پارس ناز پورتال

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود

سحر دختر ایرانی که خواست شبیه به آنجلینا جولی شود عمل هاي جراحی زیادی انجام داد اما در پايان به سحر زامبی مشهور شد! سرنوشت دختر 19 ساله ایرانی که میخواست شبیه آنجلینا جولی شود و 50 جراحی زیبایی را انجام داده هست را مشاهده نمایید.

 

انتشار عکس دختری 19 ساله که گفته می شود از علاقمندان آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود بوده هست و ماه‌ها رژیم گرفته تا به وزن 40 کیلو گرم برسد و حالا پس از انجام 50 جراحی پلاستیک در انتها شبیه شخصیت کارتون عروس مرده شده هست, بار دیگر موضوع گسترش تب لاغر شدن و خوشگل شدن در ایران را بر سر زبانها انداخته هست.

 

اگر چه هیچ مدرکی دال بر صحت ادعاهای این دختر جوان دیده نشده هست و بعضی بر این عقیده میباشند که انتشار عکسهای عجیبی از او در شبکه اینستاگرام صرفا بهانه‌اي برای ربایش فالوور «تا به حال بیش از 342 هزار فالوور» و احتمالا در آینده بهرهگیری تبلیغاتی از این مهلت هست, اما این موضوع بار دیگر زنگ خطر “تب زیباشدن در ایران” رابه صدا در آورده هست.

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

دختر 19 ساله‌ اي که گفته میشود از علاقمندان آنجلینا جولی, بازیگر مشهور هالیوود بوده هست و ماه‌ها رژیم گرفته تا به وزن 40 کیلو گرم برسد و حالا پس از انجام 50 جراحی پلاستیک در انتها شبیه شخصیت کارتون عروس مرده شده استوسواس زیبایی, جراحی‌هاي زیبایی را در ایران به یک صنعت درآمدزا تبدیل کرده هست.

 

امری که باعث شده افزون بر گروه بزرگی از جامعه پزشکان فعال در رشته جراحی گوش و حلق و بینی و جراحان پلاستیک, حتی پزشکان عمومی نیز وارد این حوزه شوند و داعیۀ مهارت در انجام این دست از جراحی‌ها را داشته باشند.

 

به گونه‌اي که بنا بر اعلام کمال سید‌متواضع رییس انجمن جراحان پلاستیک ایران, شمار بالایی از جراحی‌هاي پلاستیک در ایران, از طریق 7 هزار دکتر بدون مجوز انجام می شود.

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

حالا در ایران تغییر شکل بینی, پروتز سینه, لیپوساکشن, کشیدن پوست, بزرگ کردن لب, گونه سازی و تزریق ژل و چربی برای صاف کردن پوست صورت بسیار متعارف هست و سن متقاضان عمل‌هاي جراحی به 14 سال کاهش پیدا کرده هست.

 

زیاد این متقاضیان امیدوارند با تغییر بینی و گونه و لب و دیگر اعضای بدن و درنهایت دست یافتن به “چهره‌ اي عروسکی” خود رابه ستارگان هالیوود نزدیکتر کنند.

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

اگر چه آمار رسمی درمورد میزان جراحی‌هاي زیبایی در ایران وجود ندارد اما نگاه به گزارش‌هاي داده شده از طریق مسئولان بخش‌هاي گوناگون در سال های گوناگون, تا حدودی انچه راکه در اینبخش می گذرد, روشن میکند.محسن نراقی, رییس انجمن تحقیقات راینولوژی درسال 94 از انجام پژوهش مشترکی میان این انجمن و دانشگاه جان‌ هاپکینز کشور آمریکا خبر داد

 

و بر این زمینه اعلام کرد که آمار جراحی پلاستیک بینی در ایران هفت‌برابر ایالات امریکا و آمار کاشت مو 6.5 برابر کشور آمریکا, میزان جراحی پروتز چانه در ایران 2.5 برابر و پروتز گونه دوبرابر کشور آمریکا هست.از دیگر نتایج این پژوهش این که در کشور آمریکا مردم بیشتر به سوی روش‌ هاي غیرجراحی تمایل دارند ودر ایران هنوز هم جراحی‌‌ هاي بینی در صدر جراحی‌‌هاي پلاستیک قرار دارد.

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

سیدابوالحسن امامی, رییس انجمن جراحان پلاستیک نیز اعلام کرده هست که تنها در تهران هر روز حدود 300 عمل جراحی بینی و به عبارت دیگر ماهانه به طور متوسط 20 هزار عمل جراحی بینی انجام می شود.

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

در کنار پافشاري به زیبایی, تب لاغری نیز در ایران فرا گیر شده و باعث شده هست در کنار رژیم‌ هاي سخت و جراحی‌هاي حادثه آفرین, بهرهگیری از انواع داروهای گیاهی و شیمیایی بعنوان “برترین و آسان‌ ترین روش لاغری” در بین نسل جوان این کشور متعارف شود. مشکل تا به آنجا گسترده شده هست که امروزه افزون بر داروخانه‌ها, سوپر مارکت‌ ها و دست فروشان نیز اقدام به فروش داروهای لاغری می کنند.

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

سحر دختر شبیه آنجلینا جولی،عمل جراحی پلاستیک سحر زامبی،سحر زامبی اینستاگرام

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود +عکس

سحر دختری که خواست شبیه آنجلینا جولی شود عکس ،سحر زامبی