ها را مشاهده نمایید.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانآلبوم اي از بدلکار ها در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones.)

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانرابین ویلیامز فقید همراه با بدلکار خود مایک میچل در فیلم «شبی در موزه ۳» (Night At The Museum 3)

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانبروس ویلیس در کنار بدل هاي خود در فیلم قانون شکن Cop Out.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانرابرت پتینسون و بدلکارش پُل دارنل در گرگ و میش Twilight.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانگوئندولین کریستی و روری مک کین همراه با بدل هاي خود در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones.)

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانفی مارسی در کنار بدل خود کیسی مایکلز در سریال «بازی تاج و تخت.»

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانجنیفر لوپز در کنار بدل مرد خود که به جای او در ویدیوی «فرمانده را دنبال کن» حضور یافت.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانآرنولد شوارتزنگر همراه با بدل خود پیتر کنت در فیلم کماندو Commando.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانزویی دشانل در کنار مونیکا برانگر در سریال دختر اخیر New Girl.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشاندواین جانسون و بدلش در فیلم رنج و گنج Pain & Gain.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانایان مک کلن در کنار بدل خود در فیلم «ارباب حلقه ها The Lord Of The Rings.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانهیو جکمن و بدلش ریچارد بردشاو در فیلم مردان ایکس آخرین ایستادگی X-Men: The Last Stand.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانمارک روفالو و بدل خود آنتونی مولیناری در فیلم اکنون مرا می‌بینی Now You See Me.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانچندلر دیگز در کنار بدل خود جسیکا مریدث در سریال مردگان متحرک The Walking Dead.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانالیجا وود همراه با بدلش کایران شاه در ارباب حلقه ها یاران حلقه The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring.

ستاره های بازیگری هالیوود در کنار بدل هایشانبروس ویلیس در کنار بدلکار در رد 2 Red 2.